Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gast help een ander forum naar de haaien. IP Ban. Je bedoelt dat we jou moeten mailen he? Het adres is stiekem van jezelf toch? Of geeft je dealer je hier korting voor"
"Is snel, maar kan. Vlot door de maag heen en vlotte opname in dunne darm idd."
"Vanwege de nadelen (op volgende dagen). Nog 2-4x per jaar. Liever 2C'tjes"
"Als je dat wilt weten moet je ook je spul laten testen. En secuur afwegen. Dan weet je voor de keren erop (met evt. andere kristal getest@ ander percentage) precies wat je wenst"
"Het antwoord op de vraag in de topictitel is ja."
"Ook wel eens cellulose meende ik...?!"
"Meer dan 4, bij goed snoep, heeft geen zin, alleen de bijwerkingen nemen toe, die euforie komt niet meer terug. Veel prettiger zal je je er iig niet van voelen..en de dagen erna des te ongemakkelijker.."
"Misschien een blauwe yingyang nemen, anders een ander stimulerend middel als Methylone of Butylone (laatste dan 2e try-out) en dit in combinatie met 'één van de langwerkende 2C-varianten, misschien 2C-P (dat zou de eerste keer worden) maar als we toch besluiten dat we de werking daarvan te lang vinden voor O&N (10-16u) dan wordt het 2C-T7 of 2C-E (icm I)"
"Ik ga dan meestal een aantal keer goed boeren..dat moet dan ineens en dan komt het daarna. Weet altijd dat ie dan komt. Verder warm, tintelingen in hoofd, vrolijk, beetje veranderingen in zicht enzo...maar dat boeren vind ik zelf, voor mezelf!, wel heel kenmerkend. Maarja doe het ook niet zo vaak meer"
"De Sjeik zei: Die van Ebay komen sowieso aan. Klik om te vergroten... *bevestigd dit*"