Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles over 4-FMP

Alles over 4-FMP

151 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Balen zeg! Die is duidelijk niet goed inderdaad. Ik heb dezelfde en die werkt perfect.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou de goedkoopste eens proberen, van dx.com. Met deze is echt helemaal niets mis naar mijn ervaring. Mocht die ook niet goed zijn, pas dan zou ik overwegen een duurdere te kopen. Een duurdere weegschaal is misschien een tikkeltje overdreven, aangezien mijn ervaring en ook die van andere mensen op internet best positief is over die goedkoopste van dx.com. Een labweegschaal schiet denk ik een beetje het doel voorbij, althans zo denk ik erover.

Edit: aangezien die van Psychedelibee wel goed werkt, lijkt het mij het handigst om gewoon een nieuwe op te laten sturen. Het lijkt mij het meest logisch dat je gewoon pech hebt gehad, waarschijnlijk doet de volgende het wel lijkt mij.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die van deal extreme ziet er vergelijkbaar in kwaliteit uit, dus ik zou inderdaad je geld terugvragen en die halen.

Qua materiaal klopt het inderdaad dat het allemaal goedkoop plastic is maar voor dat geld kun je ook niet anders verwachten eigenlijk , zolang ze verder wel gewoon goed werken vind ik dat persoonlijk prima voor het af en toe afwegen van een stofje. Anders ga al snel veel meer dan €100 betalen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dus al een goedkopere en wilde nu juist een meer hoogwaardig ding. Maar goed, je hebt gelijk dat het misschien het beste is om 'm gewoon om te ruilen voor een goed exemplaar. Ik was gisteren ook gewoon wat pissed omdat je toch aardig wat geld betaald en er dan weer achteraan moet. :wink: Ik heb ook al wat gezocht naar alternatieven in deze range, maar die zijn er bijna niet. Ik hoef natuurlijk ook niet een lab kwaliteit ding van duizenden euro's. :wink: Wel zag ik de pro versie van deze Scale On Balance op internet, maar die zie ik nergens op een Nederlandse site te koop staan. Dikke 100 euro en zo te zien van een stuk meer hoogwaardige materialen gemaakt (ben een beetje allergisch voor dat glossy speelgoed plastic en slordige afwerking, niet dat het ook maar iets met de werking van het apparaat te maken heeft, maar het viel me toch wat tegen voor dat geld).

Het gebeurd me de laatste jaren ook net wat te vaak dat dingen al heel gauw kapot gaan. Alsof er minder en minder gelet wordt op bouwkwaliteit. Of ik heb gewoon dikke pech, kan ook. :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Ik zou inderdaad ook gewoon je winkelier aanschrijven, dit is een ondegelijk product.

En weegschalen zijn nou eenmaal duur, voor 65euro kun je ook niets meer dan el-cheapo verwachten. :P
Klik om te vergroten...
Is ook weer waar, maar het voelt net zo 'speelgoed' als die dingetjes voor 20 euro en daar was ik wat verbaasd over. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij is het enige verschil met die 20-euro dingen dat ze van dealextreme komen en in massa's verkocht worden. Maarja, dat durf ik ook niet zeker te zeggen. :P
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe lang duurde het voordat je de weegschaal binnen kreeg? Ik ben benieuwd of het nog steeds zo lang duurt.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je het zo beschrijft, lijkt het mij het beste om je geld terug te vragen en een goedkopere proberen, die ook nauwkeurig is op de mg. Deze is best aardig, en als ik zo je beschrijving hoor lijkt het me ook van dezelfde kwaliteit als jouw weegschaal... http://www.dx.com/nl/p/digital-precisio ... auNQb11HqA

Mocht je alsnog niet tevreden zijn, dan kun je natuurlijk ook een duurdere nog kopen, was alleen zonde van de 20 euro dan. :wink:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#9
ooscaar zei:
Deze is best aardig, en als ik zo je beschrijving hoor lijkt het me ook van dezelfde kwaliteit als jouw weegschaal... http://www.dx.com/nl/p/digital-precisio ... auNQb11HqA
Klik om te vergroten...
Die heb ik toevallig eergister binnen gekregen! Ook via die site. Ben er erg blij mee :)
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#10
ooscaar zei:
Hoe lang duurde het voordat je de weegschaal binnen kreeg? Ik ben benieuwd of het nog steeds zo lang duurt.
Klik om te vergroten...
Ja wel zeker 2 weken
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helenas zei:
ooscaar zei:
Hoe lang duurde het voordat je de weegschaal binnen kreeg? Ik ben benieuwd of het nog steeds zo lang duurt.
Klik om te vergroten...
Ja wel zeker 2 weken
Klik om te vergroten...
Dat valt wel erg mee, het duurde wel eens maanden tot een jaar of zo namelijk. Er zijn verhalen van mensen die een telefoonhoesje bestelden maar deze pas binnenkregen toen ze hun volgende telefoon al hadden. Vraag me toch af wat er in zoveel tijd allemaal met je pakketje moet gebeuren dan haha
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan iemand me vertellen hoe veilig/betrouwbaar het is om dit goedje via internet te bestellen? Of mag ik dat niet vragen?
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallo,

Wij gaan binnenkort naar Sziget en een maat van me is van plan om 4-fmp te nemen. Hij dacht dat het wel kon om aan het begin van de week een halve dosis te nemen en aan het eind van de week.

Nu weet ik precies hoe dat gaat, dat word in totaal meer dan "een" dosis maar uitgaande ervan dat het wel een dosis blijft lijkt het me niet slim om twee keer een half portie 4-fmp naar binnen te werken. Het ontbreekt me alleen aan argumenten, iemand een idee hierover of maak ik me druk om niks?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Is over het algemeen redelijk veilig, zoek een vendor die er betrouwbaar uitziet. De 4FA die in Nederland getest wordt is niet of nauwelijks vervuild/versneden.

Voor alle zekerheid zou ik het zelf wel nog even laten testen
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#15
ooscaar zei:
Helenas zei:
ooscaar zei:
Hoe lang duurde het voordat je de weegschaal binnen kreeg? Ik ben benieuwd of het nog steeds zo lang duurt.
Klik om te vergroten...
Ja wel zeker 2 weken
Klik om te vergroten...
Dat valt wel erg mee, het duurde wel eens maanden tot een jaar of zo namelijk. Er zijn verhalen van mensen die een telefoonhoesje bestelden maar deze pas binnenkregen toen ze hun volgende telefoon al hadden. Vraag me toch af wat er in zoveel tijd allemaal met je pakketje moet gebeuren dan haha
Klik om te vergroten...
Oh wauw haha dat is wel apart!
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#16
kingdalton zei:
Hallo,

Wij gaan binnenkort naar Sziget en een maat van me is van plan om 4-fmp te nemen. Hij dacht dat het wel kon om aan het begin van de week een halve dosis te nemen en aan het eind van de week.

Nu weet ik precies hoe dat gaat, dat word in totaal meer dan "een" dosis maar uitgaande ervan dat het wel een dosis blijft lijkt het me niet slim om twee keer een half portie 4-fmp naar binnen te werken. Het ontbreekt me alleen aan argumenten, iemand een idee hierover of maak ik me druk om niks?
Klik om te vergroten...

Wat is voor jullie een halve dosis? Denk bij mezelf dan aan 80 mg ofzo. Denk niet dat hij daar veel van zal merken. Is toch leuker om het gewoon 1x goed te doen? Weet niet hoe veel schade het doet om in een week 2x een halve dosis 4fmp te doen maar het lijkt me vooral gewoon niet zo leuk!
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Helenas zei:
Wat is voor jullie een halve dosis? Denk bij mezelf dan aan 80 mg ofzo. Denk niet dat hij daar veel van zal merken. Is toch leuker om het gewoon 1x goed te doen? Weet niet hoe veel schade het doet om in een week 2x een halve dosis 4fmp te doen maar het lijkt me vooral gewoon niet zo leuk!
Klik om te vergroten...

Klopt redelijk de 80mg. Daardoor gaat die waarschijnlijk meer nemen maar wil die de tweede keer alsnog gebruiken. Ik had hier ergens keer op forum iets over twee keer een lage dosis xtc achter elkaar en dat werd ook afgeraden, ik kon het alleen nergens meer vinden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
kingdalton zei:
Helenas zei:
Wat is voor jullie een halve dosis? Denk bij mezelf dan aan 80 mg ofzo. Denk niet dat hij daar veel van zal merken. Is toch leuker om het gewoon 1x goed te doen? Weet niet hoe veel schade het doet om in een week 2x een halve dosis 4fmp te doen maar het lijkt me vooral gewoon niet zo leuk!
Klik om te vergroten...

Klopt redelijk de 80mg. Daardoor gaat die waarschijnlijk meer nemen maar wil die de tweede keer alsnog gebruiken. Ik had hier ergens keer op forum iets over twee keer een lage dosis xtc achter elkaar en dat werd ook afgeraden, ik kon het alleen nergens meer vinden.
Klik om te vergroten...
Ik kan uit ervaring zeggen dat je 80mg 4-FA wel degelijk merkt, hoewel het allemaal redelijk subtiel is. 4-FA is op zichzelf al een behoorlijk subtiele drug en neem je zo'n kleine dosering dan zal het als een milde pep ervaring aanvoelen. Als je het rustig aan wilt doen en de discipline hebt het daarbij te laten dan is het prima, maar als je goed los wilt gaan dan is het wel te weinig.

Daarbij is het sowieso af te raden om 2 keer in een week 4-FA te nemen, onafhankelijk van de dosering. Ook kleine doseringen geven je lichaam en hersenen een klap waarvan je zult moeten herstellen. In een week ben je simpelweg gewoon nog niet hersteld van die eerste dosis. Wat op het totaal schadelijker is, 1x volle dosis of 2x halve dosis, daar kunnen we alleen maar over speculeren want dat is gewoon niet bekend.

Los van de schade denk ik wel dat het leuker is om gewoon 1x een volle dosis te doen. Een halve dosis is merkbaar maar subtiel wanneer je dat de eerste keer doet, amper een week later zul je er dus nog minder van voelen.
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zag laatst iemand 4fmp verkopen die beweerde dat het 98% puur was.
Ik dacht gelezen te hebben dat 4-fmp maar max 70% puur kon zijn maar kan dat niet meer terug vinden.
Iemand een idee of het mogelijk is om 4fmp zo puur te maken?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#20
80% is max zeiden ze tegen mij bij het testcentrum. het heeft te maken met of je de zoutvorm of freebase bedoeld volgens mij. Ik heb daar niet heel veel verstand van, wellicht dat een andere member dat wat beter kan uitleggen.

edit: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=38933&p=1109052#p1109052

in dit topic staat een post met uitleg van je hoe maximale percentages kunt berekenen enzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."