Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

De grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

177 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar misschien ben ik inmiddels ook weer een keer vergeten dat ik wel zo'n hoofdpijn had van 2C-B, hoor. In de loop der jaren wil je wel eens wat details kwijtraken.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net een mooie bestelling NEP en a-pihp gedaan toch mijn favo rc's allertijden.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
DeApotheek zei:
Net een mooie bestelling NEP en a-pihp gedaan toch mijn favo rc's allertijden.
Klik om te vergroten...
Vape je het? Ben ook wel benieuwd naar het vapen van NEP, Hexen (verschil deze twee weet ik zo niet) en A-PHP.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toevallig vannacht voor het eerst NEP gevaped. Ik vond het niet te moeite waard in plaats van snuiven. Ja het bespaart je neus maar je ruilt er extra compulsief redosen voor een rush van nog geen 10 minuten voor in. Ik vond het even sterk als snuiven. A-pihp is wel het vapen waar die rush komt in de buurt van a-pvp
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ATGC zei:
Persoonlijk zou ik zeggen redelijk standaard benzo's en stims met weinig of geen serotoninewerking. Misschien voor de gein nog een stim met wat meer attitude zoals a-php.
Klik om te vergroten...
Die gedachte had ik ook.
Haal wat anders valt vies tegen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
DeApotheek zei:
Toevallig vannacht voor het eerst NEP gevaped. Ik vond het niet te moeite waard in plaats van snuiven. Ja het bespaart je neus maar je ruilt er extra compulsief redosen voor een rush van nog geen 10 minuten voor in. Ik vond het even sterk als snuiven. A-pihp is wel het vapen waar die rush komt in de buurt van a-pvp
Klik om te vergroten...
A-pihp beter dan a-php? Bij die pyros zie ik door de bomen het bos niet meer.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal zoals je ziet ben ik nieuw hier,maar alle lange tijd psychonaut van research chemicals,ik hoop d.m.v hier dit te benoemen dat er meer mensen gaan reageren op.Ik lees bijv wel hoeveel in te slaan bij een ban,maar we moeten deze ban zien te voorkomen toch?
Zie link: https://www.internetconsultatie.nl/opiumwet_nps


Verbod op basisstoffen voor designerdrugs! Laten we gezamelijk reageren dit kan tot 20-04-2020

Hallo allemaal zoals je ziet ben ik nieuw hier,maar alle lange tijd psychonaut van research chemicals,ik hoop d.m.v hier dit te benoemen dat er meer mensen gaan reageren op.Ik lees bijv wel hoeveel in te slaan bij een ban,maar we moeten deze ban zien te voorkomen toch? Zie link...
drugsforum.nl drugsforum.nl
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Experimenteeltje zei:
Hallo allemaal zoals je ziet ben ik nieuw hier,maar alle lange tijd psychonaut van research chemicals,ik hoop d.m.v hier dit te benoemen dat er meer mensen gaan reageren op.Ik lees bijv wel hoeveel in te slaan bij een ban,maar we moeten deze ban zien te voorkomen toch?
Zie link: https://www.internetconsultatie.nl/opiumwet_nps


Verbod op basisstoffen voor designerdrugs! Laten we gezamelijk reageren dit kan tot 20-04-2020

Hallo allemaal zoals je ziet ben ik nieuw hier,maar alle lange tijd psychonaut van research chemicals,ik hoop d.m.v hier dit te benoemen dat er meer mensen gaan reageren op.Ik lees bijv wel hoeveel in te slaan bij een ban,maar we moeten deze ban zien te voorkomen toch? Zie link...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Wil je niet overal je bericht spammen? Leuk dat je tegen het RC verbod bent maar totaal onnodig dit bij 4 topics te vermelden. Alvast bedankt en een fijne dag!
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Welke RC komt het meest overeen met 2CB..?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Space 🕉
2c-e schijnt nog beter te zijn.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Space 🕉 zei:
Welke RC komt het meest overeen met 2CB..?
Klik om te vergroten...
2C-C en 2C-D zullen (wat hoger gedoseerd) in het zelfde schuitje qua intensiteit zitten. 2C-E is een flinke trede bovenop 2C-B.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Buu zei:
2C-C en 2C-D zullen (wat hoger gedoseerd) in het zelfde schuitje qua intensiteit zitten. 2C-E is een flinke trede bovenop 2C-B.
Klik om te vergroten...
Beter in de zin van speelsere visuals..?

Ik vind 2cb fijn om hoe het m'n hoofd leeg maakt, en niet vult zoals psilo dat wel doet. Is ook dit effect overeenkomend?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Space 🕉 zei:
Beter in de zin van speelsere visuals..?

Ik vind 2cb fijn om hoe het m'n hoofd leeg maakt, en niet vult zoals psilo dat wel doet. Is ook dit effect overeenkomend?
Klik om te vergroten...
2C-D en C hebben weinig headspace. 2C-E wel veel, past in het straatje LSD/Psilo.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
heerutosen zei:
De maker noemt het Mephedrene, maar dat is gewoon de commercial name. Hij houd nu nog alles geheim. Denk dat over een maandje of 2 de echte naam en structuur formule uit zal komen :wink:
Klik om te vergroten...
Op reddit was iedereen hem en de vendors aan het uitlachen. Het zou een heel slap aftreksel worden, 3MMC zal bijna zeker een betere zijn. Zag het mensen al een scam noemen, zelfs dat je niet bij vendors moet kopen die je dit aan proberen te smeren.

Dat laatste ben ik het niet mee eens, mijn aller beste en vertrouwdste vendor gaat het aanbieden.. ben benieuwd naar de eerste rapporten.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Buu zei:
A-pihp beter dan a-php? Bij die pyros zie ik door de bomen het bos niet meer.
Klik om te vergroten...
Echt hé, ik was voor de MD-PHP freebase gegaan, onderbuik gevoel.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jmths zei:
Echt hé, ik was voor de MD-PHP freebase gegaan, onderbuik gevoel.
Klik om te vergroten...
Zag hem reeds te koop staan ja. Freebase is mooi meegenomen in plaats van kanker krijgen door het hydrochloride.

Al wat onderzoek gedaan naar die stof?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Buu zei:
Al wat onderzoek gedaan naar die stof?
Klik om te vergroten...
Nope, maar MDPV deed niet onder aan A-PVP. Ik ga er stiekem vanuit dat MD-PHP ook niet onder doet aan A-PHP.

MDPV had meer interessante en indrukwekkende hallucinaties dan A-PVP waar het hallucinatie meestal niet verder komt dan thema schaduw.

Met PVs is het ook belangrijk hoe goed deze verdampt, 4F-PVP faciliteert bijvoorbeeld relatief prima effecten maar omdat het vrijwel direct je keel verneukt is het alsnog rotzooi. Alle PVs zijn rotzooi via orale en nasale RoA (in verband met bijwerkingen vooral), iets dat je mij in algemene zin niet snel zult horen zeggen maar dat is nou eenmaal de realiteit met PVs.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor ze deze ban gaan doen, gaat dat hopelijk toch nog een paar maanden duren of niet?
Want ik had gedacht met de corona toestanden dat dit wellicht nog een tijdje zal duren voor de ban komt.
Zo niet dan maak ik me geen zorgen over me order rc's eind april/ begin mei.
G
Guinea PigLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een mooi voorraadje van verschillende benzo's.
Wat blotters van een LSD-analoog, klein voorraadje 2-fd(c)k. Verder wil ik 2c-b-fly en 3-mmc nog wel een keertje proberen. Voor de rest ga ik niets stockeren. Zeker geen amfetamine-achtige stoffen of cathinones. :)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jmths zei:
Nope, maar MDPV deed niet onder aan A-PVP. Ik ga er stiekem vanuit dat MD-PHP ook niet onder doet aan A-PHP.

MDPV had meer interessante en indrukwekkende hallucinaties dan A-PVP waar het hallucinatie meestal niet verder komt dan thema schaduw.

Met PVs is het ook belangrijk hoe goed deze verdampt, 4F-PVP faciliteert bijvoorbeeld relatief prima effecten maar omdat het vrijwel direct je keel verneukt is het alsnog rotzooi. Alle PVs zijn rotzooi via orale en nasale RoA (in verband met bijwerkingen vooral), iets dat je mij in algemene zin niet snel zult horen zeggen maar dat is nou eenmaal de realiteit met PVs.
Klik om te vergroten...
Ik ga vanavond even op onderzoek uit, u hoort het. Met schaduw hallucinaties bedoel je gewoon zwaar sleep deprived door de binge? :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."