Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

De grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

177 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Buu zei:
Of ik interpreteer het verkeerd. Maar er staat dat ze geen effect hebben op de serotonine receptoren. En laten we voor het gemakt er van uit gaan dat cP inderdaad hetzelfde werkt als 1p. Maar goed, het maakt ook niet uit, als jij 1cP prefereert dan moet je die lekker blijven nemen, of het nou placebo is of niet.
Klik om te vergroten...
Nee natuurlijk niet. Waar staat het dat ze geen effecten op de receptoren hebben? Of lezen of misschien toevallig hele andere studies?
Ook is het niet zo dat ze helemaal naar LSD worden omgezet:
"In addition to LSD, the analysis also detected ALD-52 and 1P-LSD in the plasma along with several of their metabolites. The data correlated with previously published results for rats and humans."
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
ah, dan deel ik je mening niet..
ik ben van mening dat door verschillende bereidingswijzenen manieren van tot het eind doel komen er variabelen ontstaan waardoor de werking toch anders uitpakt per batch,
Klik om te vergroten...
Het is geen mening maar een feit.
cutepool zei:
Nee natuurlijk niet. Waar staat het dat ze geen effecten op de receptoren hebben? Of lezen of misschien toevallig hele andere studies?
Klik om te vergroten...
" the compounds showed no agonist activity at those receptors."
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
Het is geen mening maar een feit.
Klik om te vergroten...

dus jou mening is dat de enige reden waarom het per tablet / batch anders kan voelen is set en setting?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sowieso 3-MMC en 3-MeO's. Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Ja misschien ook nog 5 of 6-(M)APB. Nooit gehad maar wel nieuwsgierig naar.
z
zandzakjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen de 6-APB moeilijker te vinden werd, heb ik daar al wat van ingeslagen.
Ik heb nog 4-HO-MET liggen maar dat mag best aangevuld worden.
DOC, 2-CE en DPT wil ik ook nog proberen nu het nog kan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jmths zei:
@Purplext
Arylcyclohexylamines staan vooralsnog nergens gepland voor analoog wetgeving.

A-PHP staat vooralsnog nergens gepland voor analoog wetgeving, deze valt zogezegd niet onder de Fenethylamines. Hetzelfde verhaal gaat op voor 4F-MPH.

Benzodiazepines zullen in Nederland waarschijnlijk nooit onder wetgeving geplaatst worden los van de farmaceutische benzodiazepines die onder de medicijnenwet vallen natuurlijk.

@Psilocyloner
Dissociatieven en vocht kan een dingetje wezen maar los van Tryptamines (en lysergamides) zijn bijna alle drugs langer houdbaar dan de eigenaar zelf. Het is ook wel waarschijnlijk dat onder dissociatieven O-PCM(ethyl) / O-PCE(thyl) / O-PCPr(opyl) analogen iets gevoeliger zijn voor potentie afname. Zogezegd de dissociatieven met een 'oxo / cyclohexanone / zuurstof (O) met dubbel koolstofatoom' groep. Als je bijvoorbeeld ook kijkt naar hoeveel complexer/instabieler de synthese daarvan ook is in vergelijking met dissociatieven zonder.

Ketamine (2C-O-PCM) en DCK (2F-O-PCM) hebben ook gewoon een lage potentie in gewicht / zwak agonisme, snelle piek en korte effecten. Mensen die deze twee dissociatieven gebruiken klagen relatief vaak over potentie verlies waar ik de indruk heb dat er ook enkele andere factoren meespelen. Deze twee dissociatieven lijken dan ook wel erg veel op elkaar.

Als we in Nederland ergens flink op mogen besparen is het wel op juristen, misselijk volk ongeacht de sector waarin ze voorkomen. :moneytongue::kots:
Massaal afvoeren naar concentratiekampen in thema van Brussel en Shell/NAM lijkt mij een gepaste oplossing.

Diclazepam kan op dit vlak wellicht de moeite wezen.

Na tabak en alcohol zijn m.........wezen kun je er vanuit gaan dat Grapperhaus binnen de kortste keren alle drugs (zonder uitzonderingen) in het zwarte boekje zal drukken.
[/QUOTE

Dan is het wachten ( na de corona ellende ) op Het moment dat deze gladde jongen Grappenhaus aldus de daad bij het woord kan gaan voegen, en daarmee bedoel ik. Alcohol als eerste, daarna nicotine, Dreft afwasmiddel, en spiritus zijnde een soort van alcohol analoog , in dat zwarte boekje gaat doen.
Als hij daarvoor het lef heeft tenminste.
En ik voorspel, dat hij dit wijselijk na gaat laten, waarmee hij laat zien, dat krom als een hoepel, in de politiek kaarsrecht is...

Hij moet zich wel realiseren, dat hij met deze rc wetgeving bij mij per direct op plaats nummer drie in m i j n Zwarte boekje komt te staan.
En elk verstandig en weldenkend mens zal dit toch echt willen voorkomen!
Klik om te vergroten...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flower123 zei:
Zelf veel gebruikt? En zo ja, nare ervaringen als je zegt: ‘de ergste dingen’? Excuses als je dit al eerder hebt vermeldt, dan heb ik het niet gezien. Ben erg geïnteresseerd vandaar!
Klik om te vergroten...
Bezno;s vind ik vooral geweldig na een middagje stimulaten neemt. laatste dosis van pluminus 40mg 3mmc/pep/coce/ 2 uur later neem je 2 mg etizolam en binnen 3 kwartier lig ik te slapen. Tot zover het positiefe..
1,5 week achter elkaar elke avond minimaal 3 mg etizolam gebruiken en je stopt daar in 1x mee, kan het ween dat je 3 of 4 nachten wakken ligt (dit is mn eigen beleving hoor :) )
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
De ban zit er aan te komen. Nog niks is zeker, maar Nederland kennende komt hij toch. Welk middel ben jij van plan om in te slaan, in je achterhoofd houdende dat na de ban 99% van deze middelen waarschijnlijk voor de rest van je leven niet meer aan te slepen zijn?

Ik heb nog geen concreet lijstje gemaakt maar wat me zo te binnen schiet.
Klik om te vergroten...

Heb al 1 en ander in geslagen maargoed, als de ban er echt aankomt, ga ik nog wel even goed shoppen.
3meo-pcp
1p-lsd blotters en microdots
3mmc
Etizolam
2cb-fly
Die 5 zou ik dan bulk kopen denk ik, en nog wat trippy spul om te proberen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
6apb en 1p-LSD
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
1p-LSD benzodiazepines, psychedelica en veel meer ....
ALD-52 , 3-ho-pcp , dissocatieven zoveeel mogelijk. Een mega order :wink:

Maar dat zal nog wel even duren voor de wet er is. Ze hebben het nu druk genoeg met de corona situatie
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Grammetje 6-APB. Komen we +- 1,5 jaar mee vooruit :)
Veel meer hebben wij niet nodig :)
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#12
Extase zei:
Grammetje 6-APB. Komen we +- 1,5 jaar mee vooruit :)
Veel meer hebben wij niet nodig :)
Klik om te vergroten...

is dit een wens of kun jij dit ook nog vinden? Ik zie alleen nog de liquid variant
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lol ik werd al de hele tijd gestimuleerd om drugs te kopen vanwege 'nu is het nog te koop, maar voor je het weet is het verboden!!!'
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Recent had ik alweer spijt dat ik niet nog eem grote zak 4-AcO-DMT had gekocht toen het nog kon.
Diezelfde spijt had ik toen ik erachter kwam dat 2C-T-7 en 2C-T-2 pas een paar jaar geleden verboden werden in Canada. En ik had het ook met 2C-T die ik eerst te duur vond en waarna ik toch baalde dat ik het niet had gekocht want ja, nu kan je het nergens meer krijgen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vaak als ik RC's koop gebruik ik een beetje en dan blijft de rest weer liggen. Zo ook bij mijn laatste aankoop: 4-ho-met. Dat spul heeft me eigenlijk vooral doen herinneren dat ik de 'real deal' (psilo) weer eens moet gaan doen.

Enige uitzonderingen zijn 1P-LSD en ALD-52, maar ja dat is letterlijk LSD. Als ik nog wat in ga kopen voor een eventueel verbod, dan zijn het deze.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Anjadebij zei:
is dit een wens of kun jij dit ook nog vinden? Ik zie alleen nog de liquid variant
Klik om te vergroten...
Die ligt veilig bij een kennis.
Nog net op tijd weten te kopen.. is nu inderdaad flink schaars behalve de liquid.
Maar goed, ook die zijn het naar mijn mening waard als je het gaat vergelijken qua prijs.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
niks.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Recent had ik alweer spijt dat ik niet nog eem grote zak 4-AcO-DMT had gekocht toen het nog kon.
Diezelfde spijt had ik toen ik erachter kwam dat 2C-T-7 en 2C-T-2 pas een paar jaar geleden verboden werden in Canada. En ik had het ook met 2C-T die ik eerst te duur vond en waarna ik toch baalde dat ik het niet had gekocht want ja, nu kan je het nergens meer krijgen.
Klik om te vergroten...
Precies. Spijt ga je geheid krijgen als je van plan bent deze "lifestyle" nog een tijd door te zetten. Ik zit pas sinds een jaar of twee in de RC scene helaas en heb via via 2 gram 4-FA kunnen bemachtigen, wat mijn ultieme upper is.

Reeds via webarchive rond de ban eens wat oude vendors gekeken, en als ik kon had ik toch wel een tiental aantal grammen voor een dumpprijs willen kopen. Evenals 2C-P wat overal te koop was.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vooral benzo rc's die ik nog niet test heb.
En vooral clona om men up and down taper/verslaving momenten op te vangen als ik terug begin me taper.
Dus pyra , broma , flubroma , fluni en flualprazolam , nog 1 van de nieuwere maar ben de naam kwijt..

5-meo-dmt (wil het verschil ervaringen tegevover nn) vorige vendor heeft me afgeript.

Nog wat o-pce.

Moest er een nl vendor nog fenethyl analoog hebben die ik vertrouwde , had ik die graag geprobeerd , maar die vlieger zal nooit opgaan (Mss maar goed).

De rest hoef ik niet echt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wc papier, wc papier en nog meer wc papier

@inner_search
Volgens mij kan jij beter juist geen benzo's meer in huis halen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."