Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SWIM heeft na lang zoeken 10 ampullen 10mg/2ml diazepam van roche kunnen bemachtigen . Gewoon 10mg in men bilspier injecteren ? Of is dit een te hoge dosis ? Ben zeer benieuwd wat dit gaat geven ."
"Heb al meerdere malen steroiden gebruikt dus het IM injecteren is niet nieuw , dus gewoo n in de bilspier met welke naald kan ik dit het beste doen ? Jij zou dus eerst een keer 1 ml (5mg) injecteren ?"
"SWIM heeft gisteren 10mg Diazepam IM gezet en dit was het warmste veiligste gevoel dat hij ooit had . Injectie deed wel wat pijn maar 2 minuten later was SWIM helemaal weg . Echt lekker spul dit !"
"Re: DMAA AKA Geranamine (upper) Haal ook al mijn DMAA van Ebay heb 1 keer 5 gram gekocht en nu 30 gram (Spul kost toch bijna niets)Zeer leuke upper veel leuker als de piperazine's (BZP en dergelijke).Werd ook al redelijk lang verkocht in pillen voor uithouding in de sportschool.Persoonlijk gebruik ik liever ephedrine als upper (Of natuurlijk een andere leuke stimulant) maar denk dat ephedrine het dichste bij deze licht . Toch is DMAA niet zo leuk als ephedrine maar als je niet aan ephedrine kan komen is DMAA een prima vervanger"
"SWIM heeft ook 2 gram van deze RC thuis liggen hij vind het een leuk stofje het voelt wat anders als steeds weer diezelfde speed/MDMDA (Niet dat MDMA niet leuk is ) maar zeker de moeite waard enkel spijtig van de kostprijs die in mijn ogen te hoog is .Komt misschien nog een tripreport van ."
"Absoluut mijn lievelingsgoedje na MDxx en DMT echter heeft mijn RC vendor het nooit in stock en is het hier bijna niet te krijgen heb het in totaal 4 keer gedaan 3 keer 25mg en 1 keer 30 zeer aangename ervaring ! Als het terug te krijgen is sla ik direct een grammetje in denk ik."
"Misschien dat hij verkeerd staat maar aangezien het nog altijd een RC is dacht ik dat het slecht zou staan in het Farmaceutishe Drugs afdeling . Phenazepam : Volledige naam :7-bromo- 5-(2-chlorophenyl)- 1,3-dihydro- 2H- 1,4-benzodiazepin- 2-one CAS:51753-57-2 Voorlopig nog een legale RC benzo die naar mijn mening sterk op clonazepam ! Voor mij is 0,5 mg vergelijkbaar met een 10mg diazepam sterk spul dus. Heeft er nog iemand ervaringen met deze RC gehad ? Mijn mening over deze RC:Zeker de moeite waard aangezien het de enige niet op voorschrift benzo is die ik ken en redelijk goedkoop is.Ook vind ik zijn werking zeer prettig .Echter kan het toch net niet tippen aan diazepam."
"SWIM heeft het ook weten te bemachtigen enkele maanden terug vond het niet zoon boeiende stof maarja hij vind gewone cocaïne ook saai .SWIM vind dat je je geld beter in een andere research chemical kan steken zoals dimethocaine deze is nu verkrijgbaar en is goedkoper als echte cocaïne . Als je wilt schrijf ik binnenkort wel eens een tripreport over beide stoffen ookal vond ik 4-fluoro-tropacocaine maar saai , dimethocaine is al een betere cocaine vervanger maar voor cocaine verwanten een tripreport schrijven lijkt me niet makkelijk ."
"Ik heb dit goedje ook , heb het enkele keren gebruikt op een LAN-party vond er voor de rest niet veel aan heb nog een redelijke hoeveelheid over van mijn toenmalige 100 mg schiet toch niet zoveel meer over :P"
"Deze ben ik ook nog niet tegengekomen maar zodra ik hem kan regelen gebruik ik het en schrijf ik een tripreportje."