#1
Ja daarom ook mijn vraag aan @mitchieee aangezien hij alle rc's lekker vindt om te snuiven. Na 4FMA kom je wel terug op die mening hehe. Buuuurn baby burnGeen aanrader. Het doet PIJN
Ja daarom ook mijn vraag aan @mitchieee aangezien hij alle rc's lekker vindt om te snuiven. Na 4FMA kom je wel terug op die mening hehe. Buuuurn baby burnGeen aanrader. Het doet PIJN
Oh en ketamine is ook wel te doen mits goed fijngehakt. Het doet wel even pijn maar is snel weg en je raakt daarna toch in een psychedelische dissociative toestand dus het ebt snel weg.Geen enkele drug is lekker in je neus, maar dat is niet waarom je het snuift maar om de rush en het effect. Van alle drugs zijn 2cs het pijnlijkst evenals fluor amfetamines. Speed is nog te doen mits niet teveel versneden. Goede cocaïne is waarschijnlijk de meest milde. Ook omdat het plaatselijk verdoofd.
Als je snuift, dan is regel 1 dat het niet te plakkerig of vlokkerig is, en regel twee dat je het kapot hakt tot je niet meer kleiner krijgt. Hoe dunner het poeder, hoe efficiënter het wordt opgenomen door je neusslijmvlies.
nee maar blijkt dat we dat ook maar is nie gaan doen! hihi4FMA al eens gesnoven? 😂
en op een gegeven moment ben je zo verdoofd dat je de pijn in je neus niet eens meer voelt, alleen de drip is nog een dingetje dan.Oh en ketamine is ook wel te doen mits goed fijngehakt. Het doet wel even pijn maar is snel weg en je raakt daarna toch in een psychedelische dissociative toestand dus het ebt snel weg.
Ik bedoelde toen zeker het effect na snuiven. Maar DMXE is te doen voor mij. Het meest vies en onangenaam om te snuiven vond ik 3/4-CMC en 2C-E.Kvond DMXE echt wel vies hoor 🤮
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."