Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

De grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

177 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Buu zei:
A-pihp beter dan a-php? Bij die pyros zie ik door de bomen het bos niet meer.
Klik om te vergroten...
Echt hΓ©, ik was voor de MD-PHP freebase gegaan, onderbuik gevoel.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jmths zei:
Echt hΓ©, ik was voor de MD-PHP freebase gegaan, onderbuik gevoel.
Klik om te vergroten...
Zag hem reeds te koop staan ja. Freebase is mooi meegenomen in plaats van kanker krijgen door het hydrochloride.

Al wat onderzoek gedaan naar die stof?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
Al wat onderzoek gedaan naar die stof?
Klik om te vergroten...
Nope, maar MDPV deed niet onder aan A-PVP. Ik ga er stiekem vanuit dat MD-PHP ook niet onder doet aan A-PHP.

MDPV had meer interessante en indrukwekkende hallucinaties dan A-PVP waar het hallucinatie meestal niet verder komt dan thema schaduw.

Met PVs is het ook belangrijk hoe goed deze verdampt, 4F-PVP faciliteert bijvoorbeeld relatief prima effecten maar omdat het vrijwel direct je keel verneukt is het alsnog rotzooi. Alle PVs zijn rotzooi via orale en nasale RoA (in verband met bijwerkingen vooral), iets dat je mij in algemene zin niet snel zult horen zeggen maar dat is nou eenmaal de realiteit met PVs.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor ze deze ban gaan doen, gaat dat hopelijk toch nog een paar maanden duren of niet?
Want ik had gedacht met de corona toestanden dat dit wellicht nog een tijdje zal duren voor de ban komt.
Zo niet dan maak ik me geen zorgen over me order rc's eind april/ begin mei.
G
Guinea PigLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een mooi voorraadje van verschillende benzo's.
Wat blotters van een LSD-analoog, klein voorraadje 2-fd(c)k. Verder wil ik 2c-b-fly en 3-mmc nog wel een keertje proberen. Voor de rest ga ik niets stockeren. Zeker geen amfetamine-achtige stoffen of cathinones. :)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jmths zei:
Nope, maar MDPV deed niet onder aan A-PVP. Ik ga er stiekem vanuit dat MD-PHP ook niet onder doet aan A-PHP.

MDPV had meer interessante en indrukwekkende hallucinaties dan A-PVP waar het hallucinatie meestal niet verder komt dan thema schaduw.

Met PVs is het ook belangrijk hoe goed deze verdampt, 4F-PVP faciliteert bijvoorbeeld relatief prima effecten maar omdat het vrijwel direct je keel verneukt is het alsnog rotzooi. Alle PVs zijn rotzooi via orale en nasale RoA (in verband met bijwerkingen vooral), iets dat je mij in algemene zin niet snel zult horen zeggen maar dat is nou eenmaal de realiteit met PVs.
Klik om te vergroten...
Ik ga vanavond even op onderzoek uit, u hoort het. Met schaduw hallucinaties bedoel je gewoon zwaar sleep deprived door de binge? :tongueout:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
Ik ga vanavond even op onderzoek uit, u hoort het. Met schaduw hallucinaties bedoel je gewoon zwaar sleep deprived door de binge? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Onder andere, maar aan de staart van effecten kunnen PVs ook absoluut van zichzelf hallucinaties veroorzaken. Dit is het best merkbaar wanneer je ze oraal inneemt.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Space πŸ•‰ zei:
Heb jij ervaring met 2C-E?
Klik om te vergroten...
Het was m'n eerste psychedelica ooit. :tongueout:
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Buu zei:
2C-C en 2C-D zullen (wat hoger gedoseerd) in het zelfde schuitje qua intensiteit zitten. 2C-E is een flinke trede bovenop 2C-B.
Klik om te vergroten...
Heb jij ervaring met 2C-E?
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Het was m'n eerste psychedelica ooit. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik kan nog maar moeilijk aan originele 2cb komen en ik vermoed eigenlijk dat ze standaard een RC verkopen als 2cb. Heb je dat ook gedaan? Kan je het er goed mee vergelijken qua intensiteit, visuals en werkingsduur?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind 2C-B totaal niet te vergelijken met 2C-E.
2C-E vond ik qua effect een soort mix van mescaline, LSD en een vleugje DPT. Veel intenser, dieper, met veel meer potentie tot zelfheling en diepe inzichten dan 2C-B. Werkingsduur langer, visuals intenser.
Niet iets wat je zo maar even doet. 2C-B is veel makkelijker en zou je nog 'even tussendoor' kunnen doen. 2C-E was ik wel even flink ondersteboven van, op een goede manier. Indrukwekkend middel.

Wat dan wel het meest in de buurt komt van de effecten van 2C-B? Ik weet het niet, misschien 4-HO-MET nog het meest.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ef ze zijn bezig dit in de snel trein te zeten gezien iedereen afgeleid is?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Space πŸ•‰ zei:
Ik kan nog maar moeilijk aan originele 2cb komen en ik vermoed eigenlijk dat ze standaard een RC verkopen als 2cb. Heb je dat ook gedaan? Kan je het er goed mee vergelijken qua intensiteit, visuals en werkingsduur?
Klik om te vergroten...
2C-B valt redelijk makkelijk te onderscheiden van een RC. Wanneer je poeder koopt en niet vrij diep in de drugs/darkweb scene zit kan je donder op zeggen dat je geen 2C-B poeder hebt. Zo ver ik weet zijn er maar erg weinig aanbieders voor poeder, wanneer je wat in die scene zit weet je van zelf wat wel een legit source is en wat niet. 2C-B pillen zijn ook vrij makkelijk te onderscheiden van RC's. Er zijn maar vrij weinig pellets (pilvormpjes) in de omloop en de testresultaten daarvan kan je zo vinden op internet. RC pellets zijn eigenlijk altijd rond met een egale kleur (op 3-MMC bitcoin pellets na) zover ik weet.

2C-E is een stuk dieper, mysterieuzer en heftiger dan 2C-B. Al is mijn ervaring zo lang geleden dat ik er niet zoveel meer van weet, behalve dat ik toch wel zo'n 10 uur onderweg was op 20,9mg. Zoals Niandra zei kan je eventueel ook naar 4-HO-MET kijken. Het is weliswaar een tryptamine in plaats van phenethylamine (niet dat dat zoveel zegt per se, ik vind middelen onderling vrij moeilijk te onderscheiden altijd als het om klases gaat) maar qua headspace en intensiteit zijn ze vrij gelijkend. Beiden zogezegd beginners psychedelica, totdat je de dosis flink opschroeft gecombineerd met wat lachgas.

Ik zou sowieso zeggen stock up while you can. Er is nog maar een vendor die 2C-E verkoopt. Voor weliswaar een hoge prijs maar binnen nu en een jaar ga je waarschijnlijk nooit van je leven meer zo'n exotische stof kunnen vinden.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm klinkt wel interessant die 2C-E, maar idd totaal iets anders dan 2C-B. Want op 2C-B was het effect na 5uur nagenoeg uitgewerkt. En dat maakt het recreatief heel toegankelijk.

4ho-met vond ik erg overeenkomen met psilo, echter miste het de natuurlijke schoonheid en inzichten en gaf het me 'n soort kriebel van binnen zoals mdma, maar dan eerder zenuwachtig dan echt lekker. 4ho-met was niet echt voor herhaling vatbaar. Dan ga ik veel liever voor psilo.

Verder merk ik dat bijna geen enkele vendor nog 2C-C of 2C-D verkoopt. Maar zijn die wel meer overeenkomend met 2C-B?
D
DingleberryLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou graag nog wat 2c-c in willen slaan maar dan moet ik eerst weer een goede bron vinden. Heb nog wel een halve gram, maar het is toch Γ©en van mn favoriete middelen. Etizolam is leuk, maar als ik het groots insla is het risico op misbruik ook groter dus als ik het niet meer kan krijgen accepteer ik dat maar.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Space πŸ•‰ zei:
Hmm klinkt wel interessant die 2C-E, maar idd totaal iets anders dan 2C-B. Want op 2C-B was het effect na 5uur nagenoeg uitgewerkt. En dat maakt het recreatief heel toegankelijk.

4ho-met vond ik erg overeenkomen met psilo, echter miste het de natuurlijke schoonheid en inzichten en gaf het me 'n soort kriebel van binnen zoals mdma, maar dan eerder zenuwachtig dan echt lekker. 4ho-met was niet echt voor herhaling vatbaar. Dan ga ik veel liever voor psilo.

Verder merk ik dat bijna geen enkele vendor nog 2C-C of 2C-D verkoopt. Maar zijn die wel meer overeenkomend met 2C-B?
Klik om te vergroten...
Ik heb (nog) geen ervaring met 2C-C en 2C-D maar deze gaan het meest in de buurt komen. Je hebt dan ook nog BOH-2C-B en 2C-B-FLY en volgens mij nog bk-2C-B maar wel een stuk langer (lees; twee a drie keer) duren. Gewoon een beetje Googlen naar stofnaam + reddit en je vindt genoeg info. :wink: Of een beetje beter je best doen en je vindt een prima 2C-B source, want exact de 2C-B ervaring repliceren gaat je niet lukken.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jmths zei:
10 gram 3-MeO-PCP binnen 6 maanden. #quarantainechallenge
Klik om te vergroten...
Makkelijk
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wellicht is het niet helemaal duidelijk voor velen, alleen die stoffengroep wet gaat nog wel even duren. Minstens een jaar. Wat eerder verboden gaat worden is Etizolam, daar hebben ze namelijk op 6 maart bij de VN toe besloten in Wenen. Aangezien Nederland 1 of ander verdrag in 1971 heeft ondertekend, gaat dat verbod op etizolam in Nederland er ook gewoon komen. Wellicht dat het met corona en zo wat langer duurt, alleen ik denk dat etizolam toch voor 1 oktober 2020 in Nederland verboden is. In BelgiΓ« staat het al op de verboden lijst trouwens.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Space πŸ•‰ zei:
Ik kan nog maar moeilijk aan originele 2cb komen en ik vermoed eigenlijk dat ze standaard een RC verkopen als 2cb. Heb je dat ook gedaan? Kan je het er goed mee vergelijken qua intensiteit, visuals en werkingsduur?
Klik om te vergroten...

Buu zei:
2C-E is een stuk dieper, mysterieuzer en heftiger dan 2C-B. Al is mijn ervaring zo lang geleden dat ik er niet zoveel meer van weet, behalve dat ik toch wel zo'n 10 uur onderweg was op 20,9mg.
Klik om te vergroten...

Ik vond 2C-E veel heftiger dan 2C-B. Alsof er met een bazooka plotseling allemaal hele felle hallucinaties op je worden afgevuurd, zonder waarschuwing, zonder opbouw, gewoon boem trippen. En een ongemakkelijke mindfuck. Misschien kwam dat ook doordat ik het wat onderschat had. Ik had me niet helemaal goed voorbereid op wat kon gebeuren. Zelfs vergeleken met 1-P-LSD vind ik 2C-E nog een grotere mindfuck hebben. (Maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn.)

Ontopic: Als ik ga inslaan is het 6-APB en 1-P-LSD
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Megadude zei:
Wellicht is het niet helemaal duidelijk voor velen, alleen die stoffengroep wet gaat nog wel even duren. Minstens een jaar. Wat eerder verboden gaat worden is Etizolam, daar hebben ze namelijk op 6 maart bij de VN toe besloten in Wenen. Aangezien Nederland 1 of ander verdrag in 1971 heeft ondertekend, gaat dat verbod op etizolam in Nederland er ook gewoon komen. Wellicht dat het met corona en zo wat langer duurt, alleen ik denk dat etizolam toch voor 1 oktober 2020 in Nederland verboden is. In BelgiΓ« staat het al op de verboden lijst trouwens.
Klik om te vergroten...
Laten we even de veiligste rc benzo verbieden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."