#1
Mocht het zo ver zijn, bestel ik puur 200 stuks lsd-p en 200 pillen 4 ho met + 4ho mipt, zie weinig meerwaarde in andere supplementen
Het wordt verkocht als 3-MMC.3mmc wordt volop gedaan en dat was een rc
Jij en @Mindless maken we me toch wel nieuwgierig naar dit middel.
Waarom vinden jullie het zo top?
Het spacen is minder ja maar het kaak klemmen nogal wat heftiger. Trillende ogen niet. Inslag is heftiger dan bij M en voor mij even snel. Geen trage opkomst.Kan niet slapen en voel me kut, dus dan meer even ter afleiding een uitgebreid antwoord typen.
Het is i.m.o. netto een betere deal dan MDMA. Het is als het ware platgeslagen MDMA. Ja, de high is minder through the roof high/euforisch (minder intense piek bij normale dosering), maar de low/crash is dus óók een stuk minder dominant aanwezig. Door de trage inwerking, het geleidelijkere effect en de langzamere uitwerking heb je veel minder tot geen last van die vervelende M-zorgen/cravings (‘Oh nee toch, wordt het effect al minder? Werkt het al uit? Neeee, het mag nog niet voorbij zijn. Moet ik al bijnemen?’). Als je meteen goed doseert met 6 (wel even oefenen per batch en je sweet spot leren kennen), hoef je in principe zelfs niet bij te doseren. De werkingsduur gaat richting bijna het dubbele van die van MDMA.
Ik mis de echte diehard euforie van M van vroeger wel eens een beetje (en ik ga niet zoveel 6-APB nemen dat ik op dat level kom, dat kan, maar dan is de kater niet te overzien), maar de langere en stabielere werkingsduur en het gebrek aan zorgen over bijnemen maken dat goed. Je hebt echt gewoon een lekker chilldagje aan 6-APB. Aan het einde soms nog enkele ballonnetjes of wietje. Komt het vage en de mentale ontspanning nog even terug, en worden de sowieso al minder ‘harde’ (vs. M) come-down effecten nog eventjes iets uitgesteld en gedempt.En dan heb je op een bepaald moment wel vrede met de afloop van de dag, en ga je naar bed.
Bij MDMA vond ik de uitwerking altijd moeilijk te accepteren omdat die altijd té vroeg (objectief qua aantal werkingsuren, maar nog extra vanwege je versnelde tijdsbesef), te abrupt en daarnaast net effe te hard komt.
Ik vind 6-APB echt een parel van een RC (heb ook al jaren geen M meer gebruikt in favor of 6-APB) en vind het zeeeeeer jammer dat dit middel verboden wordt. Ik zou zeggen dat dit samen met de LSD-analogen de beste RC ooit gemaakt is (mijn mening, hè).
Dat het ‘hallucinogener’ is dan MDMA hoor je vaker, ja. Dat is mijn persoonlijke ervaring (van jaren 6-APB vs. jaren MDMA) niet. Het is in het algemeen helderder en minder waus en voor mij dus ook minder (tot niet) trippy. @Mindless: dit ligt dus niet perse aan jouw lage doseringen, want ik doseer gemiddeld voor een vrouw van mijn gewicht aan de hoge kant. Dat heb ik altijd moeten doen bij stimulanten en entactogenen om het effect-level te behalen wat anderen halen bij lagere doseringen en is dus gewoon iets biologisch/chemisch (bij andere klassen middelen merk ik dit verschil niet).
Maar nu moet ik zeggen dat ik in mijn échte MDMA-periode (als in: toen dat ooit nog de enige drug was die ik gebruikte) een stuk jonger was, dit forum nog niet kende en achteraf standaard gewoon wel te hoog doseerde. Dus al rekening houdend met dat ik hiermee gemiddeld een stukje hoger moet doseren dan anderen om ongeveer gelijk uit te komen, waren mijn doseringen binnen mijn eigen ‘window’ alsnog te royaal. Het effect was dan erg leuk, maar de katers waren geen grap, damn. Echter, hierdoor heb ik best wat ervaring met (levensechte) M-hallucinaties. Op 6-APB heb ik dit nooit gehad, maar dat kan dus ook komen omdat ik nu, hiermee, veel normaler doseer, en omdat ik gewoon te bejaard, miserabel en zwak ben zo’n helse katers als die van vroeger nog aan te kunnen. :’)
Toch zijn er wel degelijk genoeg mensen die het als psychedelischer omschrijven dan MDMA (ik heb mensen ook wel een beetje zien trippen op 6-APB), iets wat ik interessant vind, omdat het mijn eigen ervaring zo tegenspreekt. Ik zou logischerwijs ook zeggen dat iets wat een helderder effect geef (en 6 is op normale dosis dus echt duidelijk minder ‘vaag’ dan M, je hebt meer coherente gesprekken bijvoorbeeld, je bent wel aan het spacen maar je bent minder in die echte complete eigen spacebubbel) dus ook minder trippy effecten genereert. Maar zo simpel werkt het dus niet altijd, blijkbaar is dit erg persoonlijk. Ook met M is dit trouwens zo - mijn zusje en sommige van mijn vrienden hallucineerden op feestjes vaak al aardig (wel op grappige wijze) van relatief bescheiden doseringen MDMA.
Oh, door het platgemepte effect vind ik de nare bijwerkingen (kaken, trillende ogen, stijve spieren, strak uiterlijk etc.) ook een stukje subtieler dan bij MDMA. Maar again: dit kan er ook voor een deel mee te maken hebben dat ik overall voorzichtiger doseer met 6 dan ik vroeger met M heb gedaan.
Het spacen is minder ja maar het kaak klemmen nogal wat heftiger. Trillende ogen niet. Inslag is heftiger dan bij M en voor mij even snel. Geen trage opkomst.
t verschilt enorm per persoon dus
Ik heb nog 0.5gram DCK liggen en daar blijft het denk ik bij.
Veelal stimulanten misbruikt die te koop zijn en dat was niet z'n success achteraf.
Wel jammer want 3-FA was mijn favo stimulant.

Ik vind het dat het vooral in combinatie met andere middelen z'n psychedelisch randje (en soms nog best flink) kan tonen. Met keta bijvoorbeeld of sommige entactogenen.Er wordt wel gezegd dat 6-APB een licht psychedelisch randje heeft. Ik heb dat nooit ervaren omdat ik zeer gevoelig ben voor stims en daardoor erg laag doseer. (Niet meer dan 100 mg)
Daarnaast heb ik veel ervaring met echte psychedelica en zware trips daarop, dus ik vermoed dat ik het niet zo gauw echt psychedelisch zou noemen. Maar dat is eigenlijk vooral een gok. I could be wrong.
Is 2c-e dan zo leuk?De afgelopen maanden een bescheiden voorraadje 2c-e ingeslagen. Daar komt nog wat 6-apb bij.
Zou graag ook een voorraadje 2-fa hebben maar ik ken mijzelf goed genoeg om dat maar te laten...😉
Is 2c-e dan zo leuk?
3-FA voelt voor mij als speed met net wat meer euforie.Dat is er dus eentje die ik nooit heb geprobeerd. Wat maakt 3-FA je favoriet? Is het een beetje met iets peppigs te vergelijken, juist meer richting MDMA-achtig (mild), offf 3-MMC, een tussenvorm…?
Eventueel functioneel in te zetten of echt recreatief?
Ik zou tegen alle lezers van dit topic zeggen: deel hier je ‘last-minute’ legale favo’s!
Mochten er nog serieuze aanraders zijn, wil ik die misschien nog mee proberen te bestellen samen met een voorraadje 6-APB en 2-FMA, voor het verbod daadwerkelijk ingaat.
2-FMA benoem ik hier trouwens niet perse omdat het zo’n leukerd zou zijn. De charme van 2-FMA vind ik net dat-ie nÃet (bijzonder) leuk of uniek is. Het is een beetje een saaie en ‘cleane’ recht-door-zee stimulant zonder al teveel poespas. Behoorlijk smooth/vergevingsgezind qua bijwerkingen met een come-down die goed te doen is op normale dosis. Weliswaar met een dosisafhankelijke langer slepende nastimulatie die als (licht) irritant zou kunnen worden ervaren.
Deze is voor mij (ADD) best prima functioneel en benadert van wat ik heb geprobeerd op de RC-markt nog het meest lisdexamfetamine. Ik kan het wel waarderen. Sporadisch ruil ik mijn Elvanse een dagje om met wat 2-FMA voor de afwisseling, hehe.
Jammer dat ook deze eruit vliegt. 4F-MPH vind ik in vergelijking dan bijvoorbeeld weer veel meer pushy, jittery/nerveuzer en fysiek - druk in/op hoofd en cardiologisch - zwaarder aanvoelen. Maar goed, ik was dan ook al nooit een mega fan van reguliere methylfenidaat. (4F-MPH is voor mij wel > casual methyl tho.)
Zou graag ook een voorraadje 2-fa hebben maar ik ken mijzelf goed genoeg om dat maar te laten
De enige echte heeft alles nog op voorraad. Lijkt me ook wel zo'n shop die na het verbod gewoon in Polen of Tsjechië gaat zitten.Bij veel vendors al op. Geldt ook voor 3 en 4 FA en FMA's.
Denk niet dat daar nog nieuwe leveringen komen tot er meer bekend is van het verbod.
Of ik kijk bij de verkeerde vendors, dat kan natuurlijk ook.
Maar heb recent eens vluchtig gekeken en zag veel sold out staan
Klinkt geweldig !Maar de trip is ge-wel-dig.
Na wat wikken en wegen heb ik toch nog 6-APB en 3-FA besteld.
Weet iemand wanneer het verbod gaat gelden? Moet k ook echt nu nu nu bestellen of heb ik nog even?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."