Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LSD heb ik al bijna een jaar niet gebruikt, maar niet bewust, ik heb nog meer dan genoeg liggen, het is er alleen niet van gekomen. Ik heb niet gemerkt dat het minder is geworden, maar ik heb wel veel andere shit gebruikt in dat jaar. Ik denk dat je een grotere kans op oogruis hebt door lachgas dan door acid. Verklaring hiervoor of is het gwn een veronderstelling ?"