Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik begrijp dat het verbod dan per 1 juli ingaat... hoogstwaarschijnlijk. Wat is jullie ervaring met de RC vendors bij de eerdere verboden van 4-mmc en 3-mmc: is het te verwachten dat de vendors vlak voor die datum hun voorraden gaan dumpen tegen lage prijzen?"
"Dit is een erg lekker lijstje op Spotify dat ik vaak op zet tijdens seks / wap avondjes: Erotic Chill Trance Geen mix, maar duurt 6 en een half uur en de tracks gaan een beetje mee in de flow van de xtc..."
"Ik sluit me aan bij @Pompoen. Het feit dat je vriendin eerdere bedpartners heeft gehad en daarover vertelt raakt blijkbaar iets in jou. Wat raakt het? Dat kun je onderzoeken. Misschien vind je dat je zelf te weinig bedpartners hebt gehad? Of juist te veel? Of misschien vind je het irritant dat zij daar gewoon over kan vertellen, omdat je dat zelf niet kunt, of andersom, dat jezelf teveel daarover vertelt (of opschept) tegen anderen. Het doet iets met je, onderzoek waar dat vandaan komt en pak dat aan. Goed doorvoelen bij jezelf, en als het een soort verkapte jaloezie blijkt te zijn, weet dan dat jaloezie goed aan te pakken is. Alle gevoelens die gedragingen van anderen bij je teweeg brengen, komen vanuit jezelf, niet vanuit de ander. Haar vragen er niet over te vertellen, lost niets op."
"Ik lees hier veel over 3mmc en ghb als goede combinatie maar weinig over doseringen en timing. Ik ben wel dit ergens tegen gekomen op dit forum: ‘Ik neem alles eerst 3-MMC en na 15 min GHB’. Een kwartier na 3mmc lijkt mij zelf wat snel? Welke doseringen te hanteren? Hebben jullie daar nog tips over? Ik ben een man, 172cm, 70kg. 1,5ml ghb is voor mij wel max als ik alleen ghb doe. En dat heb ik pas een paar keer gedaan. Ik vraag me dus af hoe dit gaat in combinatie met 3mmc."
"Halve liter Dyson Sphere, dat is een New England IPA van Azvex Brewery. Heerlijk!"
"Frontaal brouwerij Andreas tripel. Fan-tas-tisch!"
"Tripel Karmeliet"
"ik wil die details wel lezen maar kan jou geen PB sturen of zelfs maar @-en in deze reactie"
"Binnenkort ga ik op reis naar Azië. Nu heb ik geen vliegangst of zo maar relaxt vind ik het ook niet om meer dan 10 uur in een vliegtuig te zitten, en slapen in zo’n cabine vind ik altijd lastig. Is er een ‘Benzo’ (als ik de juiste term hier gebruik?) die ik zou kunnen overwegen om hierbij te helpen en de reis wat rustiger te maken en te kunnen slapen? Ik heb geen ervaring met benzo’s."
"Goeie tips over AI. Moest hier wel even om lachen: ljuv zei: AI is niet zo’n kritisch denker. Klik om te vergroten... AI is géén denker. AI kan alleen putten uit alles wat er al is, dat mixen en shuffelen en hele handige dingen mee doen zoals samenvattingen van maken. Maar verwacht geen magie."