Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik begin steeds meer O-PCE te waarderen, hoewel ik dat al eerder super vond. Als het illegaal wordt, zou ik deze zeker missen. Daarnaast DMXE, ook een van de mooiste drugs die er zijn, lijkt heel sterk op MXE. Dat zijn mijn top 2. Mijn lijst nu. 1) O-PCE/DMXE 2) 3-MeO-PCP/PCE 3) 2F-DCK 4) 1P-LSD/4-AcO-DET 5) 4-HO-MET/DPT 6) wiet"
"Purplext zei: Super essentieel natuurlijk. Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣 Klik om te vergroten... Haha ja dat vind ik ook😂 Ze weten goed als ze de shops dicht maken dan halen mensen wiet bij de dealers dat willen ze ook niet😂"
"Leuk rapport! Ik zou proberen om een keer 4MMC te snuiven. Dat geeft een snelle, zeer lekkere rush."
"Ik heb laatste keer 1 gram van besteld en de stof is echt gaaf. Ik nam een keer een lijntje van ongeveer 5 cm x 0,6 cm en ik had een prachtige periorbitale toestand. Mijn kamer was mijn hele universum, alles draaide rond mijn bed en het is ook een mega euforische substantie, ik voelde me ook een beetje zo zacht. Daarna heb ik een keer gesnoven, een keer oraal gedaan en ik moet toegeven dat het oraal veel beter en euforischer was. De eerste test bestond uit slechts een paar orale kristallen die een lichte, zachte euforische dissociatie gaven. Hogere doses oraal gaven mooie periorbitale condities, ik voelde me één met het universum. In het algemeen is de stof is zeer positief."
"Er is vandaag een vergadering geweest over de ban van RC's. Maar ik kan niets vinden of ze iets besloten hebben, lijkt mij niet."
"Heeft iemand wel idee wanneer de debat gaat plaatsvinden. Want ik kan het niet vinden."
"Ik bestel best wel vaak stofjes uit het internet laatste tijd, maar nooit problemen gehad. Ik bestel vooral heel kleine hoeveelheden, meestal is dat niet eens een gram."
"Ik vind 2F-DCK een leuke stof, het lijkt op ketamine maar is meer euforisch. Ik heb een paar leuke holes gehad waarin ik buiten mijn licham verbonden met het universum op mn bed lag. Ik was een paar keer vergeten wie ik ben"
"Casrus zei: Schiet op! Begin volgende maand worden ze waarschijnlijk illegaal. Het leukste vond tot nu toe vond ik 2-FDCK, MAL, P-LSD, LSZ, Al Lad en het nu illegale 3MMC. Blijf weg van 3-CMC, 2-MMC en andere aanverwante troep. Kijkt uit met pyrovalerones en NEP. Klik om te vergroten... Waar heb je die informatie gehaald? Betreft dat ook disso's? Want uppers kunnen mij niks schelen. Ik wil nog iets van de oude disso's in december proberen namelijk."
"Het zou door mijn gebruikersnaam niemand verbazen dat disso’s mijn beste drugs zijn. En zo komt mij top 5. 1. MXE/DMXE( beide een keer geprobeerd ) 2. O-PCE 3. MXPr/3-MeO-PCE(MXPr een keer geprobeerd, het beste recretieve disso samen met 3-MeO-PCE) 4. 3-MeO-PCP 5. Wiet Het is wel meer dan 5, maar sommige stoffen waardeer ik evenveel."