Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

De grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

177 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jmths zei:
@Purplext
Arylcyclohexylamines staan vooralsnog nergens gepland voor analoog wetgeving.

A-PHP staat vooralsnog nergens gepland voor analoog wetgeving, deze valt zogezegd niet onder de Fenethylamines. Hetzelfde verhaal gaat op voor 4F-MPH.

Benzodiazepines zullen in Nederland waarschijnlijk nooit onder wetgeving geplaatst worden los van de farmaceutische benzodiazepines die onder de medicijnenwet vallen natuurlijk.

@Psilocyloner
Dissociatieven en vocht kan een dingetje wezen maar los van Tryptamines (en lysergamides) zijn bijna alle drugs langer houdbaar dan de eigenaar zelf. Het is ook wel waarschijnlijk dat onder dissociatieven O-PCM(ethyl) / O-PCE(thyl) / O-PCPr(opyl) analogen iets gevoeliger zijn voor potentie afname. Zogezegd de dissociatieven met een 'oxo / cyclohexanone / zuurstof (O) met dubbel koolstofatoom' groep. Als je bijvoorbeeld ook kijkt naar hoeveel complexer/instabieler de synthese daarvan ook is in vergelijking met dissociatieven zonder.

Ketamine (2C-O-PCM) en DCK (2F-O-PCM) hebben ook gewoon een lage potentie in gewicht / zwak agonisme, snelle piek en korte effecten. Mensen die deze twee dissociatieven gebruiken klagen relatief vaak over potentie verlies waar ik de indruk heb dat er ook enkele andere factoren meespelen. Deze twee dissociatieven lijken dan ook wel erg veel op elkaar.

Als we in Nederland ergens flink op mogen besparen is het wel op juristen, misselijk volk ongeacht de sector waarin ze voorkomen. :moneytongue::kots:
Massaal afvoeren naar concentratiekampen in thema van Brussel en Shell/NAM lijkt mij een gepaste oplossing.

Diclazepam kan op dit vlak wellicht de moeite wezen.

Na tabak en alcohol zijn m.........wezen kun je er vanuit gaan dat Grapperhaus binnen de kortste keren alle drugs (zonder uitzonderingen) in het zwarte boekje zal drukken.
[/QUOTE

Dan is het wachten ( na de corona ellende ) op Het moment dat deze gladde jongen Grappenhaus aldus de daad bij het woord kan gaan voegen, en daarmee bedoel ik. Alcohol als eerste, daarna nicotine, Dreft afwasmiddel, en spiritus zijnde een soort van alcohol analoog , in dat zwarte boekje gaat doen.
Als hij daarvoor het lef heeft tenminste.
En ik voorspel, dat hij dit wijselijk na gaat laten, waarmee hij laat zien, dat krom als een hoepel, in de politiek kaarsrecht is...

Hij moet zich wel realiseren, dat hij met deze rc wetgeving bij mij per direct op plaats nummer drie in m i j n Zwarte boekje komt te staan.
En elk verstandig en weldenkend mens zal dit toch echt willen voorkomen!
Klik om te vergroten...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Recent had ik alweer spijt dat ik niet nog eem grote zak 4-AcO-DMT had gekocht toen het nog kon.
Diezelfde spijt had ik toen ik erachter kwam dat 2C-T-7 en 2C-T-2 pas een paar jaar geleden verboden werden in Canada. En ik had het ook met 2C-T die ik eerst te duur vond en waarna ik toch baalde dat ik het niet had gekocht want ja, nu kan je het nergens meer krijgen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaak als ik RC's koop gebruik ik een beetje en dan blijft de rest weer liggen. Zo ook bij mijn laatste aankoop: 4-ho-met. Dat spul heeft me eigenlijk vooral doen herinneren dat ik de 'real deal' (psilo) weer eens moet gaan doen.

Enige uitzonderingen zijn 1P-LSD en ALD-52, maar ja dat is letterlijk LSD. Als ik nog wat in ga kopen voor een eventueel verbod, dan zijn het deze.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anjadebij zei:
is dit een wens of kun jij dit ook nog vinden? Ik zie alleen nog de liquid variant
Klik om te vergroten...
Die ligt veilig bij een kennis.
Nog net op tijd weten te kopen.. is nu inderdaad flink schaars behalve de liquid.
Maar goed, ook die zijn het naar mijn mening waard als je het gaat vergelijken qua prijs.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
niks.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Recent had ik alweer spijt dat ik niet nog eem grote zak 4-AcO-DMT had gekocht toen het nog kon.
Diezelfde spijt had ik toen ik erachter kwam dat 2C-T-7 en 2C-T-2 pas een paar jaar geleden verboden werden in Canada. En ik had het ook met 2C-T die ik eerst te duur vond en waarna ik toch baalde dat ik het niet had gekocht want ja, nu kan je het nergens meer krijgen.
Klik om te vergroten...
Precies. Spijt ga je geheid krijgen als je van plan bent deze "lifestyle" nog een tijd door te zetten. Ik zit pas sinds een jaar of twee in de RC scene helaas en heb via via 2 gram 4-FA kunnen bemachtigen, wat mijn ultieme upper is.

Reeds via webarchive rond de ban eens wat oude vendors gekeken, en als ik kon had ik toch wel een tiental aantal grammen voor een dumpprijs willen kopen. Evenals 2C-P wat overal te koop was.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vooral benzo rc's die ik nog niet test heb.
En vooral clona om men up and down taper/verslaving momenten op te vangen als ik terug begin me taper.
Dus pyra , broma , flubroma , fluni en flualprazolam , nog 1 van de nieuwere maar ben de naam kwijt..

5-meo-dmt (wil het verschil ervaringen tegevover nn) vorige vendor heeft me afgeript.

Nog wat o-pce.

Moest er een nl vendor nog fenethyl analoog hebben die ik vertrouwde , had ik die graag geprobeerd , maar die vlieger zal nooit opgaan (Mss maar goed).

De rest hoef ik niet echt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wc papier, wc papier en nog meer wc papier

@inner_search
Volgens mij kan jij beter juist geen benzo's meer in huis halen...
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#9
2-FEA / 3-FEA Pellets,
4fa
Burry Flurry
Ket.
een dosis benzo's
2cb, voor easy stuff

R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Vooral benzo rc's die ik nog niet test heb.
En vooral clona om men up and down taper/verslaving momenten op te vangen als ik terug begin me taper.
Dus pyra , broma , flubroma , fluni en flualprazolam , nog 1 van de nieuwere maar ben de naam kwijt..

5-meo-dmt (wil het verschil ervaringen tegevover nn) vorige vendor heeft me afgeript.

Nog wat o-pce.

Moest er een nl vendor nog fenethyl analoog hebben die ik vertrouwde , had ik die graag geprobeerd , maar die vlieger zal nooit opgaan (Mss maar goed).

De rest hoef ik niet echt.
Klik om te vergroten...
Waarom zou je benzo rc kopen?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
@8️⃣6️⃣
I know , heb dan ook maar 10 stuks elkes besteld van die die ik nog niet gehad heb zoals pyra en flubroma , gewoon omdat ik ze wil testen/vergelijken met andere benzo's.

@Rivalrie
Omdat ik mezelf in de nesten heb gewerkt met het rc benzo's , ik ben enkel afhankelijk van clonazolam en diazepam.
Ik sta vanaf gisteren terug op onderhoud,
Als ik aan men taper begin als ik er mentaal klaar voor ben , zou men arts me 4mg clonazepam moeten voorschrijven in vergelijking met hoeveel mg in aan lam neem nu.
Dat gaat ze niet doen dus de clona taper doe ik zelf, en de dia taper gaat gwn via de huisarts.
Maar ze weet wel dat ik de clam gebruik..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buu zei:
Ik zie het ook niet snel gebeuren. Maar ik probeer gewoon een beetje leven in de brouwerij te krijgen. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Gelukkig, ik kreeg al bijna een hartaanval. :’)

Maar geen slecht idee om het eens op een rijtje te zetten ‘voor het geval dat’. Ik ga er eens over nadenken. Ik vrees dat ik het geld niet heb om alles in te slaan wat ik wel in de verzameling zou willen hebben. :upsidedown:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Ik sta vanaf gisteren terug op onderhoud,
Als ik aan men taper begin als ik er mentaal klaar voor ben , zou men arts me 4mg clonazepam moeten voorschrijven in vergelijking met hoeveel mg in aan lam neem nu.
Klik om te vergroten...
Wauw 4 mg... 8 van die pilletjes van 0,5 mg die ik heb liggen.

Ik gebruik heel soms een kwart tot een halfje van zo'n pil als door mijn kaak klachten mijn spieren in de keel/nek opzetten en ik daardoor niet goed kan ademen en dus ook heel slecht slaap. Clonazepam helpt dan wel goed. Maar nu was ik laatst dus bijna door mijn voorraad heen en vroeg ik mijn vader - van wie ik ze heb - of ik nog wat kon krijgen. Krijg ik zo 5 strips van 10 in mijn handen gedrukt. :laughing: (niet letterlijk, immers, corona...) Mijn vader heeft echt bergen van dat spul, het is belachelijk eigenlijk...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
DCK, 3-MMC, 1-p LSD, 2 CB fly en verder nog eventjes kijken... Sowieso ook wat benzo’s denk ik.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Wauw 4 mg... 8 van die pilletjes van 0,5 mg die ik heb liggen.

Ik gebruik heel soms een kwart tot een halfje van zo'n pil als door mijn kaak klachten mijn spieren in de keel/nek opzetten en ik daardoor niet goed kan ademen en dus ook heel slecht slaap. Clonazepam helpt dan wel goed. Maar nu was ik laatst dus bijna door mijn voorraad heen en vroeg ik mijn vader - van wie ik ze heb - of ik nog wat kon krijgen. Krijg ik zo 5 strips van 10 in mijn handen gedrukt. :laughing: (niet letterlijk, immers, corona...) Mijn vader heeft echt bergen van dat spul, het is belachelijk eigenlijk...
Klik om te vergroten...
Ja idd zijn 8 pilletjes van 0.5 clopam inplaats van 3 a 4 clozam..

Ik heb me laten gaan met men speed gebruik en had hier een hele zooi een benzo's (al dan niet rc's) dus ik slikte gewoon benzo's en speed door elkaar om het negatieve van de amfetamine te dempen.
Nu ik gestopt ben met de speed , blijf ik nu nog een week op men houde benzo patroon.
En begin volgende week aan men taper.

Ben nu denk ik 4 a5 dagen (?) speedloos en de moodswings beginnen al (heb nooit fysieke craving naar speed..).

Daarom nog de benzo bestelling bij de rc's , dan kan ik op men eige tempo tapere icm men therapeute als ik terug kan geen.
Hier geen spraken van video oproepen ofzo hoor. Corona , wij werken niet , of helpen nu de corona patiënten door een moeilijke tijd is het antwoord.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga nog een order doen van O-PCE voor de veiligheid en misschien wat RC-benzos en 1P-LSD.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Veel succes met het taperen straks @inner_search. :) Gaat je lukken!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Veel succes met het taperen straks @inner_search. :) Gaat je lukken!
Klik om te vergroten...
Thx ! Moet me lukken , zeker met de hulp van men vrouw en ouders :wink:
Sta er niet alleen voor.
Eerst een weekje goes terug eten en bijslapen.
En dan gaan we er voor !
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
3-MeO's
Klik om te vergroten...
@Purplext
Arylcyclohexylamines staan vooralsnog nergens gepland voor analoog wetgeving.
ATGC zei:
Misschien voor de gein nog een stim met wat meer attitude zoals a-php.
Klik om te vergroten...
A-PHP staat vooralsnog nergens gepland voor analoog wetgeving, deze valt zogezegd niet onder de Fenethylamines. Hetzelfde verhaal gaat op voor 4F-MPH.
ATGC zei:
Persoonlijk zou ik zeggen redelijk standaard benzo's
Klik om te vergroten...
Benzodiazepines zullen in Nederland waarschijnlijk nooit onder wetgeving geplaatst worden los van de farmaceutische benzodiazepines die onder de medicijnenwet vallen natuurlijk.
Legio Patria Nostra zei:
Wie kan hier wat meer over zeggen?
Klik om te vergroten...
@Psilocyloner
Dissociatieven en vocht kan een dingetje wezen maar los van Tryptamines (en lysergamides) zijn bijna alle drugs langer houdbaar dan de eigenaar zelf. Het is ook wel waarschijnlijk dat onder dissociatieven O-PCM(ethyl) / O-PCE(thyl) / O-PCPr(opyl) analogen iets gevoeliger zijn voor potentie afname. Zogezegd de dissociatieven met een 'oxo / cyclohexanone / zuurstof (O) met dubbel koolstofatoom' groep. Als je bijvoorbeeld ook kijkt naar hoeveel complexer/instabieler de synthese daarvan ook is in vergelijking met dissociatieven zonder.

Ketamine (2C-O-PCM) en DCK (2F-O-PCM) hebben ook gewoon een lage potentie in gewicht / zwak agonisme, snelle piek en korte effecten. Mensen die deze twee dissociatieven gebruiken klagen relatief vaak over potentie verlies waar ik de indruk heb dat er ook enkele andere factoren meespelen. Deze twee dissociatieven lijken dan ook wel erg veel op elkaar.
Neo-Shulginist zei:
Recent had ik alweer spijt dat ik niet nog eem grote zak 4-AcO-DMT had gekocht toen het nog kon.
Klik om te vergroten...
Als we in Nederland ergens flink op mogen besparen is het wel op juristen, misselijk volk ongeacht de sector waarin ze voorkomen. :moneytongue::kots:
Massaal afvoeren naar concentratiekampen in thema van Brussel en Shell/NAM lijkt mij een gepaste oplossing.
inner_search zei:
En vooral clona om men up and down taper/verslaving momenten op te vangen als ik terug begin me taper.
Klik om te vergroten...
Diclazepam kan op dit vlak wellicht de moeite wezen.
Rivalrie zei:
Waarom zou je benzo rc kopen?
Klik om te vergroten...
Na tabak en alcohol zijn benzodiazepines op zowel farmaceutisch als RC gebied de meest verkochte en gebruikte drugs. Downer drugs staan natuurlijk zelfs onder drugs berucht om verslavingsproblematiek. Benzodiazepines hebben daar bovenop een onschuldig imago en zijn zeer goedkoop en laagdrempelig beschikbaar. Dat gebruikers van downer drugs vaak meer op zichzelf zijn en eerder buiten beeld vallen speelt daar waarschijnlijk ook in mee.

OT: Dimethoxy Fenethylamines van Shulgin zou ik voornamelijk inslaan. Dat enkele 'MDMA analogen' strafbaar worden gemaakt is eigenlijk ook zonde. 6-APB heeft hoogstwaarschijnlijk een meer wenselijk risicoprofiel dan MDMA bijvoorbeeld. Met oog op afvaldumping en kwaliteitscontrole is deze ook meer wenselijk.

De Amfetamine verwante stimulanten worden ook gefixeerd. Maar aangezien ik Amfetamine voor handen heb en A-PHP en 4F-MPH legaal blijven zal ik deze niet zozeer missen. De optie van 2-FMA kan ik mij eigenlijk enkel bedenken welke ik wellicht enigszins zal missen in deze categorie. Subtiele stimulant met zeer subtiele serotonine bijslag welke mij als meer wenselijk bijstaat vergeleken met Methylfenidaat (Ritalin) op functioneel gebied.

Er wordt echter wel gezegd dat de invoering van de Amerikaanse analoogwetten Grapperhaus ook in staat stelt om laagdrempelig nieuwe analoogwetten in te voeren. Mocht dit daadwerkelijk het geval wezen kun je er vanuit gaan dat Grapperhaus binnen de kortste keren alle drugs (zonder uitzonderingen) in het zwarte boekje zal drukken.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sowieso 3-MMC en 3-MeO's. Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Ja misschien ook nog 5 of 6-(M)APB. Nooit gehad maar wel nieuwsgierig naar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."