#1
Fuck heb ik weer.... Ik heb de 4fa/4fmp geslikt, gesnoven zelfs gepluged tot 180 mg (0,180 gram) en het spul doet gewoon erg weinig bij mij een mild relax gevoel is het enige wat ik ervaar. En zo'n stims tolleratie heb ik niet.
Ik heb het een maandje of 9 aangeschaft bij een "vertrouwde" oostenrijkse online rc shop, dus de kwaliteit zit wel goed
Hetzelfde gaat trouwen op voor GHB/GBL, deze doen bij mij ook bijzonder weinig.
Tja is het een vloek of een zegen?
Ik heb het een maandje of 9 aangeschaft bij een "vertrouwde" oostenrijkse online rc shop, dus de kwaliteit zit wel goed
Hetzelfde gaat trouwen op voor GHB/GBL, deze doen bij mij ook bijzonder weinig.
Tja is het een vloek of een zegen?