Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aniet_Speed zei: 4fmp Klik om te vergroten... Daar dacht ik aan maar dat is slecht voor dagelijks gebruik vanwege MDA. En 2-FA is me te soft."
"Aniet_Speed zei: Ooh stond niet in je post dat het voor dagelijks gebruik is bedoeld, nja uhh dan zou ik het niet weten...🤷🏼♀️ Ik heb zelf weleens Methylfenidaat gebruikt, kreeg ik ooit van een collega toendertijd... beetje pep achtig effect heeft dat, maar kun je volgens mij alleen op recept krijgen (of je moet andere bronnen hebben zoals ik had) Klik om te vergroten... Ritalin geeft me angst, dex is duur, wellbutrin gaf mij manische maand. Heb nu 7 pelletes 2-fa op in 2 dagen tijd, heb een nacht geskipt. Ik mis de hyperfocus en euphorie. Dat het weinig nare bijwerking heeft klopt helemaal. Ben heel gemotiveerd en wil alles doen maar kan niet bij 1 taak houden. En dan mijn benzo verslaving blackout elke 5 min. Edit: heb helemaal geen bijwerkingen, alleen hartslag tussen 100-120 en heletijd gevoel van honger maar heb geen eetlust ( ik eet wel gewoon ) maar zal wel door de cannabis komen."
"Aniet_Speed zei: Ooh stond niet in je post dat het voor dagelijks gebruik is bedoeld, nja uhh dan zou ik het niet weten...🤷🏼♀️ Ik heb zelf weleens Methylfenidaat gebruikt, kreeg ik ooit van een collega toendertijd... beetje pep achtig effect heeft dat, maar kun je volgens mij alleen op recept krijgen (of je moet andere bronnen hebben zoals ik had) Klik om te vergroten... Ja toen ik manisch was kon ik veel rc benzos verdragen, 5mg clonazolam en wat meer mg flualprazolam, en om te slapen 0.5 flunitrazolam en 5 tot 7 etizolam. Heb geen mania meer dus ik ben een zombie. Moet iets stimulerends tot 2 oktober dan ga ik afkick kliniek."
"Geen idee waar ik speed moet vinden tegenwoordig als ik eerlijk ben."
"Aniet_Speed zei: Nja ik zou nooit drugs aanraden ofzo, maar als je dan al naar een kliniek gaat... kun je tot die tijd toch speed gebruiken, als je echt niets anders weet..?, zolang is het niet meer.. een week.. Nogmaals, ik raad niks aan! En denk dat het beste is om helemaal niks te gebruiken, uiteindelijk is NIKS goed voor je en zul je moeten accepteren hoe je bent... Veel succes in elk geval😘 Klik om te vergroten... En als ik mijn eigen niet stimuleer ben ik niks. Een zombie met blackouts"
"Snuffelaar zei: Dat zit in je hoofd. Klik om te vergroten... Zit niks in mijn hoofd, ik moet mijn zieke moeddr helpen met het huishouden, en dat gaat niet met al die benzos."
"Snuffelaar zei: En waarom denk je dat amfetamine je hier bij helpt? Klik om te vergroten... Omdat je met 3mg clonazolam niet eens normaal kan lopen."
"Snuffelaar zei: Het zijn eigenlijk mijn zaken niet maar ben je bipolair? Klik om te vergroten... Nee de huisarts had lexapro 20 mg xold turkey weggedaan na 2 jaar en ik kreeg daarvoor welbutrin 150mg, toen ben ik manisch geworden en heb ik echt heel veel rc benzos genomen. Kreeg me eigen niet rustig."
"Aniet_Speed zei: Tja, is niet toegestaan om daar verder op in te gaan op het forum maar ken je helemaal niemand dan?, via via is er altijd wel iets te fixen toch lijkt me🤷🏼♀️ Klik om te vergroten... Heb heel facwbook verwijderd en al die vrienden links laten liggen. Jammer genoeg op dit moment"
"Ik zoek wen goede rc met gelijke werking aan amfetamine, 2-fa komt close maar mis het euphorische. Ik gebruik SSRI dus geen serotonine voor mij."