Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke rc lekker om te snuiven

Welke rc lekker om te snuiven

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Geen aanrader. Het doet PIJN
Klik om te vergroten...
Ja daarom ook mijn vraag aan @mitchieee aangezien hij alle rc's lekker vindt om te snuiven. Na 4FMA kom je wel terug op die mening hehe. Buuuurn baby burn
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Geen enkele drug is lekker in je neus, maar dat is niet waarom je het snuift maar om de rush en het effect. Van alle drugs zijn 2cs het pijnlijkst evenals fluor amfetamines. Speed is nog te doen mits niet teveel versneden. Goede cocaïne is waarschijnlijk de meest milde. Ook omdat het plaatselijk verdoofd.

Als je snuift, dan is regel 1 dat het niet te plakkerig of vlokkerig is, en regel twee dat je het kapot hakt tot je niet meer kleiner krijgt. Hoe dunner het poeder, hoe efficiënter het wordt opgenomen door je neusslijmvlies.
Klik om te vergroten...
Oh en ketamine is ook wel te doen mits goed fijngehakt. Het doet wel even pijn maar is snel weg en je raakt daarna toch in een psychedelische dissociative toestand dus het ebt snel weg.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
4FMA al eens gesnoven? 😂
Klik om te vergroten...
nee maar blijkt dat we dat ook maar is nie gaan doen! hihi
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Oh en ketamine is ook wel te doen mits goed fijngehakt. Het doet wel even pijn maar is snel weg en je raakt daarna toch in een psychedelische dissociative toestand dus het ebt snel weg.
Klik om te vergroten...
en op een gegeven moment ben je zo verdoofd dat je de pijn in je neus niet eens meer voelt, alleen de drip is nog een dingetje dan.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Kvond DMXE echt wel vies hoor 🤮
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde toen zeker het effect na snuiven. Maar DMXE is te doen voor mij. Het meest vies en onangenaam om te snuiven vond ik 3/4-CMC en 2C-E.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."