#1
Als je maar voorzichtig bent 😘Haha, ja klopt. Maar 3mmc heb ik al een half jaar niet meer genomen! Never again. ♥️ 2m werkt gelukkig heel anders bij mij. Niet te vergelijken met de 3m die ik van mijn dealer had destijds.
Als je maar voorzichtig bent 😘Haha, ja klopt. Maar 3mmc heb ik al een half jaar niet meer genomen! Never again. ♥️ 2m werkt gelukkig heel anders bij mij. Niet te vergelijken met de 3m die ik van mijn dealer had destijds.
Omdat je dan kunt gaan inzien dat de dingen anders in elkaar zitten dan je altijd hebt gedacht en als je te vrij denkt pas je niet meer in het stramien dat de overheid heeft opgetuigd.Dit is uiteraard los van de grote vraag, waarom een overheid toch steeds maar de behoefte voelt om mijn manier van denken elk uur te willen controleren. Waarom is het zo gevaarlijk als ik de wereld een paar uurtjes op een andere manier waarneem? Waarom is dat bedreigend voor de overheid?
De overheid vindt drugs gewoon ongezond. Daar gaat het om. Het is geen poging om onze manier van denken te controleren. De overheid denkt echt niet dat mensen door drugs verhelderende inzichten op doen 😂 Daar hebben ze totaal geen weet van.Dit is uiteraard los van de grote vraag, waarom een overheid toch steeds maar de behoefte voelt om mijn manier van denken elk uur te willen controleren. Waarom is het zo gevaarlijk als ik de wereld een paar uurtjes op een andere manier waarneem? Waarom is dat bedreigend voor de overheid?
Fenylethylamine zelf wordt, voor zover ik in de beschikbare informatie heb gelezen, niet verboden. Vrijwel alle gesubstitueerde fenylethylamines daarentegen wèl.Wat ik me wel afvraag:
PEA (Phenethylamine) staat ook op de lijst van middelen die verboden gaan worden. (Tenminste op die website changing perspectives.) Echter: dit zit ook o.a. in chocolade. Hoe zal dat gaan? Gaat chocolade technisch gezien verboden worden?
Bovendien wordt dit verkocht als sportsupplement. Op die verkoopsites staat niets over een eventueel aankomend verbod.
Zou dat een vergissing zijn, lees ik niet goed of kunnen we binnenkort choco razzia's verwachten in de supermarkt om de hoek? Moet ik voor de zekerheid een levensvoorraad chocolade inslaan?
Ik zou er toch serieus rekening mee houden dat het nog wel tot 2025 kan duren. Deze wet heeft nog veel voeten in de aarde.Ik hoopte eigenlijk dat het verbod in september in zou gaan.
Oei, ik zie nu ook dat Phenethylamine/Fenethylamine anders wordt geschreven dan Phenylethylamine/Fenylethylamine. Ik weet niet of dat dezelfde stof is, die anders wordt geschreven (zoals Ethanol en Ethylalcohol) of twee verschillende stoffen.Fenylethylamine zelf wordt, voor zover ik in de beschikbare informatie heb gelezen, niet verboden. Vrijwel alle gesubstitueerde fenylethylamines daarentegen wèl.
En met hoe het gaat in het kabinet, kan het zomaar zijn dat er na de volgende verkiezingen pas een klap op wordt gegeven.Ik hoopte eigenlijk dat het verbod in september in zou gaan. Had me er al mentaal op voorbereid en het voelde goed, en had ook expres niks besteld wat ik nog wilde proberen. Nu ligt de weg weer open
Ja, ik denk ook dat dit meer meespeelt, dan dat mensen zeer verhelderende inzichten krijgen. Ik heb eigenlijk alleen met THC dat ik over nieuwe manieren van een staatsbestel nadenk. En dat is niet zo heel erg verboden...De overheid vindt drugs gewoon ongezond. Daar gaat het om. Het is geen poging om onze manier van denken te controleren. De overheid denkt echt niet dat mensen door drugs verhelderende inzichten op doen 😂 Daar hebben ze totaal geen weet van.
Doe je aan microdosing voor die migraine/clusters? Of helpt het als je de lysergamides wekelijks in normale doses gebruikt?Voor mij zijn lysergamides de meest belangrijke (versus cluster headache en migraine) en daar heb ik nu wel echt genoeg van in de vele vormen voor echt een absurd lange tijd.
2F-DCK een lange tijd geleden ook maar groots opgenomen in mijn verzameling voor de bijzondere momenten.
Kwam er overigens ook achter dat ik nog meer dan genoeg 6-APB had (overigens nog nooit gebruikt), en tja, daarnaast nog meer dan genoeg andere substances (102 verschillende) om de komende 23 jaar wel door te komen met elke week een nieuwe journey.
En op recept heb ik nog wel wat andere middelen die ik kan hoarden (wat ik niet doe, kost alleen maar extra ruime).
Dus als voorbereiding lig ik nu lekker in bed, boek in de hand, lekkere muziek op en genietend van de rust, zonder middel op.
P.s. na de NL ban zullen we allemaal wel weer vage RC's uit Polen zien komen. 🙄
Ik heb ooit op Discovery gezien dat er een man was die elke maand overdosis paddo’s nam(zo benoemde hij het zelf) om zo geen last van cluster hoofdpijn te hebben. Erg interessant hoe dat werktDoe je aan microdosing voor die migraine/clusters? Of helpt het als je de lysergamides wekelijks in normale doses gebruikt?
Het is niet voor mij maar voor andere mensen die ik ken. En dit is wat voor hun specifiek werkt, het is voor mij onbekend of dit ook voor andere mensen op dezelfde manier zal helpen.Doe je aan microdosing voor die migraine/clusters? Of helpt het als je de lysergamides wekelijks in normale doses gebruikt?
Dank je voor je antwoord.Het is niet voor mij maar voor andere mensen die ik ken. En dit is wat voor hun specifiek werkt, het is voor mij onbekend of dit ook voor andere mensen op dezelfde manier zal helpen.
Migraine:
Eenmalig een 1P-LSD dosis van 10mic, meestal verdwijnen de symptomen na 20-30 minuten en komen niet meer terug.
Cluster headache:
Bij het voelen opkomen een microdose regiment van 1P-LSD nemen voor ongeveer een week. Dus om de 2-3 dagen een microdose van 5-20mic. Wat normaal maanden zou duren piekt dan niet meer en is na een week vrijwel weg.
Wow! 😲Ik heb ooit op Discovery gezien dat er een man was die elke maand overdosis paddo’s nam(zo benoemde hij het zelf) om zo geen last van cluster hoofdpijn te hebben. Erg interessant hoe dat werkt
LSD werkt voornamelijk op de serotonine-receptoren, onder andere sterk op 5-HT2A, die betrokken is bij hoofdpijnaandoeningen. Door serotonine te moduleren, kan LSD wellicht de ontstekingen en (neurale) prikkelbaarheid verminderen die de oorzaak kunnen zijn van migraine en cluster headaches.Ja, dat microdosen lijkt voor meer mensen goed te werken tegen migraine en clusters. Best fascinerend eigenlijk. Als een kleine hoeveelheid lsd helpt, wat zou dan de oorzaak van de pijn kunnen zijn? (Vraag ik me af, als retorische vraag.)
Ja ik snap het ook niet precies hoor waarom doe dan wel. Maar met als dat Etizolam en 3mmc en 3cmc bijvoorbeeld al apart verboden zijn.
Ik ben zelf wel zwaar in de problemen gekomen door Bromozolam en begin dit jaar in de kliniek beland. Inmiddels helemaal afgebouwd ook met de Diazepam waar ik daarop was overgezet.
Maar als je zo weinig Bromozolam gebruikt en Oxazepam kunt krijgen moet het daar ook wel mee lukken denk ik hoor. Maar dat kun je toch het beste met je huisarts bespreekt
Oxazepam werkt te kort om mee af te bouwen. Ga nou maar naar je huisarts. Benzo’s zijn geen grap en de afbouw moet voorzichtig gebeuren.
6-APB is feitelijk MDA met een koolstof in plaats van een zuurstof. Dus 6-APB is een phenetylamine, en die worden allemaal verboden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."