Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SanneBanne zei: Heb geen ervaring met xtc op feestjes (nog) dus ik ken ze niet maar wil dat in de toekomst wel een keer meemaken, xtc op zo'n gaaf feest! Ik zou persoonlijk kiezen voor een trance evenement (zoals Transmission ofzo) maar techno is ook wel supergaaf op xtc thuis al, laat staan bij zoiets groots! Klik om te vergroten... Alleen nog maar op techno feestjes gedaan, de muziek is zo heerlijk en zoveel mensen gebruiken druggs dat je eigenlijk met iedereen vrienden bent. De sfeer is fantastisch!"
"De Dunne zei: Ik ken ze allemaal niet, ik ga alleen naar buiten feestjes maar de laatste klinkt het leukst! Mystic winter garden. Klinkt zo knus, gezellig, mooi. Klik om te vergroten... Snap ik, vind ik zelf ook mooier maar indoor is toch ook wel knussig maar in de zomer zijn deze feestjes wel buiten Alleen nog nooit outdoor xtc gebruikt :0 Maar gaat deze zomer sws goedkomen!"
"Technooo! Waarom ga je niet een keer naar thuishaven Amsterdam? Goeie artiesten, heerlijke vibe, niet te duur en overdag ! Is dan wel iets verder maar hee ik ga ook wel is daar heen en kom helemaal uit Overijssel.. best te doen hoor!"
"SanneBanne zei: Kan het me inmiddels goed voorstellen ja. Aan begin dacht ik van; nah, daar ben ik te oud voor. Maar omdat zoveel mensen inmiddels hetzelfde zeggen ga ik het echt een keer doen. Ik heb een vrij mooie geluidsinstallatie met subwoofer aan mijn pc, en als ik dat al flink hard zet met een dik trancenummer op xtc dan zweef ik al, dus dat zal wel 100x zo intens zijn! Klik om te vergroten... Met oud en nieuw nog staan raven met een vrouw van 44 die ook dik aan de xtc was. Nooit is iemand te oud !! Haha"
"lysergic bink zei: In het hoofd voelt men zich zo , maar hoe ouder, hoe hoger de kans op risico's die ernstig kunnen aflopen en dat is nu eenmaal de natuur, en de wetenschap die daar gelijk in haalt. Klik om te vergroten... True, dat is zo. Maar wat is kwaliteit van leven als je niet doet wat je leuk vind. Gewoon lekker doen als je dat wil toch"
"RCube zei: Ik vind zelf Soenda eigenlijk altijd wel goed. 2-4 maart is ook Unpolished (Amsterdam). Deze had mijn stem gekregen als hij in je lijstje stond. Ik geloof dat ik elders op het forum had gelezen dat je ook uit de omgeving van Nijmegen komt (maar kan me ook vergissen met iemand anders)? In dat geval wil ik Bauhauz VI en Knopje Between Space and Time nog noemen, gezien ik daar zelf naar uit kijk. Het laatste feest is wel deep house en daardoor misschien minder passend bij wat je zoekt. Klik om te vergroten... Hey vet goeie tips ! Ga er even naar kijken Ik kom niet uit Nijmegen.. Ik kom eigenlijk 'van de boerderij' ergens in Twente. Haha maar daar heb je niet van die feestjes. Dus crash vaak bij studenten die k ken in de grotere steden vandaar haha. Als ik weer feestje ga in Nijmegen zie k je misschien wel een keer :0"
"Yaizer zei: Grappig, ik vind het nou zonde om het op een feestje te doen. Ik ben dan te veel bezig met de muziek, lichten en dansen dat de echte keiharde "mdma-high" mij een beetje vergaat. Je gaat wel echt lekker maar je focus ligt op te veel andere dingen. Het liefst doe ik het thuis, met een meid ofzo. Lekker de hele avond op bed knuffelen en vertellen hoe gelukkig je wel niet bent. Omringt door 500 glowsticks. Pik donker. Met wel muziek dan en het enigste wat je voelt....is de mdma en elkaar. Mijn kaken gaan al spontaan kaakschuiven als ik eraan denk. Ben meestal wel met wat meer mensen maar iedereen heeft dan een meid en doet z'n ding (geen sex, ben gedoemd tot het niet lukken ervan...). Ik wil dus zo graag een vriendin om het daar mee te doen. Ik wil op mijn hoogtepunt van de mdma elkaar dan aankijken. Niks zeggen...voor 5 minuten lang. Wegdromen in elkaars ogen. Lijkt me geweldig. Maaaarrrrr......de laatste klinkt wel leuk Klik om te vergroten... Ik heb een vriendin. En ik kan je vertellen is echt amazing als we samen super lekker gaan. Dan kan k helemaal opgaan in hoe ze danst en me aankijkt. Xtc en liefde is toch wel een geweldige combo. Seks helaas nog nooit geprobeerd.."
"Ik en mijn vriendin hebben na enig overleg besloten om naar wintercircus thuishaven te gaan 4 februari.. Ik wou eigenlijk graag naar soenda maar hebben besloten om naar het buiten festival naar soenda te gaan als dat uit komt"
"acht.zes zei: deze staat op mijn agenda: https://www.oldschool-party.nl/?utm_source=partyflock&utm_medium=link van de site: Klik om te vergroten... Klinkt leuk ja ! Maar mij serotonine moet eerst weer op peil komen"
"acht.zes zei: Kaarten zijn binnen voor de Old-School party op 2 maart in de Willem2 in Den Bosch. Zijn er nog andere drugsforummers die hier heen gaan? Klik om te vergroten... Helaas, gisteren naar het geweldige thuishaven geweest, super leuk gehad maar merkte erg goed dat k 2 keer xtc te snel achter mekaar heb gedaan. Dus nu laat ik 3 volle maanden alles weer met rust tot 27 april Oranje Bloesem !!!"