#1
Balen zeg! Die is duidelijk niet goed inderdaad. Ik heb dezelfde en die werkt perfect.
Is ook weer waar, maar het voelt net zo 'speelgoed' als die dingetjes voor 20 euro en daar was ik wat verbaasd over.Fool zei:Ik zou inderdaad ook gewoon je winkelier aanschrijven, dit is een ondegelijk product.
En weegschalen zijn nou eenmaal duur, voor 65euro kun je ook niets meer dan el-cheapo verwachten. :P
Die heb ik toevallig eergister binnen gekregen! Ook via die site. Ben er erg blij meeooscaar zei:Deze is best aardig, en als ik zo je beschrijving hoor lijkt het me ook van dezelfde kwaliteit als jouw weegschaal... http://www.dx.com/nl/p/digital-precisio ... auNQb11HqA
Ja wel zeker 2 wekenooscaar zei:Hoe lang duurde het voordat je de weegschaal binnen kreeg? Ik ben benieuwd of het nog steeds zo lang duurt.
Dat valt wel erg mee, het duurde wel eens maanden tot een jaar of zo namelijk. Er zijn verhalen van mensen die een telefoonhoesje bestelden maar deze pas binnenkregen toen ze hun volgende telefoon al hadden. Vraag me toch af wat er in zoveel tijd allemaal met je pakketje moet gebeuren dan hahaHelenas zei:Ja wel zeker 2 wekenooscaar zei:Hoe lang duurde het voordat je de weegschaal binnen kreeg? Ik ben benieuwd of het nog steeds zo lang duurt.
Oh wauw haha dat is wel apart!ooscaar zei:Dat valt wel erg mee, het duurde wel eens maanden tot een jaar of zo namelijk. Er zijn verhalen van mensen die een telefoonhoesje bestelden maar deze pas binnenkregen toen ze hun volgende telefoon al hadden. Vraag me toch af wat er in zoveel tijd allemaal met je pakketje moet gebeuren dan hahaHelenas zei:Ja wel zeker 2 wekenooscaar zei:Hoe lang duurde het voordat je de weegschaal binnen kreeg? Ik ben benieuwd of het nog steeds zo lang duurt.
kingdalton zei:Hallo,
Wij gaan binnenkort naar Sziget en een maat van me is van plan om 4-fmp te nemen. Hij dacht dat het wel kon om aan het begin van de week een halve dosis te nemen en aan het eind van de week.
Nu weet ik precies hoe dat gaat, dat word in totaal meer dan "een" dosis maar uitgaande ervan dat het wel een dosis blijft lijkt het me niet slim om twee keer een half portie 4-fmp naar binnen te werken. Het ontbreekt me alleen aan argumenten, iemand een idee hierover of maak ik me druk om niks?
Helenas zei:Wat is voor jullie een halve dosis? Denk bij mezelf dan aan 80 mg ofzo. Denk niet dat hij daar veel van zal merken. Is toch leuker om het gewoon 1x goed te doen? Weet niet hoe veel schade het doet om in een week 2x een halve dosis 4fmp te doen maar het lijkt me vooral gewoon niet zo leuk!
Ik kan uit ervaring zeggen dat je 80mg 4-FA wel degelijk merkt, hoewel het allemaal redelijk subtiel is. 4-FA is op zichzelf al een behoorlijk subtiele drug en neem je zo'n kleine dosering dan zal het als een milde pep ervaring aanvoelen. Als je het rustig aan wilt doen en de discipline hebt het daarbij te laten dan is het prima, maar als je goed los wilt gaan dan is het wel te weinig.kingdalton zei:Helenas zei:Wat is voor jullie een halve dosis? Denk bij mezelf dan aan 80 mg ofzo. Denk niet dat hij daar veel van zal merken. Is toch leuker om het gewoon 1x goed te doen? Weet niet hoe veel schade het doet om in een week 2x een halve dosis 4fmp te doen maar het lijkt me vooral gewoon niet zo leuk!
Klopt redelijk de 80mg. Daardoor gaat die waarschijnlijk meer nemen maar wil die de tweede keer alsnog gebruiken. Ik had hier ergens keer op forum iets over twee keer een lage dosis xtc achter elkaar en dat werd ook afgeraden, ik kon het alleen nergens meer vinden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."