#1
BlijeChick zei:Volgens mij is 180 wel vrij hoog, vooral als je het nog niet eerder hebt gebruikt.. Ik heb gelezen dat 150 een mooi begin is..En wat betreft xtc bijpakken kan ik je alleen mijn ervaring meegeven. Ik nam na ongeveer 2 uur een kwartje van 180 xtc en heb daar echt nog lang van genoten![]()
Hmm oke, hoor verschillende verhalen over die dosering.. Van de een 180, van de ander minder etc. Is er geen richtlijn net als bij XTC?
Zag inderdaad bij jouw verslagje dat het bijpakken met XTC wel een zeer goede combo is. Heb zelf ook nog halve 180 xtc die ik meeneem voor eventueel bijpakken, kijk daar alleen even mee hoe de avond verder verloopt..