Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Javelin FGM-148F zei: Had je dat niet een week geleden gedaan ? Of was het een andere badge van Heineken 180? Klik om te vergroten... Uh je hebt gelijk 😅😇 Dan maak ik ervan dat ik ze heb getest in hun natuurlijke techno omgeving. Wat prima bevallen is btw 😊"
"Heerlijke waren deze, helaas bijna op. Maar je kon er heerlijk een avondje op doorhalen."
"miles zei: Jawel, komkommer! 🤮 Klik om te vergroten... GHB is het smerigste wat er bestaat..."
""
"Is het gek dat ik stiekem heel erg graag een vrouwelijke premier wil? De migratieachtergrond is ook wel een plus vind ik. Of ze moeten Aboutaleb uit Rotterdam als premier presenteren, dan stem ik 100% op hem."
"Ken je deze nog?:"
"Allemaal overstappen op Signal nu"
"Jep vanaf 14 uur, ideale weekend start"
"Heineken getest op 180 mg per stuk. Ga ze vandaag op FYM uittesten. De eerste zit erin 🤞🏻😍🔥"