Hoe was het Pjenis? Volgens mij heb ik al meer van jou gelezen op drugsforum.info ook
Ik heb zaterdag ook veel mensen ontmoet die 4-fmp/4-fa hadden gebruikt, en zij hebben mij overtuigd! Vind MDMA/XTC geweldig hoor! Maar 4-fmp zorgt er voor dat je een stuk helderder blijft, meer energie hebt, en dat je niet uit je space gaat als je bijvoorbeeld even een rustigere of koude ruimte inloopt. ( Hoewel ik dit niet vaak heb). Enige nadeel is dat je minder euforie beleeft (wat ik toch het lekkerste vind en ook lekkerder dan energie om te dansen) en dat je problemen met slapen kan krijgen omdat het 4 tot 10 uur duurt.
Heb wat onderzoek gedaan op het internet en om te zorgen dat ik het goed doe hier mijn 'plan'.
Ik ben ong. 175, 65kg. Ik las bij een paar fora de regel, lichaams gewicht x 1.5. Dat komt bij mij dus neer op afgerond 100mg. Dit doe ik in 1 capsule en neem dit eenmalig aan het begin van de avond, voor waarschijnlijk een feest van 11.00 tot 06.00. Na een uur verwacht ik dan erin te komen en met een gevoel van euforie, saamhorigheid en energie lekker muziek te luisteren, te dansen en met mensen te babbelen. Alleen schijnt de euforie na 2.5 uur uit te werken.
Hier heb ik advies nodig. Als ik hier bijvoorbeeld een capsule van 50 mg bijneem, ga ik problemen krijgen met slapen. Zal ik op dit punt een halve XTC pil nemen van 200mg, dus 100mg? Puur om de euforie door te laten werken.
2c-b en 2c-i om te combineren ben ik niet mee bekend om en wil dit ook nog niet proberen. Ik kan er uberhaupt niet aan komen denk ik.
Hoor graag wat jullie ervan vinden, kom maar op met het advies, kritiek, eigen voorkeuren/ervaringen en tips
