#1
Ik merkte alleen langer en meer effect
Cq elke keer een fa nemen zorgt voor piekjes fma nemen zorgt voor een steady lijn
Cq elke keer een fa nemen zorgt voor piekjes fma nemen zorgt voor een steady lijn
Benzo’s worden niet verboden. Als je er al maanden dagelijks aan zit en er af wil, ga dan bij je huisarts langs voor een afbouw. Doe het niet alleen. Melatonine helpt niet tegen Benzo ontwenning.Weet iemand wanneer dit precies in gaat? Is iemand daarmee bekend? Is dat 1 oktober ofzo? Zelf gebruik ik alleen zo nu en dan nog een klein lijntje of half a heel palletje 2-fa ,en al een tijdje een kwart bromazolam voor het slapen. Nog eens een batch van een bepaalde vendor 2-fma geprobeerd met een halve pallet maar die is echt niet goed gewoon,waar bij de ene vendor het gewoon uitwerkte en er niks aan de hand was,was het bij die andere : hartkloppingen en duidelijk veel meer stress voor het lichaam,en dat dik nadat het al uitgewerkt zou moeten zijn,dus hele onrustige nachten. (en neem 2-fma altijd sochtends vroeg en dan nog en kwart of helft dus dat zo 12,5 a 25mg moeten zijn.
Worden benzo s verboden? ,en hoe erg zit je er aan vast als je voor ik denk nu een paar maanden een kwart bromazolam in neemt?
Kun je afbouwen met een kwart bromazolam door 2 te delen en zo zo stoppen? Of zou een halve oxazepam bijv voldoende kunnen zijn ?....
Of gewoon kruidvat 5mg melatonine er in en klaar?
De meeste benzo's inderdaad niet, maar Bromozolam wordt als apart geval wel verboden had ik gelezen.Benzo’s worden niet verboden. Als je er al maanden dagelijks aan zit en er af wil, ga dan bij je huisarts langs voor een afbouw. Doe het niet alleen. Melatonine helpt niet tegen Benzo ontwenning.
De enige echte heeft alles nog op voorraad. Lijkt me ook wel zo'n shop die na het verbod gewoon in Polen of Tsjechië gaat zitten.Bij veel vendors al op. Geldt ook voor 3 en 4 FA en FMA's.
Denk niet dat daar nog nieuwe leveringen komen tot er meer bekend is van het verbod.
Of ik kijk bij de verkeerde vendors, dat kan natuurlijk ook.
Maar heb recent eens vluchtig gekeken en zag veel sold out staan
Klinkt geweldig !Maar de trip is ge-wel-dig.
Na wat wikken en wegen heb ik toch nog 6-APB en 3-FA besteld.
Weet iemand wanneer het verbod gaat gelden? Moet k ook echt nu nu nu bestellen of heb ik nog even?
10 gram en 5 gramBen wel eens benieuwd, gezien we je kennen van enorme voorraden.
Sla je zoiets dan ook flink in? Heel veel grammen etc.
Zou graag ook een voorraadje 2-fa hebben maar ik ken mijzelf goed genoeg om dat maar te laten
270mg 6-APB is echt veel dat het gewoon gevaarlijk is.Ik heb zelf een aantal RC's besteld die mij wel leuk lijken, maar nog niet heb kunnen proberen. Ik wil ze eigenlijk eerst proberen voordat ik een voorraad ga inslaan. Dat zijn
3-FA
4-FMA (ga ik over 4 weken proberen)
2C-E (ga ik over een week proberen)
Al ingeslagen:
2C-B-FLY (32x10mg)
MAL (vond ik eigenlijk niet zo heel leuk maar ik heb hier dus nog 0,45 gram van)
4F-MPH (2,5 gram)
6-APB, ik heb hier 4 gram van maar was altijd heel teleurstellend. Vorige keer had ik 270mg in een capsule gedaan maar voelde er vrij weinig van. Volgende keer dat ik zou kunnen proberen is in eind november rekening houdend met de 2 a 3 maanden regel, als het dan al niet verboden is.
270mg is inderdaad wel een dosis wat wel spannend is. Ik had later op die avond zelfs nog 50mg en later nog een keer 50mg bijgenomen. Het was van de eerste beste vendor die ik kon vinden van internet dus het leek mij wel enigzins betrouwbaar. Ik heb wel 3,5 gram van een andere vendor (en dan moet ik zeker niet beginnen met 270mg nee haha) en hopelijk is die wel beter, maar er zijn maar weinig momenten wanneer ik een serotonineslurper kan gebruiken270mg 6-APB is echt veel dat het gewoon gevaarlijk is.
Ik zou het persoonlijk weggooien want dat is duidelijk geen 6-APB.
Mocht het zo ver zijn, bestel ik puur 200 stuks lsd-p en 200 pillen 4 ho met + 4ho mipt, zie weinig meerwaarde in andere supplementen
Einde maand nog maar even extra 4-mpd en 3-mec inslaan. Rest maakt niet uit want is toch al illegaal
Ging de ban normaal gezien nu al niet in effect? Want alles valt nog perfect te bestellen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."