Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou uberhaupt geen 1 hele pallet van iets nemen ,mits je een hele hoge tolerantie hebt maar toch. Minst slaapverwekkend vind ik Pyrazolam ,maar dan nog een kwart of halfje ,hangt er van af hoeveel je gewend bent ,als ik fit ben en goed geslapen blijf ik op een halfje een paar uur redelijk goed fit .al kan de slaperigeid na een paar uur toch aardig toe slaan ,en ik merk geen euforie of wat dan ook ,gewoon minder spanning/angst ,in combi met alcohol een glas bier ofzo heb ik helemaal nog nooit geprobeerd,maar dan zou het er best wel eens in kunnen hakken. Waarom kies je niet gewoon alleen voor alcohol ? paar biertjes is ook lekker toch. Eventueel 1 haal van een joint . En anders zou ik een zeer kleine dosis van een benzo nemen en zeker geen hele pallet ,zelfs halve kan al er in kicken in combi met alcohol. Voor het zelfde geld ben je met de jaarwisseling dan al een zombie kan je er na gelijk naar bed. Valt eigenlijk niet te voorspellen hoe iets valt ,dus zou zekere voor onzekere nemen en heel voorzichtig zijn met zeer kleine dosis liever nog met kwart beginnen dan 15-45 min wachten dan misschien eventueel nog een kwart."
"Ch!l!zk zei: Uit nieuwsgierigheid toch ook eens flubromazepam testen haha. Ik laat weten wat ik er van vond! Thanks voor de informatie allemaal! Klik om te vergroten... Zou er mee op passen. Aangezien het "misschien" iets met je hart zou kunnen doen.. ,in welke mate en bij welke hoeveelheid gebruik weet ik ook niet. Maar kwam een heel artikel over tegen.. The designer benzodiazepine, flubromazepam, induces reward-enhancing and cardiotoxic effects in rodents Abstract. The use of many benzodiazepines is controlled worldwide due to their high likelihood of abuse and potential adverse effects. Flubromazepam—a desi academic.oup.com"
"MyLittlePonyPack zei: Ja ik snap het ook niet precies hoor waarom doe dan wel. Maar met als dat Etizolam en 3mmc en 3cmc bijvoorbeeld al apart verboden zijn. Ik ben zelf wel zwaar in de problemen gekomen door Bromozolam en begin dit jaar in de kliniek beland. Inmiddels helemaal afgebouwd ook met de Diazepam waar ik daarop was overgezet. Maar als je zo weinig Bromozolam gebruikt en Oxazepam kunt krijgen moet het daar ook wel mee lukken denk ik hoor. Maar dat kun je toch het beste met je huisarts bespreekt Klik om te vergroten... _shikantaza zei: Oxazepam werkt te kort om mee af te bouwen. Ga nou maar naar je huisarts. Benzo’s zijn geen grap en de afbouw moet voorzichtig gebeuren. Klik om te vergroten... Dat begrijp ik. Ik ben ook voorzichtig , ik heb 2 smartwatches die mijn hartslag enz in de gaten houden. Ik weet ook dat de ontwenning misschien pas na een dag of aantal dagen kan inslaan. Ik ga vanaf nu van een kwart 0.75 pallet door de helft knippen ,en kijken hoe het daarop gaat. Mocht de ontwenning na een aantal dagen toch harder inslaan dan ik verwacht dan neem ik gewoon weer een dag een kwart. Ik denk dat ik dit wel kan oplossen zonder huisarts ,ik wil niet eigenwijs overkomen ,maar ik heb voor hetere vuren gestaan met een verkeerd middeltje en 18uur lang paniekaanval met hartslag in rust liggend van 110 gemiddeld. Mocht het toch niet gaan ,dan wordt het huisarts ja."
"Kordie zei: Heb je geen weegschaal? Daarmee weet je wat je binnen krijgt. Is vaak toch wel essentieel vind ik. Bij FA voel je de piek binnen de twee uur na snuiven. Maar daarna werkt het zover ik weet/ervaar wel door. Alleen voel je het dan niet meer zoals in die eerste uren. Hier zit ook het gevaar van overdosering. Klopt. Moeilijker om dan aan te komen. Maar of dat verbod goed is? Geheid dat een FA'er in het criminele circuit gaat. En hoe groot is de kans op controle? Met deze enorme te korten bij douane, politie, postsorteercentra .... weinig Klik om te vergroten... Ik heb 2 weegschaaltjes die mg kunnen meten zeggen ze ,maar geen van beiden kan het meten.... . 2 uur na snuiven de piek? hmm zou best kunnen. Ik ervaar dat het begint te werken meestal wel binnen 20 minuten. Vandaar dus dat ik denk dat het is uitgewerkt na ong 2 uur en bij neem.... ,dan snap ik dat. Als het verboden wordt,dan laat ik het er bij ,zo boeiend vind ik het nou ook weer niet."
"Te laat ,al gedaan ,maar een heel klein beetje ,voelde beetje scherp ,maar het is geen aanrader begrijp ik ,beter poeder zeker? Maar wat nu bind nu mijn neus aan elkaar ,1 keer zo doen kan toch niet veel kwaad neem ik aan? Ben niet van plan om dat vaker te doen ,vond weg gooien van de pellets alleen "zonde" .."
"Ik heb nog een paar pellets 2-fa en 3-fa liggen ,maar slikken bevalt mij niet. Aantal keer gedaan ,maar vind er niks aan ,te lang wachten voor effect,en het effect is meer hyper dan een fijne stimulatie zeg maar,dus dat doe ik niet meer ,maar nu is mijn vraag kun je de pellets ook fijn stampen tot poeder,en dan een klein lijntje snuiven met een rietje?"
"PsyTekz zei: In het ergste geval ga je 1 a 2 tal dagen kleur van de pellet opsnuiten. Verder kan de neus wel tijdelijks dicht geraken. Klik om te vergroten... Merk nog niks van een dichte neus ,maar we gaan het zien. Neo-Shulginist zei: wat vind je van het effect nu dan? Klik om te vergroten... Effect vind ik iets beter en milder dan wanneer ik het in nam iig ,kwam ook wel veel sneller op gang ,gevoel van wat meer energie ,wat helderder maar toch ook relaxt ,geen opgejaagd gevoel zeg maar, geloof een heel licht euforisch gevoel ,maar mag eigenlijk geen betekenis hebben. Het ebt alleen ook wel weer snel weg ,nu 2 uurtjes later en ook nog wat gegeten is het wel zo n beetje weg heb ik het idee. Misschien is het ook wel deels placebo ,heb iets meer dan een halfje 2-fa pellet gedaan ,en een halve 3-fa ,dus denk samen iets van 60mg , nu net nog een kwart 3-fa en wat 2-fa weg gesnoven ,lijkt er op dat het effect weer terug komt,wel erg mild. Maar ik denk dat ik de volgende keer beter de poeder versie kan proberen ,dan pellets te snuiven ."
"Ff een update ,ik denk dat ik het poeder ook maar niet ga snuiven ,na wat onderzoek schijnt dat erg te kunnen branden, tot misschien wel brandwonden in de neus aan toe... , ik denk dat ik met de pellet juist beter zat omdat het bindmiddel er in dat juist nog wat dempt. Ik denk dus niet dat het een goed idee is om 2-fa of 3-fa te snuiven in poedervorm. Iemand anders hier wel ervaring mee?."
"Ben je er al mee gestopt? 2fma elke dag kan erg gevaarlijk zijn ,afbraak van de stof slaat neurotoxic metaboliete stoffen op in het vetmassa en komen heel geleidelijk vrij waar je eerst niet veel van merkt ,maar wat hartschade tot gevolg kan hebben ,en zelfs een hartoperatie noodzakelijk kan maken ,mits je hart er tenminste niet al eerder mee is gestopt ,dit is niet bedoeld om bang te maken ,maar elke dag van zo n stof zou ik never nooit doen."
"Hoe kan het dat ik mij op 2fa veel beter en meer van voel dan van 3fa? Na veel bestudeerd te hebben hoor ik toch dat veel mensen meer van 3fa merken .van 2fa krijg ik echt motivatie ,concentratie,meer energie ,en enige angst onderdrukking,voel mij gewoon goed. En van 3fa voel ik eigenlijk vrij weinig ,meer koude rillingen,minder concentratie en motivatie en energie en een klein beetje een onrustig gevoel. 2fa heb ik een 60mg pellet genomen en 3fa 50mg pellet ... ,iemand die dit herkent?"