#1
Maar misschien ben ik inmiddels ook weer een keer vergeten dat ik wel zo'n hoofdpijn had van 2C-B, hoor. In de loop der jaren wil je wel eens wat details kwijtraken.
Vape je het? Ben ook wel benieuwd naar het vapen van NEP, Hexen (verschil deze twee weet ik zo niet) en A-PHP.Net een mooie bestelling NEP en a-pihp gedaan toch mijn favo rc's allertijden.
Die gedachte had ik ook.Persoonlijk zou ik zeggen redelijk standaard benzo's en stims met weinig of geen serotoninewerking. Misschien voor de gein nog een stim met wat meer attitude zoals a-php.
A-pihp beter dan a-php? Bij die pyros zie ik door de bomen het bos niet meer.Toevallig vannacht voor het eerst NEP gevaped. Ik vond het niet te moeite waard in plaats van snuiven. Ja het bespaart je neus maar je ruilt er extra compulsief redosen voor een rush van nog geen 10 minuten voor in. Ik vond het even sterk als snuiven. A-pihp is wel het vapen waar die rush komt in de buurt van a-pvp
drugsforum.nl
Wil je niet overal je bericht spammen? Leuk dat je tegen het RC verbod bent maar totaal onnodig dit bij 4 topics te vermelden. Alvast bedankt en een fijne dag!Hallo allemaal zoals je ziet ben ik nieuw hier,maar alle lange tijd psychonaut van research chemicals,ik hoop d.m.v hier dit te benoemen dat er meer mensen gaan reageren op.Ik lees bijv wel hoeveel in te slaan bij een ban,maar we moeten deze ban zien te voorkomen toch?
Zie link: https://www.internetconsultatie.nl/opiumwet_nps
Verbod op basisstoffen voor designerdrugs! Laten we gezamelijk reageren dit kan tot 20-04-2020
Hallo allemaal zoals je ziet ben ik nieuw hier,maar alle lange tijd psychonaut van research chemicals,ik hoop d.m.v hier dit te benoemen dat er meer mensen gaan reageren op.Ik lees bijv wel hoeveel in te slaan bij een ban,maar we moeten deze ban zien te voorkomen toch? Zie link...drugsforum.nl
2C-C en 2C-D zullen (wat hoger gedoseerd) in het zelfde schuitje qua intensiteit zitten. 2C-E is een flinke trede bovenop 2C-B.Welke RC komt het meest overeen met 2CB..?
Beter in de zin van speelsere visuals..?2C-C en 2C-D zullen (wat hoger gedoseerd) in het zelfde schuitje qua intensiteit zitten. 2C-E is een flinke trede bovenop 2C-B.
2C-D en C hebben weinig headspace. 2C-E wel veel, past in het straatje LSD/Psilo.Beter in de zin van speelsere visuals..?
Ik vind 2cb fijn om hoe het m'n hoofd leeg maakt, en niet vult zoals psilo dat wel doet. Is ook dit effect overeenkomend?
Op reddit was iedereen hem en de vendors aan het uitlachen. Het zou een heel slap aftreksel worden, 3MMC zal bijna zeker een betere zijn. Zag het mensen al een scam noemen, zelfs dat je niet bij vendors moet kopen die je dit aan proberen te smeren.De maker noemt het Mephedrene, maar dat is gewoon de commercial name. Hij houd nu nog alles geheim. Denk dat over een maandje of 2 de echte naam en structuur formule uit zal komen![]()
Echt hé, ik was voor de MD-PHP freebase gegaan, onderbuik gevoel.A-pihp beter dan a-php? Bij die pyros zie ik door de bomen het bos niet meer.
Zag hem reeds te koop staan ja. Freebase is mooi meegenomen in plaats van kanker krijgen door het hydrochloride.Echt hé, ik was voor de MD-PHP freebase gegaan, onderbuik gevoel.
Nope, maar MDPV deed niet onder aan A-PVP. Ik ga er stiekem vanuit dat MD-PHP ook niet onder doet aan A-PHP.Al wat onderzoek gedaan naar die stof?
Ik ga vanavond even op onderzoek uit, u hoort het. Met schaduw hallucinaties bedoel je gewoon zwaar sleep deprived door de binge?Nope, maar MDPV deed niet onder aan A-PVP. Ik ga er stiekem vanuit dat MD-PHP ook niet onder doet aan A-PHP.
MDPV had meer interessante en indrukwekkende hallucinaties dan A-PVP waar het hallucinatie meestal niet verder komt dan thema schaduw.
Met PVs is het ook belangrijk hoe goed deze verdampt, 4F-PVP faciliteert bijvoorbeeld relatief prima effecten maar omdat het vrijwel direct je keel verneukt is het alsnog rotzooi. Alle PVs zijn rotzooi via orale en nasale RoA (in verband met bijwerkingen vooral), iets dat je mij in algemene zin niet snel zult horen zeggen maar dat is nou eenmaal de realiteit met PVs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."