Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

De grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

177 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil ook zo graag weer eens aan de MXE. 😓
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Ik wil ook zo graag weer eens aan de MXE. 😓
Klik om te vergroten...
wat doet dat?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Iedereen weet dat Ketamine rommel is in vergelijking met MXE. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Daar noem je er een!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Wie stelt, bewijst. Dus onderbouw je statement!
Klik om te vergroten...
Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Klik om te vergroten...
Honderden canaboiden, 6-APB, 3-FA, coke dan weer niet zo'n goeie vervanger, 1p-LSD is letterlijk LSD, 4-AcO-DMT is is letterlijk truffels/paddos (4-HO-DMT). Nee, er zijn geen goeie RC tegenhangers. :')
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Klik om te vergroten...
Wat coke en wiet betreft ben ik het met je eens. De rest van wat je opnoemt heeft juist meerdere tegenhangers, die op zichzelf ook weer uniek zijn.

6-apb, 3-mmc, 4-mmc, 1p-lsd, 4-ho-met etc.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
wat doet dat?
Klik om te vergroten...
Disso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langer
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Disso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langer
Klik om te vergroten...
pffff beter niet kopen dan
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
KetaKech zei:
Ik heb al bij enkele vendors een uitverkoop gezien omdat zij al verwachten de deuren te moeten sluiten. Ik heb zelf 3mmc, 5-apb, 5-mapb en NEP ingeslagen.

Van 5-apb/5-mapb wil ik misschien nog een grotere voorraad inslaan later. Voor de verslavende cathinones is het denk ik beter dit niet te doen...
Klik om te vergroten...
Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?
Klik om te vergroten...
Bij de vendors die ik zag was het soms tot 50% ofzo. Maar dit leek wat scammy dus ik heb het bij mijn vertrouwde vendor zonder korting gehaald. Het waren btw maar één of twee vendros vgm, weet het niet meer zo goed.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik al iets zou inslaan dan zou dit hooguit 2FDCK zijn....
Ik heb met rc's nu toch wel de ervaring dat er enkele zijn, die je geest volkomen fucked up kunnen maken, maar verder is het een surrogaat voor" de echte" drugs.
Tsja. Het is zo Als ik het ervaren heb het afgelopen jaar...
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sowieso 3-MMC en 3-MeO's. Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Ja misschien ook nog 5 of 6-(M)APB. Nooit gehad maar wel nieuwsgierig naar.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buu zei:
Evenals 2C-P wat overal te koop was.
Klik om te vergroten...
Er zijn weinig middelen waarvan ik hoop dat ze verboden raken, maar 2C-P is er wel eentje van. Dat spul werd voor 10 euro verkocht in zakjes per 100 milligram. Maar het is echt veel te lastig te doseren. 8 milligram is een lage dosis en 12 milligram kan al een overdosis zijn. Daar komt nog bij dat de piek pas na 3 uur volgt (dus dan denken mensen 'ik voel nog niks, dubbele dosis!'), en dat de trip 10-20 uur duurt.

Daar kan dus flink wat mee misgaan.

Overigens mis je weinig hoor. Ik heb wel eens 2C-P geprobeerd (afgewogen op een laboratoriumbalans met 4 decimalen). Ik vond het weinig speciaal. Ik werd er vooral wazig van, ik had geen kleurrijke of uitzonderlijk mooie visuals, er was ook nauwelijks emotionele lading en halverwege de trip kreeg ik enorme hoofdpijn.

Nee dan kan je echt veel beter lysergamides of 4x-tryptamines hebben.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Vaak als ik RC's koop gebruik ik een beetje en dan blijft de rest weer liggen. Zo ook bij mijn laatste aankoop: 4-ho-met. Dat spul heeft me eigenlijk vooral doen herinneren dat ik de 'real deal' (psilo) weer eens moet gaan doen.

Enige uitzonderingen zijn 1P-LSD en ALD-52, maar ja dat is letterlijk LSD. Als ik nog wat in ga kopen voor een eventueel verbod, dan zijn het deze.
Klik om te vergroten...
Die stoffen worden allemaal niet verboden (voorlopig)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
Nee dan kan je echt veel beter lysergamides of 4x-tryptamines hebben.
Klik om te vergroten...
Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer een bestelling 1p gedaan.
Ik weet niet waarom , maar bij elke bestelling rc's krijg ik een shitload aan de nieuwste lsd anoloogjes.. vandaag zat er bij men 5meodmt weeral 5x 120ug 1cp-LSD samples.
Heb nu zo een stuk of 4 lsd varianten liggen waar ik 2 jaar mee verder kan..
En bij men benzo bestelling die morge of overmorgen toe komt zitten weer elk 2 samples
AL-LAD en ETH-LAD zie ik in de mail.
Zou dit zijn omdat alles binnenkort mss verboden word ? 🧐
B
BradKlittLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan niks inslaan, want dan gaat het binnen weken op...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is geen kleinigheidje... .
Alleen al omdat je al van zeer weinig diep kunt trippen.!
Dan ben je goed bezig geweest met broodnodige research!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
BradKlitt zei:
Ik kan niks inslaan, want dan gaat het binnen weken op...
Klik om te vergroten...
10 gram 3-MeO-PCP binnen 6 maanden. #quarantainechallenge
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat woordje "voorlopig" dat is zogezegd " touché!!
(Voorlopig in casu van de setting van 4HO-met wordt voorlopig niet verboden)
Grappie zal er straks geen doekjes oftewel mondkapjes om winden.
Alles, wat ook maar enigzins tot een andere beleving van het leven van alledag leidt, behalve: drank, gaat in het verdomhoekje.
Let maar eens op.
De eerste slag heeft hij gewonnen, de rest is peanuts...via een ministeriële regeling of een koninklijk besluit is dit zó geregeld.
Jazeker.
Sneu, sneu...
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jmths zei:
Benzodiazepines zullen in Nederland waarschijnlijk nooit onder wetgeving geplaatst worden los van de farmaceutische benzodiazepines die onder de medicijnenwet vallen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
De farmaceutische benzodiazepines staan op lijst 2 van de opiumwet en vallen daarom evenzeer onder de bepalingen van de opiumwet, zij het niet in zijn volle omvang zoals geldt voor middelen op lijst 1

Jmths zei:
Dissociatieven en vocht kan een dingetje wezen maar los van Tryptamines (en lysergamides) zijn bijna alle drugs langer houdbaar dan de eigenaar zelf. Het is ook wel waarschijnlijk dat onder dissociatieven O-PCM(ethyl) / O-PCE(thyl) / O-PCPr(opyl) analogen iets gevoeliger zijn voor potentie afname. Zogezegd de dissociatieven met een 'oxo / cyclohexanone / zuurstof (O) met dubbel koolstofatoom' groep. Als je bijvoorbeeld ook kijkt naar hoeveel complexer/instabieler de synthese daarvan ook is in vergelijking met dissociatieven zonder.
Klik om te vergroten...
Wat LSD betreft: tot 30 jaar stabiel bij kamertemperatuur, klaarblijkelijk. [EDIT: Gaat hier over chrystalline LSD trouwens, niet over LSD op blotters, waarbij het gebruikte medium (de stof waar de LSD in werd opgelost alvorens het op blotters werd aangebracht) alsmede het blotterpapier natuurlijk ook van invloed zijn op het verval.]

Jmths zei:
Ketamine (2C-O-PCM) en DCK (2F-O-PCM) hebben ook gewoon een lage potentie in gewicht / zwak agonisme, snelle piek en korte effecten. Mensen die deze twee dissociatieven gebruiken klagen relatief vaak over potentie verlies waar ik de indruk heb dat er ook enkele andere factoren meespelen. Deze twee dissociatieven lijken dan ook wel erg veel op elkaar.
Klik om te vergroten...
Neem aan dat je 2F-DCK (2F-O-PCM) bedoelt dan. Anyway, over welke andere factoren heb je het? Het idee wat ik nog weleens heb is dat mensen een paar gram ketamine of 2F-DCK hebben waar ze dagelijks van snoepen, om dan rond week 2 te beweren dat de potentie is afgenomen. Volgens mij heeft de gebruiker gewoon tolerantie opgebouwd.

Neo-Shulginist zei:
Er zijn weinig middelen waarvan ik hoop dat ze verboden raken, maar 2C-P is er wel eentje van. Dat spul werd voor 10 euro verkocht in zakjes per 100 milligram. Maar het is echt veel te lastig te doseren. 8 milligram is een lage dosis en 12 milligram kan al een overdosis zijn. Daar komt nog bij dat de piek pas na 3 uur volgt (dus dan denken mensen 'ik voel nog niks, dubbele dosis!'), en dat de trip 10-20 uur duurt.
Klik om te vergroten...
Nee, dit is juist GÉÉN reden waarom je een middel zou moeten verbieden. De gevaren die jij omschrijft liggen in de wijze van het gebruik ervan (de gebruiker dus) en niet bij het middel. Ofwel met een analytische balans, of wellicht beter middels volumetrisch doseren, evenals voldoende inlezen en dus weten dat de opkomst lang duurt, zijn de gevaren die je noemt volledig te ondervangen. Wie eraan de pijp uitgaat? Dat is het principe genaamd natuurlijke selectie.

Neo-Shulginist zei:
Overigens mis je weinig hoor. Ik heb wel eens 2C-P geprobeerd (afgewogen op een laboratoriumbalans met 4 decimalen). Ik vond het weinig speciaal. Ik werd er vooral wazig van, ik had geen kleurrijke of uitzonderlijk mooie visuals, er was ook nauwelijks emotionele lading en halverwege de trip kreeg ik enorme hoofdpijn.

Nee dan kan je echt veel beter lysergamides of 4x-tryptamines hebben.
Klik om te vergroten...
Hoeveel écht goede rc's die de moeite waard zijn voor meer dan alleen the sake of novelty zijn er nou werkelijk? Het merendeel van PiHKAL en zeker TiHKAL is meuk en niet echt de moeite waard tenzij je op wonderbaarlijke wijze écht niets anders voor handen zou hebben... of wanneer je dus louter for the sake of novelty gebruikt en elke shitty cheap legal high wil najagen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."