#1
Laatst op een pre party van een festival 200mg hiervan genomen, en later nog 150mg methylone... Heel de tijd bij geblowd, fijn spulletje ![:)]()
Ik vind het ook erg leuk spul maar dit lijkt me niet verstandig voor een stof waarover nog nauwelijks wat bekend is!keesbokhoven zei:Met ons drieeen nu ongeveer 2.5 gram opgesnoven.
Debris zei:Volgende week ofzo eens proberen, maar niks voor regelmatig gebruik iig.
Gewoon om in m'n lijstje te kunnen voeren.
Ik ben er eigenlijk serieus tegen. Van 't weekend nog tegen een maat gezegd.
Ik sta open voor alle drugs en de manier en mate van gebruik, zolang er maar controle is. Maar dit is de eerste drug waar ik gewoon tegen ben. Ik moet er niks van weten.
Ik heb al verhalen gehoord van mensen (die ik via via ken) die na Dour (6 dagen regelmatig gebruik) helemaal gek werden, mensen bedreigden voor een lijn 4MMC en op de armen gekleurde vlekken kregen. Nu is dit een voorbeeld dat ik ook al op speed heb gezien (op de vlekken na dan). Maar toch zeg ik dit niet voor te lachen, dit is geen drugs die lang rond mag blijven gaan.
Jeller zei:ik denk dat er met sommige van die boel dan toch wel iets mis is gegaan in het maken...
Ik vond het niet echt bijwerkingen hebben alleszins, toch niet in normale dosissen..
en het combineerde ook goed met andere drugs..
kheb eens op een avond op dour ongeveer 50 mg van dat, 50 mg speed en halve alex grey genomen en enkele uren later nog eens hetzelfde en was prima van effect
Apeldoorner zei:Ik vind meph totaal niet verslavend! Als ik MDMA heb gebruikt heb ik een week later weer zin..
Als ik nu aan meph denk, heb ik zoiets van pfff... ff niet!
Maar dit zal per persoon anders zijn..
Dr Gonzo zei:weet iemand iets over bppf?
ik was een beetje aan het surfen en kwam op een site en daar stond dit:
LET OP; HOEWEL IN BPPF DE STOF
4-MMC (MEPHEDRONE)
IS VERWERKT, DE LEGALE VARIANT VAN DE VERBODEN PARTYDRUG
"XTC" EN "MDMA",
IS BPPF UITSLUITEND BEDOELD ALS PLANTENVOEDING EN NIET GESCHIKT VOOR MENSELIJKE CONSUMPTIE.
AANBEVOLEN IS ÉÉN CAPSULE VOOR EEN VOLWASSEN BOOM.
is dit gewoon de shizzle? of ga je er gewoon dood aan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."