Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Twee weken voor het eerst 2c-b gebruikt met ons drieeen. Het geniale aan dit was dat iedereen van ons groepje dezelfde hallucinaties hadden. Een vriend van ons was niet helemaal synchroon met die van ons, omdat hij een halfje meer op had. De pillen zagen er rood/bruinig uit. De lieve vrouw in Nijmegen verkocht het ons voor maar liefs 5 euro Jammer dat ik niets meer in de buurt heb liggen van dit prachtige spul. LSD vond ik minder vet in verhouding met deze drug."
"gister geprobeerd.. had nog niet echt het XTC gevoel gekregen, maar het is zeker leuk spul Ik heb een soort van helderheid met daarbij een GHB gevoel. Verkocht aan vrienden van me en zien hier veel toekomst in. Er zijn twee dronken gasten over de vloer die na een dikke lijn weer helder overkomen. Met ons drieeen nu ongeveer 2.5 gram opgesnoven. Het is nu bijna 7 uur en we hebben nog steeds veel plezier aan dit spul"
"Hallo, Is het mogelijk om deze twee stoffen in de auto mee te nemen naar Budapest? Ik neem een tijdelijke stop in Praag en via praag gaan we naar budapest. groeten!"
"volgens wikipedia mag het niet in Zweden en in Israel? Is er een soort van algemene lijst beschikbaar? http://en.wikipedia.org/wiki/4-Methylmethcathinone"
"Op het internet wordt het verkocht als badzout. Als ik het in het orginele zakje laat zitten is denk ik ook wel een goede manier, toch? http://www.mephman.com/"