Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raverrrr321 zei: Hallo allemaal, Ik heb verschillende berichten gelezen over de dosering van MDMA. Samengevat 1-1.5mg mdma x lichaamsgewicht op een gebruikmoment (in mijn geval avond). Meestal doseert een bekende voor mij op een festival, alleen binnenkort ga ik samen met iemand anders en wil ik het graag zelf doen. Mijn vraag: Hoe kan ik dat het beste doseren als ik al op een festival sta? Klik om te vergroten... Op voorhand afwegen en in capsules doen."
"Wat is een goeie dosis eigenlijk om te genieten van mdma? Ik heb dit laatst voor het eerst geprobeerd (aangeboden) en die zei gewoon vinger natmaken, in het zakje en in je mond laten oplossen. Veel heb je zo Niet mee met een linkje. Ik heb er dan ook niets van gemerkt maar mijn mood bleef goed ondanks stijgende vermoeidheid."
"Eik zei: Een goede vuistregel is 1,5 x je lichaamsgewicht in mg mdma. Voor mij dus 90 x 1,5 = een kleine 150 mg mdma op een dag. Meestal neem ik dan 3/4 daarvan in 1 keer en het restje na 1,5 of 2 uur. Het nadeel van “likjes” nemen is dat je eigenlijk geen idee hebt hoeveel je binnenkrijgt. Klik om te vergroten... Dank voor de info! Genoteerd voor de volgende keer. Ik weeg 74 maar ben zeker dat mijn nat pinktopje Max 1/3 van wat jij aanbeveelt heeft opgeleverd. de volgende keer in hetzelfde gezelschap pas ik jouw tips toe en schrijf ik een rapportje 🥳"
"Neo-Shulginist zei: Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Dus van te voren even bepalen hoeveel je wil nemen en hoe laat. De dosis afwegen met een milligramweegschaal (0.001). In capsules en in een zakje met label doen. Dan weet je precies wat je neemt Klik om te vergroten... een van m’n betere beslissingen ooit, voor ik nog maar 1 ding had geprobeerd om te experimenteren kocht ik me een milligramweegschaal met kaliberatiegewichten en kapsules. In die 2 korte jaren dat ik om de paar maanden tot zelfs na langer dan een half jaar er eens goed invlieg is alles steeds afgewogen, getimed indien bijnemen gepland is met een maximaal te gebruiken hoeveelheid per avond en per zoveel uur we feesten graag eens maar we komen ook graag gezond thuis en niemand hoeft bezorgd te zijn. Uw raad is waarlijks gouden en moet voor ieder de regel zijn."
"Nep komt de laatste jaren echt in slechte batches. Soms denk ik dat het gewoon hexen is. Een bepaalde vendor verkoopt nep poeder ipv kristallen en niet gewoon gemalen crystallen maar het lijkt op porddrduiker en is vrij zacht voor de neus. qua potentie kan ik niet klagen en het is (mag ik niet zeggen) goedkoper dan de kristallen. google Is je vriend. Ik heb nog maar 1 keer slechte ervaring gehad met batches maar ik weet waar ik ze vandaan haal. Hopelikk snel beter of naar de spoedarts!"
"Los van alle gekte ertussenin ben ik nu wel nieuwschierig geworden. Zelf geen ervaring met MDMA (stond nog op m'n bucketlist), Uiteindelijk iemand gevonden waarmee je het kon proberen en wat waren je ervaringen?"
"Om niet te trippen maar me wel (meestal op de klok max 5 uur after effects inbegrepen) is nep. Relaxed, ben je even wat allerter. In het geval van impulsieve persoonlijkheid zou ik dit laten liggen -de meeste rapporteren heftige euforie vanaf 80, bij mij is dat het enige dat ontbreekt),tijd gaat vlotter en als je disciplinair genoeg bent om met je grammetje een maand om te gaan: geen verslavingsgevaar. Enige andere rc"s die me iets doen is 2F-dck of gewoon dck (2F is stukken goedkoper, zachter en geeft je een heel relaxte come up. Bij middel dosissen voel je je wat dronken, vergelijkbaar met alcohol maar toch duidelijk niet van alcohol) met een warm, vibrerend gevoel vanbinnen en als je totaal geen intollerantie hebt op disso's,zelfs al bij medium tot sterk hallucinaties/trips. K-hole heb ik nog nooit gehaald maar wil ik ook enkel in gezelschap meemaken; Daarvoor zou ik dan DCK gebruiken. Dubbel zo duur maar je hebt vanaf 40mg al een serieuze trip, je doet er dus langer mee maar de extraatjes die 2F gevenh eb je dan wel niet. Probeer ze beide, maar niet samen zou ik voorstellen."
"Zeehond zei: 4-fma misschien iets voor je? Ik ga daar prima op, zeker op een wat langer feestje. Werkt ook wat langer dan xtc. Maar weer niet zo lang als 6-apb. Klik om te vergroten... Ik vraag me ook af of 5-apb of 5-mapb best m'n vollgend experiment kan zijn, ik kan er weinig concreets over zeggen buiten dat mapb minder upper zou zijn (wat goed is voor mij), maar jier lees ik ook minder euforie? Empathie heb ik te over dus dat hoeft niet... 6apb duurt me gewoon te lang en doet me niet erg veel, als 5 apb meer doet dan 5 mapb maar veel korter duurt is die misschien beter voor mij. 'k heb al vanalles geprobeerd, enige canthonine die iets deed voor mij was 3-MMC, Coke maakt me ook rustig en duurt niet te lang (maar te duur voor wat het maar doet) eutylone voel ik letterlijk niets van, dmxe doet me ook niets, mxe (of hoe heet die cocainevervanger ook weer), ook niets, lsd blotter doet me niets, dmt doet me noets (zelfs 1mg gestnoven, buiiten zweten en trillen geen trip of high), 4 ho met pellets of snuiven hielen me alleen wakker... ik ga nu nog eens proberen 5 meo dmt te roken(nog nooit iets in pijp gedaan dus heb handleiding/begeleider nodig), 2MMC is neutraal, doet me niets maar houdt me wel lekker wakker. A-pihp deed me ook niets. Enkel NEP en F2-ketamine bezorgen me een waardig relaxed gevoel voor hun geld. Ik denk dus dat ik het bij dissociatieven ga moeten zoeken (en hypnotica, van zolpidem slaap ik zalig). Dus, back to the main question, 5-apb of 5-ampb? en indien advies op de rest van m'n randinfo, steeds welkom, ook via pm. Mag gerust persoonlijk worden, ik kan ertegen, ik leer graag over mezelf Alvast bedankt!"
"pedro kruithof zei: En dan moet ik het net als basecoke roken met as en een pijp Klik om te vergroten... Met as? Bedoel je dan tabback? Dien ik er een roostertje op en boven te leggen? zo van die kleine pijproostertjes die men gebruikt om tabback te scheiden met om het even wat anders, maar dan samen? (sandwich vapen zozls het heet), roostertje beneden, tabbek erop, 2-5 gram 5 meo dmt erop en dan verhitten maar? of nog beter, nog een roostertje erboven zodat alles tegelijk verhit en je de damp ziet en voelt komen? IK zoek al jaren naar een goeie manier maar vind overal tegenstrijdige "tuto"s.... Pijnpjes heb ik wel, dezelfde als je foto hierboven en degene met en skull, een vapor heb ik enkel voor vaporliquid om te stoppen met roken, geen kruidencompartiment. Eentje kopen net om te proberen lijkt me dom, als't nie bevalt of neits doet is't ook weggegooid geld. Ik heb nog nooit iets buiten tabak gerookt eigenljk. Would you be so kind to keep us (and me, preferably by pm) posted als je manier succesvol was en hoe je het voor elkaar kreeg met welke dosage? Bij voorbaat dank."
"3maanden"