zoek eens naar 3-mmc op google vergelijkbaar met 4-mmc ( Mephedrone ) en ook nog via een nl vendor
#2
Vorige week nog eens lekker geknald op meph maar me wat laten meeslepen in de roes en 700mg uiteindelijk naar binnen gewerkt, anders max 300mg.
Resultaat: drie dagen met kut hoofdpijn rond gelopen, vooral 's morgens.
Nog iemand die dit voor heeft met meph?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.