#1
4FMA al eens gesnoven? 😂allemaal wel
4FMA al eens gesnoven? 😂allemaal wel
Heel verassend weerCoke qua smaak.
4mmc qua gevoel.
geen antwoordToch weer aan het gebruiken?
Je was toch lang gestopt, of niet?
Welke rc poeder is echt lekker om in je neus te hebben?
Ik vind ketamine en coke lekker om in mijn neus te hebben.
Ik vond N-ethylhexedrone juist lekker.Heel verassend weer
OT:
alles behalve N-ethylhexedrone
Bij snuiven 3-meo-pce welke dosis zou je aanraden?Ik vond N-ethylhexedrone juist lekker.
Ik vind DMXE en O-PCE de beste om te snuiven. Echt goede dissociatieven. 3-MeO-PCE is ook heerlijk.
Kvond DMXE echt wel vies hoor 🤮Ik vond N-ethylhexedrone juist lekker.
Ik vind DMXE en O-PCE de beste om te snuiven. Echt goede dissociatieven. 3-MeO-PCE is ook heerlijk.
Geen aanrader. Het doet PIJN4FMA al eens gesnoven? 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."