Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles over 4-FMP

Alles over 4-FMP

151 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
m
melkdekoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
BlijeChick zei:
Volgens mij is 180 wel vrij hoog, vooral als je het nog niet eerder hebt gebruikt.. Ik heb gelezen dat 150 een mooi begin is..En wat betreft xtc bijpakken kan ik je alleen mijn ervaring meegeven. Ik nam na ongeveer 2 uur een kwartje van 180 xtc en heb daar echt nog lang van genoten :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm oke, hoor verschillende verhalen over die dosering.. Van de een 180, van de ander minder etc. Is er geen richtlijn net als bij XTC?

Zag inderdaad bij jouw verslagje dat het bijpakken met XTC wel een zeer goede combo is. Heb zelf ook nog halve 180 xtc die ik meeneem voor eventueel bijpakken, kijk daar alleen even mee hoe de avond verder verloopt..
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik voel me toch even verplicht te melden dat je 4-FA en XTC beter niet kan mixen. Hier zal je hersenpan niet blij mee zijn. Je kan dan nog beter gewoon een goeie dosis 4-FA pakken inplaats van minder en dan met XTC bij doseren. Ik weet niet wat je gewicht is maar ik had 165 gepakt met mij 90 kilo. Ik vond het een goeie dosering, maar 4-FA is gewoon niet helemaal mijn drug. Het heeft voor mij geen magisch randje. Ik vind het te helder.

melkdekoe zei:
BlijeChick zei:
Volgens mij is 180 wel vrij hoog, vooral als je het nog niet eerder hebt gebruikt.. Ik heb gelezen dat 150 een mooi begin is..En wat betreft xtc bijpakken kan ik je alleen mijn ervaring meegeven. Ik nam na ongeveer 2 uur een kwartje van 180 xtc en heb daar echt nog lang van genoten :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm oke, hoor verschillende verhalen over die dosering.. Van de een 180, van de ander minder etc. Is er geen richtlijn net als bij XTC?

Zag inderdaad bij jouw verslagje dat het bijpakken met XTC wel een zeer goede combo is. Heb zelf ook nog halve 180 xtc die ik meeneem voor eventueel bijpakken, kijk daar alleen even mee hoe de avond verder verloopt..
Klik om te vergroten...
m
melkdekoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bobsacamano zei:
Ik voel me toch even verplicht te melden dat je 4-FA en XTC beter niet kan mixen. Hier zal je hersenpan niet blij mee zijn. Je kan dan nog beter gewoon een goeie dosis 4-FA pakken inplaats van minder en dan met XTC bij doseren. Ik weet niet wat je gewicht is maar ik had 165 gepakt met mij 90 kilo. Ik vond het een goeie dosering, maar 4-FA is gewoon niet helemaal mijn drug. Het heeft voor mij geen magisch randje. Ik vind het te helder.
Klik om te vergroten...


Ben bewust van het feit dat de 4f/xtc combi slecht is voor de hersenen. Ben alleen te nieuwsgierig naar de combi en wil hem 1x geprobeerd hebben. Ben het van plan eind januari te doen, heb dan ruim 3 maanden geen drugs gebruikt en de volgende keer is pas in juni weer dat ik van plan ben drugs te gebruiken.
Dus dit lijkt me een relatief "gunstige" tijd om het te doen.

Verder weeg ik ongeveer evenveel als jouw, dus is misschien iets minder dan de 180 mg die ik in gedachten had beter om mee te beginnen.

Of is sowieso 180mg 4F en eventueel bijpakken met kwartjes 180mg X te veel? (Heb nog een halve van 180 mg liggen, dus ga sowieso niet over de +/- 90mg X heen)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het heel lastig om hier advies in te geven. Ook omdat ik dit zelf nooit zou doen maar goed. Als ik het dan toch zou moeten doen zou ik echt veel minder 4-FA nemen. Dit omdat het toch geen bal doet op je serotonine ivm de XTC. De X is van zichzelf al genoeg om die voorraad serotonine leeg te trekken in hele korte tijd. Dus de 4-FA word een soort speed, tenminste dat is wat ik me er bij voorstel. En voor het speedy effect zou je dus met veel minder 4-FA af kunnen. Ik zou zelf dan 120mg 4-FA nemen en een halfje van je 180 X

Maar dan nog ik raad het af :P


melkdekoe zei:
Ben bewust van het feit dat de 4f/xtc combi slecht is voor de hersenen. Ben alleen te nieuwsgierig naar de combi en wil hem 1x geprobeerd hebben. Ben het van plan eind januari te doen, heb dan ruim 3 maanden geen drugs gebruikt en de volgende keer is pas in juni weer dat ik van plan ben drugs te gebruiken.
Dus dit lijkt me een relatief "gunstige" tijd om het te doen.

Verder weeg ik ongeveer evenveel als jouw, dus is misschien iets minder dan de 180 mg die ik in gedachten had beter om mee te beginnen.

Of is sowieso 180mg 4F en eventueel bijpakken met kwartjes 180mg X te veel? (Heb nog een halve van 180 mg liggen, dus ga sowieso niet over de +/- 90mg X heen)
Klik om te vergroten...
T
T-BoneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,
Ben van plan om binnekort 4fmp te gaan gebruiken maar heb nog nooit speed of 4fmp gehad. Het zijn pillen van 175mg. Wat is het gevoel van 4fmp als je iets teveel neemt ? word je dan heel zenuwachtig of krijg je het dan heel warm ? Ga je dan extra zweten ?

Wil dit graag weten maar ben aan het twijfelen om direkt een hele te nemen omdat ik toch verschillende meningen hoor van de mensen.

Ik ben man van 1m89 en weeg 88kg..
m
melkdekoeLid
01-01-2024, 00:00
#6
T-Bone zei:
Hey,
Ben van plan om binnekort 4fmp te gaan gebruiken maar heb nog nooit speed of 4fmp gehad. Het zijn pillen van 175mg. Wat is het gevoel van 4fmp als je iets teveel neemt ? word je dan heel zenuwachtig of krijg je het dan heel warm ? Ga je dan extra zweten ?

Wil dit graag weten maar ben aan het twijfelen om direkt een hele te nemen omdat ik toch verschillende meningen hoor van de mensen.

Ik ben man van 1m89 en weeg 88kg..
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf vorige week op Hardbass ongeveer 180 mg 4f gebruikt, had deze in 1x genomen. Ben zelf 1,82m en weeg rond de 85kg.
Kwam vrij rustig op en vond het persoonlijk fijner dan X.
Verder kreeg ik het wel ontiegelijk warm, maar dit was ook bij vlagen. Kwestie van eventjes afkoelen en weer verder, vond het verder niet bijzonder storend. Wel een tip om een waaier oid mee te nemen!

Wel oppassen als je X bij gaat pakken, had zelf na een uur of 3 X bijgepakt. Dacht dat ik niks extra's voelde en had toen nog een beetje bijgepakt. Ging toen zo hard dat ik er soms bijzonder weinig meer van snapte haha

Tip: Vragen aan vrouwen met redelijk lange nagels of ze daarmee op je hoofd/nek willen 'krabbelen' of over je rug. Heerlijk gevoel is dat :hearteyes:
n
ninaxxxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vraagje, is 4-FMP nu legaal of illegaal?
Ik vind zoveel tegenstrijdige info op het internet :confused:

Wil het online bestellen, maar vind enkel websites die leveren in NL en niet in België.
Heb wel zoekertje gevonden op "tweedehands"website, maar dat lijkt me niet te vertrouwen.
Mss toch maar proberen?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#8
ninaxxx zei:
Vraagje, is 4-FMP nu legaal of illegaal?
Ik vind zoveel tegenstrijdige info op het internet :confused:

Wil het online bestellen, maar vind enkel websites die leveren in NL en niet in België.
Heb wel zoekertje gevonden op "tweedehands"website, maar dat lijkt me niet te vertrouwen.
Mss toch maar proberen?
Klik om te vergroten...

4-FMP is voorlopig nog steeds legaal in Belgie/Nederland.
Als deze illegaal zouden worden dan zal het waarschijnlijk heel moeilijk worden om deze aan te schaffen via vendors die eigenlijk legaal zijn.

Over die tweedehands site, zou best kunnen dat dit betrouwbaar is, zoiets weet je pas als je effectief iets besteld hebt en je ontvangen poedertje hebt laten testen.

Er zijn genoeg betrouwbare vendors die 4-FMP aanbieden dus persoonlijk zou ik eerder daar bestellen dan via een advertentie op een tweedehands site.
A
AlbatrossLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waar moet je op letten om een indruk te krijgen of een vendor betrouwbaar is?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Reviews opzoeken. :)
A
AlbatrossLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke thx

Edit, sorry mag niet over prijzen beginnen!
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Verstandig :)

Mag ik vragen welke je precies hebt gekocht? Wanneer de mijne het begeeft ben ik namelijk ook wel van plan om voor een wat duurdere te gaan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
ooscaar zei:
Verstandig :)

Mag ik vragen welke je precies hebt gekocht? Wanneer de mijne het begeeft ben ik namelijk ook wel van plan om voor een wat duurdere te gaan.
Klik om te vergroten...
Zeker. De Scale On Balance CT-250. Krijgt ook overal erg goede reviews, dus kijk maar even rond.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dankjewel! :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
ooscaar zei:
Dankjewel! :)
Klik om te vergroten...
Bedank Psychedelibee maar :wink:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
ooscaar zei:
Dankjewel! :)
Klik om te vergroten...
Bedank Psychedelibee maar :wink:
Klik om te vergroten...
Dankjewel Psychedelibee! :P
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#17
de dosis wordt denk ik veelal door de gebruiker (de gebruikers op dit forum) zelf bepaald omdat deze de poeder los kopen en zelf afwegen.
over het algemeen kan je denk ik wel stellen dat een normale dosis tussen de 140-160 mg is. 160-180 als redelijk hoog gezien kan worden, en boven de 180mg wordt het wel sterk. boven de 200mg gaan zitten is echt sterk en eigenlijk af te raden.

bovenstaande baseer ik overigens puur uit eigen ervaringen.
A
AstroyanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goed topic, begint toch wel een populaire drug te worden.
Maar ik mis alleen in de opening post een stukje over de grootte van de dosis.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het was Psychedelibee die dat zei over die 80%, omdat het dus 4-FA HCl is. Eventueel kun je ook dit topic doorlezen: viewtopic.php?f=37&t=56024
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
En voor een beginner, is het dan goed om even laag te beginnen met 100 mg? Of is dat echt te weinig en kun je dan beter meteen beginnen met 140?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."