Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit jaar heb ik een aantal keren mephedrone gebruikt. Over het algemeen heb ik mezelf redelijk in de hand als ik drugs gebruik, maar met dit spul niet. Ik heb twee keer een hele nacht doorgehaald omdat ik steeds meer wilde. Het spul is verdomd lekker, je krijgt een fijn euphorisch gevoel en een hoop energie. Daarnaast vind ik het sociaal een plezierige drug. Maar ik heb geen enkele drug gebruikt die zo verslavend is als mephedrone, zelfs nicotine niet. Niet alleen kreeg ik zin in meer tijdens de trip, ook in de 2 weken daarna had ik moeite om het te laten liggen. Het maffe is dat het 'zin in meer' gevoel veel erger was als ik het snoof. Pas dus alsjeblieft op met dit spul. Ernstige bijwerkingen heb ik niet gemerkt. Wel gaat je hart sneller kloppen, dus als je wel eens hartkloppingen of hoge bloeddruk hebt, niet aan beginnen. O ja, als je er niet van kan slapen, 5-HTP deed bij mij wonderen."