#1
Ja, ik vertrouw het eerlijk gezegd ook niet helemaal nee. Hij zat wel enorm goed verpakt met allemaal piepschuim, maar ja...
Edit: ding doet nu op netstroom ook niets meer. Dan moet 'ie maar terug. Misschien dan nog maar een stuk duurdere kopen... Vind 't sowieso allemaal wat el cheapo aandoen (goedkoop plastic en zo) voor toch 65 euro. Maar goed, als 'ie werkte dan had ik daar verder geen probleem van gemaakt hoor.![:wink:]()
Verder iemand nog suggesties voor de wat meer pro weegschalen? Ik moet toch iets goeds hebben, anders kan ik m'n RC poeders ook wel wegdoen.![:wink:]()
Edit: ding doet nu op netstroom ook niets meer. Dan moet 'ie maar terug. Misschien dan nog maar een stuk duurdere kopen... Vind 't sowieso allemaal wat el cheapo aandoen (goedkoop plastic en zo) voor toch 65 euro. Maar goed, als 'ie werkte dan had ik daar verder geen probleem van gemaakt hoor.
Verder iemand nog suggesties voor de wat meer pro weegschalen? Ik moet toch iets goeds hebben, anders kan ik m'n RC poeders ook wel wegdoen.