#1
4-FA is echt de beste upper die er bestaat IMO en is ook een RC. Idem voor 4-MMC.
Dat is natuurlijk onzin.Niets kan tegen "reguliere" drugs op
Want?Dat is natuurlijk onzin.
Want ieders smaak der substanties is anders.Want?
Wie stelt, bewijst. Dus onderbouw je statement!Want?
Iedereen weet dat Ketamine rommel is in vergelijking met MXE.Waarom zou een nieuwe drug niet prettiger kunnen zijn dan een bestaande?
wat doet dat?Ik wil ook zo graag weer eens aan de MXE. 😓
Daar noem je er een!Iedereen weet dat Ketamine rommel is in vergelijking met MXE.![]()
Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.Wie stelt, bewijst. Dus onderbouw je statement!
Honderden canaboiden, 6-APB, 3-FA, coke dan weer niet zo'n goeie vervanger, 1p-LSD is letterlijk LSD, 4-AcO-DMT is is letterlijk truffels/paddos (4-HO-DMT). Nee, er zijn geen goeie RC tegenhangers. :')Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Wat coke en wiet betreft ben ik het met je eens. De rest van wat je opnoemt heeft juist meerdere tegenhangers, die op zichzelf ook weer uniek zijn.Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Disso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langerwat doet dat?
pffff beter niet kopen danDisso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langer
Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?Ik heb al bij enkele vendors een uitverkoop gezien omdat zij al verwachten de deuren te moeten sluiten. Ik heb zelf 3mmc, 5-apb, 5-mapb en NEP ingeslagen.
Van 5-apb/5-mapb wil ik misschien nog een grotere voorraad inslaan later. Voor de verslavende cathinones is het denk ik beter dit niet te doen...
Bij de vendors die ik zag was het soms tot 50% ofzo. Maar dit leek wat scammy dus ik heb het bij mijn vertrouwde vendor zonder korting gehaald. Het waren btw maar één of twee vendros vgm, weet het niet meer zo goed.Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."