Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"АЛ-90 zei: Wat is precies het probleem? Wat bedoel je met 'door dit middel is er meer schade aan haar spieren'? Ik heb zelf ook ervaring met Lyrica/pregabaline, en als je dit middel twee dagen gebruikt op de voorgeschreven dosis zal je weinig/geen last van ontwenning hebben. Wel heb ik gemerkt dat de voorgeschreven doseringen zeer uiteenlopen met dit middel. Tolerantie bouwt wel erg snel op met dit middel, dus mensen die Lyrica misbruiken gaan vaak al snel erg veel gebruiken. Dit is ten zeerste af te raden omdat je bij hoge doseringen last kan krijgen van ongewenste bijwerkingen (out gaan, controle over jezelf verliezen), zeker bij combinatiegebruik met bijvoorbeeld alcohol. Ook is het geen goed idee om cold turkey te stoppen bij misbruik, afbouwen is een beter idee. Klik om te vergroten... Hoe zit het met Lyrica dosering als je van nature GHB al redelijk hoog doseert? Ik zit meestal rond de 5mL. Er is geen sprake van tolerantie, of een benzo tolerantie moet kruistolerantie met GHB hebben. En hoe zit het met de tolerantie tegenover benzos? Aangezien ik daar wel een redelijke tolerantie voor heb."
"benzzzy zei: Vind pregabaline altijd wel leuk Klik om te vergroten... Welkom terug maatje."
"Ik krijg geen benzos voorgeschreven en gebruik ze puur functioneel of recreatief. Heb denk ik al zo'n 20 verschillende gebruik dus een aardig beeld van benzos. Afgelopen 1-2 jaar denk ik gemiddeld 2 tot 3 keer per week, dus volgens de theorie zou ik aardig wat tolerantie moeten hebben. Uiteraard heb ik wel wat tolerantie opgebouwd, maar niks extreems. Ze werken nog precies zoals ze voorheen deden, 2mg etizolam nasaal werkt vooralsnog als een trein. Zelfs 0,5mg voel ik duidelijk. Heb vaak zat nog blackouts gehad op niet eens extreem hoge doseringen. Ik denk dat het z'n werking pas echt begint te verliezen wanneer je gestoorde doseringen gaat doen, soms zie je verhalen van 5mg clona/flual of 10-20 tot wel 100mg etizolam voorbij komen, ja dan is het een ander verhaal."
"Diazepam, Diclazepam, Etizolam en Oxazepam. John Trap zei: Ik voel ook bijna niets van oxazepam. Vanaf 30 mg is enige werkzaamheid merkbaar. Meestal neem ik 60 mg. Dit terwijl ik bijvoorbeeld 0,5 à 1,0 mg alprazolam wel heel goed voel! Klik om te vergroten... Het is ook niet gek voor Oxazepam om 50mg tabs voorgeschreven te krijgen."
"DannyR zei: Mijn benzo tolerantie is torenhoog hoog na 30 jaar het helpt me niks meer het is alleen de obsessie met 20 flunirazepam val ik niet eens in slaap de enigste benzos die nog wel wat doen is etizolam maar dan wel 20 stuks en flualzopram .Word maar eens tijd voor een alternatief en alcohol kan ik niet tegen. Klik om te vergroten... Als Etizolam wel wat doet maar FlunitrazePAM niet wel dan durf ik m'n hand voor in het vuur te steken dat jouw Flunitrazepam fake is. Flunitrazepam is bij uitstek een zeer potente en krachtige benzo, wat Etizolam juist niet is. Daarnaast zover ik weet wordt Flunitrazepam niet meer, of zeer zeldzaam voorgeschreven door doctoren, des te groter de kans dus is dat het fake is. Of heb je het over de researchchemical FlunitrazoLAM? Wat overigens ook vaag zou zijn aangezien Flunitrazolam veel potenter en sterker is dan Etizolam. Indien je dus Flunitrazolam hebt zou ik ook eens naar je source kijken want 250µg Flunitrazolam zou ik grofweg even sterk schatten als 2mg Etziolam, daar waar Flunitrazolam een stuk langer duurt."
"DannyR zei: klopt ik bedoelde fluintrazapam Klik om te vergroten... Over hoe lang geleden heb je het dan? Want naar mijn idee wordt Flunitrazepam vrijwel niet meer voorgeschreven. Ik heb een hele grote connectie wat betreft middelen en kan aan vrijwel alles komen maar Flunitrazepam ben ik nog nooit tegen gekomen."
"0,5mg alprazolam is niet bijster veel. Maar de combinatie van slapeloosheid, benzodiazepines en alcohol kunnen rare taferelen veroorzaken. Grote kans dat je jezelf zwaar voorschut gaat zetten als je toch maar aan de alcohol gaat, wouldn't do it."
"Ik gebruik al jarenlang drie tot zes milligram melatonine per dag. Idem voor bijna iedereen in m'n kenniskring. Niemand ervaart side effects of slaaploosheid wanneer er een dag overgeslagen wordt. Je lichaam heeft een circadiaanse ritme, en zal zelf in de avond melatonnie gaan produceren. Wanneer je melatonine suppletie goed timed met je circadiaanse ritme is er geen enkel probleem."
"Dormicum als recreatief? Al meermaals compleet K.O gegaan tijdens diverse activiteiten na een hele dag speed op 15mg. Ik gok dat jouw Dormicum fake, of ondergedoseerd is."
"Klinkt voor mij redelijk normaal wanneer je "een paar dikke lijnen" neemt van pure amfetamine om eerlijk te zijn. 200mg zuivere amfetamine is genoeg om je hartslag door het dak te laten gaan en je meerdere dagen wakker te houden."