Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeiemorgen, Volgende week zaterdag word mijn eerste keer 2c-b. Ik ga dit nemen samen met mijn vriendin en een goede vriend van ons. Ik ben erg ethousiast geworden na het lezen van het boek PiHKAL van onze held Shura. Verder heb ik ervaring met: psilocybine (truffels), MDMA (xtc), amfetamine, ketamine, zowel recreatief en zoals voorgeschreven gebruik van methylfenidaat and last but not least wiet. Een tijd geleden 2c-b gekocht, werd verkocht als 19-21 mg. Na het testen bleek er 9 mg werkzame stof in te zitten, laat dus altijd je drugs testen het kost niks en is een kleine moeite. We nemen ieder 2 pillen van 9 mg wat dus uitkomt op een dosis van 18 mg. Ik heb mijzelf, naar eigen zeggen, goed voorbereid door veel reports te lezen en allerhande boeken over deze stof en drugs in het algemeen. Nu is mijn vraag: Welke activiteiten zijn leuk om te doen tijdens de trip? Er is een mogelijkheid om te gaan schilderen want we nemen het in een thuissetting. En hebben jullie verder nog tips? denk aan eten, glowsticks en dat soort dingen... Na afloop zal ik een report schrijven en uploaden, mocht ik dit vergeten schroom dan niet om een berichtje te sturen."
"Buu zei: Zoiets staat mij ook bij. Dat Shulgin die benaming heeft gegeven die eigenlijk niet klopt. Klik om te vergroten... DOM is dan wel weer "juist" benoemd, naar de methylgroep op de 4 positie."
"Wauw! Welk substraat heb je gebruikt?"
"Ah oké! Blijf foto's posten, leuk om het eind resultaat te zien"
"Alsnog ziet het er lekker uit man!"
"Mooi om te zien!"
"Beste iedereen, Morgen zal ik met twee goede vrienden mijn eerste ervaring met truffels gaan beleven. Ik heb de handleidingen die hier op het forum staan gelezen en ook meerdere tripreports. Aangezien het goede weer willen we misschien ook naar buiten gaan tijdens het trippen, is dit een handig idee? Ook is er nog lichte angst dat ik een bad trip krijg hoe kan ik dit tegen gaan? Als laatste, graag misschien een paar suggesties van wat echt leuk/mooi is om te doen tijdens het trippen. Alvast bedankt iedereen!"
"Beide heel erg bedankt! Ik zal zeker laten weten hoe de ervaring was en een trip report schrijven."
"Wanneer het spint is dan kan je het behandelen met groene zeep en spiritus. 2 eetlepels groene of goud zeep en 2 eetlepels spiritus mengen met een liter water. Goed schudden en zonodig herhalen over een week. De bladen goed nat spuiten, boven- en onderkant. Daarnaast is goede potgrond (met voldoende voeding) belangrijk. Het kan ook een voedsel tekort zijn, maar ik kan het niet goed genoeg zien. Wanneer het verse potgrond (en niet eerder gebruikte) is dan is bemesten nog niet direct nodig, anders zou je nu alvast kunnen bijmesten. Hopelijk kan je er wat mee en houd ons op de hoogte!"
"Ik heb 3 autoflowers, 2 in een pot van 30 L en één in de volle grond. Ik heb ze in de pot in normale potgrond geplant, hoeveel voeding moet ik ze nog bijgeven? In de potgrond zit namelijk ook al bemesting."