Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben het wel met Helenas eens. Al weet ik niet zo goed wat 200mg doet met iemand van 100kg, zelf weeg ik 84kg, ik heb aan 130-140mg genoeg. Ik verwacht dat 200mg voor iemand van 100kg wel te doen is, maar wel een hoge dosis. Ook schijnt dosering van 4fmp een stuk minder lichaamsgewichtsafhankelijk te zijn als die van mdma bijv. als je begrijpt wat ik bedoel.

Er schijnt ook nog verschil te zitten in zuiverheid bij 4fmp, dus dat is ook nog van invloed. Je kunt het op zuiverheid laten testen bij testcentra heb ik me laten vertellen.
P
Pattern2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb rond kwart voor 1 allebei de capsules tegelijk ingenomen en om 5 uur nog een paar kleine likjes M gepakt. Top avond gehad volgende keer neem ik weer 4fmp mee.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
zelf weeg ik 84kg, ik heb aan 130-140mg genoeg.
Klik om te vergroten...

Hu?

Ik verwacht dat 200mg voor iemand van 100kg wel te doen is, maar wel een hoge dosis.
Klik om te vergroten...

Ik weeg 75 kilo, begon met een startdosering van 200mg en redosede later bij met 80mg. Toen ging ik voor mijn gevoel pas lekker. Na de 280mg had ik pas het idee dat ik echt wat op had.
H
HenkioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zit dit forum aandachtig te lezen dus daar wil ik ook zelf iets aan toevoegen.

Mijn ervaring met 4fmp:
Ik heb in juni dit jaar voor het eerst 4fmp gebruikt, er was een plaatselijk hardstyle festival waar ik met mijn vrienden heen ging Ik had met een vriend afgesproken om 4fmp te gebruiken. we kwamen aan rond 1 uur en rond 4 uur na een paar biertjes heb ik een capsule(180mg) gepakt. Na ongeveer een uur misschien iets langer kwamen er steeds fijne rillingen over mij heen. En was ik heerlijk aan het dansen. Alles was mooi en leuk, zelfs het drinken of ijsjes halen was genieten. Je durft ineens op iedereen af te stappen en gesprekken liepen veel soepeler en waren super leuk. Na ongeveer 3 uur begon het lichte euforische gevoel een beetje af te nemen. Maar de energie werd niet minder ik ben tot 12 uur (einde van het feest) helemaal los gegaan. En heb mij prima vermaakt.

Toen het feest net afgelopen was gingen we onze jassen halen en liepen we naar het station om naar huis te gaan. En toen ineens na een sigaret(ik denk niet dat dit er mee te maken heeft gehad maar toch) voelde ik het gevoel dat ik moest overgeven.toen heb ik flink overgeven en daarna in de trein ook (wat nogal ongemakkelijk was).Het leek wel of mijn maag van streek was. Ook was het gek dat ik ontzettend hard begon te zweten en ik het helemaal niet warm had. Na ongeveer een kwartier was het over en voelde ik mij prima. Slapen ging niet echt super vaak wakker en beetje onrustig. En de dag erna s'ochtends geprobeerd te eten maar dat ging moeizaam en ik moest weer overgeven. Heb mij toen de hele dag heel slap gevoeld en wat spierpijn maar voor de rest nergens meer last van gehad.

Maar al met al heb ik echt een top feestje gehad en heb geluk gehad dat het slechte gedeelte pas na het feest begon.

Ik wil het graag volgend week weer proberen maar mijn vraag is nou zal de volgende keer mijn maag ook weer zo van slag zijn? ben ik er misschien allergisch voor of ligt het misschien ergens anders aan?

Bedankt voor het lezen!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is jouw probleem? Kan je niet ff de moeite doen om de forumregels te lezen?
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#6
curiouscouple zei:
Weeg zelf meer dan 100 kg, maar houd het echt bij max 170mg, dat is voldoende voor een uur of 7.

Afhankelijk van de setting, na een uur of 4 een "kleintje X"...........
Klik om te vergroten...

Ik merk dat ik met dit spul (40 mg gepobeerd laatst) dat de vrouwtjes veel meer aangetrokken tot mij zijn. Ik heb ook een paar reports gezien bij andere mensen waar dit ook bij geldt. Heeft iemand dit hier ook gehad met dit spul?
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stunner zei:
curiouscouple zei:
Weeg zelf meer dan 100 kg, maar houd het echt bij max 170mg, dat is voldoende voor een uur of 7.

Afhankelijk van de setting, na een uur of 4 een "kleintje X"...........
Klik om te vergroten...

Ik merk dat ik met dit spul (40 mg gepobeerd laatst) dat de vrouwtjes veel meer aangetrokken tot mij zijn. Ik heb ook een paar reports gezien bij andere mensen waar dit ook bij geldt. Heeft iemand dit hier ook gehad met dit spul?
Klik om te vergroten...

Ik babbel na 175 mg altijd heerlijk in het rond en ben niet bang om op dames af te stappen, doordat je veel helderder blijft dan bij x kun je een goed gesprek voeren en ook nog daadwerkelijk luisteren naar de antwoorden...dat scheelt een hoop :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier zijn de ervaringen toch wat anders (positiever).

Gewicht maakt niet heel veel uit, wel wat maar gemiddeld genomen niet.
Of je nu man of vrouw bent en ergens tussen de 60 en 80 kilo zit, is voor de meeste rond de 135mg een uitstekende dosis. Op een "avond" meer dan 200mg nemen kan makkelijk, maar dan merk je wel meer het amfetamine achtige in de 4-FMP :tongueout: en lijkt het minder op het MDMA achtige gevoel. Hoe meer je neemt, hoe strakker je gaat staan haha.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fresh zei:
Hier zijn de ervaringen toch wat anders (positiever).

Gewicht maakt niet heel veel uit, wel wat maar gemiddeld genomen niet.
Of je nu man of vrouw bent en ergens tussen de 60 en 80 kilo zit, is voor de meeste rond de 135mg een uitstekende dosis. Op een "avond" meer dan 200mg nemen kan makkelijk, maar dan merk je wel meer het amfetamine achtige in de 4-FMP :tongueout: en lijkt het minder op het MDMA achtige gevoel. Hoe meer je neemt, hoe strakker je gaat staan haha.
Klik om te vergroten...

Als je niet weet waarover je praat hou gewoon je mond dicht. Vanaf 150 mg is de kans aanzienelijk aanwezig dat het erg slecht voor de hersenen kan zijn. Dus mensen altijd onder de 150 mg pakken.
M
MiklotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stunner zei:
Fresh zei:
Hier zijn de ervaringen toch wat anders (positiever).

Gewicht maakt niet heel veel uit, wel wat maar gemiddeld genomen niet.
Of je nu man of vrouw bent en ergens tussen de 60 en 80 kilo zit, is voor de meeste rond de 135mg een uitstekende dosis. Op een "avond" meer dan 200mg nemen kan makkelijk, maar dan merk je wel meer het amfetamine achtige in de 4-FMP :tongueout: en lijkt het minder op het MDMA achtige gevoel. Hoe meer je neemt, hoe strakker je gaat staan haha.
Klik om te vergroten...

Als je niet weet waarover je praat hou gewoon je mond dicht. Vanaf 150 mg is de kans aanzienelijk aanwezig dat het erg slecht voor de hersenen kan zijn. Dus mensen altijd onder de 150 mg pakken.
Klik om te vergroten...
Daaronder misschien ook wel :wave: Mag ik wete hoe je aan die wijsheid komt?
Verder ben ik het wat de werking betreft wel eens met Fresh..
4
4-amxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb laatst 4FMP capsules gekocht voor 4 euro per stuk. nou zat hier waarschijnlijk niet zo veel in want ik ging er niet heel hard van. Wel erg lekker, zelfde geluksgevoel als van XTC, Veel energie maar niet onrustig. eigenlijk al het fijne van XTC maar dan in mindere mate en geen van de bijwerkingen.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Borre zei:
"goed idee" of een "no go" ?
Klik om te vergroten...

Ik zou niet bang zijn voor 4FA/4FMP. Het is een vriendelijke drug. 150mg kan prima
m
mariomanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zaterdag voor het eerst geprobeerd na vele goede ervaringen te hebben gelezen. Ik had 2 caps gemaakt , eentje rond de 100 mg en eentje rond de 50 mg ( weegschaaltje was spijtig genoeg niet zo nauwkeurig dus was beetje gokwerk ) . Om 18.00 zwaarste capsule gepakt en rustig afgewacht. 18.30 voelde ik al energie opkomen. Vanaf 19.00 lekkere energierush ( maar niet te hard zoals ik bij mdma soms heb ) en euforie . Ging er ook lekker van praten de hele tijd , enige nadeel dat ik wel merkte was dat ik veel moest plassen ( vooral in het begin ) en dan het een beetje pijn deed om 1 of andere reden ) , maar plassen lukte wel veel beter als bij mdma. Rond 23.00 merkte ik precies dat de energie begon af te nemen , dus toen de lichte cap bijgenomen. Nog heerlijk doorgestampt tot 01.00 ( toen was het feest afgelopen ) , daarno nog lekker geafterd op de camping ( zitten geeft niet zon lekker gevoel vind ik , omdat je er onrustig van wordt ).

Om 5 u gaan slapen en dit lukte niet al te best ( kan ook aan het lawaai van de buren hebben gelegen ) , volgende dag nergens geen last van ( wel voelde ik nog lichtjes de energie tot een uur of 15.00 ) . Andere dagen ook helemaal nergens geen last van.

Algemene mening : topspul en naar mijn mening beter dan MDMA ( het is minder overheersend , wat ik fijner vindt )
A
Amazone480Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gisteren toch eindelijk gedurft om de 4 f te nemen.­ Ik twijfelde nog omdat ik toch bang was dat t niets zou doen en daardoor mijn avond zou verknallen, maar het heeft gelukkig heel goed uitgepakt.­

Om 17:00 had ik voor t laatst wat gegeten.­ We waren rond 22:00 binnen en om 22:30 heb ik 140 mg genomen.­ Ik had toen eigenlijk wel een beetje honger maar dat verdween al snel.­ Ong.­ 30 à 40 minuten na inname begon ik behoorlijk wat actiever te worden en erg sociaal en veel praten met onbekenden.­ Je voelde eigen niet dat t opkwam zo gelijdelijk en rustig verliep dat.­ De energie die je ervan krijgt is echt geweldig.­ Ik was eigenlijk heel erg moe maar dat was snel over.­ Er was ook zeker een lichte euphorie te bespeuren niet zoals met x maar dat was eigenlijk juist wel fijn, t was net genoeg dus was zelfs nog redelijk knuffelig ook :hearteyes: Ook was ik kraakhelder en de tijd ging niet zo snel voorbij als met x, ik heb dus echt wel meer van avond beleefd en t was erg fijn dat je hier zo helder van blijft.­ en wat geeft dit pul heerlijke tintelingen in je benen :))
Rond 02:00 heb ik een redose van 50 mg genomen, omdat ik licht merkte dat de energie wat afnam. deze kwam bijna direct binnen en weer heerlijke tintelingen in mijn benen.­ Echter merkte ik na 2 uurtjes dat de energie weer wat afnam en heb ik daarna toch nog maar een half pilletje genomen om de laatste uurtjes nog fijn door te maken.­ Die knalden er lekker in en was heftiger dan normaal bij een halfje.­ Ik was na afloop nog steeds niet moe of brak wat ik na x wel heb, dan kan ik echt helemaal inkakken.­ Ik kreeg wel een onwijs droge mond van dit spul meer zelfs als van x maar dat hinderde verder niet met voldoende water.­ Ook was ik niet zo strak als met x wat ook zeker zo fijn was, niet dat geklapper met de kaken of loden benen om mee te lopen.­ Ik vond dit echt super en ga het zeker vaker gebruiken dan enkel x vanwege de energie en helder hoofd.­ Wat ik ook erg fijn vond was dat ik ook lekker rond kon lopen zonder uit t ritme te raken.­ Met x kon ik dat wel hebben dat als ik effe stukje ging lopen er niet meer terug inkwam.­ ook toonde ik voor anderen totaal niet waus, wel had ik grote pupillen.
Na t feestje heb ik met een l tryptofaan capsule nog­ Redelijk kunnen slapen ook, had wel klein beetje hoofdpijn maar dat kan ook door mijn verkoudheid komen die. verder totaal niet brak of moe eigenlijk.­ De dag na t feestje had ik zelfs nog extra energie en was ik nog wat socialer dan normaal (veel praten) en had ik nog grote pupillen. Daarna ook weer heerlijk geslapen en nog steeds niet brak of depri, voel me kiplekker eigenlijk, op een beetje spierpijn van het heftige dansen na dan :tearsofjoy: Ik vind dit spul echt een aanrader en de dosering vond ik prima zo dus ik ga dit vaker doen dan enkel x.
d
donald_duckLid
01-01-2024, 00:00
#15
afgelopen zaterdagavond weer eens 4 fmp genomen na een lange break met een vriendin, het was haar eerste keer dus ik raadde haar aan met een half buisje te beginnen, we hadden een film opgezet maar die waren we na een kwartier al weer beu, een film volgen wanneer je strak staat is ontzettend lastig, we besloten om een sigaretje te roken en man wat is dat toch fijn wanneer je strak staat, normaal geniet ik nooit zo erg van een sigaret, het leek 20 minuten te duren terwijl je het normaal in 4 minuten weg rookt, ondertussen hele boeiende gesprekken gehad over alles en nog wat, ik bleef maar praten maar dan vooral sentimenteel, na 1,5 uur sproeide ik het tweede buisje over mijn tong heen en zij nam de andere helft van haar buisje, na 15 minuten voelde ik het weer opkomen, ik ging er niet harder op het proces herhaalde zich gewoon wat ik persoonlijk beter vind dan een grote dosis in 1 keer, weer hele diepgaande en boeiende gesprekken gehad, lekker loungen op de bank en maar praten over het leven, dingen waar je normaal nooit over praat, ook kwam seks aan bod omdat je toch wel gigantisch geil raakt van 4 fmp als de piek erop zit, eenmaal thuis aangekomen een hazeje gerookt, het leek het effect enigzins te versterken maar de euforie bleef uit, na spacen in m'n bed en dan moet je proberen te gaan slapen, zware taak, zeker omdat het speedy gevoel je nog lang nablijft, uiteindelijk toch nog geslapen en de zondag gebruikt om mezelf weer fit te krijgen voor maandag, 4 fmp blijft een leuke drug
f
floris09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb afgelopen dagen op het forum zitten rondneuzen en ben er al een hoop wijzer door geworden! Jullie hebben me erg nieuwsgierig gemaakt naar alle leuke (en relatief onschadelijke) stofjes die er verkrijgbaar zijn!

Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst 4 FMP geprobeerd, en vond het erg lekker spul. Zoals iedereen al omschrijft niet te heftig maar gewoon lekker energie en lekker een beetje euforie. Het enige wat mij tegenviel was dat na een uurtje of 3 de euforie wegvalt en je alleen energie overhoudt. Nou is dat wel prima, maar toch had ik het gevoel alsof er vanaf toen opeens wat miste (erg jammer anderhalf uur voor het einde van het feest). Nou ga ik het binnenkort weer eens proberen, maar ik vroeg me af: als je na een uurtje of 2 redosed, blijft het gelukzalige dan ook langer doorgaan? Zo ja zou dat heel prettig zijn (denk het eerlijk gezegd zelf niet). Ik wil ook graag een keer 2cb proberen, dus ik dacht eraan (als ander alternatief) om zodra de euforie wegvalt, een lichte dosis (5 - 10 mg) 2c-b te droppen, zodat ik aan het einde van het feest daar nog lekker op door kan gaan. Heeft iemand hier ervaringen mee? Hou je dan de energie van de 4 FMP en de euforie en lichte trip effecten van 2c-b? Ik krijg waarschijnlijk 2 capsules van 150 mg 4 FMP per stuk, wat veel te veel is (vorige keer dropte ik 110 volgens mij). Maar vraag mij dan ook af of de 4 FMP de 2cb versterkt en wat een verstandige dosering zou zijn.

Excuses voor de ongelofelijke lading vragen, maar ik wil er een super avond van maken dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@floris

In ieder geval leuk dat je eerste ervaringen met 4-FMP goed zijn bevallen! :)
Om even op een aantal vragen van je terug te komen..
150mg is een redelijk stevige dosis ja, klopt. Als je 110mg lekker vond, dan zou ik daarbij blijven als ik jou was, misschien ietsjes verhogen naar 120/125 voor een wat sterker effect.
Houd er rekening mee dat 150mg toch wel eens wat ander gevoel zal geven dan met 110mg het geval is.
4-FMP blijft een familie van amfetamine, daarvoor zullen de amfi effecten meer aanwezig zijn als je er ook meer van neemt. Zelf neem ik altijd rond de 130mg, net niet te speedy en toch lekker gaan met de euforie :wink:
Mijn ervaring is dat een redose bij 4-F niet echt gaat helpen om je euforie op te krikken, het zal meer energie gaan worden...
Combineren van 2C-tjes met 4-F kan prima. 2C-I is een goede combi, dat versterkt de 4-F en het duurt lekker lang, zo'n 7 uur. Neem bijv. 8mg 2C-I, lijkt weinig, maar is echt genoeg. Je kan het ook met 2C-B doen (zal dan max. 4uurtjes zijn), ongeveer zelfde dosering, 9mg ofzo. Wil je wat meer trippen dan kun je van beide soorten +10mg nemen, echt trippen zal je dan nog niet doen, maar kleine visuele aardigheden zul je wel merken.

Kun je er wat mee? :)
p
pjenisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toevallig ga ik zelf over twee weken op een feest ~180mg 4-FMP nemen en daarbij nog ~12mg 2C-B. Zelf heb ik 4-FMP nog nooit gedaan maar ik verwacht dat het een geweldig gaat worden! Eigenlijk wou ik eerst 4-FMP met 2C-D combineren, maar hier kon ik niet aan komen jammer genoeg.
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe was het Pjenis? Volgens mij heb ik al meer van jou gelezen op drugsforum.info ook:wink:

Ik heb zaterdag ook veel mensen ontmoet die 4-fmp/4-fa hadden gebruikt, en zij hebben mij overtuigd! Vind MDMA/XTC geweldig hoor! Maar 4-fmp zorgt er voor dat je een stuk helderder blijft, meer energie hebt, en dat je niet uit je space gaat als je bijvoorbeeld even een rustigere of koude ruimte inloopt. ( Hoewel ik dit niet vaak heb). Enige nadeel is dat je minder euforie beleeft (wat ik toch het lekkerste vind en ook lekkerder dan energie om te dansen) en dat je problemen met slapen kan krijgen omdat het 4 tot 10 uur duurt.

Heb wat onderzoek gedaan op het internet en om te zorgen dat ik het goed doe hier mijn 'plan'.
Ik ben ong. 175, 65kg. Ik las bij een paar fora de regel, lichaams gewicht x 1.5. Dat komt bij mij dus neer op afgerond 100mg. Dit doe ik in 1 capsule en neem dit eenmalig aan het begin van de avond, voor waarschijnlijk een feest van 11.00 tot 06.00. Na een uur verwacht ik dan erin te komen en met een gevoel van euforie, saamhorigheid en energie lekker muziek te luisteren, te dansen en met mensen te babbelen. Alleen schijnt de euforie na 2.5 uur uit te werken.
Hier heb ik advies nodig. Als ik hier bijvoorbeeld een capsule van 50 mg bijneem, ga ik problemen krijgen met slapen. Zal ik op dit punt een halve XTC pil nemen van 200mg, dus 100mg? Puur om de euforie door te laten werken.
2c-b en 2c-i om te combineren ben ik niet mee bekend om en wil dit ook nog niet proberen. Ik kan er uberhaupt niet aan komen denk ik.

Hoor graag wat jullie ervan vinden, kom maar op met het advies, kritiek, eigen voorkeuren/ervaringen en tips :wave:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mdmaaapje: ik ben een echte liefhebber van 4-fa en voor mij is het echt DE drug die ik verkies boven alles wat ik in mijn leven al geprobeerd heb. En geloof me, dat is al heel veel. Waarm, omdat 4-fa in de meeste opzichten eigenlijk goed scoort. Het enige kleine nadeel is dat de euforie al redelijk snel uitgewerkt is. Toch is iedereen het met me eens dat 4-fa geniaal spul is. Ik heb het geen seconde als vervelend ervaren dat de euforie eeg begon te ebben

Voordelen van 4-fa zijn euforie, je krijgt er enorme energie van. Dat krijg je van speed ook, echter lijkt het bij 4-fa wat natuurlijker aan te voelen. Verder lijkt overdoseren wel haast onmogelijk. Zo heb ik afgelopen keer nover de hele avond 3x 166mg gedaan. Man, wat een energie. Was zoveel nodig? Probably not, maar ik heb geen seconde het gevoel gehad de controle te verliezen. Ook heb ik het gemixt met xtc en methylone. Die combi's zijn goddelijk.. Je kunt er dus gerust wat bijgooien.

Kortom: 4-fa is voor mij en voor alle anderen die ik ken de perfect drug. En de kater is ook minimaal. Beteid je wel voor op plafonddienst. Dat dan weer wel.


Wat betreft de dosering: de meesten gebruiken een startdosis van 140/150mg. Daarna nog een redose van 75mg. Persoonlijk vond ik een redose van 150mg perfect. Daarna werd het namelijk helemaal feest!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."