Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach, uiteindelijk kom je er vanaf met een waarschuwing lijkt me. Je krijgt het spul niet terug, maar er zullen geen stappen tegen je worden opgemaakt. En zo wel, kun je in beroep gaan en je gelijk zeker krijgen (plus de kosten terug, die eraan verbonden waren).
l
lovely spaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dat spul nog te krijgen via internet ? anders staak ik mijn zoektocht.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je maar weet wat het is, dan kun je het op de juiste manier gebruiken en dan heeft het zeker zijn charmes.
S
SjarelLid
01-01-2024, 00:00
#4
lovely space zei:
Is dat spul nog te krijgen via internet ? anders staak ik mijn zoektocht.
Klik om te vergroten...

Het is nog te krijgen, alleen moet je wel even een tijdje zoeken en uitkijken dat het geen scam is :sunglasses:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jep,en sommigen smartshops verkopen het ook nog.
N
Nomen NescioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben laatst per abuis aan 4fmp gekomen. Dacht ik 'gewone' xtc in te kopen voor het festivalseizoen, bleek dat na testen er alleen cafeine en 4fmp in zat en een stel bijproducten. Na wat online onderzoek toch minder teleurgesteld dan ik in eerste instantie was, 4fluor lijkt me stiekem best leuk ter afwisseling :grin:

het waren trouwens ronde rood/roze hartjes in regio Zuid Limburg
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ikzelf zou er niet zo blij mee zijn.. Viel me tegen
N
Nomen NescioLid
01-01-2024, 00:00
#8
Viel me inderdaad een beetje tegen, was wel leuk maar vond dat het wakkerblijf effect wat je bij speed hebt naar mijn mening te groot was tegenover het trippy gevoel. Leuk voor de afwisseling, wat ik wel leuk vond was dat ik echt verbaasd was van m'n eigen babbel.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dit goedje ook weten te bemachtigen. Ik ben zeer benieuwd naar deze stof. Lijkt me inderdaag een leuke afwisseling zo even in deze bouwvak. :rockband:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind 4-FMP echt een geweldig stofje!

Mede doordat het heel erg op MDMA lijkt waar ik gek op ben, maar dan gewoon een vriendelijkere versie zeg maar. Van 4-FMP heb je ook niet echt veel nodig. Neem zelf bijv. 125mg en daar kan ik toch wel zo'n 3 a 4 uur lekker op gaan zonder dat ik nadelige effecten krijg, ook niet naderhand trouwens zoals bij MDMA dat wel het geval is. Denk aan de bekende dinsdag-dip, die krijg je met 4-FMP simpelweg niet omdat dit middel veel minder van je serotonine aanspreekt :)
g
gerrit2Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Is ook een heerlijk stofje ,maar om toch 1 nadeel te noemen je wordt er toch wel geil van.
Het nadeel is toch dat ie wat slap wordt
j
justmakepeaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spor zei:
haha 4 fmp is echt wel anders als speed. Zou het alleen al eerder nemen door de voordelen zoals geen grote doppen, ranzige muil, niet-kunnen-eten en kater de dag erna
Klik om te vergroten...

Toen ik aan de 4fmp was had ik doppen van hier tot tokio, je hebt er toch zeker wel doppen van!? En een ranzige muil had ik ook, ik heb met mijn kop en doppen een vrouwtje in de lidl de schrik van der leven bezorg toen ik haar iets te lang aan bleef kijken. Eten was ook geen pretje, al moet ik zeggen dat ik de volgende dag er niet zoveel last van had (ik had wel twee keer 125 mg genomen dus daardoor was ik wel 24 uur wazig ofzo)
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarschijnlijk was er niks mis met de dosis, maar had je te hoge verwachtingen.
Van dit stofje ga je ook niet hard maar alles is juist wat subtieler ten opzichte van mdma.
Je blijft helder maar ervaart toch allerlei extra 'gevoelens' zonder als een verdwaalde zombie eruit komen te zien.
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bart1981 zei:
Is 4-FMP wat betreft de dosis, net als MDMA, afhankelijk van je gewicht (gewenning natuurlijk even buiten beschouwing gelaten)? Kortom zou iemand van 60 kilo minder nodig hebben dan iemand van 80kg of gaat die vlieger met 4-FMP niet op?
Klik om te vergroten...

Gewicht speelt vrijwel altijd een rol bij de dosering die je neemt.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
en als je dan weet dat doseringen boven de 200 mg in de reports worden gekenmerkt door nare en langdurige na-effecten dan komt de 2mg regel van mdma hier aardig uit. Tenzij je dus >100kg weegt, maar mss treden bij dergelijke mensen de vervelende effecten pas later op (waar ik als ik hen was niet van uit zou gaan).
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weeg zelf meer dan 100 kg, maar houd het echt bij max 170mg, dat is voldoende voor een uur of 7.

Afhankelijk van de setting, na een uur of 4 een "kleintje X"...........
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#17
curiouscouple zei:
Weeg zelf meer dan 100 kg, maar houd het echt bij max 170mg, dat is voldoende voor een uur of 7.

Afhankelijk van de setting, na een uur of 4 een "kleintje X"...........
Klik om te vergroten...

Ik merk dat ik met dit spul (40 mg gepobeerd laatst) dat de vrouwtjes veel meer aangetrokken tot mij zijn. Ik heb ook een paar reports gezien bij andere mensen waar dit ook bij geldt. Heeft iemand dit hier ook gehad met dit spul?
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stunner zei:
curiouscouple zei:
Weeg zelf meer dan 100 kg, maar houd het echt bij max 170mg, dat is voldoende voor een uur of 7.

Afhankelijk van de setting, na een uur of 4 een "kleintje X"...........
Klik om te vergroten...

Ik merk dat ik met dit spul (40 mg gepobeerd laatst) dat de vrouwtjes veel meer aangetrokken tot mij zijn. Ik heb ook een paar reports gezien bij andere mensen waar dit ook bij geldt. Heeft iemand dit hier ook gehad met dit spul?
Klik om te vergroten...

Ik babbel na 175 mg altijd heerlijk in het rond en ben niet bang om op dames af te stappen, doordat je veel helderder blijft dan bij x kun je een goed gesprek voeren en ook nog daadwerkelijk luisteren naar de antwoorden...dat scheelt een hoop :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier zijn de ervaringen toch wat anders (positiever).

Gewicht maakt niet heel veel uit, wel wat maar gemiddeld genomen niet.
Of je nu man of vrouw bent en ergens tussen de 60 en 80 kilo zit, is voor de meeste rond de 135mg een uitstekende dosis. Op een "avond" meer dan 200mg nemen kan makkelijk, maar dan merk je wel meer het amfetamine achtige in de 4-FMP :tongueout: en lijkt het minder op het MDMA achtige gevoel. Hoe meer je neemt, hoe strakker je gaat staan haha.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fresh zei:
Hier zijn de ervaringen toch wat anders (positiever).

Gewicht maakt niet heel veel uit, wel wat maar gemiddeld genomen niet.
Of je nu man of vrouw bent en ergens tussen de 60 en 80 kilo zit, is voor de meeste rond de 135mg een uitstekende dosis. Op een "avond" meer dan 200mg nemen kan makkelijk, maar dan merk je wel meer het amfetamine achtige in de 4-FMP :tongueout: en lijkt het minder op het MDMA achtige gevoel. Hoe meer je neemt, hoe strakker je gaat staan haha.
Klik om te vergroten...

Als je niet weet waarover je praat hou gewoon je mond dicht. Vanaf 150 mg is de kans aanzienelijk aanwezig dat het erg slecht voor de hersenen kan zijn. Dus mensen altijd onder de 150 mg pakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."