Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vroegerrr wel heel lang geleden, wat als onschuldige avonden leken om een klein beetje crack te roken bleek al snel dat altijd al mijn geld er in 1 avond doorheen ging. Dat spul is verslavend.....niet normaal. Nooit weer aangeraakt en zal ik ook nooit weer doen, is niet de moeite waard."
"Wim Hof The Icemen. Zijn ademhalings technieken zijn echt simpel maar heel krachtig. Ik ben zelf nog niet zover gekomen om mijzelf via de ademhalings oefeningen in een dmt trip te krijgen maar met gemak word ik altijd high."
"PsyTekz zei: Het lang inhouden is vooral een opgave. Ik struggle altijd na 1 minuut. Klik om te vergroten... jezelf niet dwingen om de adem langer in te houden, minder dan 1 minuut is ook goed. Vroeger kwam ik met de eerste admehalings rondes ook maar tot net 1 minuut (nu soms nog steeds), belangrijk is dat je je goed voelt door deze oefeningen, geen spanning of iets proberen af te dwingen. Je zult merken des de meer rondes je doet, des de langer je zonder adem kunt en des de beter de high begint te worden. Zonder adem kunnen is niet het belangrijkste punt, het gaat erom dat je je systeem overvloed met zuurstof."
"1. lsd 2. coke 3. mdma 4.speed 5.alcohol"
"na een aantal jaren vermoeden erachter gekomen Klik om te vergroten... dit is al veel te lang aan de gang en ook het terugvallen en het prikkelbaar zijn en hoe hij daar dan mee om gaat, klinkt zeker niet als iets dat even snel opgelost gaat worden."
"Als je op de Deepweb het topic TheGoodSpeedGuide kunt vinden, dan gaan er hele nieuwe werelden open. Wat ik wil zeggen, goeie speed bestaat nog zeker wel, maar je zult er ook naar betalen (wie zoekt zal vinden)"
"Lemmy zei: Hou zouden muggen op viagra reageren? Klik om te vergroten... Gestoken worden door een mug met viagra, dan krijg je een jeukende erectie"
"Maar in plaats van een donkere trip werd ik meegezogen in dimensies van licht en kleur en die muziek was overal, om me heen, in me, ik werd 1 met die muziek. En ik voelde de ware, zuiverste puurste vorm van geluk, extase en euforie! Alsof ik voor het eerst zag en al het moois eindelijk kon aanschouwen! Beschrijven van dat gevoel is onmogelijk want daar zijn simpelweg geen woorden voor. Ik heb zo dik een half uur mogen genieten van van dat gevoel terwijl de tranen van geluk over mijn wangen bleven stromen. Dit zal ik nooit vergeten! Mijn vrouw liet vanochtend deze toepasselijke tekst lezen: "Tranen zijn woorden die je niet hardop kunt zeggen". Beter dan dit kan ik het niet beschrijven. Klik om te vergroten... lsd"
"drugs is overal, apotheek, supermarkt, natuur, chemie, zelfs digitale drugs zoals binaural beats en frequencies, ik denk dat de toekomst wel goed zit."
"Lekker genieten"