Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone

Mephedrone

401 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatst op een pre party van een festival 200mg hiervan genomen, en later nog 150mg methylone... Heel de tijd bij geblowd, fijn spulletje :)
k
keesbokhovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
gister geprobeerd.. had nog niet echt het XTC gevoel gekregen, maar het is zeker leuk spul :)
Ik heb een soort van helderheid met daarbij een GHB gevoel. Verkocht aan vrienden van me en zien hier veel toekomst in. Er zijn twee dronken gasten over de vloer die na een dikke lijn weer helder overkomen. Met ons drieeen nu ongeveer 2.5 gram opgesnoven. Het is nu bijna 7 uur en we hebben nog steeds veel plezier aan dit spul :)
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#3
keesbokhoven zei:
Met ons drieeen nu ongeveer 2.5 gram opgesnoven.
Klik om te vergroten...
Ik vind het ook erg leuk spul maar dit lijkt me niet verstandig voor een stof waarover nog nauwelijks wat bekend is!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk dat er met sommige van die boel dan toch wel iets mis is gegaan in het maken...

Ik vond het niet echt bijwerkingen hebben alleszins, toch niet in normale dosissen..

en het combineerde ook goed met andere drugs..

kheb eens op een avond op dour ongeveer 50 mg van dat, 50 mg speed en halve alex grey genomen en enkele uren later nog eens hetzelfde en was prima van effect
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgende week ofzo eens proberen, maar niks voor regelmatig gebruik iig.
Gewoon om in m'n lijstje te kunnen voeren.

Ik ben er eigenlijk serieus tegen. Van 't weekend nog tegen een maat gezegd.
Ik sta open voor alle drugs en de manier en mate van gebruik, zolang er maar controle is. Maar dit is de eerste drug waar ik gewoon tegen ben. Ik moet er niks van weten.
Ik heb al verhalen gehoord van mensen (die ik via via ken) die na Dour (6 dagen regelmatig gebruik) helemaal gek werden, mensen bedreigden voor een lijn 4MMC en op de armen gekleurde vlekken kregen. Nu is dit een voorbeeld dat ik ook al op speed heb gezien (op de vlekken na dan). Maar toch zeg ik dit niet voor te lachen, dit is geen drugs die lang rond mag blijven gaan.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Debris zei:
Volgende week ofzo eens proberen, maar niks voor regelmatig gebruik iig.
Gewoon om in m'n lijstje te kunnen voeren.

Ik ben er eigenlijk serieus tegen. Van 't weekend nog tegen een maat gezegd.
Ik sta open voor alle drugs en de manier en mate van gebruik, zolang er maar controle is. Maar dit is de eerste drug waar ik gewoon tegen ben. Ik moet er niks van weten.
Ik heb al verhalen gehoord van mensen (die ik via via ken) die na Dour (6 dagen regelmatig gebruik) helemaal gek werden, mensen bedreigden voor een lijn 4MMC en op de armen gekleurde vlekken kregen. Nu is dit een voorbeeld dat ik ook al op speed heb gezien (op de vlekken na dan). Maar toch zeg ik dit niet voor te lachen, dit is geen drugs die lang rond mag blijven gaan.
Klik om te vergroten...

Helemaal correct, Mephedrone is nasty shit en ik hoop voor het merendeel van de gebruikers dat er snel terug op grote schaal MDMA te krijgen zal zijn zodat deze rommel zo snel mogelijk terug kan verdwijnen.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoef er ook niks meer van te weten, nadat ik een keer na gebruik tot tweemaal toe bijna in een epileptische aanval verzakte (waar ik verder nooit, maar dan ook nooit last van heb). Enge shit. Er ligt nog een half grammetje in de kast, heb het in geen maanden meer aangeraakt.. wellicht spoel ik het wel door de plee.
d
drwalibiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit jaar heb ik een aantal keren mephedrone gebruikt. Over het algemeen heb ik mezelf redelijk in de hand als ik drugs gebruik, maar met dit spul niet. Ik heb twee keer een hele nacht doorgehaald omdat ik steeds meer wilde. Het spul is verdomd lekker, je krijgt een fijn euphorisch gevoel en een hoop energie. Daarnaast vind ik het sociaal een plezierige drug.

Maar ik heb geen enkele drug gebruikt die zo verslavend is als mephedrone, zelfs nicotine niet. Niet alleen kreeg ik zin in meer tijdens de trip, ook in de 2 weken daarna had ik moeite om het te laten liggen. Het maffe is dat het 'zin in meer' gevoel veel erger was als ik het snoof.
Pas dus alsjeblieft op met dit spul. Ernstige bijwerkingen heb ik niet gemerkt. Wel gaat je hart sneller kloppen, dus als je wel eens hartkloppingen of hoge bloeddruk hebt, niet aan beginnen. O ja, als je er niet van kan slapen, 5-HTP deed bij mij wonderen.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
ik denk dat er met sommige van die boel dan toch wel iets mis is gegaan in het maken...

Ik vond het niet echt bijwerkingen hebben alleszins, toch niet in normale dosissen..

en het combineerde ook goed met andere drugs..

kheb eens op een avond op dour ongeveer 50 mg van dat, 50 mg speed en halve alex grey genomen en enkele uren later nog eens hetzelfde en was prima van effect
Klik om te vergroten...

De kans is klein dat -moest er echt ergens een vervuilde batch de ronde doen- die zo wijdverspreid zou zijn dat er overal ter wereld mensen zouden zijn met dezelfde negatieve side-effects.
Ik deel de mening van vele anderen dat het hoogstwaarschijnlijk gaat om de effecten van een nasty metaboliet, aangezien de negatieve effecten pas verschijnen als de mephedrone al uitgewerkt is en vooral bij mensen die over een korte periode veel gebruikt hebben door overdreven te redosen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Verstandige beslissing :) Alleen weggooien is natuurlijk zonde, je kon het ook gewoon aan je planten geven. :P
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het verbaast me dat een aantal mensen hier MDMA zien als iets veiligs terwijl dat aangetoond neurotoxisch is. Meph zal zeker zijn nadelen hebben (drugs zonder nadelen kan niet, lijkt wel alsof iedere high op een weegschaal staat en je die terug moet betalen met een flinke dip) maar MDMA is wat mij betreft echt de duivel (erger dan coke).
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind meph totaal niet verslavend! Als ik MDMA heb gebruikt heb ik een week later weer zin..
Als ik nu aan meph denk, heb ik zoiets van pfff... ff niet!

Maar dit zal per persoon anders zijn..
p
pleinsudLid
01-01-2024, 00:00
#13
Apeldoorner zei:
Ik vind meph totaal niet verslavend! Als ik MDMA heb gebruikt heb ik een week later weer zin..
Als ik nu aan meph denk, heb ik zoiets van pfff... ff niet!

Maar dit zal per persoon anders zijn..
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dit heb ik ook.En wanneer ik tijdens gebruik merk dat het uit begint te werken, heb ik zelfs ook niet echt last van zogeheten cravings. Ik heb er wel zin in , maar ik kies er toch bewust voor om niet meer te nemen dan nodig is.
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Werkt Mephedrone eigenlijk op je serotonine, dopamine of allebei? Geldt hier ook de drie maanden regel? (Als het op je serotonine werkt neem ik aan van wel?)
S
Snoepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb dit goedje gisteren avond voor het eerst uitgeprobeerd, tijdens een feest.
Eerst 2 of 3 biertjes op en om kwart voor 2 ca. 100 mg in een capsule genomen.
Het kwam vrij geleidelijk opzetten (30-45 min), maar vond het toch een beetje weinig. Was wel wat energieker, kon lekker dansen, maar verder niets eigenlijk. Niet gelijk een nieuwe genomen, omdat ik even af wilde wachten of er misschien nog meer zou komen. Dit was niet zo, dus om kwart over 3 nog 100mg oraal genomen. Toen deze begon te werken, merkte kreeg ik toch wel veel meer energie, werd wat socialer, en een klein beetje euforisch, maar dat kwam meer door de muziek denk ik.
Om kwart over 4 nog een keer dezelfde hoeveelheid genomen, eigenlijk zonder daar goed over na te denken. Hierdoor bleef ik op hetzelfde niveau als na de tweede dosis. Veel gedanst en de tijd vloog echt bijzonder snel.
Mijn pupillen waren nog normaal, wat ik toch wel raar vond.
Om 6 uur was het toch wel bijna uitgewerkt, heeft dus maar een uurtje effect gehad bij mij. Was de hele avond zeer alert en helder op de terugreis ook nog. Wel een vermoeid lichaam, maar mentaal nog erg fit. Om kwart over 8 lag ik weer in mijn bed en kon prima slapen!

Voordelen:
- Prima drug om een nachtje op door te gaan
- Lekker veel energie
- Geen kater, voel me net als alle andere dagen

Nadelen
- Werking is slechts een 1 - 1,5 uur
- Mijn hart had het bijzonder zwaar na de laatste dosis. Voelde kleine pijntjes en ging erg tekeer.
Toen even gaan zitten en ging het wel weer. Nu, 5 uur 's middags nog steeds af en toe wat steken. Meer nemen is zeker af te raden, mijn hart gaat dat in ieder geval niet trekken!



Edit:
Tot aan maandag middag nog vreemde hartkloppingen gehad. Werd maandag helemaal in paniek wakker. Had heel raar gedroomd en barstte in huilen uit (heb ik nooit eerder meegemaakt)

Eigenlijk meer nadelen dan voordelen aan dit goedje!
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#16
weet iemand iets over bppf?
ik was een beetje aan het surfen en kwam op een site en daar stond dit:

LET OP; HOEWEL IN BPPF DE STOF
4-MMC (MEPHEDRONE)
IS VERWERKT, DE LEGALE VARIANT VAN DE VERBODEN PARTYDRUG
"XTC" EN "MDMA",
IS BPPF UITSLUITEND BEDOELD ALS PLANTENVOEDING EN NIET GESCHIKT VOOR MENSELIJKE CONSUMPTIE.

AANBEVOLEN IS ÉÉN CAPSULE VOOR EEN VOLWASSEN BOOM.


is dit gewoon de shizzle? of ga je er gewoon dood aan?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meph zat voordat het is opgenomen in de geneesmiddelen wet ( 1 maart j.l) in bepaalde bonzaiboom voeding.

Er zijn mensen op internet die het nog aanbieden, het schijnt gewoon ''puur'' te zijn.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dr Gonzo zei:
weet iemand iets over bppf?
ik was een beetje aan het surfen en kwam op een site en daar stond dit:

LET OP; HOEWEL IN BPPF DE STOF
4-MMC (MEPHEDRONE)
IS VERWERKT, DE LEGALE VARIANT VAN DE VERBODEN PARTYDRUG
"XTC" EN "MDMA",
IS BPPF UITSLUITEND BEDOELD ALS PLANTENVOEDING EN NIET GESCHIKT VOOR MENSELIJKE CONSUMPTIE.

AANBEVOLEN IS ÉÉN CAPSULE VOOR EEN VOLWASSEN BOOM.


is dit gewoon de shizzle? of ga je er gewoon dood aan?
Klik om te vergroten...

Ik heb daar ook besteld, kreeg keurig 2 dagen na betaling een enveloppe met de bppf. Ik heb het nog niet genomen maar van wat ik op het net over dit spul kan vinden is het gewoon meph. (kristalachtig poeder en de geur klopt ook)

Het "niet voor menselijke consumptie" is gewoon gecopieerd van de vele Britse sites die meow meow verkopen. Kennelijk word je daar niet vervolgd als je deze boodschap op je site zet en denkt de aanbieder van bppf in dat dat in Nederland ook zo werkt. Laten we voor hem hopen dat dit ook zo is...
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van iemand uit de UK

Some drugs advisory council is reporting on it tomorrow but one of the newspapers said it's most likely to be banned on April 8th. We'll see...
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
:tearsofjoy: ik moet toegeve ik ook op die van fresh :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."