Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi!! Ik kwam eens even iets vragen aan de pro's ^^. Nou, kijk laatste x dat ik lsd pakte met 3 vrienden was er iemand bij, die 3uur lang (!) in een bepaalde tijd bleef hangen (hij deed altijd hetzelfde, alsof hij dement was xD). Nou was ik wel eens benieuwd wat je moet doen als je het zelf voor hebt? Toen we hem vroegen Alles goed? Was het alles jaja. Als we zeiden zij ge in de war? Ja Super hard! Dus eigelijk kwamen we er niet uit . Van 10 tot 12-12.30 heeft dit geduurt. Plots was hij eruitgekomen! We keken tv (natuurfilm) en ineens staat die recht en zegt die, Jah kben deruit of iets in die aard. Ook toen we naar het cafe gingen altijd hetzelfde "Wat gaan we doen", "Ik ga gaan slapen he", echt bizar!!. Ook een vriend van me werd ongerust, maar ik stelde hem tenslotte gerust. Iemand nog al eens voorgehad? Grtz"
"Flasher"
"Hey, Zijn deze nog goed?? Heb ze wat telaat ontvangen, ipv vrijdag, vandaag maargoed heb 2 foto's { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Lijkt mij niet op aan te merken (zijn Atlantis btw)"
"Gewoon gemaalt op een snijplankje en met een groot mes in hele fijne stukjes gekapt, zo met een lepel op mijn tong gelegt klein beetje kauwe en met fanta doorspoelen. Smaakte bijzonder goed voor truffels en niets van misselijkheid.. Maargoed mag denk ik close, doe het in het vervolg altijd zo dan ."
"paulXTC zei: ik praat het meestal uit me hoofd, door te zeggen: Okeey dit is gewoon een hallucinatie door ..(drug)... en zo is alles weer over, het zit gewoon tussen me oren. Of gewoon aan blije dingen denken Klik om te vergroten... Blije dingen denken lukt echt niet altijd man, je blijft hervallen in dezelfde slechte trip/hallucinatie. Vooral bij LSD heb ik dat."
"Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi Je hebt gelijk, laatste tijd wat moeilijker.. maar hier in de buurt (vlaams-brabant) is het ook 10 iets meer als een gram zelf. En vrij zuiver!"
"Hey, Mijn neus is nogal verstopt kan hierdoor snuiven .., en krijg het er moeilijk uit door te snuiten.. Nog manieren voor een 100% zuivere neus? ^^ grtz"
"Hoi,, Ik vroeg me af of iemand hier al eens Speed Rush genomen had? Ik had namelijk met een kameraad 1 ingenomen elk, hij ondervond weinig hallucinaties, ik wel, en BIZAR. Ik zat in een Scooter, PC, noem het maar zag kuikens met een kop van iemand op mijn school. K'heb de Big Bang gezien (Ook 2 Dikke roze olifanten) en daarna dino's , en das totaal niet alles ma kherinner niet al te veel. Ook veel depressieve momenten, was bizar en ik praatte abnormaal veel. Ik hoorde GSM frequenties mijn vriend belde naar iemand en ik kon alles zegge wat die gast zei door de telefoon, ook zat ik eens in iemand anders zijn lichaam van vroeger, raar. Dit allemaal duurde 10h, en slapen? Onmogelijk ik belande in een zwart gat vol nachtmerries. Moest opblijven anders waren het vele nachtmerries. Ook was ik Heel sociaal ik praatte echt veel en heb zowat alles vertelt?? Nu dit was voorbij na 10u s'morgens ongeveer (Pakte in om 11.30), Daarna volledige dag zware hoogdpijn (soort kater) ook vandaag neigingen voor in een trip te geraken. Heeft iemand dit ook gedaan, en ook zoiets gehad?? http://secure-credit-card-payments.co.u ... highs.html Deze pilletjes waren het. Het is normaal voor planten, er zit Ketones, Dicalcium Phosphate en Magnesium Sterate. Weinig honger, Droge keel/mond. Dit was mijn eerste Trip/Flash."
"Geen last mee, doe vaak weekendje door met lenzen en is geen ramp.."
"Hey, Heb hier nog 2 rode pillen liggen, van de ene pil is de klaar van rood vervaagd naar roos en ik zie restjes in het zakje.. De andere is nog knalrood, heeft dit invloed op de inhoud of niet? Mvg,"