Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles over 4-FMP

Alles over 4-FMP

151 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, ik vertrouw het eerlijk gezegd ook niet helemaal nee. Hij zat wel enorm goed verpakt met allemaal piepschuim, maar ja...

Edit: ding doet nu op netstroom ook niets meer. Dan moet 'ie maar terug. Misschien dan nog maar een stuk duurdere kopen... Vind 't sowieso allemaal wat el cheapo aandoen (goedkoop plastic en zo) voor toch 65 euro. Maar goed, als 'ie werkte dan had ik daar verder geen probleem van gemaakt hoor. :wink:

Verder iemand nog suggesties voor de wat meer pro weegschalen? Ik moet toch iets goeds hebben, anders kan ik m'n RC poeders ook wel wegdoen. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Balen zeg! Die is duidelijk niet goed inderdaad. Ik heb dezelfde en die werkt perfect.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou de goedkoopste eens proberen, van dx.com. Met deze is echt helemaal niets mis naar mijn ervaring. Mocht die ook niet goed zijn, pas dan zou ik overwegen een duurdere te kopen. Een duurdere weegschaal is misschien een tikkeltje overdreven, aangezien mijn ervaring en ook die van andere mensen op internet best positief is over die goedkoopste van dx.com. Een labweegschaal schiet denk ik een beetje het doel voorbij, althans zo denk ik erover.

Edit: aangezien die van Psychedelibee wel goed werkt, lijkt het mij het handigst om gewoon een nieuwe op te laten sturen. Het lijkt mij het meest logisch dat je gewoon pech hebt gehad, waarschijnlijk doet de volgende het wel lijkt mij.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die van deal extreme ziet er vergelijkbaar in kwaliteit uit, dus ik zou inderdaad je geld terugvragen en die halen.

Qua materiaal klopt het inderdaad dat het allemaal goedkoop plastic is maar voor dat geld kun je ook niet anders verwachten eigenlijk , zolang ze verder wel gewoon goed werken vind ik dat persoonlijk prima voor het af en toe afwegen van een stofje. Anders ga al snel veel meer dan €100 betalen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dus al een goedkopere en wilde nu juist een meer hoogwaardig ding. Maar goed, je hebt gelijk dat het misschien het beste is om 'm gewoon om te ruilen voor een goed exemplaar. Ik was gisteren ook gewoon wat pissed omdat je toch aardig wat geld betaald en er dan weer achteraan moet. :wink: Ik heb ook al wat gezocht naar alternatieven in deze range, maar die zijn er bijna niet. Ik hoef natuurlijk ook niet een lab kwaliteit ding van duizenden euro's. :wink: Wel zag ik de pro versie van deze Scale On Balance op internet, maar die zie ik nergens op een Nederlandse site te koop staan. Dikke 100 euro en zo te zien van een stuk meer hoogwaardige materialen gemaakt (ben een beetje allergisch voor dat glossy speelgoed plastic en slordige afwerking, niet dat het ook maar iets met de werking van het apparaat te maken heeft, maar het viel me toch wat tegen voor dat geld).

Het gebeurd me de laatste jaren ook net wat te vaak dat dingen al heel gauw kapot gaan. Alsof er minder en minder gelet wordt op bouwkwaliteit. Of ik heb gewoon dikke pech, kan ook. :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Ik zou inderdaad ook gewoon je winkelier aanschrijven, dit is een ondegelijk product.

En weegschalen zijn nou eenmaal duur, voor 65euro kun je ook niets meer dan el-cheapo verwachten. :P
Klik om te vergroten...
Is ook weer waar, maar het voelt net zo 'speelgoed' als die dingetjes voor 20 euro en daar was ik wat verbaasd over. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
En buiten dat, als jij een capsule of zakje poeder bij je hebt gaan ze echt niet een drugstest doen om te kijken of het illegaal is hoor. Dan wordt je er gewoon uitgezet en als je pech hebt nog een strafblad voor illegaal middelenbezit.
d
danielc1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Op de site PsychonautWiki kwam ik op de wiki van 4-FA het volgende tegen:
Tolerance to many of the effects of 4-FA develops with prolonged and repeated use. This results in users having to administer increasingly large doses to achieve the same effects. After that, it takes about 3 - 7 days for the tolerance to be reduced to half and 1 - 2 weeks to be back at baseline (in the absence of further consumption).
Klik om te vergroten...
Is dat echt waar (iemand ervaring mee)? Is een pauze van twee weken genoeg om ervoor te zorgen dat de volgende keer geen tolerantie wordt ervaren (uitgaande van iemand die nooit andere drugs gebruikt heeft)?

Ik heb nu 4x 4-FA gebruikt, allemaal in de afgelopen 1,5 maand. Over een maand wil ik het nog eens gaan doen, ik ben alleen bang dat het 'speciale' gevoel eraf gaat, wat de laatste keer al een klein beetje het geval was. Als dit stukje waar is, is dat iets waar ik me geen zorgen over hoef te maken.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
danielc1 zei:
Op de site PsychonautWiki kwam ik op de wiki van 4-FA het volgende tegen:
Tolerance to many of the effects of 4-FA develops with prolonged and repeated use. This results in users having to administer increasingly large doses to achieve the same effects. After that, it takes about 3 - 7 days for the tolerance to be reduced to half and 1 - 2 weeks to be back at baseline (in the absence of further consumption).
Klik om te vergroten...
Is dat echt waar (iemand ervaring mee)? Is een pauze van twee weken genoeg om ervoor te zorgen dat de volgende keer geen tolerantie wordt ervaren (uitgaande van iemand die nooit andere drugs gebruikt heeft)?

Ik heb nu 4x 4-FA gebruikt, allemaal in de afgelopen 1,5 maand. Over een maand wil ik het nog eens gaan doen, ik ben alleen bang dat het 'speciale' gevoel eraf gaat, wat de laatste keer al een klein beetje het geval was. Als dit stukje waar is, is dat iets waar ik me geen zorgen over hoef te maken.
Klik om te vergroten...
Dat speciale gevoel gaat er ook snel genoeg vanaf als je zo door gaat. Echter, waar bovenstaand geciteerd stukje over gaat is het amfetamine-achtig effect (waar 4-fluoramfetamine ofwel 4-FA zeer veel op lijkt). Het effect van een soort 'speed-plus' blijft op die manier echt wel behouden, maar het euforische serotonine-effect verdwijnt op den duur, met alle gevolgen van dien. Omdat het een relatief nieuw middel is, is het nog niet helemaal duidelijk hoe groot de schade op je serotoninesysteem is, maar een pauze van één maand lijkt volgens velen voldoende te zijn, alhoewel ik en veel anderen op dit forum drie maanden pauze aanraden om net zoals bij MDMA om veilig te zitten én om het voor jezelf speciaal te houden.

Ik neem aan dat dit je vraag beantwoordt:)
d
danielc1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ooscaar zei:
Dat speciale gevoel gaat er ook snel genoeg vanaf als je zo door gaat. Echter, waar bovenstaand geciteerd stukje over gaat is het amfetamine-achtig effect (waar 4-fluoramfetamine ofwel 4-FA zeer veel op lijkt). Het effect van een soort 'speed-plus' blijft op die manier echt wel behouden, maar het euforische serotonine-effect verdwijnt op den duur, met alle gevolgen van dien. Omdat het een relatief nieuw middel is, is het nog niet helemaal duidelijk hoe groot de schade op je serotoninesysteem is, maar een pauze van één maand lijkt volgens velen voldoende te zijn, alhoewel ik en veel anderen op dit forum drie maanden pauze aanraden om net zoals bij MDMA om veilig te zitten én om het voor jezelf speciaal te houden.

Ik neem aan dat dit je vraag beantwoordt:)
Klik om te vergroten...

Jazeker, thanks!
Ik was ook zeker niet van plan om op deze manier door te gaan hoor, weet maar al te goed dat dat niet goed voor je kan zijn. Ik denk ik het over een maandje toch nog één keer ga nemen, en daarna een mooie pauze inlas van iig twee maanden (dan staat Mysterland weer voor de deur) :)

Ze hadden dat stukje op die Wiki overigens ook wel even wat duidelijker mogen maken, zo lijkt het wel heel erg alsof het over de gehele tolerantie gaat, inclusief tolerantie voor de love feeling :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
danielc1 zei:
Ze hadden dat stukje op die Wiki overigens ook wel even wat duidelijker mogen maken, zo lijkt het wel heel erg alsof het over de gehele tolerantie gaat, inclusief tolerantie voor de love feeling
Klik om te vergroten...
Net zoals bij de gewone wiki kun je wijzigingsvoorstellen indienen.
d
danielc1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
danielc1 zei:
Ze hadden dat stukje op die Wiki overigens ook wel even wat duidelijker mogen maken, zo lijkt het wel heel erg alsof het over de gehele tolerantie gaat, inclusief tolerantie voor de love feeling
Klik om te vergroten...
Net zoals bij de gewone wiki kun je wijzigingsvoorstellen indienen.
Klik om te vergroten...

Kun je me vertellen waar ik dat kan doen? Had al even gauw gekeken maar zag het nergens staan

Edit: heb t al gevonden, je moet ingelogd zijn om voorstellen in te kunnen dienen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."