Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha nee verslaving niet, maar in de weg er naar toe kies je wel weer voor een roes om je problemen te vergeten, ipv je probleem op te lossen. iig wat ik wilde zeggen is dat "junkies" hun omgeving veel meer pijn hebben gedaan dan de pijn die hun omgeving hun doet door ze "junkie" of "crackie" te noemen."
"MeejheM zei: IPV "Crackies" of "junkies" kan je ze gewoon verslaafden noemen. Iedereen begrijpt je dan nog steeds, maar het klinkt wat vriendelijker. Een verslaving is geen planning, dat kan je overkomen. Klik om te vergroten... Dat ze zich niet zo moeten aanstellen als ze "junkie" of "crackie" grnoemd worden"
"Ik ben wel benieuwd of de CBD olie werkt"
"Autoritair mannetje hoor, eerst bepaald hij voor jou dat je je zelf niet onder controle hebt en bewaard jouw pil. Daarna bepaald hij dat jij het helemaal niet nodig hebt en dus alles voor zichzelf kan nemen. Klinkt ook erg ego..."
"Het was voor mij al bekend dat het combineren van lachgas met een downer(zoals alcohol, ghb of heroine) gevaarlijk is, maar hier staat dat de combinatie met XTC gevaarlijk is: http://www.drugsenuitgaan.nl/middelen/a ... ik-lachgas Ik heb geprobeert meer info hierover te vinden, maar zonder succes. Weten jullie hier meer van af? Wat het gevaar bijvoorbeeld is?"
"Koffie"
"Sally Tessio zei: Ik heb gaming nog niet voorbij zien komen. Dus bij deze; gaming. Tussen de zes en zeven uur per dag nadat ik om 15:00 uit was van school en 15:30 vrij was. Heeft wel een jaar of twee aangehouden. Heeft me een Nederlandse titel met een first person shooter opgeleverd, afgezien daarvan vooral veel te veel tijd in gedumpt en mezelf slecht verzorgd. Klik om te vergroten... Those are rookie numbers my friend. Dit heb ik 5 jaar volgehouden, en in de vakanties natuurlijk meer, maar ik had niet het idee dat ik verslaafd was. Ik was gestopt met gamen het moment dat ik op kamers ging."
"Afspraak met je huisarts maken, hij kan je helpen. Of neem contact op met een verslavingsinstantie. Vertel het je vrienden ook. Ze hebben je al door zo te zien, zij kunnen jou er ook bij helpen. Weet wel dat jij degene bent die moet stoppen."
"Klinkt alsof je je verveeld. Heb je geen andere dingen te doen? Doe aan meer persoonlijke ontwikkeling, verveel je je ook niet. Leer muziek spelen, ga meer sporten, leer koken, knutsel aan je scooter, creëer kunst, lees een boek of ga desnoods meer werken heb je ook spaargeld voor als je gaat studeren. Doe jullie ook wel eens wat anders dan blowen?"
"Op sommige sites lees ik dat je autoflower plantjes meteen in de uiteindelijke pot moet doen, dus niet overpotten. De plantjes kunnen niet goed tegen de stress van het overpotten(?). Ik heb dat dus (nog) niet gedaan. Hoe erg is het om het alsnog te doen? Ze nog niet zo ver namelijk: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"