Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B Veel gestelde vragen, alles voor je eerste keer.

2C-B Veel gestelde vragen, alles voor je eerste keer.

75 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Ik kan het zeker aanraden. Er is natuurlijk niet perse een 'goede' manier, maar het idee van de flip is wel dat de ene piek in de andere piek overflipt om het maar even zo te noemen.
Klik om te vergroten...

Ik ben zo iemand die altijd zelf het wiel moet uitvinden, maar als ik achteraf ongelijk blijk te hebben geef ik dat wel toe. Ergens in mijn toekomst probeer ik dus zeker de "goede" nexus flip.

Psychedelibee zei:
Met name bij de candy flip lees ik ook vaak dat wanneer beide samen pieken dat dit eerder storend is omdat ze dan een beetje met elkaar in gevecht zijn voor dominatie. Bij de nexus flip laat het samenvallen van de pieken niet echt een probleem te zijn, denk omdat MDMA en 2C-B veel dichter bij elkaar liggen qua effect.
Klik om te vergroten...

Kijk, dit is hele nuttige info (zeker gezien de interesse die ik ook in de candy flip heb). Ik zal de verschillende effecten waarschijnlijk eens ervaren en vergelijken als ik tijd/zin/gelegenheid heb, ook ergens in de toekomst.
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een 6-tal jaar geleden 1 keer 2-cb gebruikt samen met een vriendin, dit was rond de 20 mg geloof ik met een extra inname van 10 mg. Het effect viel ons enorm tegen. Wat ik me nog kan herinneren was een schilderij met twee handen die steeds elkaar de hand schudde maar verder was het gevoel voor ons te verwaarlozen. Aangezien paddo's bij mij ook altijd tegen gevallen zijn had ik op voorhand al wat XTC-pillen meegenomen voor het geval dat..

De 2-cb leek uitgewerkt te zijn en we waren teleurgesteld. Tijd voor XTC! Dit werkte naar behoren. Totdat de vriendin in kwestie, 2 à 3 uur na inname, besloot om nog wat 2-cb te nemen. Hier reageerde ze erg enthousiast op en raadde mij aan om dit ook te doen. Het resultaat was dat ieder lichtpunt in de kamer meerdere lichtpuntjes er omheen kreeg (zoals een tripbril doet maar dan zonder het regenboog effect). Maar wat mij pas aan het eind van de nacht opviel, was dat het lekkerste deel van de XTC-trip veel langer was blijven pieken!

Deze zomer ga ik de nexusflip nog een keer overdoen, ditmaal op een festival :sunglasses:
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bobsacamano zei:
2C-B lijkt de serotonine voorraad niet uit te putten maar lijkt de taak tijdelijk over te nemen.
Klik om te vergroten...
Betekent dit dat je je tussenpoos tussen twee MDMA/XTC ervaringen niet hoeft te onderbreken, omdat je serotonine peil niet doet dalen? Is dit ook de reden dat het als een vervanger voor MDMA/XTC wordt gebruikt, of is dat omdat de ervaring gewoon op een andere manier leuk is?
p
princesssdanielleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Thanks, ik heb het aangepast.

Goede post bob! Ik heb 2C-B pas 4 keer gebruikt, waarvan maar 1 keer op een feest, maar herken me er wel in. Ik gooi op 2C-B ook echt de ene na de andere flauwe grap eruit en lach er vervolgens zelf nog het hardst om.

Over de vergelijking met XTC, het is totaal iets anders inderdaad maar ik vind 2C-B wel de meest empathogene psychedelica die er is. Maar het empathogene effect is hoewel best aanwezig meer bijzaak bij 2C-B ipv hoofdzaak bij XTC.
Klik om te vergroten...
zijn er nog mensen wakker hier?
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoort er bij de negatieve effecten niet ook verwijde pupillen te staan? Kan iemand me überhaupt een idee geven hoe erg de pupillen verwijden bij gebruik van 2CB ten opzichte van mdma?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sally Tessio zei:
Hoort er bij de negatieve effecten niet ook verwijde pupillen te staan? Kan iemand me überhaupt een idee geven hoe erg de pupillen verwijden bij gebruik van 2CB ten opzichte van mdma?
Klik om te vergroten...

Verwijde pupillen krijg je wel van 2C-B ja. Ik zou het eerder fysieke effecten noemen dan negatieve.

Ik heb even mijn oogjes uit wat foto's geknipt voor je, de kwaliteit is niet denderend maar om je een idee te geven.

MDMA:


2C-B:


2C-B verwijdt mijn pupillen wel iets, maar lang niet zoveel als MDMA.
E
EuphorischplezierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben he l nieuwschierig naar deze 2cb pillen. En ik weet dat ik 2cb via research chemical sites kan bestellen, maar voreg me af.. die pil vorm heeft die ook een naam ? Zoals 3m poes is en x snoepie... Dit zodat ik kan informeren bij mijn plaatselijke plezier apotheker hoe en wat
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo Allemaal,

Graag schrijf ik hier een users guide van de populaire party / trip drug 2C-B. Eigenlijk merk ik niet dat het vaak mis gaat met deze drug maar er zijn heel veel vragen die mijn kant op worden gestuurd als grootverbruiker van dit geweldige stofje hier op het forum. Ik krijg vooral vragen over het uitgaan op 2C-B dus daar richt ik mijn pijlen op.

Mochten er fouten en of toevoegingen zijn voor dit topic dan hoor ik het graag.

Chemische familie en geschiedenis
2C-B (4-broom-2,5-dimethoxyfenethylamine) is een Research Chemical die behoort in de familie fenethylamines en is in 1974 voor het eerst gesynthetiseerd door Alexander Shulgin. Het molecuul word behandeld in het boek (Phenetylamines I Have Known And Loved) waar een prachtige ervaring word beschreven. Als vader van een enorm aantal psychedelica heeft hij een 6 tal favoriete stoffen ook wel de “the Magic Half Dozen” genoemd. 2C-B is één van deze stoffen. Voor de verzamelaars/nerds onder ons de rest is 2C-E, 2C-T-7, 2C-T-2, Mescaline en DOM. Sinds 1997 staat 2C-B op de opiumlijst in Nederland.


Wat doet 2C-B
De effecten van 2C-B kun je vooral onder de psychedelica effecten terug vinden. Het hangt erg van de dosis af. Hieronder een lijstje van de effecten die je kan verwachten.

Positieve effecten
Verbeterd vrolijk humeur
Veranderde staat van bewustzijn
Gevoel van eenheid/verbondenheid
Euforie
Versterkt kleuren zien
Zwemen, Energiestoming & Vibraties
Patroon herkenning
Audio hallucinaties
Tijdsvertraging
Vervorming zien in objecten
CEV een mooi schouwspel aan interne hallucinaties
Seksueel Stimulerend (lagere dosis)


Negatievere effecten
Zware benen
Milde hartslag stijging
Duizeligheid
Misselijkheid
Over stimulerend op drukke plekken (hogere dosering)
Kaakspanning (zeldzaam soms in de opkomst)


De ervaring!
Nou daar gaat ie dan je eerste 2C-B pilletje, en nu! Tot ongeveer een uur kan het zijn dat je niet veel merkt, vooral je eerste keer. Niet dat het de tweede keer sneller werkt maar je leert herkennen hoe het voelt. Een zin die je niet zal gebruiken bij 2C-B is “Hij klapt lekker in!!!” Het gaat geleidelijk omhoog en je merkt dat je vrolijker word. Afhankelijk van je dosering gaan er langzaam dingetjes bewegen en lichtjes en lasers vallen heel erg op (nou vallen lasers altijd wel op, kom op het zijn lasers maar nu wel heel erg) Je wereld word een wereld van patroontjes flikkerende lichtjes en hilariteit.

Het speelt bij mij altijd enorm op mijn humor. Mijn mentale situatie staat op standje debiel en ben constant met een intern dialoog bezig waar ik mijn eigen grote entertainer word. Je interpreteert dingen anders die je ziet wat hilarisch kan zijn.

Dansen op 2C-B kan van mega fanatiek naar heel relaxt en vrij gaan. Het gaat een beetje op en neer bij mij maar er zit niet veel tussenin. Je gaat niet hard zoals met XTC maar je gaat met je eigen flow mee, waar XTC tegen je schreeuwt “dansen mafketel” zegt 2C-B “dans als je wilt dansen zit als je wilt zitten” Het is allemaal wat minder in your face.

Alles komt inmiddels intenser binnen. De leuke dingen maar ook de minder euhm mooie dingen. Een enorme gast met uitpuilende XTC ogen is soms even schrikken. Maar glimlachende mensen zijn dan weer aanstekelijk.

Als je met je ogen dicht danst (brilletje op) heb ik vaak het idee dat ik helemaal alleen ben of dat er juist veel mensen heel dicht op me staan. Ik zie dan de mensen die ik al voorbij heb zien komen op het feestje soms van uren terug dan ook als visuals voor me naar me zwaaien en mee dansen dit tussen de prachtige grafische visuals in mijn hoofd. Probeer ze maar is allemaal tegelijk te laten zwaaien of springen of iets, grote kans dat ze het graag voor je doen. Als je dan je ogen weer open doet sta je nog steeds in dat donkere lege vieze hoekje van de club maar boeie jij was in lichtjes hemel.

Je kan soms wat traag reageren op mensen om je heen. Dit is een rare mix van iets trager een aanraking doorhebben en te afgeleid zijn om die 2 seconden naar iemand te luisteren.

Op je Horloge kijken word ook een andere ervaring. Al dik een uur aan het dansen! Echt niet 25 minuten max. Je tijdsbesef gaat op zijn gat en alles lijkt langer te duren. Dit kan zelfs in kleine dingen. je hoofd ergens heen bewegen 5 seconden ergens naar kijken en weer terug draaien en je denkt “zo das lang geleden dat ik hierheen keek”

Ga ook is lekker even op een bankje zitten of in het gras op een festival en kijk is naar houtnerven en het gras. Het kan lekker levendig zijn om naar te kijken. Ook een beetje rondlopen is erg leuk. Ook in je eentje je word er best avontuurlijk van. Nieuwe dingen/invloeden zijn daardoor erg leuk maar ook soms een beetje uitdagend. Ik moet altijd overal 5 a 10 seconden aan wennen op 2C-B ga ik van binnen naar buiten dan gaat mijn gedachte stoom ongeveer zo “Ok naar buiten lijkt me moeilijk, ok toch maar naar buiten want nieuwsgierig of misschien wel lekker, ok nee vind dit kak het is te koud, hmmm best lekker, jeeej buiten is geweldig, hmmm binnnen lijkt me wel weer leuk, Ay boel mensen) Well you get my drift. Meestal moet ik erg lachen hier om. Beetje alsof ik mezelf sta uit te lachen in de tweede persoon :P

Uiteindelijk ben ik vooral erg in het hier en nu de hele tijd onder 2C-B dat maakt het voor mij zo relaxt. Ook heb ik gewoon een overal leuke lange avond die niet als een debiel aan me voorbij is getrokken.

Doseringen & tijden
Je kan 2C-B slikken, snuiven en pluggen maar slik het nou maar gewoon is makkelijker, duurt langer en snuiven is super pijnlijk voor je neus.

Tresshold 5mg
Licht 10-15mg
Medium 15-20mg
Sterk 25>

Opkomst 60 minuten
Piek 2-3 uur
Nagloei 2-3 uur
Totaal 6-7 uur


Hoeveel moet je nou nemen de eerste keer. De meningen zijn hierover verdeeld maar ik denk dat je het beste met 18mg kan beginnen. Hier gaan een paar mensen (ik weet al wie) echt nog wel wat van vinden maar ik zal uitleggen waarom. Sowieso is alles boven de 20mg te veel voor een eerste keer zeker als je naar een feestje gaat. Tenzij je een toughboy bent die altijd met LSD in de kroeg hangt. 10-15mg is een prima kennismaking maar word vaak wel als licht ervaren. Je krijgt bij 10mg vaak alleen het opgewekte humeur en wat kleurversterking. Lijkt je dit meer dan genoeg top ga hiervoor. Maar wil je ook wat van de glitters, elfjes en regenbogen die 2C-B te bieden heeft onder zijn motorkap neem dan 18mg. Hier zal nog niet het hele scala aan trucjes in je gezicht worden gesmeten maar je begrijpt in ieder geval hoe het werkt. In mijn omgeving en ook online heb ik eigenlijk niet vaak gelezen dat mensen 18mg niet te doen vinden. Dacht je nou na die eerste keer ja de shit die 18mg maar ik wil wel meer ga dan is naar 22-24 en dan omhoog als je dat nodig vind. Momenteel is mijn hoogte dosering 38mg geweest op een festival en ik vond het meer dan goed te doen. Dit was al wel na minstens 15 keer 2C-B.

Bijnemen
Gezien het een psychedelica is heeft 2C-B bijnemen niet heel veel zin. Maar ik heb het wel vaker gedaan om de simpele reden dat het je trip verlengt. De startdosis is heel belangrijk bij 2C-B dit bepaald hoe sterk je trip gaat worden alles wat je na het eerste uur inneemt gaat alleen maar verlengen niet versterken. Soms neem ik na anderhalf a twee uur nog de helft van mijn startdosering bij als het feestje langer duurt. Je begint dan ook echt weer opnieuw te tellen dus hou er rekening mee dat het dan weer 6-7 uur duurt voor het echt ophoud.

Uitwerking & Kater
Als frequent gebruiker van deze carnaval in pil vorm ben ik misschien wat gekleurd in mijn mening (haha) Maar 2CB lijkt geen flinke kater te hebben. Als de 2CB is uitgewerkt ben je wat vermoeid en vaak gaat het gepaard met een lichte hoofdpijn. De hoofdpijn is sochtends altijd wel weg als je voor het slapen gaan twee paracetamolletjes neemt. Slapen is overigens geen probleem zodra je 2CB is uitgewerkt.

Risico’s
2C-B Werkt niet verslavend. Het bouwt een onmiddellijke tolerantie op waardoor je veel meer moet nemen als je het de dag erna nog een keer wilt doen. Ook mist 2C-B een alpha-methyl groep. waardoor het niet in de groep amfetamines thuis hoort zoals speed & MDMA, hierdoor word over het algemeen gedacht dat 2C-B minder neurotoxisch is. 2C-B lijkt de serotonine voorraad niet uit te putten maar lijkt de taak tijdelijk over te nemen.

Waar je wel rekening mee zou moeten houden als jij of één van je vrienden aan de 2C-B is een overload aan prikkels. Het kan gebeuren dat je ineens het gevoel hebt dat er wel heel veel hectiek en mensen om je heen zijn. Het zal niet snel overslaan in een bad trip maar duurt het je te lang dan helpt het wel om een wat rustigere plek op te zoeken.

Testen
Omdat het bij 2C-B nogal van belang is of je 10, 15 of 20 mg op hebt moet je je pillen of poeder laten testen. Zo weet je wat er in zit en of het ook echt 2C-B is. Soms krijg je namelijk XTC van je dealer. Meestal is 2C-B wel echt een kleiner/platter pilletje.

Combinaties
2C-B + Ketamine
Een beetje keta (niet te veel) kan erg leuk zijn tijdens of vlak na de piek. Het versterkt de 2C-B even en maakt de headspace wat vager.

2C-B + Wiet
Bij mij pas één keer gebeurd. Je word echt mega chill en krijgt een nog euforischer gevoel. Hetw as een heerlijke combinatie.

2C-B + Speed
Dit doe ik tegenwoordig eigenlijk wel vaak. Het neemt de zware benen net even wat weg en geeft iets meer energie mee. Neem wel echt maar een heel klein beetje anders zal het de 2CB gaan overheersen.

2C-B + XTC
Dit word ook wel de nexus-flip genoemd. Je neemt je 2C-B en op de piek neem je je XTC (of andersom maar dat lijkt mij niet chill) Je zal dan al trippend in je XTC terecht komen. Ik heb het ook wel is tegelijk ingenomen en toen merkte ik de 2C-B niet op.

2CB + Alcohol
Het verschilt een beetje in welke volgorde maar als je flink dronken bent zal 2C-B een heftiger effect op je hebben.

Verwachtingen bijstellen
Dit stukje is geschreven voor de XTC gebruiker die een vervanging zoekt. 2C-B doet niet hetzelfde als XTC hoezeer sommige mensen ook zeggen dat het XTC trekjes heeft. Het enige dat ik vind is dat sommige dingen op 2C-B ervaart die je ook op XTC ervaart. Je ervaart het alleen op een hele andere manier. Neem dus geen 2C-B als je altijd lekker wil kaakschaatsen en er als een idioot bij wil lopen want dat gaat het niet voor je doen. Wat wel kan is tijdens 2C-B gebruik indenken hoe het voelt om XTC op te hebben en dit gevoel terug halen. Dit lukt me altijd wel vrij makkelijk maar het duurt dan altijd een paar minuten en dan het is weer weg. Dus dames en heren behandel het als wat anders de 2C-B verdiend het.

Have fun snoep verstandig, jullie vrolijke snoeper Bobsacamano
H
HoMaar!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Accurate en herkenbare users guide Bob,

Je bevindingen kan ik alleen maar beamen.
2CB is ook mijn nummer 1 uitgaansdrugs. 1,5 nijntje, een 16/17mg werkzame stof doet wonderen voor mijn humeur. Wel met een 50mg werkzame speed erbij tegen het zitten, tegen de misselijkheid, en overige bodyload. De speed neemt ook net de hele absurde mindfucks weg.

De ideale combo om al dansend op weg te dromen.
Lachen in jezelf om de leuke grappen die je maakt in je hoofd. Nog harder lachen om jezelf omdat je die grappen wil wel delen met je omgeving, maar het daadwerkelijk ook uitspreken nog een brug te ver is.

Al dansend de hoofdrol in je eigen film waarbij de ene grappige scene overgaat in de meest heerlijke vrijpartij en weer terug.

Daadwerkelijke seks in de piek is wel mogelijk, maar verzand al snel in een oneindig lange knuffel waar je intens gelukkig van word. Wel is het weer tijdens die knuffel mogelijk om het ene na het andere orgasme te beleven. (Zelfs een paar feesten later op 2cb is het mogelijk om, met de kleren aan, in een knuffel, diezelfde orgasmes weer te krijgen)

Een absoluut wondermiddel.
Al gaat het niet vanzelf. Zo blijven set en setting ook bij 2cb van het grootste belang. Maar het middel houd je voor 90% altijd aan de leuke kant.

Bij mij werkt een jointje erbij alsof je een vuurtje eronder houdt en het een nieuwe impuls geeft.
Ook wat alcohol triggert vaak het gevoel. Beide middelen, samen met cola en frisse lucht, kunnen de diepgang een beetje sturen.

De combi met cocaine is goed te doen. lekker en geil. Ik loop er niet voor weg, maar eigenlijk voegt het niets toe.

Bij mij is ook geen kater te bespeuren, behalve de moeie voeten en hoofd en slapen tot diep in de middag. Straffeloos van 23:00 tot 06:00 dansen is voor een oudje als ik dan ook verleden tijd :P
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bobsacamano zei:
Als je dan je ogen weer open doet sta je nog steeds in dat donkere lege vieze hoekje van de club maar boeie jij was in lichtjes hemel.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Verder goede nuttige post. Hebben veel mensen denk ik wel baat bij. Maare, 2C-B is geen tryptamine, maar fenethylamine.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Maare, 2C-B is geen tryptamine, maar fenethylamine.
Klik om te vergroten...
Thanks, ik heb het aangepast.

Goede post bob! Ik heb 2C-B pas 4 keer gebruikt, waarvan maar 1 keer op een feest, maar herken me er wel in. Ik gooi op 2C-B ook echt de ene na de andere flauwe grap eruit en lach er vervolgens zelf nog het hardst om.

Over de vergelijking met XTC, het is totaal iets anders inderdaad maar ik vind 2C-B wel de meest empathogene psychedelica die er is. Maar het empathogene effect is hoewel best aanwezig meer bijzaak bij 2C-B ipv hoofdzaak bij XTC.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een goede informatie over 2cb Bob. Ik had jou al via pb gecontact over 2cb en dit beantwoord nog meer van mijn vragen. Ik weet het nu echt zeker: we gaan een x 2cb proberen deze zomer! Yessss! :grin: :grin:
En ik ga idd voor 18mg de eerste x, ik denk ook zonder bijnemen maar dat weet ik nog niet zeker. Wel houd ik tegen die tijd een jointje in de aanslag voor tijdens de come down zeg maar. Interessante informatie krijg je toch op df!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat stom bedankt voor de aanpassing. En de goede reacties. Het was leuk om te doen ook.


Psychedelibee zei:
Mindless zei:
Maare, 2C-B is geen tryptamine, maar fenethylamine.
Klik om te vergroten...
Thanks, ik heb het aangepast.

Goede post bob! Ik heb 2C-B pas 4 keer gebruikt, waarvan maar 1 keer op een feest, maar herken me er wel in. Ik gooi op 2C-B ook echt de ene na de andere flauwe grap eruit en lach er vervolgens zelf nog het hardst om.

Over de vergelijking met XTC, het is totaal iets anders inderdaad maar ik vind 2C-B wel de meest empathogene psychedelica die er is. Maar het empathogene effect is hoewel best aanwezig meer bijzaak bij 2C-B ipv hoofdzaak bij XTC.
Klik om te vergroten...
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk geschreven Bob! Ik heb nog niet veel ervaring met 2cb maar wat in je guide staat is heel herkenbaar! Vooral het stukje humor; de laatste keer gingen de gesprekken in mijn groepje vooral over flauwe poepgrapjes en glowsticks, maar ik zat te huilen van het lachen. :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Narayani zei:
Leuk geschreven Bob! Ik heb nog niet veel ervaring met 2cb maar wat in je guide staat is heel herkenbaar! Vooral het stukje humor; de laatste keer gingen de gesprekken in mijn groepje vooral over flauwe poepgrapjes en glowsticks, maar ik zat te huilen van het lachen. :grin:
Klik om te vergroten...

Oh mijn God! En ik lach al zo snel met slappe lach, inclusief snurken en knorren en biggelende tranen! Hahahaha! Ik krijg steeds meer zin om het te proberen!
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goeie post, duidelijke info. Heb zelf alleen nog maar ervaring met een lichte dosis maar dat was al geweldig. Humeur kon echt niet meer stuk (behalve als er de hele tijd kutmuziek werd gedraaid, toen voelde ik mij wel wat minder, maar toen er weer een leuk nummer kwam was ik in één keer weer happy :grin:), veel energie (last van mijn kaken van als het kauwgom kauwen), best wel gewoon top.

Had alleen wel dat in een thuissetting (dus heel weinig prikkels vergeleken met een feest) ik steeds misselijk werd als ik in de tuin rond stond te kijken en zag dat alles aan het bewegen was. Ik vond het er vet uitzien en tegelijkertijd ook zeer beangstigend dat ik wist dat het niet te stoppen. Toen ik weer naar binnen ging was dat gelijk weer weg, maar elke keer dat ik naar buiten ging (het bleef gewoon vet eruit zien :rolleyes:) kwam die angst terug. Misschien de volgende keer met een iets andere motivatie erin gaan (dat ik ook daadwerkelijk ga trippen ipv alleen een humeur/energie boost) en hopen dat het er niet zal zijn.

P.S. moet er ook niet eens een 4-FA infotopic komen? Wordt denk ik nog meer gebruikt dan 2C-B, maar alle nuttige info staat verspreid over meerdere topics
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey man,

Je moet wel werken aan 2C-B je doet het samen de 2C-B doet niet alles alleen voor je. Als je niet verwacht te gaan trippen en hier geen rekening mee houd kan het me voorstellen dat je die gevoelens krijgt.

Zoek gewoon het plekje en situatie op die jij het fijnst vind.

4-FA topic gaan we mee bezig ik en Bee hadden ook al dezelfde conclusie getrokken. Thanks voor je input.



Peppi en Coki zei:
Goeie post, duidelijke info. Heb zelf alleen nog maar ervaring met een lichte dosis maar dat was al geweldig. Humeur kon echt niet meer stuk (behalve als er de hele tijd kutmuziek werd gedraaid, toen voelde ik mij wel wat minder, maar toen er weer een leuk nummer kwam was ik in één keer weer happy :grin:), veel energie (last van mijn kaken van als het kauwgom kauwen), best wel gewoon top.

Had alleen wel dat in een thuissetting (dus heel weinig prikkels vergeleken met een feest) ik steeds misselijk werd als ik in de tuin rond stond te kijken en zag dat alles aan het bewegen was. Ik vond het er vet uitzien en tegelijkertijd ook zeer beangstigend dat ik wist dat het niet te stoppen. Toen ik weer naar binnen ging was dat gelijk weer weg, maar elke keer dat ik naar buiten ging (het bleef gewoon vet eruit zien :rolleyes:) kwam die angst terug. Misschien de volgende keer met een iets andere motivatie erin gaan (dat ik ook daadwerkelijk ga trippen ipv alleen een humeur/energie boost) en hopen dat het er niet zal zijn.

P.S. moet er ook niet eens een 4-FA infotopic komen? Wordt denk ik nog meer gebruikt dan 2C-B, maar alle nuttige info staat verspreid over meerdere topics
Klik om te vergroten...
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bobsacamano zei:
Hey man,

Je moet wel werken aan 2C-B je doet het samen de 2C-B doet niet alles alleen voor je. Als je niet verwacht te gaan trippen en hier geen rekening mee houd kan het me voorstellen dat je die gevoelens krijgt.

Zoek gewoon het plekje en situatie op die jij het fijnst vind.
Klik om te vergroten...
Ik had ook niet verwacht te gaan trippen inderdaad. Had zo'n lage dosering (2x 9 mg met anderhalf uur verschil) dat ik dacht dat ik netto wel onder die 15mg zou blijven (ondergrens voor trippen). Ook was het niet echt een tripsetting (klein huisfeest), dus binnenkort als ik even tijd heb maar eens 18 mg pakken en ook echt proberen te trippen. Gek genoeg had ik met dezelfde dosering op een feest een paar weken later geen last van negatieve effecten (dan zijn er natuurlijk veel meer prikkels en let je niet zo op de kleine effecten, en het was ook gewoon een geweldig feest :rolleyes:, dus zo gek is het dan eigenlijk weer niet).

Bobsacamano zei:
4-FA topic gaan we mee bezig ik en Bee hadden ook al dezelfde conclusie getrokken. Thanks voor je input.
Klik om te vergroten...
Graag gedaan :wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Peppi en Coki zei:
P.S. moet er ook niet eens een 4-FA infotopic komen? Wordt denk ik nog meer gebruikt dan 2C-B, maar alle nuttige info staat verspreid over meerdere topics
Klik om te vergroten...
Mocht je zin en tijd hebben kun je er een schrijven hoor. Ik wil dan wel voorstellen dat wij hem nog even doorlezen op inhoud en opmaak, maar dan kun jij het uiteindelijk gewoon posten en maken wij er een sticky van. Krijg jij ook gewoon de credits voor je werk.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat voor soort feest moet ik pakken dan? Zelf ga ik veel naar hardcore feesten en zit het tempo er goed in omdat ik van de uptempo houd. Dansen is dan ook een MUST.

Soms ga ik naar een techno feestje, 1x in het half jaar. Is het meer aan te raden daar dan 2-cb te doen? De lichtshows van hardcore zijn wel stukke beter namelijk.

Is aan het water zitten, beetje zwemmen op een rustige plek er ook goed voor?

En ik zou dan de combinatie nexus-flip willen doen. Heb zelf al ervaringen met beide stofjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."