#1
Best leuk toch keta en 4F 


De combinatie keta en 4-FA is wel erg leuk ja. Alleen dat zou ik zelf wel liever apart doseren allebei.Timmie94 zei:Best leuk toch keta en 4F![]()
Als je het uberhaupt nog wilt nemen is het wel belangrijk om een beetje de verhouding te weten. Want dan kun je kijken of je het nog zo kunt doseren dat je genoeg van de 4-FA voelt, zonder dat de keta zwaar gaat overheersen. Ik zou het sowieso niet gaan snuiven aangezien 4-FA killing voor je neus is en daarbij is keta slikken niet heel efficient wat in dit geval eigenlijk wel handig is. Voor het slikken zou ik zorgen dat je niet over de 100mg keta heen gaat, anders gaat de keta overheersen denk ik.kodiak zei:heb bij het opruimen per ongeluk keta bij mijn 4fmp gegooid... weggooien of is het nog wat waard?
)kodiak zei:2 weken later een lijn en die deed niets buiten wat wouws in mijn kop, vreemd!!! Hoe kan dit? Dit is offtopic, i know )
kodiak zei:Dus maximum 0.4gr 4fmp waarvan de helft ket, zou ik het in drinken doen? In zen geheel, goed schudden en slokjes nemen zoals ze in griekenland met hun rotte mdma doen ?
plus nog wat geestverruimends... Dit is tevens de laatste reactie die ik nodig heb om een tripreport te schrijven, dus de rest zal ik daar in geuren en kleuren beschrijven Grappig, ik kom daar ook wel eens, klein wereldje.kodiak zei:Good day all!
Had dit weekend in de ampere een knal fuif, nina kraviz kwam draaien na haar setje op awakenings en wij moesten haar nu wel zien!
ZERO- zei:. M'n hoofd voelde als spaghetti de dag erna...

Ja en nee... In termen van de uitslagen van het testcentrum is het onzin. In termen van de zoutvorm waarin die 4-fa verkocht wordt is het geen onzin. RC vendors online verkopen het ook zo, daar staat ook altijd tenminste 98% bijvoorbeeld. Echter vermelden RC vendors vaak wel de zoutvorm waarin ze het verkopen erbij.roll-up zei:Dus het komt er op neer dat het onzin is dat iemand 4fmp aanbied met zo'n hoog percentage.

Ja die overige procenten zullen restanten van de productie zijn inderdaad. Het komt volgens mij bijna niet voor dat drugs echt 100% puur is, zelfs in professionele labs van rc vendors. Waarschijnlijk lukt alleen farmaceutische bedrijven of onderzoeks labs dat. Wat alle omstandigheden zullen dan perfect moeten zijn.ElvenSpice zei:Is het niet zo dat ze bedoelen maximaal 2% vervuiling van stoffen bij 98% puur? Dus 98% is dan sowieso 4-FA HCL en de rest kunnen restanten zijn van het productie proces (meestal metaalionen die in eind reductie reacties worden gebruikt).![]()
Oké dank je wel. Heb er nu een waar je met bitcoins moet afrekenen, gok maar nemen dan.SmartieAndMe zei:Het is lastig om de juiste webshop te vinden. Het enige wat werkt is de webshop goed bekijken, of je zelf vind dat het er betrouwbaar uitziet. Verder kun je nog kijken op http://www.safeorscam.com. Hier worden vaak negatieve dingen geplaatst over slechte webshops.
Verder is het natuurlijk geen garantie voor goede 4-FA. Laat het ALTIJD testen voor je het gebruikt. Er wordt de laatste tijhd wel eens 4-FA met Alfa-PVP erin gevonden en dat wil je niet in je mik..
Oké bedankt voor jullie reacties. Ik heb een aantal capsules, dus als ik er één daarvan zou inleveren is het goed? Maakt mij verder ook weinig uit.SmartieAndMe zei:Klopt. Er is 100mg nodig voor een goede test. Het is misschien zonde van je geld om gelijk 100mg weg te geven, maar aan de andere kant kun je beter dat deel weggeven dan dat je onbewust een compleet andere stof naar binnen werkt. Dat kan een hoop ellende opleveren en je kunt er zelfs aan dood gaan in een extreem geval.
http://www.drugs-test.nl hier staan alle testlocaties
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."