#1
Ecth fijn spul
. Heb het laast voor het eerst genomen. Het heeft wat van pep en mdma weg, alleen is de werking van 4FMP minder sterk. de euforie vind ik echter dan van mdma, en het fijne is dat ik niet zo'n hoofd krijg aka Lau
. geen klapperkaak, geen grote pupillen, geen wegdraaiende ogen, Het is gewoon top spul!