Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTref jij voorbereidingen op het RC verbod?

Tref jij voorbereidingen op het RC verbod?

151 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik merkte alleen langer en meer effect

Cq elke keer een fa nemen zorgt voor piekjes fma nemen zorgt voor een steady lijn
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet iemand wanneer dit precies in gaat? Is iemand daarmee bekend? Is dat 1 oktober ofzo? Zelf gebruik ik alleen zo nu en dan nog een klein lijntje of half a heel palletje 2-fa ,en al een tijdje een kwart bromazolam voor het slapen. Nog eens een batch van een bepaalde vendor 2-fma geprobeerd met een halve pallet maar die is echt niet goed gewoon,waar bij de ene vendor het gewoon uitwerkte en er niks aan de hand was,was het bij die andere : hartkloppingen en duidelijk veel meer stress voor het lichaam,en dat dik nadat het al uitgewerkt zou moeten zijn,dus hele onrustige nachten. (en neem 2-fma altijd sochtends vroeg en dan nog en kwart of helft dus dat zo 12,5 a 25mg moeten zijn.
Worden benzo s verboden? ,en hoe erg zit je er aan vast als je voor ik denk nu een paar maanden een kwart bromazolam in neemt?
Kun je afbouwen met een kwart bromazolam door 2 te delen en zo zo stoppen? Of zou een halve oxazepam bijv voldoende kunnen zijn ?....
Of gewoon kruidvat 5mg melatonine er in en klaar?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yusup zei:
Weet iemand wanneer dit precies in gaat? Is iemand daarmee bekend? Is dat 1 oktober ofzo? Zelf gebruik ik alleen zo nu en dan nog een klein lijntje of half a heel palletje 2-fa ,en al een tijdje een kwart bromazolam voor het slapen. Nog eens een batch van een bepaalde vendor 2-fma geprobeerd met een halve pallet maar die is echt niet goed gewoon,waar bij de ene vendor het gewoon uitwerkte en er niks aan de hand was,was het bij die andere : hartkloppingen en duidelijk veel meer stress voor het lichaam,en dat dik nadat het al uitgewerkt zou moeten zijn,dus hele onrustige nachten. (en neem 2-fma altijd sochtends vroeg en dan nog en kwart of helft dus dat zo 12,5 a 25mg moeten zijn.
Worden benzo s verboden? ,en hoe erg zit je er aan vast als je voor ik denk nu een paar maanden een kwart bromazolam in neemt?
Kun je afbouwen met een kwart bromazolam door 2 te delen en zo zo stoppen? Of zou een halve oxazepam bijv voldoende kunnen zijn ?....
Of gewoon kruidvat 5mg melatonine er in en klaar?
Klik om te vergroten...
Benzo’s worden niet verboden. Als je er al maanden dagelijks aan zit en er af wil, ga dan bij je huisarts langs voor een afbouw. Doe het niet alleen. Melatonine helpt niet tegen Benzo ontwenning.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Benzo’s worden niet verboden. Als je er al maanden dagelijks aan zit en er af wil, ga dan bij je huisarts langs voor een afbouw. Doe het niet alleen. Melatonine helpt niet tegen Benzo ontwenning.
Klik om te vergroten...
De meeste benzo's inderdaad niet, maar Bromozolam wordt als apart geval wel verboden had ik gelezen.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Bij veel vendors al op. Geldt ook voor 3 en 4 FA en FMA's.
Denk niet dat daar nog nieuwe leveringen komen tot er meer bekend is van het verbod.

Of ik kijk bij de verkeerde vendors, dat kan natuurlijk ook.
Maar heb recent eens vluchtig gekeken en zag veel sold out staan
Klik om te vergroten...
De enige echte heeft alles nog op voorraad. Lijkt me ook wel zo'n shop die na het verbod gewoon in Polen of Tsjechië gaat zitten.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nathaniel zei:
Maar de trip is ge-wel-dig.
Klik om te vergroten...
Klinkt geweldig !

Wat mij dan direct weer tegenhoudt: Yoga wat is dat nou ?
Zelfde voor meditatie .... niemand heeft het me kunnen uitleggen ... Men zet een podcast op .... en dan ?

On topic: mijn voorraad 6-apb is zelfs bij een geriatrische insteek meer dan lifetime. Zelfde in nog sterkere mate voor NEP.

Zo veel liever koop ik bij een small time criminal echte 3-mmc die dan ook echt 3-mmc is, dan 2-mmc bij een vendor.
Omdat het echte spul in de regio AMS gewoon niet te krijgen is (blijkt bij testen - op z'n best - drievoudig te duur betaalde 2-mmc), wordt ik alsnog richting vendor geduwd

En oei: met 4-fma lijk ik de boot dan toch gemist te hebben. Dat poedertje is zo nu en dan mijn keuze voor een techno feestje .... inmiddels vind ik het niet meer. Nog zeven feestjes in voorraad. Daarna wordt het dan voor die gelegenheden de koelere NEP.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na wat wikken en wegen heb ik toch nog 6-APB en 3-FA besteld.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hippie Langwaus zei:
Na wat wikken en wegen heb ik toch nog 6-APB en 3-FA besteld.
Klik om te vergroten...

Ben wel eens benieuwd, gezien we je kennen van enorme voorraden.
Sla je zoiets dan ook flink in? Heel veel grammen etc.
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet iemand wanneer het verbod gaat gelden? Moet ik ook echt nu nu nu bestellen of heb ik nog even?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
wolftrance zei:
Weet iemand wanneer het verbod gaat gelden? Moet k ook echt nu nu nu bestellen of heb ik nog even?
Klik om te vergroten...

Over paar weken wordt het geloof ik besproken.
Of dan gelijk knopen worden door gehakt en het snel kan gaan weet ik ook niet.
Maar we hebben hier een politieke topper in ons midden, die het op een heel fijne manier aan ons uit kan leggen: @ljuv

Volg dit topic: https://drugsforum.nl/threads/nieuwe-wet-in-de-maak-voor-verbod-research-chemicals-2022-2023.72960/
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Ben wel eens benieuwd, gezien we je kennen van enorme voorraden.
Sla je zoiets dan ook flink in? Heel veel grammen etc.
Klik om te vergroten...
10 gram en 5 gram
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nathaniel zei:
Zou graag ook een voorraadje 2-fa hebben maar ik ken mijzelf goed genoeg om dat maar te laten
Klik om te vergroten...

Ik heb gisteren via een bekende vendor ook een voorraadje ingeslagen.
De kunst is dan om het gewoon uit het oog te leggen en te pakken als het eens echt nodig is.
Daarom ook bewust gekozen voor een functionele stimulant en niet voor de "leuke middelen".

Maar belangrijkste:
Ik wil straks niet op telegram of op straat gaan shoppen, want dan weet je helemaal niet wat de kwaliteit is.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zelf een aantal RC's besteld die mij wel leuk lijken, maar nog niet heb kunnen proberen. Ik wil ze eigenlijk eerst proberen voordat ik een voorraad ga inslaan. Dat zijn
3-FA
4-FMA (ga ik over 4 weken proberen)
2C-E (ga ik over een week proberen)

Al ingeslagen:
2C-B-FLY (32x10mg)
MAL (vond ik eigenlijk niet zo heel leuk maar ik heb hier dus nog 0,45 gram van)
4F-MPH (2,5 gram)
6-APB, ik heb hier 4 gram van maar was altijd heel teleurstellend. Vorige keer had ik 270mg in een capsule gedaan maar voelde er vrij weinig van. Volgende keer dat ik zou kunnen proberen is in eind november rekening houdend met de 2 a 3 maanden regel, als het dan al niet verboden is.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paracetamolletje zei:
Ik heb zelf een aantal RC's besteld die mij wel leuk lijken, maar nog niet heb kunnen proberen. Ik wil ze eigenlijk eerst proberen voordat ik een voorraad ga inslaan. Dat zijn
3-FA
4-FMA (ga ik over 4 weken proberen)
2C-E (ga ik over een week proberen)

Al ingeslagen:
2C-B-FLY (32x10mg)
MAL (vond ik eigenlijk niet zo heel leuk maar ik heb hier dus nog 0,45 gram van)
4F-MPH (2,5 gram)
6-APB, ik heb hier 4 gram van maar was altijd heel teleurstellend. Vorige keer had ik 270mg in een capsule gedaan maar voelde er vrij weinig van. Volgende keer dat ik zou kunnen proberen is in eind november rekening houdend met de 2 a 3 maanden regel, als het dan al niet verboden is.
Klik om te vergroten...
270mg 6-APB is echt veel dat het gewoon gevaarlijk is.
Ik zou het persoonlijk weggooien want dat is duidelijk geen 6-APB.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cyndaquil zei:
270mg 6-APB is echt veel dat het gewoon gevaarlijk is.
Ik zou het persoonlijk weggooien want dat is duidelijk geen 6-APB.
Klik om te vergroten...
270mg is inderdaad wel een dosis wat wel spannend is. Ik had later op die avond zelfs nog 50mg en later nog een keer 50mg bijgenomen. Het was van de eerste beste vendor die ik kon vinden van internet dus het leek mij wel enigzins betrouwbaar. Ik heb wel 3,5 gram van een andere vendor (en dan moet ik zeker niet beginnen met 270mg nee haha) en hopelijk is die wel beter, maar er zijn maar weinig momenten wanneer ik een serotonineslurper kan gebruiken
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Einde maand nog maar even extra 4-mpd en 3-mec inslaan. Rest maakt niet uit want is toch al illegaal
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
mitchieee zei:
Mocht het zo ver zijn, bestel ik puur 200 stuks lsd-p en 200 pillen 4 ho met + 4ho mipt, zie weinig meerwaarde in andere supplementen
Klik om te vergroten...

swennie boi zei:
Einde maand nog maar even extra 4-mpd en 3-mec inslaan. Rest maakt niet uit want is toch al illegaal
Klik om te vergroten...

Is nu bij vendors denk ik vooral op is op.
Die gaan geen middelen meer bestellen op het laatste moment voor het verbod.

Zou dus toch wat eerder die knip trekken :wink:
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#18
3.5 gram 6apb ingeslagen, verder nog wat 5mapb, 2CB-FLY, NEP, 3-FA en aantal zegels 1P-LSD
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ging de ban normaal gezien nu al niet in effect? Want alles valt nog perfect te bestellen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Ging de ban normaal gezien nu al niet in effect? Want alles valt nog perfect te bestellen.
Klik om te vergroten...

Medio september wordt het in de kamer besproken geloof ik.

Zie ook https://drugsforum.nl/threads/nieuw...od-research-chemicals-2022-2023.72960/page-12

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."