Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone

Mephedrone

401 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Sublimo zei:
pluisje zei:
Ik raak Mephedrone dus niet meer aan. Buiten het feit om dat dit echt enorm verslavend kan werken, hebben die plekken me toch ook even terug gebracht naar de realiteit.
Klik om te vergroten...

Hoog tijd om te stoppen !
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wat is met die rare oogjes ? Als je blauwe plekken krijgt is het echt hoog tijd om te stoppen op dat moment hoor, dat is een teken dat je al veel te ver bent gegaan. Het volgende moment ben je dood of lig je in het ziekenhuis.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die rare oogjes duiden er op dat je ook andere reacties moet lezen.

Die persoon vertelde al dat hij/zij gestopt is.
Tegen iemand die zegt het niet meer aan te raken, is een advies om te stoppen wat nutteloos niet?

:stoned:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
Die rare oogjes duiden er op dat je ook andere reacties moet lezen.

Die persoon vertelde al dat hij/zij gestopt is.
Tegen iemand die zegt het niet meer aan te raken, is een advies om te stoppen wat nutteloos niet?

:stoned:
Klik om te vergroten...

Ja, oke dat is mischien wat laat :) Het was gewoon mijn eerste reactie op de "blauwe plekken". Ik reageer daar mischien een beetje fel op, maar ik heb het idee dat veel mensen de gevaren van mephedrone niet echt kennen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar heb je helemaal gelijk in.
Aangezien het ongeveer net zo snel te vinden is als coke, nemen een hoop mensen het ook op die manier. Ik denk dat meer dan 75% van de gebruikers de risico's niet kent.

Dit geld dan voor bijna elke drug, maar de risico's bij meph zijn gewoon best groot.
Zeker als je ziet wat je er voor terug krijgt..
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Apeldoorner zei:
Het is idd niet slim om de eerste keer gelijk 400mg te pakken... En nu raar opkijken als je klachten hebt..
Klik om te vergroten...

Bij de Smartshop gaven ze me een zakje Aromatic Powder van 400mg. Daar vertelden ze me dat er 2 dosissen in zaten, dus eerst de helft nemen, en dan later de andere helft. (oraal)

Hier lees ik achteraf dat Aromatic Powder waarschijnlijk Mephedrone bevat? (Plus misschien nog wat bindmiddel, dus het totaal kan nooit meer dan 400mg geweest zijn.)

Tuurlek, ik blijf zelf altijd verantwoordelijk wat ik neem ...maar ik heb niet gedacht: 'laat ik eens woest bingen'.
E
EdblokLid
01-01-2024, 00:00
#6
dank u :grin:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat het nog steeds te krijgen is in Smartshops joh?!! Dat is wel slecht. Het is inderdaad redelijk gevaarlijk spul. Helemaal omdat et nog een onbekende drug is.

Ik gebruik het zelf ook, maar geen 400MG per keer!! Gelukkig heb ik nog nooit blauwe plekken gehad :P
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kreeg het als een soort methylone-vervanger, en had dus qua dosis geen vergelijkingsmateriaal. En gezien de prijs (12 euro) maakte ik de denkfout 'kan nooit woest veel zijn'.

Lees ik nu achteraf dat het mephedrone was waarschijnlijk. Op het voorgedrukte zakje stond behalve een lijst met ingrediënten dat het 400mg was. Het zal nooit voor de volle 400mg uit pure meph hebben bestaan, maar toch.
Het gaf de indruk gecontroleerd en legaal te zijn.

Gevalletje 'oeps'.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een vriend die zo'n gram per dag snuift , en ik heb nog nooit gehoord van blauwe plekken.
De mogelijkheid is er ook dat hij er niet echt over vertelt.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij was al niet toevallig een smurf van zichzelf?
E
EdblokLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn ervaring leert dat 400 mg mephedrone zeker een acceptabele dosis is. Neem t niet ineens, dan ga je wel erg hard (je beeld gaat extreem heen en weer), maar 200 mg en dan twee keer 100 mg redosen lukt prima.

Heb trouwens hele vreemde ervaringen wanneer ik de dosis opschroef. Recent 800 mg gehad (2 x 200 mg oraal, 4 x 100 mg nassaal) en heb toen enkele stukken gemist. Ja, met XTC gaat de tijd ook sneller (een uur is zo voorbij), maar met meph stond ik aan het begin van DWDD in een rare houding met lucifers te prutsen (vond ik nogal interessant), en ineens werd ik 'wakker' en stond ik nog steeds indezelfde houding en was DWDD net afgelopen. En een last van mn rug dat ik had. Heb 3 kwartier in dezelfde houding gestaan, dezelfde handeling vericht, zonder me ervan bewust te zijn, zonder besef van het lekkere gevoel van de meph. Dat was behoorlijk naar moet ik zeggen, en ik ben er van geschrokken. De dag erna was ik (los van de gebruikelijke gruwelijke meph kater, die is echt ernstig vind ik vergeleken met speed en mdma) ook heel erg vervreemd van mezelf. Mezelf aankijken in de spiegel was verschrikkelijk, had t gevoel alsof het iemand anders was die mee aankeek. Niet zozeer door mn brakke kop :rolleyes: , maar ik leek mijn eigen ik buiten te hebben gesloten en als een toeschouwer naar mezelf te kijken. Verbaal liep ik vast in gesprekken, ik had moeite met mijn motoriek wanneer ik een boterham smeerde of een sleutel in het slot deed, en ook lopen was moeilijk, alsof ik aan het revalideren was na 3 maand plat te hebben gelegen.

Het voelde alsof mijn geest en lichaam de natuurlijke verbinding was kwijt geraakt. Nou is t met mijn ptss al niet zo slim om drugs te gebruiken aangezien ik nogal wat paniekaanvallen en randpsychoses heb doorgemaakt, ik voel dat de meph mij makkelijk over t randje kan duwen in een psychose of angstaanval. Nu ben ik natuurlijk geen doorsnee 'patient', maar ik vrees dat ook 'gezonde' mensen hier bij langdurig en veelvuldig gebruik last van kunnen krijgen. Ik heb de afgelopen 2 maanden een keer of 5 meph genomen, en telkens ben ik een dag of 3/4 raar geweest erna, heb me hersteld, en toen weer gebruikt. Echter, de 800 mg, die heeft de grond onder mijn voeten doen bewegen, en me laten besluiten om geen meph meer te nemen.

Ik raad mensen aan om niet meer dan 400/500 mg te gebruiken, en als t kan 1malig. Meph blijft in je hoofd zitten, zoals nicotine, maar elk weekend (en laat staan vaker) gebruiken is desastreus. Beter nog, doe t niet, wacht gewoon een weekje langer op die MDMA, of nas een lijntje speed. Bij beide is de impact gewoon een stuk minder erg.

Ik heb een vermoeden dat wanneer Meph in populariteit blijft toenemen, het in potentie het CHrystal Meth van Noord-west europa kan worden. Zwaar verslavend, makkelijk verkrijgbaar, en zeer schadelijk.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Katatonia zei:
Hij was al niet toevallig een smurf van zichzelf?
Klik om te vergroten...

Neen joh , hij was gargamel.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eergisteren was ik te lam van de bier en maar ff een hele kleine hoeveelheid meph genomen. Laten we zeggen tussen de 50-100mg verdeeld over 3 porties opgelost in water. Wellicht zelfs minder.

Ik kreeg gewoon een lichte buzz maar de toen die weg was hield de crash gewoon niet op. Ik was echt te bizar wakker met zenuwen ticks en niets kon me boeien, alles was vervelend. Toen ik het een paar uur later zat was had ik nog pupillen als schoteltjes en moest ik wel 30mg diazepam nemen om te kunnen pitten. Echt bizar....
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Edblok zei:
Mijn ervaring leert dat 400 mg mephedrone zeker een acceptabele dosis is. Neem t niet ineens, dan ga je wel erg hard (je beeld gaat extreem heen en weer), maar 200 mg en dan twee keer 100 mg redosen lukt prima.

Heb trouwens hele vreemde ervaringen wanneer ik de dosis opschroef. Recent 800 mg gehad (2 x 200 mg oraal, 4 x 100 mg nassaal) en heb toen enkele stukken gemist. Ja, met XTC gaat de tijd ook sneller (een uur is zo voorbij), maar met meph stond ik aan het begin van DWDD in een rare houding met lucifers te prutsen (vond ik nogal interessant), en ineens werd ik 'wakker' en stond ik nog steeds indezelfde houding en was DWDD net afgelopen. En een last van mn rug dat ik had. Heb 3 kwartier in dezelfde houding gestaan, dezelfde handeling vericht, zonder me ervan bewust te zijn, zonder besef van het lekkere gevoel van de meph. Dat was behoorlijk naar moet ik zeggen, en ik ben er van geschrokken. De dag erna was ik (los van de gebruikelijke gruwelijke meph kater, die is echt ernstig vind ik vergeleken met speed en mdma) ook heel erg vervreemd van mezelf. Mezelf aankijken in de spiegel was verschrikkelijk, had t gevoel alsof het iemand anders was die mee aankeek. Niet zozeer door mn brakke kop :rolleyes: , maar ik leek mijn eigen ik buiten te hebben gesloten en als een toeschouwer naar mezelf te kijken. Verbaal liep ik vast in gesprekken, ik had moeite met mijn motoriek wanneer ik een boterham smeerde of een sleutel in het slot deed, en ook lopen was moeilijk, alsof ik aan het revalideren was na 3 maand plat te hebben gelegen.

Het voelde alsof mijn geest en lichaam de natuurlijke verbinding was kwijt geraakt. Nou is t met mijn ptss al niet zo slim om drugs te gebruiken aangezien ik nogal wat paniekaanvallen en randpsychoses heb doorgemaakt, ik voel dat de meph mij makkelijk over t randje kan duwen in een psychose of angstaanval. Nu ben ik natuurlijk geen doorsnee 'patient', maar ik vrees dat ook 'gezonde' mensen hier bij langdurig en veelvuldig gebruik last van kunnen krijgen. Ik heb de afgelopen 2 maanden een keer of 5 meph genomen, en telkens ben ik een dag of 3/4 raar geweest erna, heb me hersteld, en toen weer gebruikt. Echter, de 800 mg, die heeft de grond onder mijn voeten doen bewegen, en me laten besluiten om geen meph meer te nemen.

Ik raad mensen aan om niet meer dan 400/500 mg te gebruiken, en als t kan 1malig. Meph blijft in je hoofd zitten, zoals nicotine, maar elk weekend (en laat staan vaker) gebruiken is desastreus. Beter nog, doe t niet, wacht gewoon een weekje langer op die MDMA, of nas een lijntje speed. Bij beide is de impact gewoon een stuk minder erg.

Ik heb een vermoeden dat wanneer Meph in populariteit blijft toenemen, het in potentie het CHrystal Meth van Noord-west europa kan worden. Zwaar verslavend, makkelijk verkrijgbaar, en zeer schadelijk.
Klik om te vergroten...

Ik heb 1 keer ook zo'n afkick gehad , maar dat was van speed.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb eigenlijk nooit een "kater" of rare afkick van mephedrone.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Ik heb eigenlijk nooit een "kater" of rare afkick van mephedrone.
Klik om te vergroten...

Weet je wat het is denk ik...je koopt een kristalachtig poeder van een-of-andere RC site en gaat er vanuit dat dit de "echte" mephedrone is. Als je dat (zoals ik) niet laat testen...wat neem je dan precies?? Misschien had ik wel stiekum naphyrone of iets anders vaags....
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
westergas zei:
Sublimo zei:
Ik heb eigenlijk nooit een "kater" of rare afkick van mephedrone.
Klik om te vergroten...

Weet je wat het is denk ik...je koopt een kristalachtig poeder van een-of-andere RC site en gaat er vanuit dat dit de "echte" mephedrone is. Als je dat (zoals ik) niet laat testen...wat neem je dan precies?? Misschien had ik wel stiekum naphyrone of iets anders vaags....
Klik om te vergroten...

Ik weet wel wat ik neem. Ik weet dat het mephedrone is.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
westergas zei:
Sublimo zei:
Ik heb eigenlijk nooit een "kater" of rare afkick van mephedrone.
Klik om te vergroten...

Weet je wat het is denk ik...je koopt een kristalachtig poeder van een-of-andere RC site en gaat er vanuit dat dit de "echte" mephedrone is. Als je dat (zoals ik) niet laat testen...wat neem je dan precies?? Misschien had ik wel stiekum naphyrone of iets anders vaags....
Klik om te vergroten...

Ik weet wel wat ik neem. Ik weet dat het mephedrone is.
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt juist dat ZIJN kater niet door meph maar door andere rommel komt.
Maar, je kunt er vanuit gaan de de meeste RC vendors gewoon goed spul hebben ( op internet, niet op straat!). Het is misschien versneden, maar andere werkzame stoffen meegeven zullen ze niet snel doen denk ik.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Hij bedoelt juist dat ZIJN kater niet door meph maar door andere rommel komt.
Klik om te vergroten...

Ah, oke :grin: Dan kan natuurlijk.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Telefoon zei:
Het stofje kan hart problemen geven Boven 900mg Binnen 24 uur!

kijk daar dus mee uit

voor de rest is het stofje nog vrij nieuw op de nederlandse markt
dus je behoort nog tot de eerste 5000 mensen die het gebruiken

tast het voorzichtig af!
Klik om te vergroten...

En mij is hier bij de smartshop aangeraden om sowieso 1 zakje van 1000mg te gebruiken per persoon voor 1 avond :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."