Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Martinus zei: Mijn eerste keer 1p-lsd was ook alleen. Maar ik had toen al redelijk wat paddo trips gedaan Nu doe ik amper paddos meer en enkel nog LSD xD. Klik om te vergroten... Ik doe ook eigenlijk alleen nog maar LSD, ik krijg die truffels gewoon echt niet weg gegeten zonder alles er na 5 minuten weer uit te kotsen. Heb het ookal geprobeerd op een boterham maar met weinig resultaat, zat weer na 5 minuten te kotsen. Vandaar dat ik eigenlijk alleen nog maar lsd neem."
"skunkopaat zei: ik weet zelf niet hoe het effect bij 3mmc is, maar pure chocola is een MAO-remmer. Ik zou dat in ieder geval niet aanraden! Klik om te vergroten... dankje, heb ik niet bij stilgestaan, heb het aangepast."
"CuriousExplorer zei: Weten we ineens ook wie deze vendor heeft Klik om te vergroten... jezelf exposen is blijkbaar een ding nu😆"
"Knuffelpanda zei: Ik krijg idd koude bleke handen en voeten bij gebruik maar verder lijkt t nogal mee te vallen, geen extreme klachten en toch best binges gedaan al wacht ik bijna 2 uur meestal met bijpakken. Wel schopt t de temp regeling in de war 😳🔥 Klik om te vergroten... Ik denk inderdaad dat het vooral gaat om hoeveel je binnen een bepaalde tijd inneemt, tegenwoordig doe ik ook rustig aan met pauzes van twee uur en heb ik zelf ook geen last meer van heftige bijwerkingen."
"Dopemonster zei: Truffelthee zou je evt kunnen proberen?😜 Klik om te vergroten... Oehhhh, dankje voor de tip. Heb het even opgezocht het en dat lijkt inderdaad de smaak te dempen. Moet ik de truffels naderhand nog opeten of weggooien?"
"johndeertrekker zei: kut vendor Klik om te vergroten... Heb tot nu toe ook nog 0 problemen gehad met mijn goeie (oranje) vriend."
"skunkopaat zei: Eenmaal 180mg zorgt dus niet voor vasoconstrictie? Klik om te vergroten... Dit zorgt hoogst waarschijnlijk inderdaad niet voor een merkbare vasoconstrictie, wel zorgt dit voor een verhoogde bloeddruk wat weer komt door de vernauwde bloedvaten."
"De Dunne zei: Even een vraag: Bij mijn 1e keer 3mmc duurde het heel erg lang tot het werkte. Kwam denk ik omdat de pillen heel erg hard waren geperst/gedrukt. Als ik de pillen crush in een pillen maler tot poeder en dan inneem, werkt het dan wel sneller? Klik om te vergroten... Had vandaag een bommetje gemaakt van een donut😂😂😭😭, omdat m’n vloei op was, t duurde Marlies 2.5 uur voordat ik op m’n piek zat. Komt denk ik wel omdat eerst de donut werd afgebroken in m’n maag en toen pas de 3mmc."
"Die ene zei: Haha hoe kom je dan ook bij een donut? Waarom niet mengen met wat ranja ofzo en in 1 teug opdrinken? Klik om te vergroten... Hahaha ik vind dat zo vies als k t in water meng, en k was een donut aan t eten dus ik dacht; ik prop t hier in"
"Hoi allemaal, ik heb een paar maanden geleden flink wat 3-mmc gebruikt, hierover straks meer. Ik wil mensen bij deze niet persé waarschuwen maar wel alert maken over vasoconstrictie. wat is vasoconstrictie? Vasoconstrictie is het vernauwen van de slagaders door de daar aanwezige gladde spieren. De functie van vasoconstrictie is onder andere het verhogen van de bloeddruk, voor het compenseren voor een bloedtekort of het beïnvloeden van de nierfiltratie en om warmteverlies tegen te gaan doordat de vernauwde bloedvaten minder warmte kunnen afgeven aan de omgeving. Ook de bloeddoorstroming naar de organen neemt aanzienlijk af. wat gebeurde er? een maand of 6 geleden gebruikte ik af en toe 3-mmc. De dag dat ik een vasoconstrictie ervaarde ging alsvolgt: (Hoeveelheden schat ik; bom=100/200mg, snuif=40/60mg) 23:00 bommetje 00:00 snuif 01:15 bommetje 01:45 snuif 03:33 bommetje 05:00 bommetje 07:30 snuif ———————— Ik kwam uit op een totaal van 850mg in 8.5h. wat gebeurde er met mij? rond een uur of 10:00 voelde ik dat ik kortademig werd. Ik merkte dat mijn hart als een gek tekeer ging, het voelde verschrikkelijk maar was nog niks vergeleken met wat me nog te wachten stond. Rond een uur of 11:30 wilde ik uit bed stappen, toen ik dit deed werd mijn hele lichaam heel erg zwaar, ik kon bijna niet ademen en ben direct weer op mijn bed gaan zitten, zelfs dit koste me veel moeite. De uren daarna bleef dit. Rond 13:00 heb ik mezelf geforceerd om op te staan. Ik wist dat 3-mmc je vaten vernauwt en dat dit mij ook gebeurde dus ik nam een warme douche om mijn vaten wat te verwijden. Dit hielp alleen toen ik onder de douche stond toen ik me had afgedroogd voelde ik me weer loom, zwaar, buitenadem en slecht. Boven al voelde het alsof mijn longen een enorme klap hadden gehad. de gehele dag heb ik op mijn bed gelegen omdat ik gewoon niet langer dan een minuut kon staan zonder duizelig te worden en buiten adem te raken. In de avond voelde ik me ziek, mijn temperatuur zat op 38,8, nou weet ik dat je temperatuur savonds altijd wat hoger is maar dit is gewoon echt een hoge koorts. Mijn hartslag was 100 in rust wat voor mij enorm veel is, normaal gesproken zit ie op 65/75(ik ben een fanatiek sporter). de dag erna voelde ik me al weer wat beter, ik was niet meer meteen buitenadem en mijn hartslag was gezakt naar 85. Ik had nog steeds wel koorts en voelde me nog steeds niet heel erg fit. Twee dagen na mijn hevige gebruik voelde ik me weer goed. Ik heb een rustig rondje hardgelopen met veel tussenstops. wat wil ik jullie duidelijk maken? Het is niet erg om 3-mmc te gebruiken, het is een fijn spulletje. Maar als je het gebruikt doe het met maten, als je een nachtje Door wilt halen gebruik dan ook het liefst een vasodisilator. Voorbeelden hiervan; cayennepeper, chilipeper, citrus, gember, watermeloen en noten.(alchohol werkt ook maar dit raad ik af omdat je lichaam het al zwaar genoeg heeft en het liefst niet nog meer gif heeft te verwerken) gebruik dus je verstand bij het gebruik van 3-mmc eet vooraf gezond en doe vooral je research van te voren. wacht minimaal een uur met bijpakken en neem vooral niet impulsief bij “omdat je niks voelt”. Het beste is als je je aan de 3 maanden regel houdt net zoals met mdma omdat ook 3-mmc je serotonine voorraad aantast. Waarschijnlijk doet het dit minder dan xtc maar er is hier weinig onderzoek naar gedaan.(correct me if i’m wrong) tip: neem screenshots op je telefoon op de tijden dat je wat inneemt zodat je je gebruik kunt monitoren. disclaimer dit is geen waarschuwing om van 3-mmc af te blijven, ik wil jullie alleen maar informeren over de gevolgen die deze drug kan hebben op je lichaam. ook ben ik me bewust van mijn gebruik en de hoeveelheid die ik op deze dag genomen had. Ik gebruik 3-mmc zelf maar af en toe en heb ook geleerd van deze fout. alvast sorry van dit lange bericht maar ik hoop dat jullie wat leren van mijn fout en dat jullie niet ook zo uit de bocht schieten als ik."