Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTref jij voorbereidingen op het RC verbod?

Tref jij voorbereidingen op het RC verbod?

151 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mocht het zo ver zijn, bestel ik puur 200 stuks lsd-p en 200 pillen 4 ho met + 4ho mipt, zie weinig meerwaarde in andere supplementen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
3mmc wordt volop gedaan en dat was een rc
Klik om te vergroten...
Het wordt verkocht als 3-MMC.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Jij en @Mindless maken we me toch wel nieuwgierig naar dit middel.
Waarom vinden jullie het zo top?
Klik om te vergroten...

Kan niet slapen en voel me kut, dus dan meer even ter afleiding een uitgebreid antwoord typen. :)

Het is i.m.o. netto een betere deal dan MDMA. Het is als het ware platgeslagen MDMA. Ja, de high is minder through the roof high/euforisch (minder intense piek bij normale dosering), maar de low/crash is dus óók een stuk minder dominant aanwezig. Door de trage inwerking, het geleidelijkere effect en de langzamere uitwerking heb je veel minder tot geen last van die vervelende M-zorgen/cravings (‘Oh nee toch, wordt het effect al minder? Werkt het al uit? Neeee, het mag nog niet voorbij zijn. Moet ik al bijnemen?’). Als je meteen goed doseert met 6 (wel even oefenen per batch en je sweet spot leren kennen), hoef je in principe zelfs niet bij te doseren. De werkingsduur gaat richting bijna het dubbele van die van MDMA.

Ik mis de echte diehard euforie van M van vroeger wel eens een beetje (en ik ga niet zoveel 6-APB nemen dat ik op dat level kom, dat kan, maar dan is de kater niet te overzien), maar de langere en stabielere werkingsduur en het gebrek aan zorgen over bijnemen maken dat goed. Je hebt echt gewoon een lekker chilldagje aan 6-APB. Aan het einde soms nog enkele ballonnetjes of wietje. Komt het vage en de mentale ontspanning nog even terug, en worden de sowieso al minder ‘harde’ (vs. M) come-down effecten nog eventjes iets uitgesteld en gedempt. :) En dan heb je op een bepaald moment wel vrede met de afloop van de dag, en ga je naar bed.

Bij MDMA vond ik de uitwerking altijd moeilijk te accepteren omdat die altijd té vroeg (objectief qua aantal werkingsuren, maar nog extra vanwege je versnelde tijdsbesef), te abrupt en daarnaast net effe te hard komt.

Ik vind 6-APB echt een parel van een RC (heb ook al jaren geen M meer gebruikt in favor of 6-APB) en vind het zeeeeeer jammer dat dit middel verboden wordt. Ik zou zeggen dat dit samen met de LSD-analogen de beste RC ooit gemaakt is (mijn mening, hè).

Dat het ‘hallucinogener’ is dan MDMA hoor je vaker, ja. Dat is mijn persoonlijke ervaring (van jaren 6-APB vs. jaren MDMA) niet. Het is in het algemeen helderder en minder waus en voor mij dus ook minder (tot niet) trippy. @Mindless: dit ligt dus niet perse aan jouw lage doseringen, want ik doseer gemiddeld voor een vrouw van mijn gewicht aan de hoge kant. Dat heb ik altijd moeten doen bij stimulanten en entactogenen om het effect-level te behalen wat anderen halen bij lagere doseringen en is dus gewoon iets biologisch/chemisch (bij andere klassen middelen merk ik dit verschil niet).

Maar nu moet ik zeggen dat ik in mijn échte MDMA-periode (als in: toen dat ooit nog de enige drug was die ik gebruikte) een stuk jonger was, dit forum nog niet kende en achteraf standaard gewoon wel te hoog doseerde. Dus al rekening houdend met dat ik hiermee gemiddeld een stukje hoger moet doseren dan anderen om ongeveer gelijk uit te komen, waren mijn doseringen binnen mijn eigen ‘window’ alsnog te royaal. Het effect was dan erg leuk, maar de katers waren geen grap, damn. Echter, hierdoor heb ik best wat ervaring met (levensechte) M-hallucinaties. Op 6-APB heb ik dit nooit gehad, maar dat kan dus ook komen omdat ik nu, hiermee, veel normaler doseer, en omdat ik gewoon te bejaard, miserabel en zwak ben zo’n helse katers als die van vroeger nog aan te kunnen. :’)

Toch zijn er wel degelijk genoeg mensen die het als psychedelischer omschrijven dan MDMA (ik heb mensen ook wel een beetje zien trippen op 6-APB), iets wat ik interessant vind, omdat het mijn eigen ervaring zo tegenspreekt. Ik zou logischerwijs ook zeggen dat iets wat een helderder effect geef (en 6 is op normale dosis dus echt duidelijk minder ‘vaag’ dan M, je hebt meer coherente gesprekken bijvoorbeeld, je bent wel aan het spacen maar je bent minder in die echte complete eigen spacebubbel) dus ook minder trippy effecten genereert. Maar zo simpel werkt het dus niet altijd, blijkbaar is dit erg persoonlijk. Ook met M is dit trouwens zo - mijn zusje en sommige van mijn vrienden hallucineerden op feestjes vaak al aardig (wel op grappige wijze) van relatief bescheiden doseringen MDMA.

Oh, door het platgemepte effect vind ik de nare bijwerkingen (kaken, trillende ogen, stijve spieren, strak uiterlijk etc.) ook een stukje subtieler dan bij MDMA. Maar again: dit kan er ook voor een deel mee te maken hebben dat ik overall voorzichtiger doseer met 6 dan ik vroeger met M heb gedaan.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Kan niet slapen en voel me kut, dus dan meer even ter afleiding een uitgebreid antwoord typen. :)

Het is i.m.o. netto een betere deal dan MDMA. Het is als het ware platgeslagen MDMA. Ja, de high is minder through the roof high/euforisch (minder intense piek bij normale dosering), maar de low/crash is dus óók een stuk minder dominant aanwezig. Door de trage inwerking, het geleidelijkere effect en de langzamere uitwerking heb je veel minder tot geen last van die vervelende M-zorgen/cravings (‘Oh nee toch, wordt het effect al minder? Werkt het al uit? Neeee, het mag nog niet voorbij zijn. Moet ik al bijnemen?’). Als je meteen goed doseert met 6 (wel even oefenen per batch en je sweet spot leren kennen), hoef je in principe zelfs niet bij te doseren. De werkingsduur gaat richting bijna het dubbele van die van MDMA.

Ik mis de echte diehard euforie van M van vroeger wel eens een beetje (en ik ga niet zoveel 6-APB nemen dat ik op dat level kom, dat kan, maar dan is de kater niet te overzien), maar de langere en stabielere werkingsduur en het gebrek aan zorgen over bijnemen maken dat goed. Je hebt echt gewoon een lekker chilldagje aan 6-APB. Aan het einde soms nog enkele ballonnetjes of wietje. Komt het vage en de mentale ontspanning nog even terug, en worden de sowieso al minder ‘harde’ (vs. M) come-down effecten nog eventjes iets uitgesteld en gedempt. :) En dan heb je op een bepaald moment wel vrede met de afloop van de dag, en ga je naar bed.

Bij MDMA vond ik de uitwerking altijd moeilijk te accepteren omdat die altijd té vroeg (objectief qua aantal werkingsuren, maar nog extra vanwege je versnelde tijdsbesef), te abrupt en daarnaast net effe te hard komt.

Ik vind 6-APB echt een parel van een RC (heb ook al jaren geen M meer gebruikt in favor of 6-APB) en vind het zeeeeeer jammer dat dit middel verboden wordt. Ik zou zeggen dat dit samen met de LSD-analogen de beste RC ooit gemaakt is (mijn mening, hè).

Dat het ‘hallucinogener’ is dan MDMA hoor je vaker, ja. Dat is mijn persoonlijke ervaring (van jaren 6-APB vs. jaren MDMA) niet. Het is in het algemeen helderder en minder waus en voor mij dus ook minder (tot niet) trippy. @Mindless: dit ligt dus niet perse aan jouw lage doseringen, want ik doseer gemiddeld voor een vrouw van mijn gewicht aan de hoge kant. Dat heb ik altijd moeten doen bij stimulanten en entactogenen om het effect-level te behalen wat anderen halen bij lagere doseringen en is dus gewoon iets biologisch/chemisch (bij andere klassen middelen merk ik dit verschil niet).

Maar nu moet ik zeggen dat ik in mijn échte MDMA-periode (als in: toen dat ooit nog de enige drug was die ik gebruikte) een stuk jonger was, dit forum nog niet kende en achteraf standaard gewoon wel te hoog doseerde. Dus al rekening houdend met dat ik hiermee gemiddeld een stukje hoger moet doseren dan anderen om ongeveer gelijk uit te komen, waren mijn doseringen binnen mijn eigen ‘window’ alsnog te royaal. Het effect was dan erg leuk, maar de katers waren geen grap, damn. Echter, hierdoor heb ik best wat ervaring met (levensechte) M-hallucinaties. Op 6-APB heb ik dit nooit gehad, maar dat kan dus ook komen omdat ik nu, hiermee, veel normaler doseer, en omdat ik gewoon te bejaard, miserabel en zwak ben zo’n helse katers als die van vroeger nog aan te kunnen. :’)

Toch zijn er wel degelijk genoeg mensen die het als psychedelischer omschrijven dan MDMA (ik heb mensen ook wel een beetje zien trippen op 6-APB), iets wat ik interessant vind, omdat het mijn eigen ervaring zo tegenspreekt. Ik zou logischerwijs ook zeggen dat iets wat een helderder effect geef (en 6 is op normale dosis dus echt duidelijk minder ‘vaag’ dan M, je hebt meer coherente gesprekken bijvoorbeeld, je bent wel aan het spacen maar je bent minder in die echte complete eigen spacebubbel) dus ook minder trippy effecten genereert. Maar zo simpel werkt het dus niet altijd, blijkbaar is dit erg persoonlijk. Ook met M is dit trouwens zo - mijn zusje en sommige van mijn vrienden hallucineerden op feestjes vaak al aardig (wel op grappige wijze) van relatief bescheiden doseringen MDMA.

Oh, door het platgemepte effect vind ik de nare bijwerkingen (kaken, trillende ogen, stijve spieren, strak uiterlijk etc.) ook een stukje subtieler dan bij MDMA. Maar again: dit kan er ook voor een deel mee te maken hebben dat ik overall voorzichtiger doseer met 6 dan ik vroeger met M heb gedaan.
Klik om te vergroten...
Het spacen is minder ja maar het kaak klemmen nogal wat heftiger. Trillende ogen niet. Inslag is heftiger dan bij M en voor mij even snel. Geen trage opkomst.

t verschilt enorm per persoon dus
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebbenze? zei:
Het spacen is minder ja maar het kaak klemmen nogal wat heftiger. Trillende ogen niet. Inslag is heftiger dan bij M en voor mij even snel. Geen trage opkomst.

t verschilt enorm per persoon dus
Klik om te vergroten...

Oh nee, voor mij is de inwerking veel trager en geleidelijker dan bij M en als er al een keer een snellere inwerking is, is het geen ‘inslag’. Had dat bij M trouwens ook niet altijd (inslag), maar bij 6-APB nooit.

Kaakklemmen vind ik minder heftig. Maar nogmaals, is ook doseringsafhankelijk.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nog 0.5gram DCK liggen en daar blijft het denk ik bij.
Veelal stimulanten misbruikt die te koop zijn en dat was niet z'n success achteraf.
Wel jammer want 3-FA was mijn favo stimulant.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cyndaquil zei:
Ik heb nog 0.5gram DCK liggen en daar blijft het denk ik bij.
Veelal stimulanten misbruikt die te koop zijn en dat was niet z'n success achteraf.
Wel jammer want 3-FA was mijn favo stimulant.
Klik om te vergroten...

Dat is er dus eentje die ik nooit heb geprobeerd. Wat maakt 3-FA je favoriet? Is het een beetje met iets peppigs te vergelijken, juist meer richting MDMA-achtig (mild), offf 3-MMC, een tussenvorm…?

Eventueel functioneel in te zetten of echt recreatief?

Ik zou tegen alle lezers van dit topic zeggen: deel hier je ‘last-minute’ legale favo’s! :cheerpompom:

Mochten er nog serieuze aanraders zijn, wil ik die misschien nog mee proberen te bestellen samen met een voorraadje 6-APB en 2-FMA, voor het verbod daadwerkelijk ingaat.

2-FMA benoem ik hier trouwens niet perse omdat het zo’n leukerd zou zijn. De charme van 2-FMA vind ik net dat-ie níet (bijzonder) leuk of uniek is. Het is een beetje een saaie en ‘cleane’ recht-door-zee stimulant zonder al teveel poespas. Behoorlijk smooth/vergevingsgezind qua bijwerkingen met een come-down die goed te doen is op normale dosis. Weliswaar met een dosisafhankelijke langer slepende nastimulatie die als (licht) irritant zou kunnen worden ervaren.

Deze is voor mij (ADD) best prima functioneel en benadert van wat ik heb geprobeerd op de RC-markt nog het meest lisdexamfetamine. Ik kan het wel waarderen. Sporadisch ruil ik mijn Elvanse een dagje om met wat 2-FMA voor de afwisseling, hehe.

Jammer dat ook deze eruit vliegt. 4F-MPH vind ik in vergelijking dan bijvoorbeeld weer veel meer pushy, jittery/nerveuzer en fysiek - druk in/op hoofd en cardiologisch - zwaarder aanvoelen. Maar goed, ik was dan ook al nooit een mega fan van reguliere methylfenidaat. (4F-MPH is voor mij wel > casual methyl tho.)
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja goede vraag.

Ben er nog niet uit.. Het speelt regelmatig door m'n hoofd om wat stoffen te gaan inslaan en het aanstaand verbod challenged daarmee eerlijk gezegd voornemens om bepaalde drugs eigenlijk niet of nauwelijks meer te gebruiken (wat heel goed gaat btw) daarmee best wel. Ik zit helemaal niet (meer) in cirkels met dealers en heb zelf ook geen contacten meer of zoek die op. Daar ligt dus ook geen verleiding. Feestjes waar gebruikt wordt doe ik eigenlijk ook al jaren niet meer.

Dus is dit niet een mooi moment om helemaal niets te doen en niets te kopen? Waarschijnlijk wel voor de stoffen waar ik reeds meerdere malen van heb moeten concluderen dat ze me, anders dan short lived hedonisme, niets brengen. Integendeel. Al vind ik ze nog zo fijn, als ik ze koop ga ik ze gebruiken, dus niet hebben is de enige manier helaas. (Stims uiteraard , maar ook dissociatieven en entactogenen helaas). Dit zo typende rationeel dus duidelijk niet, al twijfel ik wel het meest over disso's. Maar het knaagt zeker ergens.

Benzo's (die ik alleen af en toe gebruik waar ze voor bedoeld zijn en die geen probleem voor me vormen) heb ik an zich nog genoeg. Maar misschien toch wat bijbestellen voor de lange termijn? (ik heb nog steeds spijt dat ik destijds geen etizolam heb ingeslagen).

Ik denk wel wat psychedelica, met name 1P-LSD,heb niet zoveel meer, wat 4-HO-MET. Misschien wat Moxy. Ik denk dat ik heel grote spijt krijg als ik straks m'n laatste zegeltje heb genoten en niets meer heb. (edit: ik lees net hierboven dat deze stoffen waarschijnlijk (of wellicht?) nog niet verboden worden deze ronde, maar anyway)

Dus dat zouden dan denk ik mijn 'last-minute favo's' zijn om met @Roze Olifant te spreken.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Er wordt wel gezegd dat 6-APB een licht psychedelisch randje heeft. Ik heb dat nooit ervaren omdat ik zeer gevoelig ben voor stims en daardoor erg laag doseer. (Niet meer dan 100 mg)

Daarnaast heb ik veel ervaring met echte psychedelica en zware trips daarop, dus ik vermoed dat ik het niet zo gauw echt psychedelisch zou noemen. Maar dat is eigenlijk vooral een gok. I could be wrong.
Klik om te vergroten...
Ik vind het dat het vooral in combinatie met andere middelen z'n psychedelisch randje (en soms nog best flink) kan tonen. Met keta bijvoorbeeld of sommige entactogenen.

Tegelijk daarmee soms ook wat van z'n nasty kanten, vooral met stims, waardoor ik het eigenlijk niet meer doe.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
De afgelopen maanden een bescheiden voorraadje 2c-e ingeslagen. Daar komt nog wat 6-apb bij.

Zou graag ook een voorraadje 2-fa hebben maar ik ken mijzelf goed genoeg om dat maar te laten...😉
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nathaniel zei:
De afgelopen maanden een bescheiden voorraadje 2c-e ingeslagen. Daar komt nog wat 6-apb bij.

Zou graag ook een voorraadje 2-fa hebben maar ik ken mijzelf goed genoeg om dat maar te laten...😉
Klik om te vergroten...
Is 2c-e dan zo leuk?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Is 2c-e dan zo leuk?
Klik om te vergroten...

Ik vind 2c-e ronduit geweldig, ik doseer meestal 20mg.

Het enige minpunt is dat ik er een wat elastieken lichaam van krijg waardoor het lastig rondlopen is. Binnen huis en tuin gaat prima maar de straat of feest/festivalweide op is teveel inspanning. Het is ofwel overgeven aan de slapheid, of alle spieren aanspannen. Hoe dan ook ziet het er niet uit en word ik er doodmoe van bovendien.

Maar de trip is ge-wel-dig. Ik zet standaard een romantisch klassieke playlist aan en voeg her en der toe waar ik zin in heb.

OEV's zijn er bij mij in zacht neon geel,groen, blauw, roze en schakeringen hier tussen. Vormen bewegen, lopen uit en worden extra geaccentueerd. Op egale vlakken zie ik vrij classic psychedelic patronen, die bij inzoomen geheit fractals blijken.

Maar voor mij het allermooiste: de CEV's. Elk muziekstuk vormt een visueel verhaal. Ik heb daarbij zelf de keus om het persoonlijk op te vatten en te doorgronden of gewoon toeschouwer van het spektakel te zijn.

Na inname doe ik een kwartiertje yoga. Dit helpt gigantisch tegen de vervelende kanten van de bodyload. De lichamelijke high die overblijft doet mdma achtig aan. Een algemeen gevoel van welbehagen, soms tegen het sensuele aan.

Long story short: Lekker man🥰
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Dat is er dus eentje die ik nooit heb geprobeerd. Wat maakt 3-FA je favoriet? Is het een beetje met iets peppigs te vergelijken, juist meer richting MDMA-achtig (mild), offf 3-MMC, een tussenvorm…?

Eventueel functioneel in te zetten of echt recreatief?

Ik zou tegen alle lezers van dit topic zeggen: deel hier je ‘last-minute’ legale favo’s! :cheerpompom:

Mochten er nog serieuze aanraders zijn, wil ik die misschien nog mee proberen te bestellen samen met een voorraadje 6-APB en 2-FMA, voor het verbod daadwerkelijk ingaat.

2-FMA benoem ik hier trouwens niet perse omdat het zo’n leukerd zou zijn. De charme van 2-FMA vind ik net dat-ie níet (bijzonder) leuk of uniek is. Het is een beetje een saaie en ‘cleane’ recht-door-zee stimulant zonder al teveel poespas. Behoorlijk smooth/vergevingsgezind qua bijwerkingen met een come-down die goed te doen is op normale dosis. Weliswaar met een dosisafhankelijke langer slepende nastimulatie die als (licht) irritant zou kunnen worden ervaren.

Deze is voor mij (ADD) best prima functioneel en benadert van wat ik heb geprobeerd op de RC-markt nog het meest lisdexamfetamine. Ik kan het wel waarderen. Sporadisch ruil ik mijn Elvanse een dagje om met wat 2-FMA voor de afwisseling, hehe.

Jammer dat ook deze eruit vliegt. 4F-MPH vind ik in vergelijking dan bijvoorbeeld weer veel meer pushy, jittery/nerveuzer en fysiek - druk in/op hoofd en cardiologisch - zwaarder aanvoelen. Maar goed, ik was dan ook al nooit een mega fan van reguliere methylfenidaat. (4F-MPH is voor mij wel > casual methyl tho.)
Klik om te vergroten...
3-FA voelt voor mij als speed met net wat meer euforie.
Het heeft geweldige synergy met alcohol en ketamine en is niet zo kort als 2-FA.
Het is kortom geweldig voor een sociale gelegenheid of feestje.
2-FMA vond ik zelf ook geweldig maar dan functioneel helaas is deze gem langzaam aan het verdwijnen sinds de ban in China.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nathaniel zei:
Zou graag ook een voorraadje 2-fa hebben maar ik ken mijzelf goed genoeg om dat maar te laten
Klik om te vergroten...

Bij veel vendors al op. Geldt ook voor 3 en 4 FA en FMA's.
Denk niet dat daar nog nieuwe leveringen komen tot er meer bekend is van het verbod.

Of ik kijk bij de verkeerde vendors, dat kan natuurlijk ook.
Maar heb recent eens vluchtig gekeken en zag veel sold out staan
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Bij veel vendors al op. Geldt ook voor 3 en 4 FA en FMA's.
Denk niet dat daar nog nieuwe leveringen komen tot er meer bekend is van het verbod.

Of ik kijk bij de verkeerde vendors, dat kan natuurlijk ook.
Maar heb recent eens vluchtig gekeken en zag veel sold out staan
Klik om te vergroten...
De enige echte heeft alles nog op voorraad. Lijkt me ook wel zo'n shop die na het verbod gewoon in Polen of Tsjechië gaat zitten.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nathaniel zei:
Maar de trip is ge-wel-dig.
Klik om te vergroten...
Klinkt geweldig !

Wat mij dan direct weer tegenhoudt: Yoga wat is dat nou ?
Zelfde voor meditatie .... niemand heeft het me kunnen uitleggen ... Men zet een podcast op .... en dan ?

On topic: mijn voorraad 6-apb is zelfs bij een geriatrische insteek meer dan lifetime. Zelfde in nog sterkere mate voor NEP.

Zo veel liever koop ik bij een small time criminal echte 3-mmc die dan ook echt 3-mmc is, dan 2-mmc bij een vendor.
Omdat het echte spul in de regio AMS gewoon niet te krijgen is (blijkt bij testen - op z'n best - drievoudig te duur betaalde 2-mmc), wordt ik alsnog richting vendor geduwd

En oei: met 4-fma lijk ik de boot dan toch gemist te hebben. Dat poedertje is zo nu en dan mijn keuze voor een techno feestje .... inmiddels vind ik het niet meer. Nog zeven feestjes in voorraad. Daarna wordt het dan voor die gelegenheden de koelere NEP.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na wat wikken en wegen heb ik toch nog 6-APB en 3-FA besteld.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hippie Langwaus zei:
Na wat wikken en wegen heb ik toch nog 6-APB en 3-FA besteld.
Klik om te vergroten...

Ben wel eens benieuwd, gezien we je kennen van enorme voorraden.
Sla je zoiets dan ook flink in? Heel veel grammen etc.
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weet iemand wanneer het verbod gaat gelden? Moet ik ook echt nu nu nu bestellen of heb ik nog even?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
wolftrance zei:
Weet iemand wanneer het verbod gaat gelden? Moet k ook echt nu nu nu bestellen of heb ik nog even?
Klik om te vergroten...

Over paar weken wordt het geloof ik besproken.
Of dan gelijk knopen worden door gehakt en het snel kan gaan weet ik ook niet.
Maar we hebben hier een politieke topper in ons midden, die het op een heel fijne manier aan ons uit kan leggen: @ljuv

Volg dit topic: https://drugsforum.nl/threads/nieuwe-wet-in-de-maak-voor-verbod-research-chemicals-2022-2023.72960/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."