"Hey iedereen!
Het heeft even een tijdje geduurd, maar vandaag zal ik mijn 2-CB Tripreport posten.
Ik kan zeggen dat het totaal geen leuke ervaring was en daarbij was het ook een hele
enge ervaring. Of dit nu aan de pil zelf lag betwijfel ik omdat een maat van me waarmee ik de 2-CB trip deed niet zo bad ging als ik. Haast alles wat ik bij hem haal, is altijd super. Ik heb ze helaas niet laten testen. Ook met LSD had ik een niet zo'n fijne ervaring, dus het kan misschien zijn dat dit aan mij ligt,
of dat het niet goed gaat met de dagelijkste methadon die ik slik, maar ook dat betwijfel ik weer, omdat ik
vrienden heb, die ook methadon slikken en ook psychedelische middelen gebruiken en hoor steeds dat
hun daar mee een leuke ervaring hebben gehad.
Hierbij mijn TripReport of terwijl Bad-Tip Report op 2CB:
De week voordat we de 2-CB gingen gebruiken, hebben T en ik de 2-CB opgehaald samen met LSD in Amsterdam C van een dealer, die werkelijk alles heeft. A de dealer had gezegd dat er 17mg in de pil zat en dat we moesten beginnen met 1 pil. Mocht het gevoel fijn zijn of mochten we niks voelen, konden we altijd bijnemen. T en ik hadden samen besloten 8 2-CB pilletjes over te nemen. Het waren allemaal ronde blauwe Mickey Mouse pilletjes die er mooi gedrukt uitzagen. Vervolgens gingen we samen weer naar huis. Ik had me al flink in zitten lezen van wat je wel en niet kan verwachten. Daarnaast ook de Do's en Dont's opgezocht en na een uurtje lezen op internet, de Mac afgesloten. Een week verder gaan T en ik het dan eindelijk proberen! Woensdagavond om precies te zijn. Samen hebben we er veel zin in en hadden ook van horen en zeggen te horen gekregen, dat je een xtc gevoel kan verwachten, maar dan met visuals en dat je er geen kater van kan krijgen zoals bij xtc (al heb ik daar nog nooit een kater van gehad. 20:30 nemen we allebei 1 pilletje in met water. 21:00 zegt T dat hij even een vlaagje geluk over zich heen kreeg, maar dat hield al snel weer op. Ik zelf voel er nog niks van. Nu is het inmiddels 22:00 en beide geven we aan helemaal niks te voelen, dus besloten we om er allebei 1 bij te nemen. Nu ging het voor mij allemaal heel snel. 22:10 Had ik het gevoel alsof ik een heel gemeen gif had ingenomen en had ik een heel naar gevoel in mijn mijn aderen dat ik een verdovend middel ingespoten had gekregen maar dan heel anders. Daarbij voelde de linkerkant van mijn gezicht verdoofd (gevoelloos) en een deel van mijn neus voelde raar, alsof iemand bijna mijn neus met zijn vingers aanraakt. T voelde zich ook even niet goed worden maar was vooral misselijk. Vlak daarna werden de visuals bij hem erg heftig en zag hij alles dubbel en moest lachen om een pot suiker die op de tafel stond. 22:30 voelde T zich lekker en zat op de bank zichzelf te vermaken met zijn handen in de lucht en kijkend naar het plafond. Ik voelde me steeds meer bad gaan was kotsmisselijk en voelde een brok in mn keel. Gelijk nadat ik even moest plassen, begon ik over te geven. Dit tot 5x aan toe achter elkaar. Ik besloot even buiten te gaan zitten en zat te denken: Doe even rustig, dit komt allemaal wel goed. Buiten zag ik een bestelbusje staan en de koplampen daarvan zag ik 3x dubbel. Terwijl ik daar op lette, schrok ik me een ongeluk van een beest die extreem boos naar me keek. Ik knipperde met mn ogen en toen zag ik dat het om een onschuldige kat ging. Weer werd ik misselijk en jahoor, moest ik weer overgeven, alleen kwam er niks uit en had het gevoel alsof ik stikte. een paar minuten later kwam ik weer even tot rust, maar had ik nog steeds een heel naar gevoel in me, alsof ik iets had genomen wat levensgevaarlijk was en het voelde ook als een gif. T maakte zich zorgen om mij en stelde mij gerust. Maar het vreselijke gevoel bleef. Toen bedacht ik me, dat suiker helpt tegen een bad trip. Dus ik snel thee zetten en gelijk 8 klontjes suiker in mijn thee gedaan. Na dit opgedronken te hebben, voelde ik me niet direct beter. het was is nu 23:15 en ik voelde me al ietsje beter maar nog lang niet goed. Ik zag een roze waas over me heen en zag dingen dubbel en heel soms eventjes een paar patronen maar dat hield al heel snel weer op. Ik zei tegen T: Geniet jij nou maar van je trip. Ik voel me nu al iets beter. Dus hij zette muziek op en keek helemaal blij. Zodra hij zijn ogen dicht deed, moest hij keihard lachen waarop ik ook even moest lachen, maar toen steeg er een vreselijk gevoel naar mijn hersenen. alsof de ene helft dood was (zo voelde het dan) en kon daarna beide armen niet bewegen. Dit vond ik zo beangstigend, maar ik wou de trip van T absoluut niet laten verpesten, omdat ik me niet goed voel. Dus ik zei: ik ga even naar boven, geniet jij maar van je trip en let niet op mij. Ik kroop in bed en kreeg daarna een nare druk bij mijn hart (volgens mij) Kon me totaal niet bewegen en ik kon zelfs niet 1 vinger bewegen. Kreeg het gevoel alsof ik door de kamer zweefde wat heel naar was wat in jullie oren denk ik leuk klinkt, maar dat was het echt niet. 10minuten daarna kon ik mijzelf weer bewegen en stapte ook gelijk uit bed. Het was inmiddels 12:00 en godzijdank begon het bij mij uit te werken en werd alles weer vrij normaal. Ik liep naar beneden en zag T nog steeds genieten van zijn trip. Hij vroeg: Wat heb je gedaan? Ik zei dat ik even had gelegen. Ik wou hem niet ongerust maken. Ik was best wel moe en zei tegen T dat ik op bed ging en had hem mijn excuses aangeboden dat ik zo ongezellig was, waarop hij zei: Dat geeft helemaal niks. Ik vermaak me prima en zei dat ik moest gaan slapen als dat lukte. Dus ik ging naar boven en was eigenlijk erg bang dat ik weer dat gevoel zou krijgen. Ik legde mn hoofd op het kussen en binnen No-Time lag ik te slapen. Ik werd om 8:00 wakker en voelde me eigenlijk heel normaal. T lag beneden te slapen op de bank en heeft tot 2uur s'middags liggen slapen. Hij heeft een leuke trip gehad met veel visuals, maar in het begin voelde hij zich even niet goed worden. Ik voelde me vreselijk en had een bijna dood gevoel. Ik doe dit i.i.g nooit weer. Ik vond het niet eens in de buurt komen van xtc. Het was voor mij een heel naar pilletje.
Weten jullie waar dit aan zou kunnen liggen? Zoals ik al had aangegeven, slik ik dagelijks 45mg methadon. Heb nooit problemen ondervonden met combi's verder en weet dus ook niet of het hier mee te maken heeft (kan hebben).
Mocht iemand ook een bad trip hebben gekregen en/of een soortgelijk verhaal heeft, hoor ik dit graag.
Bedankt voor het lezen .
Grtz,
Dennisz."
In: Tripreport: 1e keer 2-CB (Bad Trip)
1-1-2024