Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"John Trap zei: Mijn halfje voor de zaterdagavond! Klik om te vergroten... Soow die glimt! Ik heb al veel gezien maar zoals dat nog nooit."
"Dat wordt smullen"
"John Trap zei: Ja, klopt. Ik weet allen niet zeker of dit nu goed is of niet. Zoek maar eens op boorzuur. Maar ik heb al een aantal maal met EZ-thuistests getest en er komt altijd 'very high cocaine content' uit. Nog nooit echt laten testen bij een testcentrum. Ik haal dit wel bij een zeer goede bekende en het is super sterk spul, dus ik geloof het verder wel. Slecht is het toch wel voor je, haha. Klik om te vergroten... Heeft inderdaad wel iets weg van boorzuur haha maar als je het echt wil weten zou je het een keer kunnen wassen met droge aceton om te zien wat er van je packie overblijft."
"Ik zou het gewoon nog een keer proberen met de zelfde dosering, de ene dag is de andere niet! mocht het deze keer nog niet lekker gaan zou ik de dosering rustig aan verhogen en een beetje testen wat voor jou lekker uitpakt. Iedereen reageert anders op bepaalde middelen.. bij mij lag de dosering van m'n eigen kweek rond de 7gram mckennaii kurkdroog ."
"geflipt zei: Mijn haat-liefde verhouding met speed. Ik vind dat de omgekeerde vraagstelling ook eens mag volgen. Klik om te vergroten... Precies hetzelfde hier!"
"Is er iemand aanwezig die ervaring heeft met een angststoornis die veroorzaakt is door 2c-b? Zoja heb ik wat vragen want dat is mij zo'n 4 jaar geleden overkomen en heb er zo nu en dan nogsteeds last van."