Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb SSRIs maar dat heeft mij nooit weerhouden de MMCs (4 ftw 3 is troep) en MDMA op flinke doseringen te gebruiken maar na een keer ging het op nummer 3 mmc toch wel mis. Mijn spieren begonnen spasmes te krijgen, de ergste hoofdpijn die ik ooit had gehad en steken in mijn lichaam van hels formaat. Niemand verteld of ambulance gebeld want niemand mocht het weten van het drugs gebruik natuurlijk. 5mg Lorazepam genomen om te slapen en de volgende ochtend ging het leuk een paar uur verder tot het zakte. Was dit serotonine syndroom? Mensen die het hebben gehad was dit een soortgelijke ervaring? Had dan wel geluk met 2 dagen"
"Nou in dat geval let op met SSRIs mensen"
"ketakoekjes zei: Waarschijnlijk is het de omgeving die drugs als waarlijk duivels zien zoals meestal het geval is. Klik om te vergroten... Dit dus"
"Sigaretten op opiaten > Sigarer na de seks > eersre sigaret in de ochtend > Sigaret na een maaltijd"
"Blyatman zei: Seks, ochtend en maaltijd is geen drugs šš Klik om te vergroten... Dopamine bro. Get high on life"
"Als ik een RC stuur zoals 3-mmc naar een vriend in het buitenland waar het illegaal is. Ben ik dan strafbaar?"
"CuriousExplorer zei: Ja ! Dan voer je drugs in. Klik om te vergroten... >Dan voer je drugs in Nee want er komen toch geen drugs de grens over richting mij?"
"Ik exporteer niet importeer? Ik voer niks in Dirkjan zei: Wat voor knuppel ben je? Er worden toch drugs ingevoerd naar een land waar het illegaal is? Dat komt dan toch binnen, illegaal? Klik om te vergroten..."
"Dacht altijd dat ik een dom was tot ik een rete dominante vriendin had. Dat is nieuw"
"CuriousExplorer zei: Dus uw vriendin heeft een dominante reet? š Klik om te vergroten... Zij heeft iig wel een goede reet en kort lichaam. Perfect"