#1
Dus je besteld al enige tijd meer
Ja. Heb van het meeste ook over.
Dus je besteld al enige tijd meer
3-FPM
"levensvoorraad"
Heb nu meer 6-APB en MAL dan ik wil gebruiken of delen.
De rest gaat óf nog niet verboden worden
Voor mij is het heel recreatief. Het werkt ook anders dan 4F-MPH (3-fpm is een releaser ipv heropnameremmer).Komt overeen met 4F ritalin?
Omdat ik vaak zo warrig ben in het hoofd en vooral altijd moe vind ik dit soort middelen wel eens fijn om de focus erop te houden als het echt moet.
Niet echt een drugs om recreatief te gebruiken.
Dacht dat 6-apb niet bij de te verbieden RC's hoorde.
Als dat wel zo is moet ik ook maar even gaan kijken...
Oei!Zie bij wetgeving @Mindless
![]()
6-APB (Benzo Fury): Risico's, werking en meer
6-APB (ook wel 'Benzofury' of 'Benzo Fury' genoemd) wordt verkocht als wit, beige of lichtbruin poeder, in capsules of als pil ('pellets').www.drugsinfo.nl
Lijkt erop of het ook verboden gaat worden
Oei!
Dan misschien toch maar even wat snoepjes bestellen. Dankje
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.Graag gedaan.
Maar misschien klopt deze info nu niet meer.
Er is hier op het forum ergens een verbodlijst. Maar ik kan hem niet zo vinden. Die is wel actueel. Mogelijk actueler dan dit nieuwsbericht.
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.
6-APB is feitelijk MDA met een koolstof in plaats van een zuurstof. Dus 6-APB is een phenetylamine, en die worden allemaal verboden.Zie bij wetgeving @Mindless
![]()
6-APB (Benzo Fury): Risico's, werking en meer
6-APB (ook wel 'Benzofury' of 'Benzo Fury' genoemd) wordt verkocht als wit, beige of lichtbruin poeder, in capsules of als pil ('pellets').www.drugsinfo.nl
Lijkt erop of het ook verboden gaat worden
Haha een life stash is inderdaad wel een beetje de grootste valkuil waar je in kunt vallen. Zeker met stims die alleen maar zin in MEER maken.Zit alleen nog te twijfelen om een levensvoorraad 3-FPM in te slaan. Maar we weten allemaal dat een "levensvoorraad" er zo doorheen is.
2-FA vond ik wel functioneel maar niet echt heel veel aan verder. 3-FA vind ik wel echt leuk en net voor de tweede keer genomen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."