#1
wobble zei:ik doe het zelf 1 keer per maand ik ben bang voor hppd
wat is hppd
wobble zei:ik doe het zelf 1 keer per maand ik ben bang voor hppd
Qocaïne zei:Niet echt verstandig lijkt me
Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!
Qocaïne zei:Niet echt verstandig lijkt me
Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!
Haha, dat kan ik wel bevestigen jaQocaïne zei:Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!

ExceptionalInsight zei:Haha, dat kan ik wel bevestigen ja![]()
ExceptionalInsight zei:Haha, dat kan ik wel bevestigen jaQocaïne zei:Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!![]()
Flip Trip zei:ExceptionalInsight zei:Haha, dat kan ik wel bevestigen jaQocaïne zei:Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!![]()
En ik kan je vertellen dat ik al oogruis had voordat ik veel deed trippen en het is door het vele trippen ook niet merkbaar erger geworden.

Nee dat is dat je 24 uur per dag, elke dag een soort ruis over je zicht hebt. Een beetje alsof je slecht beeld hebt op je tv hebt. Ik heb het nu een kleine 4 jaar, maar ik heb niet het idee dat het nu nog erger wordt, het blijft gewoon constant.timmaniac zei:is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)?
ExceptionalInsight zei:Nee dat is dat je 24 uur per dag, elke dag een soort ruis over je zicht hebt. Een beetje alsof je slecht beeld hebt op je tv hebt. Ik heb het nu een kleine 4 jaar, maar ik heb niet het idee dat het nu nog erger wordt, het blijft gewoon constant.timmaniac zei:is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)?
ExceptionalInsight zei:Alle baantjes die ik tot nu toe heb gehad waren van dat niveau en ik ben daar nooit iemand tegengekomen die tripte. Ik ga er ook vanuit dat die post niet serieus bedoeld is.
Flameon zei:Elke week trippen is een dikke no go!
Een halve trip van 300µg.. who's pulling your leg? En je kunt best elke week trippen hoor, alleen tolerantie is een bitch ja, het wordt wel elke week een hogere dosis dan.grinder zei:ik dacht dat er op lsd enige tolerantietijd(ongeveer 2 weken) zat door de aanmaak van antistoffen in je lichaam? of is dit louter een fabeltje? Ik heb zelf nog nooit lsd genomen maar heb een halve papertrip(300µ) liggen voor na de examens![]()
Ach, wat is vervelend.. Ik zie er niet slechter door ofzo, gewoon anders. Ik word nog steeds goedgekeurd voor mn zeevaartkeuring, het belemmert me niet in mn dagelijks leven. Nee ik vind het niet vervelend.Qocaïne zei:Vind je dat dan niet zéér vervelend?
Ook geen behoefte om met LSD e.d. te stoppen?
Er zijn verhalen dat de oogruis verdwijnt na een periode van stoppen.
Als drugs ter sprake komen dan lieg ik daar niet over. Wat kan mij het nou schelen wat die ongeschoolde aapjes, die tot hun 70e fruit op een lopende band moeten sorteren, dachten. Ik werkte een paar maanden, werd het zat, nam ontslag/werd ontslagen, zocht iets nieuws en zag die mensen nooit meer. Besides.. dikke /care voor status.Paddo100 zei:alsof jij tegen al je collega's zegt dat je aan de LSD zit![]()
heb je gelijk zo'n stempel en je status daalt erorm.
prive & werk gescheiden houden zeggen ze toch altijd![]()
Ach, wat is vervelend.. Ik zie er niet slechter door ofzo, gewoon anders. Ik word nog steeds goedgekeurd voor mn zeevaartkeuring, het belemmert me niet in mn dagelijks leven. Nee ik vind het niet vervelend.ExceptionalInsight zei:Vind je dat dan niet zéér vervelend?
Ook geen behoefte om met LSD e.d. te stoppen?
Er zijn verhalen dat de oogruis verdwijnt na een periode van stoppen.
Nee, ik heb daar geen verklaring voor. Ik merk dat het de dag na lachgas altijd een heel stuk erger is dan op andere dagen.Faffy zei:LSD heb ik al bijna een jaar niet gebruikt, maar niet bewust, ik heb nog meer dan genoeg liggen, het is er alleen niet van gekomen. Ik heb niet gemerkt dat het minder is geworden, maar ik heb wel veel andere shit gebruikt in dat jaar. Ik denk dat je een grotere kans op oogruis hebt door lachgas dan door acid.
Verklaring hiervoor of is het gwn een veronderstelling ?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."