Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben je sarcastisch? :P"
"Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten maar op een heel aangename manier, is eens wat anders. Bij deze, mijn excuses, maar je zult je stijl moeten delen. Groets"
"Ik probeer anoniem te blijven"
"Mindgamer zei: Tuurlijk en ik hou ervan lekker leventje te verkloten maar op een heel aangename manier, Klik om te vergroten... "Alleen ik probeer schijt te hebben en zoveel mogelijk mijn geluk uit het leven te persen." Klik om te vergroten... Kwam er verkeerd uit. Ben niet echt in periode dat ik logische vertellingen heb. Dus negeer deze maar."
"Ik pak het gewoon voor recreatief gebruik, niet om medische redenen. Bedankt voor de informatie Mister !! x x x"
"Frustrerend.. Kan toch nie dat da niet werkt."
"Hallo, Ik had een vraagje ivm het geneesmiddel clozan (clotiazepam). Ik vind er nogal weinig informatie over op het forum. Ik had gisteren 5pilletjes (10mg) genomen. 2 na mekaar, daarna eentje na een halfuurtje, nog eentje na een halfuurtje, en dan een paar uren tussen nog eentje. Ik merkte nauwelijks verschil van gevoel. Ik heb me normaal kunnen gedragen, voelde me niet echt ontspannen en ben zelf nog weggeweest. Enig idee hoe dit zou komen? (de clozan is wel degelijk echt want mijn moeder krijgt hiervoor een voorschrift bij de dokter) (ik heb ook geen caffeïne gebruikt). En dan nog een andere vraag: Kan het kwaad als ik bv een week aan een stuk 5pilletjes op een dag neem en daarna niets meer? Groetjes"
"Ja, kvind het raar dat ik er niets van voel. Misschien meer pakken of is dat niet verstandig?"
"Heb er nu nog 2 genomen. Kdenk niet dat ik op dit forum antwoord zal krijgen omdat denk ik niemand het antwoord weet. groets"
"Khad voldoende gegeten normaal. en wat kan je doen tegen die biologishe beschikbaarheid?"