Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
84 weergaven
18-5-2026
g
gioLid
01-01-2024, 00:00
#1
petekay zei:
Merk je er lichamelijk nog wat negatieve effecten van, bijv maagkramp, misselijk etc. ?
En zou je er 'bad' op kunnen gaan ondanks je je aan de juiste dosering houd (100 - tot 200 mg)?
cheers.
Klik om te vergroten...

Ik neem zelf ongeveer 160mg en dan gaat er niks fout. Ik maak voor m'n vrienden
meestal dezelfde dosering. Een vriend van me wou eens een grotere dosis proberen
en toen heb ik hem 200mg geprepareerd. Achteraf heeft hij geloof ik nog 50mg
bijgenomen. Hij stond uiteindelijk nogal strak en vond de grotere dosis verspilling.
Slecht zal je zeker niet gaan met dit spul. Je flasht zachtjes, maar hebt wel een
leuk voldaan gevoel. Zodanig dat de 'zachte flash' genoeg is. Zo voel ik het toch.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan het zijn dat er met dat spul ook geknoeit word zoals met pep tegenwoordig :confused:

Want ik heb zowel de poederform als de vloeibare vorm gehad, maar vond het nogal tegenvallen.
De poeder merkte ik bijna niets van en de vloeibare was wel aangenaam, maar haalt het niet bij een lijntje (goede) pep.
:)
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
peppie zei:
Kan het zijn dat er met dat spul ook geknoeit word zoals met pep tegenwoordig :confused:

Want ik heb zowel de poederform als de vloeibare vorm gehad, maar vond het nogal tegenvallen.
De poeder merkte ik bijna niets van en de vloeibare was wel aangenaam, maar haalt het niet bij een lijntje (goede) pep.
:)
Klik om te vergroten...
Of er mee geknoeid wordt weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er soms verschil kan zitten tussen batches. Heb 't in totaal twee keer besteld, beide keren bij een andere leverancier. En de laatste batch was absoluut een stuk minder sterk, zo ondervonden ik en een aantal vrienden; 180 mg deed vrij weinig, terwijl je daar normaal gesproken best wat van voelt. Uiteindelijk nog 100 mg erbij en toen voelde 't wel prima :) Terwijl je bij een normale sterkte echt niet meer dan 200 mg over een korte periode moet wegwerken, want dan krijg je toch hoofdpijn en andere vervelende bijverschijnselen...

Misschien dat de rc-shop stiekem toch heeft lopen versnijden :wink: Die shops blijven natuurlijk ook een soort van veredelde dealers, ook ziet het er allemaal op het oog wat professioneler uit :P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb na enige moeite twee gram kunnen bestellen voor 34 euro. Het minimum van de site waar ik bestelde was eigenlijk vijf gram, maar dat is véél te veel voor mij omdat ik er A. niet in ga dealen en B. het niet met regelmaat wil gebruiken. Ik ben benieuwd.

Enig idee hoe lang ik dit kan bewaren? Twee gram zou ik over zo'n tien avonden moeten kunnen uitspreiden, afgaande op de frequentie waarin ik denk dit te gebruiken is dat voldoende voor anderhalf a twee jaar, is dat niet érg lang?
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nog even een vraagje:

Gister heb op een huisfeest weer eens 4-fluoroamfetamine naar binnen gewerkt, alleen deed er zich iets raars voor.
Ik was gedurende de hele 'trip' moe.
Normaal gesproken heb ik dit alleen in de laatste uren (als het empathogene effect al weg is) dat ik me wat loom en zo voel.
Maar nu had ik het dus gedurende de hele ervaring.
Hoe kan dit komen?

Ik moet erbij zeggen: gister was de eerste keer dat ik het 's avonds nam i.p.v. 's middags én mijn broer heeft hetzelfde, die valt in slaap van een lijntje speed.
Ik geloof niet dat ik ADD o.i.d. heb, want ik ga me er sowieso echt niet beter door concentreren en nouja, volgens mij heb ik gewoon geen ADD. :P

Hopelijk hebben jullie een goed antwoord op mijn vraag.
Dankuwel! :grin:
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#6
**
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gistermiddag wat 4fmp in poedervorm (98.7 % puurheid volgens leverancier) ingenomen d.m.v. bommetje/capsules

Ik heb alleen ervaring met weed/paddo's dus vond het wel (erg) spannend hoe ik zou reageren op 4fmp. Ik heb een jaar geen drugs gebruikt. Ik heb het daarom gewoon eerst thuis geprobeerd.

Eerst 10 mg genomen in een bommetje om te kijken of ik er niet overgevoelig voor ben. Ik voelde na een uurtje niks vreemd dus daarna een capsule ingenomen met 80 mg.
Na een kwartiertje voelde ik een hele lichte euforische rush, wat tintelingen in me de hoofd en benen, zeer aangenaam kan ik wel zeggen, vooral die tintelingen! Toch was ik wel beetje bang voor het onbekende wat nog komen zal, maar achteraf vond ik het effect erg meevallen (wat ik OK vond).

Ik besloot me ex vriendin te bellen, we zijn nog goede vrienden , ze was bezig in haar vaders moes/recreatietuintje in een relaxte groene omgeving. Ik ben er heen gefietst, ik voelde me op de fiets vrij normaal (iets scherper dan normaal), maar had niet het idee dat ik extra energie had ofzo.

Eenmaal in de tuin, stoeltje gepakt en nog een capsule van 80 mg ingenomen (inmiddels 170mg in me lichaam). De tintelingen werden snel al iets sterker, ook werd ik wat prateriger. Ik heb de hele middag op de stoel gezeten, naar boompjes/plantje en omgeving gekeken en gepraat, dat was erg relaxed. Geen behoefte gehad om dingen te doen wat energie kost.

Eind van de middag naar huis gegaan, me hongergevoel bleef uit door de 4fmp. Toch maar wat gaan eten rond 20:00
Mijn hartslag was gewoon de hele dag OK, ik had alleen een droge mond. Verder wat grotere pupillen dan normaal. Maar m'n ex had niks in de gaten gehad.

De rush heeft zo'n 6 uur geduurd. Ik heb wel geslapen, veel lichter dan normaal, toch voel ik me ik nu de volgende dag helemaal fris, uitgeslapen en helemaal normaal.

Voor herhaling vatbaar dus :hearteyes:
Het is een toegankelijk drugje voor mensen met weinig drugservaring zoals ik , het is absoluut geen heftig spul. Ik ben wel bewust onder de 200mg gebleven.

Vraagje, het lijkt me niet verstandig vanwege RC status om dit elke week te doen (zou ik ook niet willen denk ik), wat zal een beetje acceptabele gezonde tussenpoos zijn voor je lichaam om te gebruiken? 1x per maand misschien?
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel plezier ermee dan. Het is wel leuk spul, maar er mist toch wel iets aan het effect ervan. Beetje kaal, vaag omschreven. Maar voor de afwisseling heeft het wel wat :)
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou, in de nacht van de 29e op de 30e heb ik het geprobeerd, over de nacht verspreid ongeveer 220 mg gehad. Best een leuke drug, het eerste bommetje sloeg heel snel in (na een kwartiertje ofzo), en de euforische rush was erg aangenaam. Ik werd bevangen door een grote ondernemingsdrang, heb lekker zitten babbelen en ik heb direct enthousiast vrienden die niet meegingen ge-smst dat ze het meest geniale feest ooit aan het missen waren, hehe. De euforie ging me iets te snel weg (duurde een uurtje geloof ik, wellicht iets langer), met MDMA houdt het langer aan. Daarna had ik nog wel heel lang de amfetamineachtige mentale high (klaarwakker, actief, helder). Ongeveer tweeënhalf, drie uurtjes na het eerste bommetje heb ik het tweede bommetje gedropt, die ongeveer dezelfde hoeveelheid 4-FMP bevatte, maar ik had het idee dat die een iets minder nadrukkelijke uitwerking had dan de eerste. Wat leuk is aan het goedje is dat je, naar mijn idee, niet obsceen strak staat en geen scheve MDMA-bek hebt.

Rond 07:15 ben ik vertrokken van het feest waar ik was, ik voelde me geestelijk nog steeds op en top, alleen m'n lichaam was op na zes uur raven onder een brug. Ik wilde op zich graag nog een uurtje of twee blijven, maar ik had geen zin om een extra dosis van het spul bij te pakken. Bij thuiskomst heb ik met grote moeite een kaasbroodje weg kunnen werken. Een maatje van me, die ongeveer dezelfde hoeveelheid had genomen, had hier geen enkele moeite mee. Slapen ging vervolgens wel prima, ik sliep weliswaar kort (3-4 uurtjes effectief), maar de dag erna had ik geen kater. Conclusie: Redelijk mild, maar erg prettig spul, met name geschikt voor diegenen die geen grote tolerantie voor echte pep hebben opgebouwd. Zeker voor herhaling vatbaar.
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Donderdag geprobeert.
Suuuuuuuuuperspul.
Om 7 uur 's avonds genomen en 7 uur 's ochtends maar eens gaan "slapen".
Coming up leek enorm veel op mdma, en daarna idd een heerlijke xtc-rush, alleen bereik je net die piek niet. Euforische effect was wel snel weg, dus na een tijd besloten ghb erbij te pakken.
Dit was blijkbaar een goed idee, want na 2 dosissen kwam die euforische rush ineens terug! gewoon steeds om de zoveel tijd ghb bijpakken en je kunt het zo lang rekken als je wilt (naar mijn idee).

Rond 3 uur 's nachts zwaar waus en energiek met vriendlief gaan douchen, was erg fijn. Het gevoel van water op je lichaam is onder invloed altijd fijn en we hadden behoorlijk gezweten.
Verder vonden we elkaar nog liever, mooier en geiler dan normaal, enorm veel gepraat. En je hebt zo'n connectie en band samen die je normaal niet mogelijk acht (zoals bij mdma dus).
Wat gek was, helemaal in het begin tijdens die "xtc-rush" gewoon kleine pupillen, niet knauwen en geen rare kop. Maar toen dat speedy effect begon en we ghb bijnamen werden mijn pupillen na een tijd grote ronde zwarte schotels. Heel veel in de spiegel staan kijken want het zag er zoals altijd weer fascinerend en mooi uit. Kreeg niet echt zo'n pillenbekkie, enkel kattenoogjes en ik zag er extra schattig uit. Costant met mn blonde lokjes en borsten zitten spelen, en elkaar lekker maseren uuuren en uuuren.

Al met al een heeeeeeeel lange en geslaagde nacht. Niet beter dan mdma kristalletjes natuurlijk maar een fijn alternatief met zo z'n eigen charmes. Dag erna geen kater en ook niet echt moe, ondanks dat ik maar 3 uur heb geslapen. Voel me nu (2 dagen later) nog gewoon goed. Dus in mijn ogen heeft deze drug (vooral in combinatie met flink wat G) alleen maar voordelen, echt top!

Zo aan de 2c-c :sunglasses:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#11
off-topic: 2cc is ook wel leuk ja, wel nog even de juiste dosis op zoeken, 20mg was nog niet zo sterk, maar goed het was op een redelijk hard feestje dus veel meer was daar ook niet wenselijk. Het schijnt de wta meer sederende variant te zijn..
laatst wat voor een leuke prijs gehaald :)



4-fmp is al wel weer lang geleden..pff zou 'ns wat nieuwe moeten halen denk ik :) met de festivals op komst!
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoe slecht kan dit spul voor je lichaam zijn vraag ik me af (bij doseringer lager dan 200mg), en dat bij maandelijks gebruik ofzo.
Ik heb geen zin dat bijv. m'n zaad niet meer werkt over 10 jaar, begrijp je.
L
LizzypLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb al een hele tijd buisjes 4 -fmp, en nu heb ik buisjes Alegria (4 fmp met iets explosion erbij)! Voor mij niets anders meer dan dat en Explosion!
Het feest is gelukkig niet meer zomaar voorbij zoals bij xtc wel bij mij vaak het geval was. Je maakt tenminste alles mee, voelt je lekker en energievol soms ff zo een energiekick tussendoor en alleen maar happy zijn!! :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
MP zei:
ik wil niet veel zeggen, maar in N-EYE-ZZZ capsules zit GEEN 4-FMP
Klik om te vergroten...
Inderdaad:

Per 1 Capsule (150mg);
Colanut extract (bevat cafeïne alkaloïden) 50mg
Ayurvedische Power Blend extract; Myristica fragrans, Chlorophytum arundinaceum, Alpinia Anacyclus pyrethrum, Caryophyllus aromaticus, Piper longum, Cinnamomum iners, Mucuna pruniens, Emblica officinalis, Ipomoea digitata, Hydrofilia spinosa, Allium cepa, Piper betle (-mengsel) 100mg.

Bron; pagina 4 van dit topic (:
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Net terug van de smartshop (wat gezellig was :P)
n-eye-zzz is denk ik idd NIET hetzelfde als 4-fmp maar het is BZP.
Goh apart, want ik ervaar bij 4-fmp en BZP dan dezelfde effecten wat opzich wel kan aangezien het allebei stimulerend werkt en voor energie+ euforie zorgt. De werkingsduur lijkt alleen anders nu ik erover nadenk, BZP heeft iets langer dat xtc-effect en van 4-fmp ben je iets langer wakker.

Zo, weet ik dat ook weer _O_
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pixiedust7 zei:
Net terug van de smartshop (wat gezellig was :P)
n-eye-zzz is denk ik idd NIET hetzelfde als 4-fmp maar het is BZP.
Klik om te vergroten...

Dit vind ik toch wel opmerkelijk. Ik stel alleen maar vast dat de 4-FMP-gebruikers achteraf razendtevreden zijn, terwijl de BZP-gebruikers dat in de helft van de gevallen beklagen.
Volgens die logica zou N-eye-zzz dan weer niet zo geliefd moeten zijn.

Moker zei:
ik vind dat er toch wel een behoorlijk verschil zit tussen 4-fmp en bzp (tfmpp). De 4-fmp werkt bij mij rond de 5 uur en die keren dat ik bzp heb gehad (zoo7 capsule bzp+tfmpp) werkt het zeker wel 10 uur duur. En van de fluor ben je de dag erna inderdaad lekker uitgerust en fris wat bij bzp+tfmpp zeker niet het geval is.
Klik om te vergroten...

Euh, bij mij werkt 4-FMP toch wel altijd +10uur hoor.
Het empathogene is er misschien af na 5 uur, maar de amfetamine-rush duurt nog eens zo lang door.
Ik vond juist BZP de kortere werkingstijd van de twee hebben.
R
ResearchRATLid
01-01-2024, 00:00
#17
SWIM heeft ook 2 gram van deze RC thuis liggen hij vind het een leuk stofje het voelt wat anders als steeds weer diezelfde speed/MDMDA (Niet dat MDMA niet leuk is :grin: ) maar zeker de moeite waard enkel spijtig van de kostprijs die in mijn ogen te hoog is .Komt misschien nog een tripreport van .
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#18
In heel Groningen geen smart/headshop die überhaupt weet wat dit is of het in stock heeft. Krijg zowieso een beetje een vaag idee van die shops. Waar de hel halen die hun omzet vandaan? zaakje stinkt :P

maar back to 4fmp... search goes on...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laatst weer aan de 4-FMP, maar nee... vind het gevoel toch echt teleurstellend.
Ik ben tijdens een 4-FMP-Rush altijd op zoek naar meer en meer (euforisch gevoel) en dat is juist wat 4-FMP je niet geeft. Het begint euforisch, maar is vooral gewoon een stimulant als Speed. Ook tijdens het redoseren krijg ik geen extra effecten... alleen een nóg sterkere kaakklem.

Dan maar liever voor het echte werk :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind 4 fmp juist chill omdat ik er geen zware kater van krijg en niet opgefokt van wordt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."