#1
Ik wil ook zo graag weer eens aan de MXE. 😓
wat doet dat?Ik wil ook zo graag weer eens aan de MXE. 😓
Daar noem je er een!Iedereen weet dat Ketamine rommel is in vergelijking met MXE.![]()
Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.Wie stelt, bewijst. Dus onderbouw je statement!
Honderden canaboiden, 6-APB, 3-FA, coke dan weer niet zo'n goeie vervanger, 1p-LSD is letterlijk LSD, 4-AcO-DMT is is letterlijk truffels/paddos (4-HO-DMT). Nee, er zijn geen goeie RC tegenhangers. :')Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Wat coke en wiet betreft ben ik het met je eens. De rest van wat je opnoemt heeft juist meerdere tegenhangers, die op zichzelf ook weer uniek zijn.Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Disso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langerwat doet dat?
pffff beter niet kopen danDisso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langer
Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?Ik heb al bij enkele vendors een uitverkoop gezien omdat zij al verwachten de deuren te moeten sluiten. Ik heb zelf 3mmc, 5-apb, 5-mapb en NEP ingeslagen.
Van 5-apb/5-mapb wil ik misschien nog een grotere voorraad inslaan later. Voor de verslavende cathinones is het denk ik beter dit niet te doen...
Bij de vendors die ik zag was het soms tot 50% ofzo. Maar dit leek wat scammy dus ik heb het bij mijn vertrouwde vendor zonder korting gehaald. Het waren btw maar één of twee vendros vgm, weet het niet meer zo goed.Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?
Er zijn weinig middelen waarvan ik hoop dat ze verboden raken, maar 2C-P is er wel eentje van. Dat spul werd voor 10 euro verkocht in zakjes per 100 milligram. Maar het is echt veel te lastig te doseren. 8 milligram is een lage dosis en 12 milligram kan al een overdosis zijn. Daar komt nog bij dat de piek pas na 3 uur volgt (dus dan denken mensen 'ik voel nog niks, dubbele dosis!'), en dat de trip 10-20 uur duurt.Evenals 2C-P wat overal te koop was.
Die stoffen worden allemaal niet verboden (voorlopig)Vaak als ik RC's koop gebruik ik een beetje en dan blijft de rest weer liggen. Zo ook bij mijn laatste aankoop: 4-ho-met. Dat spul heeft me eigenlijk vooral doen herinneren dat ik de 'real deal' (psilo) weer eens moet gaan doen.
Enige uitzonderingen zijn 1P-LSD en ALD-52, maar ja dat is letterlijk LSD. Als ik nog wat in ga kopen voor een eventueel verbod, dan zijn het deze.
Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer een bestelling 1p gedaan.Nee dan kan je echt veel beter lysergamides of 4x-tryptamines hebben.
10 gram 3-MeO-PCP binnen 6 maanden. #quarantainechallengeIk kan niks inslaan, want dan gaat het binnen weken op...
De farmaceutische benzodiazepines staan op lijst 2 van de opiumwet en vallen daarom evenzeer onder de bepalingen van de opiumwet, zij het niet in zijn volle omvang zoals geldt voor middelen op lijst 1Benzodiazepines zullen in Nederland waarschijnlijk nooit onder wetgeving geplaatst worden los van de farmaceutische benzodiazepines die onder de medicijnenwet vallen natuurlijk.
Wat LSD betreft: tot 30 jaar stabiel bij kamertemperatuur, klaarblijkelijk. [EDIT: Gaat hier over chrystalline LSD trouwens, niet over LSD op blotters, waarbij het gebruikte medium (de stof waar de LSD in werd opgelost alvorens het op blotters werd aangebracht) alsmede het blotterpapier natuurlijk ook van invloed zijn op het verval.]Dissociatieven en vocht kan een dingetje wezen maar los van Tryptamines (en lysergamides) zijn bijna alle drugs langer houdbaar dan de eigenaar zelf. Het is ook wel waarschijnlijk dat onder dissociatieven O-PCM(ethyl) / O-PCE(thyl) / O-PCPr(opyl) analogen iets gevoeliger zijn voor potentie afname. Zogezegd de dissociatieven met een 'oxo / cyclohexanone / zuurstof (O) met dubbel koolstofatoom' groep. Als je bijvoorbeeld ook kijkt naar hoeveel complexer/instabieler de synthese daarvan ook is in vergelijking met dissociatieven zonder.
Neem aan dat je 2F-DCK (2F-O-PCM) bedoelt dan. Anyway, over welke andere factoren heb je het? Het idee wat ik nog weleens heb is dat mensen een paar gram ketamine of 2F-DCK hebben waar ze dagelijks van snoepen, om dan rond week 2 te beweren dat de potentie is afgenomen. Volgens mij heeft de gebruiker gewoon tolerantie opgebouwd.Ketamine (2C-O-PCM) en DCK (2F-O-PCM) hebben ook gewoon een lage potentie in gewicht / zwak agonisme, snelle piek en korte effecten. Mensen die deze twee dissociatieven gebruiken klagen relatief vaak over potentie verlies waar ik de indruk heb dat er ook enkele andere factoren meespelen. Deze twee dissociatieven lijken dan ook wel erg veel op elkaar.
Nee, dit is juist GÉÉN reden waarom je een middel zou moeten verbieden. De gevaren die jij omschrijft liggen in de wijze van het gebruik ervan (de gebruiker dus) en niet bij het middel. Ofwel met een analytische balans, of wellicht beter middels volumetrisch doseren, evenals voldoende inlezen en dus weten dat de opkomst lang duurt, zijn de gevaren die je noemt volledig te ondervangen. Wie eraan de pijp uitgaat? Dat is het principe genaamd natuurlijke selectie.Er zijn weinig middelen waarvan ik hoop dat ze verboden raken, maar 2C-P is er wel eentje van. Dat spul werd voor 10 euro verkocht in zakjes per 100 milligram. Maar het is echt veel te lastig te doseren. 8 milligram is een lage dosis en 12 milligram kan al een overdosis zijn. Daar komt nog bij dat de piek pas na 3 uur volgt (dus dan denken mensen 'ik voel nog niks, dubbele dosis!'), en dat de trip 10-20 uur duurt.
Hoeveel écht goede rc's die de moeite waard zijn voor meer dan alleen the sake of novelty zijn er nou werkelijk? Het merendeel van PiHKAL en zeker TiHKAL is meuk en niet echt de moeite waard tenzij je op wonderbaarlijke wijze écht niets anders voor handen zou hebben... of wanneer je dus louter for the sake of novelty gebruikt en elke shitty cheap legal high wil najagen.Overigens mis je weinig hoor. Ik heb wel eens 2C-P geprobeerd (afgewogen op een laboratoriumbalans met 4 decimalen). Ik vond het weinig speciaal. Ik werd er vooral wazig van, ik had geen kleurrijke of uitzonderlijk mooie visuals, er was ook nauwelijks emotionele lading en halverwege de trip kreeg ik enorme hoofdpijn.
Nee dan kan je echt veel beter lysergamides of 4x-tryptamines hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."