Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles over 4-FMP

Alles over 4-FMP

151 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Best leuk toch keta en 4F :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Timmie94 zei:
Best leuk toch keta en 4F :rolleyes:
Klik om te vergroten...
De combinatie keta en 4-FA is wel erg leuk ja. Alleen dat zou ik zelf wel liever apart doseren allebei.

kodiak zei:
heb bij het opruimen per ongeluk keta bij mijn 4fmp gegooid... weggooien of is het nog wat waard?
Klik om te vergroten...
Als je het uberhaupt nog wilt nemen is het wel belangrijk om een beetje de verhouding te weten. Want dan kun je kijken of je het nog zo kunt doseren dat je genoeg van de 4-FA voelt, zonder dat de keta zwaar gaat overheersen. Ik zou het sowieso niet gaan snuiven aangezien 4-FA killing voor je neus is en daarbij is keta slikken niet heel efficient wat in dit geval eigenlijk wel handig is. Voor het slikken zou ik zorgen dat je niet over de 100mg keta heen gaat, anders gaat de keta overheersen denk ik.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het goed door elkaar roeren, anders heb je namelijk kans dat je een bommetje van 200mg ketamine pakt. :P
k
kodiakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok cool, bedankt voor de immers snelle reactie, laten we zeggen dat er evenveel ket als 4f in het zakje zit. (Moet ook wel vermelden dat die keta precies zijn kracht heeft verloren, de eerste keer ging ik lekker, 2 weken later een lijn en die deed niets buiten wat wouws in mijn kop, vreemd!!! Hoe kan dit? Dit is offtopic, i know :rolleyes: )

Dus maximum 0.4gr 4fmp waarvan de helft ket, zou ik het in drinken doen? In zen geheel, goed schudden en slokjes nemen zoals ze in griekenland met hun rotte mdma doen :tearsofjoy:?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
kodiak zei:
2 weken later een lijn en die deed niets buiten wat wouws in mijn kop, vreemd!!! Hoe kan dit? Dit is offtopic, i know )
Klik om te vergroten...

Tolerantie?

kodiak zei:
Dus maximum 0.4gr 4fmp waarvan de helft ket, zou ik het in drinken doen? In zen geheel, goed schudden en slokjes nemen zoals ze in griekenland met hun rotte mdma doen ?
Klik om te vergroten...

Nee da's niet ideaal. 200mg 4-FA is vrij veel en als je er dan ook nog 200mg keta bij hebt wordt het chaos...Ik zou het verdelen over 2 bommetjes dan denk ik
k
kodiakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Good day all!

Had dit weekend in de ampere een knal fuif, nina kraviz kwam draaien na haar setje op awakenings en wij moesten haar nu wel zien! En tegen alle goeie raad toch zakje 4fmp + ket opgesnoven :rolleyes: plus nog wat geestverruimends... Dit is tevens de laatste reactie die ik nodig heb om een tripreport te schrijven, dus de rest zal ik daar in geuren en kleuren beschrijven :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze snel uit hun 4fa/4fmp roes waren. Dat het 2 uurtjes lekker was maar daarna alleen nog maar gewoon actief, terwijl je eigenlijk dus niet wil bijnemen omdat het zo lang werkt..
Wat is jullie ervaring?

Ik heb het 1 keer vorig jaar gedaan en mijn ervaring was rond 4 uur innemen, uurtje later werkte het in, en rond half 8 was ik wel klaar er weer mee. Wist toen niet over die foute combi met mdma dus toen hebben mijn huisgenoot en ik in de avond nog een likje genomen en nog gespaced. M'n hoofd voelde als spaghetti de dag erna...

Ik ga volgende week zaterdag naar 18hrs, maar we willen wel al vroeg in de middag en dan alleen overdag gaan (dus voor 00:00 weer de trein pakken naar huis).
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
kodiak zei:
Good day all!

Had dit weekend in de ampere een knal fuif, nina kraviz kwam draaien na haar setje op awakenings en wij moesten haar nu wel zien!
Klik om te vergroten...
Grappig, ik kom daar ook wel eens, klein wereldje. :)
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
. M'n hoofd voelde als spaghetti de dag erna...
Klik om te vergroten...

hahaha deze is herkenbaar. :rolleyes:

toch vind ik de combi 4f en xtc wel echt geniaal goed, jammer dat het echt je hersenpan frituurt..

ik ga ook naar 18hrs, en dan denk ik toch maar de frituurpan aanzetten, ik wil eigenlijk zo rond een uur of 4 gaan, en wel tot snachts blijven, beetje afhankelijk van hoe het OV is. :rolleyes:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Even een vraagje. Ik heb 4-FMP binnen en heb zelf een (goedkoop) weegschaaltje. Deze is echter op honderdste grammen nauwkeurig en dus niet op milligrammen. Ook heb ik net even een paar verschillende euro munten gewogen en dat scheelt meestal niets, maar bij een 1 euro munt had ik toch een verschil van 6/100 gram. Dat moest 7,50 gram zijn, maar was bij mij 7,56 gram.

Is mijn weegschaal nog geschikt voor 4-FMP, of moet ik toch echt een andere halen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
roll-up zei:
Dus het komt er op neer dat het onzin is dat iemand 4fmp aanbied met zo'n hoog percentage.
Klik om te vergroten...
Ja en nee... In termen van de uitslagen van het testcentrum is het onzin. In termen van de zoutvorm waarin die 4-fa verkocht wordt is het geen onzin. RC vendors online verkopen het ook zo, daar staat ook altijd tenminste 98% bijvoorbeeld. Echter vermelden RC vendors vaak wel de zoutvorm waarin ze het verkopen erbij.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is het niet zo dat ze bedoelen maximaal 2% vervuiling van stoffen bij 98% puur? Dus 98% is dan sowieso 4-FA HCL en de rest kunnen restanten zijn van het productie proces (meestal metaalionen die in eind reductie reacties worden gebruikt). :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ElvenSpice zei:
Is het niet zo dat ze bedoelen maximaal 2% vervuiling van stoffen bij 98% puur? Dus 98% is dan sowieso 4-FA HCL en de rest kunnen restanten zijn van het productie proces (meestal metaalionen die in eind reductie reacties worden gebruikt). :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja die overige procenten zullen restanten van de productie zijn inderdaad. Het komt volgens mij bijna niet voor dat drugs echt 100% puur is, zelfs in professionele labs van rc vendors. Waarschijnlijk lukt alleen farmaceutische bedrijven of onderzoeks labs dat. Wat alle omstandigheden zullen dan perfect moeten zijn.
a
anoremiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zijn zat webshops te vinden die dit aanbieden. Is de een wel goed en de ander niet of is het überhaupt af te raden?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is lastig om de juiste webshop te vinden. Het enige wat werkt is de webshop goed bekijken, of je zelf vind dat het er betrouwbaar uitziet. Verder kun je nog kijken op www.safeorscam.com. Hier worden vaak negatieve dingen geplaatst over slechte webshops.

Verder is het natuurlijk geen garantie voor goede 4-FA. Laat het ALTIJD testen voor je het gebruikt. Er wordt de laatste tijhd wel eens 4-FA met Alfa-PVP erin gevonden en dat wil je niet in je mik..
a
anoremiLid
01-01-2024, 00:00
#16
SmartieAndMe zei:
Het is lastig om de juiste webshop te vinden. Het enige wat werkt is de webshop goed bekijken, of je zelf vind dat het er betrouwbaar uitziet. Verder kun je nog kijken op http://www.safeorscam.com. Hier worden vaak negatieve dingen geplaatst over slechte webshops.

Verder is het natuurlijk geen garantie voor goede 4-FA. Laat het ALTIJD testen voor je het gebruikt. Er wordt de laatste tijhd wel eens 4-FA met Alfa-PVP erin gevonden en dat wil je niet in je mik..
Klik om te vergroten...
Oké dank je wel. Heb er nu een waar je met bitcoins moet afrekenen, gok maar nemen dan.
En waar kun je het laten testen zonder in te leveren?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat kan niet, je moet altijd wat inleveren bij poeders, kristallen of bltters. Meestal pakken ze zon 100mg..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad. Er vanuitgaande dat alle capsules bij dezelfde dealer vandaan komen en dezelfde stof bevatten natuurlijk.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klopt. Er is 100mg nodig voor een goede test. Het is misschien zonde van je geld om gelijk 100mg weg te geven, maar aan de andere kant kun je beter dat deel weggeven dan dat je onbewust een compleet andere stof naar binnen werkt. Dat kan een hoop ellende opleveren en je kunt er zelfs aan dood gaan in een extreem geval.

www.drugs-test.nl hier staan alle testlocaties
a
anoremiLid
01-01-2024, 00:00
#20
SmartieAndMe zei:
Klopt. Er is 100mg nodig voor een goede test. Het is misschien zonde van je geld om gelijk 100mg weg te geven, maar aan de andere kant kun je beter dat deel weggeven dan dat je onbewust een compleet andere stof naar binnen werkt. Dat kan een hoop ellende opleveren en je kunt er zelfs aan dood gaan in een extreem geval.

http://www.drugs-test.nl hier staan alle testlocaties
Klik om te vergroten...
Oké bedankt voor jullie reacties. Ik heb een aantal capsules, dus als ik er één daarvan zou inleveren is het goed? Maakt mij verder ook weinig uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."