#1
Ja wat zal ik er is over vertellen, ik heb veel gelezen wat mensen zeggen over mephedrone.Veel dingen kloppen wel erover, alleen die blauwe plekken dat vind ik wel een beetje overdreven. Ik ben een keer 1 nacht doorgegaan, maar na ongeveer 9 a 10 nakkies ga je je toch wel wat minder voelen dan word het gewoon tijd om te gaan slapen of om iets anders te nemen. ( ik ga voor het slapen) Slapen gaat bij mij altijd heel goed, alleen de volgende dag echt heel down en saggo en je hebt heel erg zin om het weer te gaan gebruiken. Die drang heb ik echt heel erg omdat ik het voor heel goedkoop kan krijgen. Als ik er 20 euro de gram voor moest betalen was de drang wel een stuk minder.
Maarja ik vind het gewoon super spul!!
Maarja ik vind het gewoon super spul!!
Dus ik nok maar weer eens...