Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

De grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

177 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
4-FA is echt de beste upper die er bestaat IMO en is ook een RC. Idem voor 4-MMC.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Niets kan tegen "reguliere" drugs op
Klik om te vergroten...
Dat is natuurlijk onzin.
h
heerutosenLid
01-01-2024, 00:00
#3
4-MMC, 3-MMC, MDMC, 4-fa allemaal de moeite waard.
4-EMC en 4MEC zijn ook niet slecht en ik lees dat 3-EMC bijna mephedrone evenaarde.

Verder ook heel veel gevaarlijke troep op de markt helaas.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
KlaasVaak zei:
Dat is natuurlijk onzin.
Klik om te vergroten...
Want?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Want?
Klik om te vergroten...
Want ieders smaak der substanties is anders.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Want?
Klik om te vergroten...
Wie stelt, bewijst. Dus onderbouw je statement!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
KlaasVaak zei:
Waarom zou een nieuwe drug niet prettiger kunnen zijn dan een bestaande?
Klik om te vergroten...
Iedereen weet dat Ketamine rommel is in vergelijking met MXE. :sunglasses:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil ook zo graag weer eens aan de MXE. 😓
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ik wil ook zo graag weer eens aan de MXE. 😓
Klik om te vergroten...
wat doet dat?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jmths zei:
Iedereen weet dat Ketamine rommel is in vergelijking met MXE. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Daar noem je er een!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Wie stelt, bewijst. Dus onderbouw je statement!
Klik om te vergroten...
Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Klik om te vergroten...
Honderden canaboiden, 6-APB, 3-FA, coke dan weer niet zo'n goeie vervanger, 1p-LSD is letterlijk LSD, 4-AcO-DMT is is letterlijk truffels/paddos (4-HO-DMT). Nee, er zijn geen goeie RC tegenhangers. :')
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Klik om te vergroten...
Wat coke en wiet betreft ben ik het met je eens. De rest van wat je opnoemt heeft juist meerdere tegenhangers, die op zichzelf ook weer uniek zijn.

6-apb, 3-mmc, 4-mmc, 1p-lsd, 4-ho-met etc.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
wat doet dat?
Klik om te vergroten...
Disso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langer
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Disso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langer
Klik om te vergroten...
pffff beter niet kopen dan
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
KetaKech zei:
Ik heb al bij enkele vendors een uitverkoop gezien omdat zij al verwachten de deuren te moeten sluiten. Ik heb zelf 3mmc, 5-apb, 5-mapb en NEP ingeslagen.

Van 5-apb/5-mapb wil ik misschien nog een grotere voorraad inslaan later. Voor de verslavende cathinones is het denk ik beter dit niet te doen...
Klik om te vergroten...
Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?
Klik om te vergroten...
Bij de vendors die ik zag was het soms tot 50% ofzo. Maar dit leek wat scammy dus ik heb het bij mijn vertrouwde vendor zonder korting gehaald. Het waren btw maar één of twee vendros vgm, weet het niet meer zo goed.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik al iets zou inslaan dan zou dit hooguit 2FDCK zijn....
Ik heb met rc's nu toch wel de ervaring dat er enkele zijn, die je geest volkomen fucked up kunnen maken, maar verder is het een surrogaat voor" de echte" drugs.
Tsja. Het is zo Als ik het ervaren heb het afgelopen jaar...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."