Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B Veel gestelde vragen, alles voor je eerste keer.

2C-B Veel gestelde vragen, alles voor je eerste keer.

75 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
BlijeChick zei:
-wat voor invloed heeft eten (volle maag) op 2cb? Ik had 1 uur na het avondeten 2cb genomen, was een fijne trip maar had wel steeds een licht misselijk gevoel.. misschien langer wachten na het eten? Ofmaakt dat geen verschil?
Klik om te vergroten...
Sowieso zorgt een volle maag ervoor dat het langer duurt voordat het inwerkt, maar dat geldt eigenlijk altijd en is natuurlijk ook heel logisch als je er over nadenkt. Wat je eet maakt ook nog uit hiervoor, een vette maaltijd duurt langer voor je maag om te verteren waardoor het dus ook langer duurt voordat je de 2C-B merkt.

Een licht misselijk gevoel bij 2C-B hoort er voor sommigen een beetje bij, maar het zou zeker verschil kunnen maken wanneer je langer wacht na het eten. Een kwestie van proberen dus.

BlijeChick zei:
-als je 2cb gebruikt, heb je dan net als bij xtc minder eetlust? Ik vergeet bij xtc namelijk altijd te eten tijdens gebruik omdat er geen eetlust is en ik er niet aan denk.. ik vraag me af of dat bij 2cb net zo kan zijn?
Klik om te vergroten...
Ook met 2C-B is de behoefte om te eten er vaak niet. Verschil is wel dat wanneer je dan toch wilt eten dit met 2C-B een stuk makkelijker gaat dan met XTC. Met XTC smaakt me niks en krijg ik ook met moeite enkele happen door mijn keel, met 2C-B smaakt alles best prima en gaat het er ook redelijk makkelijk in.

BlijeChick zei:
-is er iets bekend over de pauze tussen 2cb gebruik? Hoe schadelijk is het als je bijvoorbeeld 1x per week gebruikt? Dat ben ik niet van plan maar even voor het beeld..
Klik om te vergroten...
Van echte schadelijkheid is bij 2C-B waarschijnlijk geen sprake, in ieder geval niet op dezelfde manier zoals met XTC. Tolerantie wordt echter wel een probleem als je elke week 2C-B zou gebruiken.

BlijeChick zei:
-hoelang kan je 2cb pillen bewaren?
Klik om te vergroten...
Lang, mits droog, koel en donker bewaard.
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duidelijk! Thanks voor de reactie Psychedelibee :)

Ik heb 2cb pillen besteld dus binnenkort gaat het weer gebeuren, ik denk nog wel in thuis setting, vond ik erg fijn, of misschien in een rustige groene omgeving buiten :tongueout:
Vorige keer 15 mg gedaan, volgende keer ga ik denk ik voor 15mg (hele) plus een halve, dus 22mg totaal.. Als het dezelfde pillen zijn, ofc eerst even testen :wink:

Ik ben benieuwd of het een andere ervaring wordt met iets zwaardere dosering, hoewel 22mg volgens mij nog steeds heel netjes is.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bee, heb je daar ook bronnen van? Wat betreft tolerantie met 2cb. Toevallig laatst opgezocht en kon niet echt een eenduidig antwoord vinden. Sommigen zeggen dat bij een normale dosis een week genoeg is om tolerantie te voorkomen, anderen zeggen langer.

Daarnaast wat betreft eten, vind ik dat je wel gewoon honger krijgt tijdens je trip, netzoals dat je op een gegeven moment ook honger zal krijgen en eten smaakt dan echt wel lekker. Maatjes van me claimen er zelfs vreetkicks van te krijgen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
benniesmitters zei:
Bee, heb je daar ook bronnen van? Wat betreft tolerantie met 2cb.
Klik om te vergroten...
Nee sorry, ben hier ook een beetje voor psychedelica in het algemeen antwoord gegaan. Heb voor psychedelica in het algemeen wel eens een bron gezien waarin stond dat volledige tolerantie pas na twee weken weg is, maar na een week wel het grootste deel. Wanneer je week in week uit gaat gebruiken denk ik wel dat er langzaam steeds meer tolerantie op gaat treden. Weet die bron zo even niet te vinden helaas.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
benniesmitters zei:
Bee, heb je daar ook bronnen van? Wat betreft tolerantie met 2cb.
Klik om te vergroten...
Nee sorry, ben hier ook een beetje voor psychedelica in het algemeen antwoord gegaan.
Klik om te vergroten...

Op Erowid is wel iets te vinden: 5-7 dagen, zie: https://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_basics.shtml :)
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou, intussen de eerste keer 2cb gehad! Zie onder tripreports voor het volle verslag.

Vond het een bijzondere ervaring, maar het echte trippen stelde niets voor in vergelijking met truffels/LSD. Dat zal ad dosering gelegen hebben. 21mg 2cb gedaan. Da's dan toch nog te licht. Wel trippy gevoel en effecten gehad, maar slechts licht.
Vond ook dat het geheel best wel snel voorbij was (net meer dan 4 uur). Dat had ik met truffels ook al, waar iederen van zegt dat het 'wel 4-6 uur duurt' (ben ik met 3 uur volledig uit). Wel voor herhaling vatbaar en lijkt me echt super om te combineren met XTC. Dat gaan we binnenkort doen :mrgreen:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Over 2 weken ga ik xtc met 2cb combineren voor het eerst. We zitten te denken aan eerst de xtc en dan de 2cb. Iemand ervaringen/tips? Wanneer de 2cb innemen en moet deze dosis dan minder zijn dan wanneer ik alleen 2cb neem? Alvast bedankt :)
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trinity zei:
Nou, intussen de eerste keer 2cb gehad! Zie onder tripreports voor het volle verslag.

Vond het een bijzondere ervaring, maar het echte trippen stelde niets voor in vergelijking met truffels/LSD. Dat zal ad dosering gelegen hebben. 21mg 2cb gedaan. Da's dan toch nog te licht. Wel trippy gevoel en effecten gehad, maar slechts licht.
Vond ook dat het geheel best wel snel voorbij was (net meer dan 4 uur). Dat had ik met truffels ook al, waar iederen van zegt dat het 'wel 4-6 uur duurt' (ben ik met 3 uur volledig uit). Wel voor herhaling vatbaar en lijkt me echt super om te combineren met XTC. Dat gaan we binnenkort doen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

2cb blijft sowieso minder echt trippen. Het kan wel maar je word er veel sneller vaag van vind ik.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Helenas zei:
Over 2 weken ga ik xtc met 2cb combineren voor het eerst. We zitten te denken aan eerst de xtc en dan de 2cb. Iemand ervaringen/tips? Wanneer de 2cb innemen en moet deze dosis dan minder zijn dan wanneer ik alleen 2cb neem? Alvast bedankt :)
Klik om te vergroten...
​
Mooi dat je deze combi aangaat! Ik ga het zelf binnenkort ook doen. In die zin heb ik nog geen ervaring met deze combi.

Obv wat ik onderzocht heb en andere ervaringen zou mijn advies zijn (wat ikzelf ga doen):
- Zorg dat je ruim 1,5 uur voor inname niets gegeten hebt (drinken is OK)
- Start met 2cb (dosis afhankelijk van effect dat je wenst)
- Dit zal 45-90 minuten duren voor inwerking
- Na 2,5 uur neem rond of tot 120mg MDMA :xtc:
Dit is voor een gemiddeld persoon tot zo'n 1,5x zijn lichaamsgewicht (in mg/kg) en meer dan
voldoende. Je zit dan rond de piek van de 2cb.
- 2cb bouwt nu af en de XTC komt op (tot ook zo'n 90 minuten)
- vervolgens nog 4-5 uur plezier! :tearsofjoy:

Als iemand een beter advies heeft, laat graag horen!

Succes en laat je ervaring weten!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het twee keer gedaan. De eerste keer merkte ik echt niks van d 2CB en de tweede keer wachte ik net te lang dat het niet echt een flip of een combinatie was.

Als ik jou was zou ik eerst de 2cb nemen en een uur nadat het begint te werken neem je de X

Zo rol je wat meer over naar mijn idee.

Helenas zei:
Over 2 weken ga ik xtc met 2cb combineren voor het eerst. We zitten te denken aan eerst de xtc en dan de 2cb. Iemand ervaringen/tips? Wanneer de 2cb innemen en moet deze dosis dan minder zijn dan wanneer ik alleen 2cb neem? Alvast bedankt :)
Klik om te vergroten...
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor jullie advies! We gaan het met 4 goede vrienden doen en zij willen graag eerst de xtc nemen dus ik denk niet dat ik het nog omgedraaid krijg. Het idee is dat je je dan helemaal chill en fijn voelt voor de 2cb. Zij hebben weinig ervaring daar mee en vinden het een beetje spannend :) Is eerst xtc en dan 2cb echt een no-go of kan dat ook net zo leuk zijn?
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuke beschrijving!
Heb alleen zelf een hele slechte ervaring met 2-CB en het leek zeker niet op XTC. Euforie, blijheid en al die andere dingen gebeurde niet maar voelde me heel klote. ( Lees mijn 2-CB ervaring )
P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goeiemorgen,

Volgende week zaterdag word mijn eerste keer 2c-b. Ik ga dit nemen samen met mijn vriendin en een goede vriend van ons. Ik ben erg ethousiast geworden na het lezen van het boek PiHKAL van onze held Shura. Verder heb ik ervaring met: psilocybine (truffels), MDMA (xtc), amfetamine, ketamine, zowel recreatief en zoals voorgeschreven gebruik van methylfenidaat and last but not least wiet.

Een tijd geleden 2c-b gekocht, werd verkocht als 19-21 mg. Na het testen bleek er 9 mg werkzame stof in te zitten, laat dus altijd je drugs testen het kost niks en is een kleine moeite. We nemen ieder 2 pillen van 9 mg wat dus uitkomt op een dosis van 18 mg.

Ik heb mijzelf, naar eigen zeggen, goed voorbereid door veel reports te lezen en allerhande boeken over deze stof en drugs in het algemeen.
Nu is mijn vraag: Welke activiteiten zijn leuk om te doen tijdens de trip? Er is een mogelijkheid om te gaan schilderen want we nemen het in een thuissetting.
En hebben jullie verder nog tips? denk aan eten, glowsticks en dat soort dingen...

Na afloop zal ik een report schrijven en uploaden, mocht ik dit vergeten schroom dan niet om een berichtje te sturen.
T
TripnibLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is er iemand aanwezig die ervaring heeft met een angststoornis die veroorzaakt is door 2c-b?

Zoja heb ik wat vragen want dat is mij zo'n 4 jaar geleden overkomen en heb er zo nu en dan nogsteeds last van.
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bobsacamano zei:
Hallo Allemaal,

Graag schrijf ik hier een users guide van de populaire party / trip drug 2C-B. Eigenlijk merk ik niet dat het vaak mis gaat met deze drug maar er zijn heel veel vragen die mijn kant op worden gestuurd als grootverbruiker van dit geweldige stofje hier op het forum. Ik krijg vooral vragen over het uitgaan op 2C-B dus daar richt ik mijn pijlen op.

Mochten er fouten en of toevoegingen zijn voor dit topic dan hoor ik het graag.

Chemische familie en geschiedenis
2C-B (4-broom-2,5-dimethoxyfenethylamine) is een Research Chemical die behoort in de familie fenethylamines en is in 1974 voor het eerst gesynthetiseerd door Alexander Shulgin. Het molecuul word behandeld in het boek (Phenetylamines I Have Known And Loved) waar een prachtige ervaring word beschreven. Als vader van een enorm aantal psychedelica heeft hij een 6 tal favoriete stoffen ook wel de “the Magic Half Dozen” genoemd. 2C-B is één van deze stoffen. Voor de verzamelaars/nerds onder ons de rest is 2C-E, 2C-T-7, 2C-T-2, Mescaline en DOM. Sinds 1997 staat 2C-B op de opiumlijst in Nederland.


Wat doet 2C-B
De effecten van 2C-B kun je vooral onder de psychedelica effecten terug vinden. Het hangt erg van de dosis af. Hieronder een lijstje van de effecten die je kan verwachten.

Positieve effecten
Verbeterd vrolijk humeur
Veranderde staat van bewustzijn
Gevoel van eenheid/verbondenheid
Euforie
Versterkt kleuren zien
Zwemen, Energiestoming & Vibraties
Patroon herkenning
Audio hallucinaties
Tijdsvertraging
Vervorming zien in objecten
CEV een mooi schouwspel aan interne hallucinaties
Seksueel Stimulerend (lagere dosis)


Negatievere effecten
Zware benen
Milde hartslag stijging
Duizeligheid
Misselijkheid
Over stimulerend op drukke plekken (hogere dosering)
Kaakspanning (zeldzaam soms in de opkomst)


De ervaring!
Nou daar gaat ie dan je eerste 2C-B pilletje, en nu! Tot ongeveer een uur kan het zijn dat je niet veel merkt, vooral je eerste keer. Niet dat het de tweede keer sneller werkt maar je leert herkennen hoe het voelt. Een zin die je niet zal gebruiken bij 2C-B is “Hij klapt lekker in!!!” Het gaat geleidelijk omhoog en je merkt dat je vrolijker word. Afhankelijk van je dosering gaan er langzaam dingetjes bewegen en lichtjes en lasers vallen heel erg op (nou vallen lasers altijd wel op, kom op het zijn lasers maar nu wel heel erg) Je wereld word een wereld van patroontjes flikkerende lichtjes en hilariteit.

Het speelt bij mij altijd enorm op mijn humor. Mijn mentale situatie staat op standje debiel en ben constant met een intern dialoog bezig waar ik mijn eigen grote entertainer word. Je interpreteert dingen anders die je ziet wat hilarisch kan zijn.

Dansen op 2C-B kan van mega fanatiek naar heel relaxt en vrij gaan. Het gaat een beetje op en neer bij mij maar er zit niet veel tussenin. Je gaat niet hard zoals met XTC maar je gaat met je eigen flow mee, waar XTC tegen je schreeuwt “dansen mafketel” zegt 2C-B “dans als je wilt dansen zit als je wilt zitten” Het is allemaal wat minder in your face.

Alles komt inmiddels intenser binnen. De leuke dingen maar ook de minder euhm mooie dingen. Een enorme gast met uitpuilende XTC ogen is soms even schrikken. Maar glimlachende mensen zijn dan weer aanstekelijk.

Als je met je ogen dicht danst (brilletje op) heb ik vaak het idee dat ik helemaal alleen ben of dat er juist veel mensen heel dicht op me staan. Ik zie dan de mensen die ik al voorbij heb zien komen op het feestje soms van uren terug dan ook als visuals voor me naar me zwaaien en mee dansen dit tussen de prachtige grafische visuals in mijn hoofd. Probeer ze maar is allemaal tegelijk te laten zwaaien of springen of iets, grote kans dat ze het graag voor je doen. Als je dan je ogen weer open doet sta je nog steeds in dat donkere lege vieze hoekje van de club maar boeie jij was in lichtjes hemel.

Je kan soms wat traag reageren op mensen om je heen. Dit is een rare mix van iets trager een aanraking doorhebben en te afgeleid zijn om die 2 seconden naar iemand te luisteren.

Op je Horloge kijken word ook een andere ervaring. Al dik een uur aan het dansen! Echt niet 25 minuten max. Je tijdsbesef gaat op zijn gat en alles lijkt langer te duren. Dit kan zelfs in kleine dingen. je hoofd ergens heen bewegen 5 seconden ergens naar kijken en weer terug draaien en je denkt “zo das lang geleden dat ik hierheen keek”

Ga ook is lekker even op een bankje zitten of in het gras op een festival en kijk is naar houtnerven en het gras. Het kan lekker levendig zijn om naar te kijken. Ook een beetje rondlopen is erg leuk. Ook in je eentje je word er best avontuurlijk van. Nieuwe dingen/invloeden zijn daardoor erg leuk maar ook soms een beetje uitdagend. Ik moet altijd overal 5 a 10 seconden aan wennen op 2C-B ga ik van binnen naar buiten dan gaat mijn gedachte stoom ongeveer zo “Ok naar buiten lijkt me moeilijk, ok toch maar naar buiten want nieuwsgierig of misschien wel lekker, ok nee vind dit kak het is te koud, hmmm best lekker, jeeej buiten is geweldig, hmmm binnnen lijkt me wel weer leuk, Ay boel mensen) Well you get my drift. Meestal moet ik erg lachen hier om. Beetje alsof ik mezelf sta uit te lachen in de tweede persoon :P

Uiteindelijk ben ik vooral erg in het hier en nu de hele tijd onder 2C-B dat maakt het voor mij zo relaxt. Ook heb ik gewoon een overal leuke lange avond die niet als een debiel aan me voorbij is getrokken.

Doseringen & tijden
Je kan 2C-B slikken, snuiven en pluggen maar slik het nou maar gewoon is makkelijker, duurt langer en snuiven is super pijnlijk voor je neus.

Tresshold 5mg
Licht 10-15mg
Medium 15-20mg
Sterk 25>

Opkomst 60 minuten
Piek 2-3 uur
Nagloei 2-3 uur
Totaal 6-7 uur


Hoeveel moet je nou nemen de eerste keer. De meningen zijn hierover verdeeld maar ik denk dat je het beste met 18mg kan beginnen. Hier gaan een paar mensen (ik weet al wie) echt nog wel wat van vinden maar ik zal uitleggen waarom. Sowieso is alles boven de 20mg te veel voor een eerste keer zeker als je naar een feestje gaat. Tenzij je een toughboy bent die altijd met LSD in de kroeg hangt. 10-15mg is een prima kennismaking maar word vaak wel als licht ervaren. Je krijgt bij 10mg vaak alleen het opgewekte humeur en wat kleurversterking. Lijkt je dit meer dan genoeg top ga hiervoor. Maar wil je ook wat van de glitters, elfjes en regenbogen die 2C-B te bieden heeft onder zijn motorkap neem dan 18mg. Hier zal nog niet het hele scala aan trucjes in je gezicht worden gesmeten maar je begrijpt in ieder geval hoe het werkt. In mijn omgeving en ook online heb ik eigenlijk niet vaak gelezen dat mensen 18mg niet te doen vinden. Dacht je nou na die eerste keer ja de shit die 18mg maar ik wil wel meer ga dan is naar 22-24 en dan omhoog als je dat nodig vind. Momenteel is mijn hoogte dosering 38mg geweest op een festival en ik vond het meer dan goed te doen. Dit was al wel na minstens 15 keer 2C-B.

Bijnemen
Gezien het een psychedelica is heeft 2C-B bijnemen niet heel veel zin. Maar ik heb het wel vaker gedaan om de simpele reden dat het je trip verlengt. De startdosis is heel belangrijk bij 2C-B dit bepaald hoe sterk je trip gaat worden alles wat je na het eerste uur inneemt gaat alleen maar verlengen niet versterken. Soms neem ik na anderhalf a twee uur nog de helft van mijn startdosering bij als het feestje langer duurt. Je begint dan ook echt weer opnieuw te tellen dus hou er rekening mee dat het dan weer 6-7 uur duurt voor het echt ophoud.

Uitwerking & Kater
Als frequent gebruiker van deze carnaval in pil vorm ben ik misschien wat gekleurd in mijn mening (haha) Maar 2CB lijkt geen flinke kater te hebben. Als de 2CB is uitgewerkt ben je wat vermoeid en vaak gaat het gepaard met een lichte hoofdpijn. De hoofdpijn is sochtends altijd wel weg als je voor het slapen gaan twee paracetamolletjes neemt. Slapen is overigens geen probleem zodra je 2CB is uitgewerkt.

Risico’s
2C-B Werkt niet verslavend. Het bouwt een onmiddellijke tolerantie op waardoor je veel meer moet nemen als je het de dag erna nog een keer wilt doen. Ook mist 2C-B een alpha-methyl groep. waardoor het niet in de groep amfetamines thuis hoort zoals speed & MDMA, hierdoor word over het algemeen gedacht dat 2C-B minder neurotoxisch is. 2C-B lijkt de serotonine voorraad niet uit te putten maar lijkt de taak tijdelijk over te nemen.

Waar je wel rekening mee zou moeten houden als jij of één van je vrienden aan de 2C-B is een overload aan prikkels. Het kan gebeuren dat je ineens het gevoel hebt dat er wel heel veel hectiek en mensen om je heen zijn. Het zal niet snel overslaan in een bad trip maar duurt het je te lang dan helpt het wel om een wat rustigere plek op te zoeken.

Testen
Omdat het bij 2C-B nogal van belang is of je 10, 15 of 20 mg op hebt moet je je pillen of poeder laten testen. Zo weet je wat er in zit en of het ook echt 2C-B is. Soms krijg je namelijk XTC van je dealer. Meestal is 2C-B wel echt een kleiner/platter pilletje.

Combinaties
2C-B + Ketamine
Een beetje keta (niet te veel) kan erg leuk zijn tijdens of vlak na de piek. Het versterkt de 2C-B even en maakt de headspace wat vager.

2C-B + Wiet
Bij mij pas één keer gebeurd. Je word echt mega chill en krijgt een nog euforischer gevoel. Hetw as een heerlijke combinatie.

2C-B + Speed
Dit doe ik tegenwoordig eigenlijk wel vaak. Het neemt de zware benen net even wat weg en geeft iets meer energie mee. Neem wel echt maar een heel klein beetje anders zal het de 2CB gaan overheersen.

2C-B + XTC
Dit word ook wel de nexus-flip genoemd. Je neemt je 2C-B en op de piek neem je je XTC (of andersom maar dat lijkt mij niet chill) Je zal dan al trippend in je XTC terecht komen. Ik heb het ook wel is tegelijk ingenomen en toen merkte ik de 2C-B niet op.

2CB + Alcohol
Het verschilt een beetje in welke volgorde maar als je flink dronken bent zal 2C-B een heftiger effect op je hebben.

Verwachtingen bijstellen
Dit stukje is geschreven voor de XTC gebruiker die een vervanging zoekt. 2C-B doet niet hetzelfde als XTC hoezeer sommige mensen ook zeggen dat het XTC trekjes heeft. Het enige dat ik vind is dat sommige dingen op 2C-B ervaart die je ook op XTC ervaart. Je ervaart het alleen op een hele andere manier. Neem dus geen 2C-B als je altijd lekker wil kaakschaatsen en er als een idioot bij wil lopen want dat gaat het niet voor je doen. Wat wel kan is tijdens 2C-B gebruik indenken hoe het voelt om XTC op te hebben en dit gevoel terug halen. Dit lukt me altijd wel vrij makkelijk maar het duurt dan altijd een paar minuten en dan het is weer weg. Dus dames en heren behandel het als wat anders de 2C-B verdiend het.

Have fun snoep verstandig, jullie vrolijke snoeper Bobsacamano
Klik om te vergroten...
Ik ben uit dealer en illegale drugs gestapt sinds ik clean ben van GHB voor 5 jaar. Weet je misschien een goede research chemical variant?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Euphorischplezier zei:
Ben he l nieuwschierig naar deze 2cb pillen. En ik weet dat ik 2cb via research chemical sites kan bestellen, maar voreg me af.. die pil vorm heeft die ook een naam ? Zoals 3m poes is en x snoepie... Dit zodat ik kan informeren bij mijn plaatselijke plezier apotheker hoe en wat
Klik om te vergroten...
2C-B staat op de opiumlijst dus die vind je niet zomaar op een clearnet RC site. Ik denk dat dealers het gewoon als 2C-B kennen, maar de straatnaam is Nexus. Pas op dat je geen roze poeder krijgt dat Tucibi wordt genoemd, dat is over het algemeen troep (een mengsel van MDMA+Ketamine+wat er nog in de voorraad zit dat slecht verkoopt o.i.d.).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."