#1
Echt hΓ©, ik was voor de MD-PHP freebase gegaan, onderbuik gevoel.A-pihp beter dan a-php? Bij die pyros zie ik door de bomen het bos niet meer.
Echt hΓ©, ik was voor de MD-PHP freebase gegaan, onderbuik gevoel.A-pihp beter dan a-php? Bij die pyros zie ik door de bomen het bos niet meer.
Zag hem reeds te koop staan ja. Freebase is mooi meegenomen in plaats van kanker krijgen door het hydrochloride.Echt hΓ©, ik was voor de MD-PHP freebase gegaan, onderbuik gevoel.
Nope, maar MDPV deed niet onder aan A-PVP. Ik ga er stiekem vanuit dat MD-PHP ook niet onder doet aan A-PHP.Al wat onderzoek gedaan naar die stof?
Ik ga vanavond even op onderzoek uit, u hoort het. Met schaduw hallucinaties bedoel je gewoon zwaar sleep deprived door de binge?Nope, maar MDPV deed niet onder aan A-PVP. Ik ga er stiekem vanuit dat MD-PHP ook niet onder doet aan A-PHP.
MDPV had meer interessante en indrukwekkende hallucinaties dan A-PVP waar het hallucinatie meestal niet verder komt dan thema schaduw.
Met PVs is het ook belangrijk hoe goed deze verdampt, 4F-PVP faciliteert bijvoorbeeld relatief prima effecten maar omdat het vrijwel direct je keel verneukt is het alsnog rotzooi. Alle PVs zijn rotzooi via orale en nasale RoA (in verband met bijwerkingen vooral), iets dat je mij in algemene zin niet snel zult horen zeggen maar dat is nou eenmaal de realiteit met PVs.
Onder andere, maar aan de staart van effecten kunnen PVs ook absoluut van zichzelf hallucinaties veroorzaken. Dit is het best merkbaar wanneer je ze oraal inneemt.Ik ga vanavond even op onderzoek uit, u hoort het. Met schaduw hallucinaties bedoel je gewoon zwaar sleep deprived door de binge?![]()
Het was m'n eerste psychedelica ooit.Heb jij ervaring met 2C-E?
Heb jij ervaring met 2C-E?2C-C en 2C-D zullen (wat hoger gedoseerd) in het zelfde schuitje qua intensiteit zitten. 2C-E is een flinke trede bovenop 2C-B.
Ik kan nog maar moeilijk aan originele 2cb komen en ik vermoed eigenlijk dat ze standaard een RC verkopen als 2cb. Heb je dat ook gedaan? Kan je het er goed mee vergelijken qua intensiteit, visuals en werkingsduur?Het was m'n eerste psychedelica ooit.![]()
2C-B valt redelijk makkelijk te onderscheiden van een RC. Wanneer je poeder koopt en niet vrij diep in de drugs/darkweb scene zit kan je donder op zeggen dat je geen 2C-B poeder hebt. Zo ver ik weet zijn er maar erg weinig aanbieders voor poeder, wanneer je wat in die scene zit weet je van zelf wat wel een legit source is en wat niet. 2C-B pillen zijn ook vrij makkelijk te onderscheiden van RC's. Er zijn maar vrij weinig pellets (pilvormpjes) in de omloop en de testresultaten daarvan kan je zo vinden op internet. RC pellets zijn eigenlijk altijd rond met een egale kleur (op 3-MMC bitcoin pellets na) zover ik weet.Ik kan nog maar moeilijk aan originele 2cb komen en ik vermoed eigenlijk dat ze standaard een RC verkopen als 2cb. Heb je dat ook gedaan? Kan je het er goed mee vergelijken qua intensiteit, visuals en werkingsduur?
Ik heb (nog) geen ervaring met 2C-C en 2C-D maar deze gaan het meest in de buurt komen. Je hebt dan ook nog BOH-2C-B en 2C-B-FLY en volgens mij nog bk-2C-B maar wel een stuk langer (lees; twee a drie keer) duren. Gewoon een beetje Googlen naar stofnaam + reddit en je vindt genoeg info.Hmm klinkt wel interessant die 2C-E, maar idd totaal iets anders dan 2C-B. Want op 2C-B was het effect na 5uur nagenoeg uitgewerkt. En dat maakt het recreatief heel toegankelijk.
4ho-met vond ik erg overeenkomen met psilo, echter miste het de natuurlijke schoonheid en inzichten en gaf het me 'n soort kriebel van binnen zoals mdma, maar dan eerder zenuwachtig dan echt lekker. 4ho-met was niet echt voor herhaling vatbaar. Dan ga ik veel liever voor psilo.
Verder merk ik dat bijna geen enkele vendor nog 2C-C of 2C-D verkoopt. Maar zijn die wel meer overeenkomend met 2C-B?
Makkelijk10 gram 3-MeO-PCP binnen 6 maanden. #quarantainechallenge
Ik kan nog maar moeilijk aan originele 2cb komen en ik vermoed eigenlijk dat ze standaard een RC verkopen als 2cb. Heb je dat ook gedaan? Kan je het er goed mee vergelijken qua intensiteit, visuals en werkingsduur?
2C-E is een stuk dieper, mysterieuzer en heftiger dan 2C-B. Al is mijn ervaring zo lang geleden dat ik er niet zoveel meer van weet, behalve dat ik toch wel zo'n 10 uur onderweg was op 20,9mg.
Laten we even de veiligste rc benzo verbieden!Wellicht is het niet helemaal duidelijk voor velen, alleen die stoffengroep wet gaat nog wel even duren. Minstens een jaar. Wat eerder verboden gaat worden is Etizolam, daar hebben ze namelijk op 6 maart bij de VN toe besloten in Wenen. Aangezien Nederland 1 of ander verdrag in 1971 heeft ondertekend, gaat dat verbod op etizolam in Nederland er ook gewoon komen. Wellicht dat het met corona en zo wat langer duurt, alleen ik denk dat etizolam toch voor 1 oktober 2020 in Nederland verboden is. In BelgiΓ« staat het al op de verboden lijst trouwens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."