#1
@Purplext
Arylcyclohexylamines staan vooralsnog nergens gepland voor analoog wetgeving.
A-PHP staat vooralsnog nergens gepland voor analoog wetgeving, deze valt zogezegd niet onder de Fenethylamines. Hetzelfde verhaal gaat op voor 4F-MPH.
Benzodiazepines zullen in Nederland waarschijnlijk nooit onder wetgeving geplaatst worden los van de farmaceutische benzodiazepines die onder de medicijnenwet vallen natuurlijk.
@Psilocyloner
Dissociatieven en vocht kan een dingetje wezen maar los van Tryptamines (en lysergamides) zijn bijna alle drugs langer houdbaar dan de eigenaar zelf. Het is ook wel waarschijnlijk dat onder dissociatieven O-PCM(ethyl) / O-PCE(thyl) / O-PCPr(opyl) analogen iets gevoeliger zijn voor potentie afname. Zogezegd de dissociatieven met een 'oxo / cyclohexanone / zuurstof (O) met dubbel koolstofatoom' groep. Als je bijvoorbeeld ook kijkt naar hoeveel complexer/instabieler de synthese daarvan ook is in vergelijking met dissociatieven zonder.
Ketamine (2C-O-PCM) en DCK (2F-O-PCM) hebben ook gewoon een lage potentie in gewicht / zwak agonisme, snelle piek en korte effecten. Mensen die deze twee dissociatieven gebruiken klagen relatief vaak over potentie verlies waar ik de indruk heb dat er ook enkele andere factoren meespelen. Deze twee dissociatieven lijken dan ook wel erg veel op elkaar.
Als we in Nederland ergens flink op mogen besparen is het wel op juristen, misselijk volk ongeacht de sector waarin ze voorkomen.
Massaal afvoeren naar concentratiekampen in thema van Brussel en Shell/NAM lijkt mij een gepaste oplossing.
Diclazepam kan op dit vlak wellicht de moeite wezen.
Na tabak en alcohol zijn m.........wezen kun je er vanuit gaan dat Grapperhaus binnen de kortste keren alle drugs (zonder uitzonderingen) in het zwarte boekje zal drukken.
[/QUOTE
Dan is het wachten ( na de corona ellende ) op Het moment dat deze gladde jongen Grappenhaus aldus de daad bij het woord kan gaan voegen, en daarmee bedoel ik. Alcohol als eerste, daarna nicotine, Dreft afwasmiddel, en spiritus zijnde een soort van alcohol analoog , in dat zwarte boekje gaat doen.
Als hij daarvoor het lef heeft tenminste.
En ik voorspel, dat hij dit wijselijk na gaat laten, waarmee hij laat zien, dat krom als een hoepel, in de politiek kaarsrecht is...
Hij moet zich wel realiseren, dat hij met deze rc wetgeving bij mij per direct op plaats nummer drie in m i j n Zwarte boekje komt te staan.
En elk verstandig en weldenkend mens zal dit toch echt willen voorkomen!
