Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
o
oxygene22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Fuck heb ik weer.... Ik heb de 4fa/4fmp geslikt, gesnoven zelfs gepluged tot 180 mg (0,180 gram) en het spul doet gewoon erg weinig bij mij een mild relax gevoel is het enige wat ik ervaar. En zo'n stims tolleratie heb ik niet.

Ik heb het een maandje of 9 aangeschaft bij een "vertrouwde" oostenrijkse online rc shop, dus de kwaliteit zit wel goed

Hetzelfde gaat trouwen op voor GHB/GBL, deze doen bij mij ook bijzonder weinig.

Tja is het een vloek of een zegen?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verwachting te hoog?

Heb je het eens meerdere malen geprobeerd of heb je het bij 1x gelaten? misschien toch maar eens laten testen?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mss te lang bewaard? Of had je 't net pas? Kheb geen idee of 't spulletje wel tegen bijv. licht of warmte kan.
o
oxygene22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
N
TeKNoZem zei:
Mss te lang bewaard? Of had je 't net pas? Kheb geen idee of 't spulletje wel tegen bijv. licht of warmte kan.
Klik om te vergroten...

Nope. de 4-fa redelijk snel geprobeerd. Ik denk ook niet dat het (snel) kapot gaat (oxideert)
Het goedje is bij goed verpakt bij kamertemperatuur opgeslagen. Ik heb begrepen dat het oxideren van amfetamine achtige eigenlijk niet echt gebeurd.
Ooit wel eens een pilletje gehad van enkele jaren oud? Bij mij deed hij nog prima zijn werk :hearteyes:

Axxess zei:
Verwachting te hoog?

Heb je het eens meerdere malen geprobeerd of heb je het bij 1x gelaten? misschien toch maar eens laten testen?
Klik om te vergroten...

Nee meerdere malen geprobeerd. Ik ben laag begonnen 0,05 g (50 mg) daarna langzaam opgeschroefd. tot 180 mg (0,180 Gram) in een bommetje. (in de loop van 3 maanden)

Weet iemand of de marquis test op dit goedje werkt en welke kleur er ontstaat?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoeveel weeg je. Goed effect bij iemand van 70 kg is ongeveer 90 mg
bij iemand van 90 is het ongeveer 120 mg
o
oxygene22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
hoeveel weeg je. Goed effect bij iemand van 70 kg is ongeveer 90 mg
bij iemand van 90 is het ongeveer 120 mg
Klik om te vergroten...

Ik weeg 73 kg.

Ik heb uitgesnuffeld dat de marquis test een paarste kleur geeft op 4-fa, dat ga ik dit weekend eens proberen.
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het duurt aardig lang voordat het werkt, neem nooit bij!
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Axxess zei:
Is dit toevallig het spul wat ze vloeibaar verkopen als "APK" of is dat toch gewoon Methylone? Als ik de verhalen zo lees lijkt het er wel een beetje op. Alleen dan zonder 'speedy' effect.

Aangezien ik APK veelste duur vind en een nare chemiche na smaak achterlaat. Ik heb me dus wat 4-FMP weten te bemachtigen (denk ik) en ben vanplan om het wel eens te proberen.

:stoned:
Klik om te vergroten...

ZOals ik goed lees...:P, dat is idd 4fmp, (heette vast neyezzz ofniet:P)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
denk het wel hoor het is een afmetamine :P
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet iemand of het in België legaal is?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Na zoveel positieve reacties gelezen te hebben denk ik eraan om het ook een keertje te bestellen, als ik weer genoeg geld heb :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Origin zei:
Weet iemand of het in België legaal is?
Klik om te vergroten...

Ik vermoed van niet.

DamienDope zei:
Na zoveel positieve reacties gelezen te hebben denk ik eraan om het ook een keertje te bestellen, als ik weer genoeg geld heb :P
Klik om te vergroten...

Zeker doen, alhoewel sommige mensen het maar een matig stofje vinden ben ik er toch best van onder de indruk. Zeker omdat er nauwelijks of zelfs geen kater is de dag erna. (Denk dan aan de kater van MDMA bijvoorbeeld, zoiets heb je niet bij 4-fmp, ik toch niet.)
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Origin zei:
Weet iemand of het in België legaal is?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik vermoed van niet.

Normaal is er een lijst, waarop alle verboden drugs staan,e n ik heb denkik deze lijst gevonden, maar 4FMP staat er niet tussen daarom!
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Ik heb die lijst ook bekeken, maar volgens mij staan daar niet alle stoffen op. Zo mis ik mephedrone op die lijst bijvoorbeeld.

Maar of het nu illegaal of legaal is, veel maakt dat toch niet uit ?
Klik om te vergroten...

Zeker wel! Als je met de ene opgepakt word kan je zeggen, HAH niet illegaal, lekker puh! :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Origin zei:
Sublimo zei:
Origin zei:
Weet iemand of het in België legaal is?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik vermoed van niet.

Normaal is er een lijst, waarop alle verboden drugs staan,e n ik heb denkik deze lijst gevonden, maar 4FMP staat er niet tussen daarom!
Klik om te vergroten...

Ik heb die lijst ook bekeken, maar volgens mij staan daar niet alle stoffen op. Zo mis ik mephedrone op die lijst bijvoorbeeld.

Maar of het nu illegaal of legaal is, veel maakt dat toch niet uit ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Origin zei:
Sublimo zei:
Ik heb die lijst ook bekeken, maar volgens mij staan daar niet alle stoffen op. Zo mis ik mephedrone op die lijst bijvoorbeeld.

Maar of het nu illegaal of legaal is, veel maakt dat toch niet uit ?
Klik om te vergroten...

Zeker wel! Als je met de ene opgepakt word kan je zeggen, HAH niet illegaal, lekker puh! :P
Klik om te vergroten...

Haha, ook al is het illegaal, gaat dat nog niet zo veel uitmaken denk ik. 1 g dan. Ik weet niet precies wat de wetgeving is. :)

En jij kunt wel zeggen dat het 4-fmp is, maar het bewijzen kun je op dat moment niet. Dus ze gaan het sowieso voor een illegale stof houden en testen. Waarschijnlijk test het zelfs met een simpel testje gewoon op amfetamine. Daar schiet je dus ook niet veel mee op. :grin:
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Haha, ook al is het illegaal, gaat dat nog niet zo veel uitmaken denk ik. 1 g dan. Ik weet niet precies wat de wetgeving is. :)

En jij kunt wel zeggen dat het 4-fmp is, maar het bewijzen kun je op dat moment niet. Dus ze gaan het sowieso voor een illegale stof houden en testen. Waarschijnlijk test het zelfs met een simpel testje gewoon op amfetamine. Daar schiet je dus ook niet veel mee op. :grin:
Klik om te vergroten...

Ze sturen het sowieso naar het labo op eh :), dus dan krijg ik mijn gelijk. zal niet zeggen dat ik het terugkrijg maar ze kunnen geen proces verbaal schrijven! Het kan maar handig zijn weet je :grin:

Niet dat ik problemen heb met illegale dingen hahahaha
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Origin zei:
Ze sturen het sowieso naar het labo op eh :), dus dan krijg ik mijn gelijk. zal niet zeggen dat ik het terugkrijg maar ze kunnen geen proces verbaal schrijven! Het kan maar handig zijn weet je :grin:

Niet dat ik problemen heb met illegale dingen hahahaha
Klik om te vergroten...

Oke, uiteindelijk is het wel een voordeel ja. :)
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Origin zei:
Ze sturen het sowieso naar het labo op eh :), dus dan krijg ik mijn gelijk. zal niet zeggen dat ik het terugkrijg maar ze kunnen geen proces verbaal schrijven! Het kan maar handig zijn weet je :grin:

Niet dat ik problemen heb met illegale dingen hahahaha
Klik om te vergroten...

Oke, uiteindelijk is het wel een voordeel ja. :)
Klik om te vergroten...

Even toch eens uitzoeken hoe ik de actuele lijst kan krijgen :grin:, zou het gewoon al vies lachen vinden als ze het afpakken en dan toch niks mogen doen haha
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Origin zei:
Even toch eens uitzoeken hoe ik de actuele lijst kan krijgen :grin:, zou het gewoon al vies lachen vinden als ze het afpakken en dan toch niks mogen doen haha
Klik om te vergroten...

Dat is de actuele lijst denk ik hoor, maar je hebt er sowieso niks aan want het gaat gewoon op amfetamine testen in eerste instantie. Pas na een labanalyse krijg jij je gelijk dan, dat duurt wel eventjes. Dus in eerste instantie ga je toch gewoon problemen hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...262728293031
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."